Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1428545 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #990 på: Februar 21, 2014, 00:51:41 »
cellino är vår enda räddning
 

Cherry

 

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #992 på: Februar 21, 2014, 11:40:32 »
Poll på YEP sine sider:

Would you be happy to see Massimo Cellino buy Leeds United?
Yes 6072 (42%)
No 8409 (58%)


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #993 på: Februar 21, 2014, 12:04:13 »
Poll på YEP sine sider:

Would you be happy to see Massimo Cellino buy Leeds United?
Yes 6072 (42%)
No 8409 (58%)


auren
engelska fans och journalister är antiitalenska, de vill väl hellre ha ett engelskt konsortium som inte har pengar likt haigh
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #996 på: Februar 21, 2014, 19:48:47 »
Poll på YEP sine sider:

Would you be happy to see Massimo Cellino buy Leeds United?
Yes 6072 (42%)
No 8409 (58%)


auren
engelska fans och journalister är antiitalenska, de vill väl hellre ha ett engelskt konsortium som inte har pengar likt haigh
Det går an å være Cellinoskeptiker selv om man ikke er generelt antiitaliensk. Jeg er skeptisk på grunn av forhistorien hans.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #997 på: Februar 21, 2014, 20:41:58 »
Jeg gir BENG ! i hva denne italieneren har gjort i støvellandet de siste åra ! Det jeg er glad for er at det kommer en fyr å faktigst er villig til å satse penger på klubben i våre hjerter ! Bates reddet visstnok klubben fra konkurs , og en klubb i ruiner , men de åra han var eier gikk vel mange millioner rett i lomma hans, tror Bates er vel så mye kjeltring som Cellino, som mange mener han er !

testo

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #998 på: Februar 21, 2014, 22:40:19 »
Kjenner at jeg blir proverert av at man på død og liv skal korsfeste Cellino hele tiden.

Nå har nærmest alle skreket etter penger til spillerkjøp, bannlyst spillerkjøp, bannlyst spillersalg, bannlyst lederskap, bannlyst eierskap, bannlyst League 1, bannlyst Shampionship, bannlyst løgnere, for ikke å snakke om Elland Road og salget av  Thorp Arch.

De 10-11 siste årene som Leeds supporter for meg har vært et smerte helvete som ikke er mulig å få på trykk, for å kjenne denne "helvetes" følelsen så må du anntakelig ha vært såpass gammel at du skjønte og kjente den enorme gleden som brusa i kroppen i 1992.

Ja, jeg er drit lei av av å få sympati av mine venner og kjente, og svare på spørsmål om hva som skjedde da og da og da og da og daog dadadadada.....arghhhhhh >:(
Nå vil jeg ha Leeds ut i Europa igjen, og det fort som F før jeg hopper i penalet og trekker mitt siste sukk....

Hva vil dere oppnå eller rettere sagt, hva ønsker dere pessemister egentlig?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #999 på: Februar 21, 2014, 23:22:51 »
Kjenner at jeg blir proverert av at man på død og liv skal korsfeste Cellino hele tiden.

Nå har nærmest alle skreket etter penger til spillerkjøp, bannlyst spillerkjøp, bannlyst spillersalg, bannlyst lederskap, bannlyst eierskap, bannlyst League 1, bannlyst Shampionship, bannlyst løgnere, for ikke å snakke om Elland Road og salget av  Thorp Arch.

De 10-11 siste årene som Leeds supporter for meg har vært et smerte helvete som ikke er mulig å få på trykk, for å kjenne denne "helvetes" følelsen så må du anntakelig ha vært såpass gammel at du skjønte og kjente den enorme gleden som brusa i kroppen i 1992.

Ja, jeg er drit lei av av å få sympati av mine venner og kjente, og svare på spørsmål om hva som skjedde da og da og da og da og daog dadadadada.....arghhhhhh >:(
Nå vil jeg ha Leeds ut i Europa igjen, og det fort som F før jeg hopper i penalet og trekker mitt siste sukk....

Hva vil dere oppnå eller rettere sagt, hva ønsker dere pessemister egentlig?
Jeg er helt enig! Nå har nok jeg vært medlem av sytekoret her på forumet, og det har sammenheng med at de 10 siste årene har til de grader vært så fornedrene for oss Leedssupportere. Jeg velger å se det slik at i dagens situasjon ser det ut til at den eneste sjansen vi har for å komme oss videre er med Cellino.Vi kan godt være enige om at han er en merkelig skrue, kjeltring,fandens oldemor,foppalens Hitler,gamle Erik og andre ting, men rent økonomisk sett for klubben er han bedre enn Farnan og hans våpendragere. Disse to er hva vi har å velge mellom. Milliardæren fra Leeds som har lyst til å bruke alle pengene sine på Leeds United finnes ikke....dessverre! Så til Jon R, lojosang mfl: hva er alternativet? Farnan? administrasjon?sjeik Ali?ali Baba?Lucas Radebe?Kim Jung Un?det virker som om alle andre i verden er bedre skikket enn Cellino til å eie Leeds...Hva med å bare akseptere at Cellino blir det, så får vi ta det derfra.... ;)

Manager

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1000 på: Februar 22, 2014, 00:24:32 »
Er lenge siden vi har hatt en eier med potensialet til å gi oss fremgang og PL, dømmer ikke Cellino før vi har sett hva han kan tilføre klubben. Om han er en drittsekk, ja da er han vår drittsekk og jeg støtter vår drittsekk til han har bevist at han at han ikke duger. Hvorfor skal dette bli værre en dagens eier og kjempedrittsekken Bates..... er knapt mulig.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1001 på: Februar 22, 2014, 06:53:51 »
Er lenge siden vi har hatt en eier med potensialet til å gi oss fremgang og PL, dømmer ikke Cellino før vi har sett hva han kan tilføre klubben. Om han er en drittsekk, ja da er han vår drittsekk og jeg støtter vår drittsekk til han har bevist at han at han ikke duger. Hvorfor skal dette bli værre en dagens eier og kjempedrittsekken Bates..... er knapt mulig.

That's the spirit!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1002 på: Februar 22, 2014, 09:45:32 »
Er lenge siden vi har hatt en eier med potensialet til å gi oss fremgang og PL, dømmer ikke Cellino før vi har sett hva han kan tilføre klubben. Om han er en drittsekk, ja da er han vår drittsekk og jeg støtter vår drittsekk til han har bevist at han at han ikke duger. Hvorfor skal dette bli værre en dagens eier og kjempedrittsekken Bates..... er knapt mulig.

That's the spirit!
Ja, det må jo være lov å håpe at han opptrer helt annerledes i Leeds enn han har gjort i Cagliari.




Jeg tør bare ikke tro det ennå  :-\
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1003 på: Februar 22, 2014, 09:58:50 »
Viss ting blir slik Cellino har lovet:

Leeds blir en fullkommen klubb igjen med TA og ER i eie.
I tillegg blir vi gjeldsfri.
Og det ser faktisk ut til at vi skal begynne å hente brukbare spillere (Butland).

Jeg klager ivertfall ikke!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1004 på: Februar 22, 2014, 10:05:52 »
Er lenge siden vi har hatt en eier med potensialet til å gi oss fremgang og PL, dømmer ikke Cellino før vi har sett hva han kan tilføre klubben. Om han er en drittsekk, ja da er han vår drittsekk og jeg støtter vår drittsekk til han har bevist at han at han ikke duger. Hvorfor skal dette bli værre en dagens eier og kjempedrittsekken Bates..... er knapt mulig.

That's the spirit!
Ja, det må jo være lov å håpe at han opptrer helt annerledes i Leeds enn han har gjort i Cagliari.




Jeg tør bare ikke tro det ennå  :-\
Synes bil sammenligningen til Cellino var bra jeg ;)
Hvorfor koste på massivt på en Fiat 500(Cagliari), når man heller kan bruke pengene på en Ferrari(Leeds Utd)
Vi er en Ferrari, men har omtrent ikke hatt drivstoff til å konkurrere de 10 siste årene....håper Cellino har det ;)

asLeeds

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1005 på: Februar 22, 2014, 10:08:22 »
Er lenge siden vi har hatt en eier med potensialet til å gi oss fremgang og PL, dømmer ikke Cellino før vi har sett hva han kan tilføre klubben. Om han er en drittsekk, ja da er han vår drittsekk og jeg støtter vår drittsekk til han har bevist at han at han ikke duger. Hvorfor skal dette bli værre en dagens eier og kjempedrittsekken Bates..... er knapt mulig.

That's the spirit!
Ja, det må jo være lov å håpe at han opptrer helt annerledes i Leeds enn han har gjort i Cagliari.




Jeg tør bare ikke tro det ennå  :-\
Synes bil sammenligningen til Cellino var bra jeg ;)
Hvorfor koste på massivt på en Fiat 500(Cagliari), når man heller kan bruke pengene på en Ferrari(Leeds Utd)
Vi er en Ferrari, men har omtrent ikke hatt drivstoff til å konkurrere de 10 siste årene....håper Cellino har det ;)

Me like  :)
DALHEIM WHITES

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1006 på: Februar 22, 2014, 11:57:12 »
Så til Jon R, lojosang mfl: hva er alternativet? Farnan? administrasjon?sjeik Ali?ali Baba?Lucas Radebe?Kim Jung Un?det virker som om alle andre i verden er bedre skikket enn Cellino til å eie Leeds...Hva med å bare akseptere at Cellino blir det, så får vi ta det derfra.... ;)

Jeg har prøvd å akseptere at det nok blir Cellino nå. Og hååper at han har blitt en visere mann etter hvert. Men, penger inn eller ikke, jeg ser ikke akkurat frem til 22 år fremover der vi bytter manager 36 ganger pga impulshandlinger m.m....

Jeg ser jo at du, DHY, deler det meste av mine kvaler om mannen... Om han har penger kan så være, og det kan fort være at han kjøper tilbake ER/TA (noe jeg vil være veldig fornøyd med), men vil han gidde å styrke stallen??? Cagliari-eksempelet tyder ikke på det, forholdet til oss fansen blir visst mer tilbake til Bates-tiden enn GFHC-tiden, den harde kjernen blant publikum vil fort synge anti-Italia-sanger (og Håkon joiner nok snart inn ;) )

Jeg ønsker stabilitet, bygge bygge bygge, ha en Redfearn fra akademiet i førstelagets lagledelse, fortsette med BMD som jeg fortsatt har troen på som en lagbygger av rang (derimot tror jeg han på sidelinjen ikke har sin force)... Om Radebe og gjengen får tilslaget på klubben kan vi lettere få flere med på laget til å bygge bygge bygge...

Det jeg ikke ønsker er at vi i løpet av de neste fem årene skal la halve Premier League-managerstaben få prøve/feile på Elland Road.

Men kommer italieneren inn skal han få sin sjanse, jeg vil glane etter stabilitetstrekk, håpe på cash-injeksjoner i klubben, og håpe på mange mange mange spillesessions fra duoen Cellino/McDermott, gjerne med mye Dylan innlagt. :)
« Siste redigering: Februar 22, 2014, 11:59:02 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1007 på: Februar 22, 2014, 12:07:38 »
Så til Jon R, lojosang mfl: hva er alternativet? Farnan? administrasjon?sjeik Ali?ali Baba?Lucas Radebe?Kim Jung Un?det virker som om alle andre i verden er bedre skikket enn Cellino til å eie Leeds...Hva med å bare akseptere at Cellino blir det, så får vi ta det derfra.... ;)

Jeg har prøvd å akseptere at det nok blir Cellino nå. Og hååper at han har blitt en visere mann etter hvert. Men, penger inn eller ikke, jeg ser ikke akkurat frem til 22 år fremover der vi bytter manager 36 ganger pga impulshandlinger m.m....

Jeg ser jo at du, DHY, deler det meste av mine kvaler om mannen... Om han har penger kan så være, og det kan fort være at han kjøper tilbake ER/TA (noe jeg vil være veldig fornøyd med), men vil han gidde å styrke stallen??? Cagliari-eksempelet tyder ikke på det, forholdet til oss fansen blir visst mer tilbake til Bates-tiden enn GFHC-tiden, den harde kjernen blant publikum vil fort synge anti-Italia-sanger (og Håkon joiner nok snart inn ;) )

Jeg ønsker stabilitet, bygge bygge bygge, ha en Redfearn fra akademiet i førstelagets lagledelse, fortsette med BMD som jeg fortsatt har troen på som en lagbygger av rang (derimot tror jeg han på sidelinjen ikke har sin force)... Om Radebe og gjengen får tilslaget på klubben kan vi lettere få flere med på laget til å bygge bygge bygge...

Det jeg ikke ønsker er at vi i løpet av de neste fem årene skal la halve Premier League-managerstaben få prøve/feile på Elland Road.

Men kommer italieneren inn skal han få sin sjanse, jeg vil glane etter stabilitetstrekk, håpe på cash-injeksjoner i klubben, og håpe på mange mange mange spillesessions fra duoen Cellino/McDermott, gjerne med mye Dylan innlagt. :)

Med andre ord har han ikke kvalitetene til å være vår manager...... Ã… være kampleder er en vesentlig del av managerjobben.

Vi har vel ikke vært i nærheten av en PL-manager på mange år. I så fall vil det være et solid skritt fremover.
 

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1008 på: Februar 22, 2014, 13:38:03 »
Mye følelser her og lite vett.  Men sånn er det vel å være fotballsupporter.  Det er jo galskap - speseilt i vårt tilfelle...
.
Det kiler også i min mage når man forventer en satsning på klubben med masse penger, topp spillere inn og en rask mars mot PL.

Vi kan rykke opp med økonomisk doping - det er jeg ganske sikker på.  Men man setter viktige prisnipper for næringsliv til side og ser bort fra hva fotballhistorien viser hvis man tror Cellino kan gi varig sukksess i Leeds.

Først må man bygge organisasjon, så må man bygge langsiktig plan og strategi - så må denne backes med varig finansiell backing.

Det finnes short-cuts til kortsiktig framgang.  Ikke til varig suksess. Leeds var i ferd med å begynne i riktig ende nå, men etter 5-6 uker med manglende resultater så er vi tilbake på quick-fix sporet igjen som så uendelig mange har mislykkes med.
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1009 på: Februar 22, 2014, 13:56:09 »
Mye følelser her og lite vett.  Men sånn er det vel å være fotballsupporter.  Det er jo galskap - speseilt i vårt tilfelle...
.
Det kiler også i min mage når man forventer en satsning på klubben med masse penger, topp spillere inn og en rask mars mot PL.

Vi kan rykke opp med økonomisk doping - det er jeg ganske sikker på.  Men man setter viktige prisnipper for næringsliv til side og ser bort fra hva fotballhistorien viser hvis man tror Cellino kan gi varig sukksess i Leeds.

Først må man bygge organisasjon, så må man bygge langsiktig plan og strategi - så må denne backes med varig finansiell backing.

Det finnes short-cuts til kortsiktig framgang.  Ikke til varig suksess. Leeds var i ferd med å begynne i riktig ende nå, men etter 5-6 uker med manglende resultater så er vi tilbake på quick-fix sporet igjen som så uendelig mange har mislykkes med.
For noe pølsevev!Riktig spor? har du fulgt med? GHF har ikke nåla i veggen-da kommer man ingen steder-ferdig!

Bromancer

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1010 på: Februar 22, 2014, 14:17:12 »
GFH kan ikke drive denne klubben lenger. Kassa er tom, lik det eller ikke.

fjellhaugen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1011 på: Februar 22, 2014, 14:42:20 »

Vi har vel ikke vært i nærheten av en PL-manager på mange år. I så fall vil det være et solid skritt fremover.

Skal jeg linke deg trådene hvor det snakkes flott om ankomsten til våre to forrige manageres PL erfaring?  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

gudme

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1012 på: Februar 22, 2014, 15:09:41 »
Jeg sier nå velkommen til denne karen ;D
LEEDS 4 EVER

Hobben

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1013 på: Februar 22, 2014, 15:23:10 »
Om planen er å komme inn og kjøpe ny spillere så og beholde McDermott er han velkommen.

Om planen er å komme inn å sparke McDermott, så f*ck off!
Rogaland Whites

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1014 på: Februar 22, 2014, 15:29:55 »
Om planen er å komme inn og kjøpe ny spillere så og beholde McDermott er han velkommen.

Om planen er å komme inn å sparke McDermott, så f*ck off!


Hvorfor denne forgudinga av en håpløs manager

gudme

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1015 på: Februar 22, 2014, 15:30:17 »
Jeg håper han gjør det som trengs. Vil ikke frede manageren her, har hatt tid til å sette sitt preg på spillet nå. Alt for Leeds.
LEEDS 4 EVER

Hobben

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1016 på: Februar 22, 2014, 16:54:39 »
Om planen er å komme inn og kjøpe ny spillere så og beholde McDermott er han velkommen.

Om planen er å komme inn å sparke McDermott, så f*ck off!


Hvorfor denne forgudinga av en håpløs manager

Vi håpløse supportere som bare babler om å sparke og sparke for at det laget ikke tar PlayOff. Hvilke annen realistisk manager kunne tatt oss på playoff med dette laget? Ja, nå kommer jo argumentet om at McD har hentet Kebe og Stewart. Vel, finnes det noen bedre en dem med de samme midlene vi har? Tvilsomt.

Dette laget er ikke godt nok, de vil ikke ta playoff uansett hvem som er manager. Hold på McDermott la han bygge stein på stein, og om det så tar 2-3 år til, hva så? Vi har vært i dritten i 10 år, og da klarer vi noen år til.

Rogaland Whites

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1017 på: Februar 22, 2014, 17:02:28 »
Om planen er å komme inn og kjøpe ny spillere så og beholde McDermott er han velkommen.

Om planen er å komme inn å sparke McDermott, så f*ck off!


Hvorfor denne forgudinga av en håpløs manager

Vi håpløse supportere som bare babler om å sparke og sparke for at det laget ikke tar PlayOff. Hvilke annen realistisk manager kunne tatt oss på playoff med dette laget? Ja, nå kommer jo argumentet om at McD har hentet Kebe og Stewart. Vel, finnes det noen bedre en dem med de samme midlene vi har? Tvilsomt.

Dette laget er ikke godt nok, de vil ikke ta playoff uansett hvem som er manager. Hold på McDermott la han bygge stein på stein, og om det så tar 2-3 år til, hva så? Vi har vært i dritten i 10 år, og da klarer vi noen år til.



Byger man stein for stein med dårlig fundament slik fundamentet som McD har henta inn. Ja da faller muren tilslutt. Til og med Tom Nordlie har bedre kampledelse enn denne nikkedakken

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1018 på: Februar 22, 2014, 17:30:57 »
Mye følelser her og lite vett.  Men sånn er det vel å være fotballsupporter.  Det er jo galskap - speseilt i vårt tilfelle...
.
Det kiler også i min mage når man forventer en satsning på klubben med masse penger, topp spillere inn og en rask mars mot PL.

Vi kan rykke opp med økonomisk doping - det er jeg ganske sikker på.  Men man setter viktige prisnipper for næringsliv til side og ser bort fra hva fotballhistorien viser hvis man tror Cellino kan gi varig sukksess i Leeds.

Først må man bygge organisasjon, så må man bygge langsiktig plan og strategi - så må denne backes med varig finansiell backing.

Det finnes short-cuts til kortsiktig framgang.  Ikke til varig suksess. Leeds var i ferd med å begynne i riktig ende nå, men etter 5-6 uker med manglende resultater så er vi tilbake på quick-fix sporet igjen som så uendelig mange har mislykkes med.
For noe pølsevev!Riktig spor? har du fulgt med? GHF har ikke nåla i veggen-da kommer man ingen steder-ferdig!
Jeg vet at du følger godt med.  Men det hjelper ikke så veldig, gjør det vel?

GHF er en bank.  En bank.  De er neppe blakke, men en bank søker ikke risiko - per definisjon.  Så, frustrerende nok, så har de ikke lagt opp til korteste veien tilbake til PL.  Men det jeg har registrert om å bygge klubb, bygge organisasjon, bygge relasjoner til supportere, til byen og til sponsorer.  Alt dette tror jeg på må til før man kan forvente at klubben etablerer seg på et høyere nivå.

Quick bucks - quick fix.  Jeg tror ikke så veldig på det.
 

Manager

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1019 på: Februar 22, 2014, 18:07:18 »
quote author=Erik M link=topic=20545.msg459957#msg459957 date=1393086657]
Mye følelser her og lite vett.  Men sånn er det vel å være fotballsupporter.  Det er jo galskap - speseilt i vårt tilfelle...
.
Det kiler også i min mage når man forventer en satsning på klubben med masse penger, topp spillere inn og en rask mars mot PL.

Vi kan rykke opp med økonomisk doping - det er jeg ganske sikker på.  Men man setter viktige prisnipper for næringsliv til side og ser bort fra hva fotballhistorien viser hvis man tror Cellino kan gi varig sukksess i Leeds.

Først må man bygge organisasjon, så må man bygge langsiktig plan og strategi - så må denne backes med varig finansiell backing.

Det finnes short-cuts til kortsiktig framgang.  Ikke til varig suksess. Leeds var i ferd med å begynne i riktig ende nå, men etter 5-6 uker med manglende resultater så er vi tilbake på quick-fix sporet igjen som så uendelig mange har mislykkes med.
For noe pølsevev!Riktig spor? har du fulgt med? GHF har ikke nåla i veggen-da kommer man ingen steder-ferdig!
Jeg vet at du følger godt med.  Men det hjelper ikke så veldig, gjør det vel?

GHF er en bank.  En bank.  De er neppe blakke, men en bank søker ikke risiko - per definisjon.  Så, frustrerende nok, så har de ikke lagt opp til korteste veien tilbake til PL.  Men det jeg har registrert om å bygge klubb, bygge organisasjon, bygge relasjoner til supportere, til byen og til sponsorer.  Alt dette tror jeg på må til før man kan forvente at klubben etablerer seg på et høyere nivå.

Quick bucks - quick fix.  Jeg tror ikke så veldig på det.
[/quote]

Sett opp PL tabellen etter omsetning, eller tabeller i mange andre land..... Da regner jeg med at du vil finne samsvar med plassering og økonomi. Det finnes unntak, men over tid så er det pengene som bestemmer/gir mulighetene. Hvor mange år skal vi bygge stein på stein og se våre beste spillere forsvinne.  Selv er jeg klar for litt økonomisk doping- ønsker å se Leeds i PL så raskt som mulig.