Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1428516 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1200 på: Mars 12, 2014, 07:02:01 »
Har en veldig dårlig følelse nå..

Får håpe at dette er taktikk fra Cellino for å legge press på FL. (stoppe betalinger)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1201 på: Mars 12, 2014, 07:16:58 »
Er det sånn vi vil ha det?

Contact Leeds ‏@ContactLeeds  · 11m 
#LUFC: McDermott hints at Cellino influence in team selection, saying 'I couldn't use my wingers tonight' after loss http://contact-leeds.co.uk/2014/03/leeds-united-mcdermott-hints-at-cellino-influence-saying-he-couldnt-use-wingers/ …



Hvis han har sagt dette. Ja da har han skrevet sin egen opsigelse. Cellino godtar nok ikke kritikk av ham fra en manager som er udugelig

Blank_File

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1202 på: Mars 12, 2014, 08:53:03 »
Rent Leedsmessig så føler jeg meg i en skikkelig deadlock nå. Er så bekymret at det er i ferd med å gå utover helsa og familien...

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1203 på: Mars 12, 2014, 09:46:12 »
Dette:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9208883/massimo-cellino-wont-put-any-more-money-into-leeds-until-takeover-approved

Cellino har påkostet lånene av Butland og Wickham, samt betalt spillerlønnene i ca 2 mnd. Skjønner godt han er forbannet på FL. Nå må denne suppe-ligaen få ut fingeren ASAP. Enten gir man Cellino tilslaget, eller så gjør man det ikke, slik at nye eiere kan komme på plass.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1204 på: Mars 12, 2014, 09:52:46 »
Synes litt vel mange er paranoide i forhold til FL. De gjør bare jobben sin. Cellino har en potensiell dom over seg, og før dette er avklart, så kan ikke FL godkjenne ham eller ikke. All kudos til Cellino som har holdt klubben flytende de siste måneder, men han er selv skyld i at denne prosessen har tatt så lang tid som den har.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1205 på: Mars 12, 2014, 09:56:57 »
Dette:
http://www1.skysports.com/football/news/11095/9208883/massimo-cellino-wont-put-any-more-money-into-leeds-until-takeover-approved

Cellino har påkostet lånene av Butland og Wickham, samt betalt spillerlønnene i ca 2 mnd. Skjønner godt han er forbannet på FL. Nå må denne suppe-ligaen få ut fingeren ASAP. Enten gir man Cellino tilslaget, eller så gjør man det ikke, slik at nye eiere kan komme på plass.

Skal det nye eiere etter at hvis Cellino ikke blir godkjent. Ja da må klubben selges til et par millioner pund slik at de fattiglusa som nå sitter på gjerdet skal få råd til Klubben og å betale ut det Cellino har utestående

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1206 på: Mars 12, 2014, 11:22:54 »
Synes litt vel mange er paranoide i forhold til FL. De gjør bare jobben sin. Cellino har en potensiell dom over seg, og før dette er avklart, så kan ikke FL godkjenne ham eller ikke. All kudos til Cellino som har holdt klubben flytende de siste måneder, men han er selv skyld i at denne prosessen har tatt så lang tid som den har.

auren

joda, vel og bra det..men jeg lurer litt på hvordan han kan ha gått frem som han har. Jeg vet ikke om jeg ville skrelt av cash, på et såpass usikkert kort som dette har vist seg å være. Han må jo ha fått noen lovnader av..hvem?? Er ikke dette litt mystisk a folkens..hele balletten liksom??

Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1207 på: Mars 12, 2014, 12:06:41 »
Synes litt vel mange er paranoide i forhold til FL. De gjør bare jobben sin. Cellino har en potensiell dom over seg, og før dette er avklart, så kan ikke FL godkjenne ham eller ikke. All kudos til Cellino som har holdt klubben flytende de siste måneder, men han er selv skyld i at denne prosessen har tatt så lang tid som den har.

auren

joda, vel og bra det..men jeg lurer litt på hvordan han kan ha gått frem som han har. Jeg vet ikke om jeg ville skrelt av cash, på et såpass usikkert kort som dette har vist seg å være. Han må jo ha fått noen lovnader av..hvem?? Er ikke dette litt mystisk a folkens..hele balletten liksom??


Hadde han ikke brukt penger, hadde vi vært i adm nå med -10 pts på kontoen. FL får bestemme seg. Det har nå gått 6 uker. Mener FL at det de ikke har fått presentert til nå holder mål, får de bare si "Sorry, dette godkjenner vi ikke. Finn nye eiere innen X antall dager, eller gå inn i adm."
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1208 på: Mars 12, 2014, 12:13:37 »
Synes litt vel mange er paranoide i forhold til FL. De gjør bare jobben sin. Cellino har en potensiell dom over seg, og før dette er avklart, så kan ikke FL godkjenne ham eller ikke. All kudos til Cellino som har holdt klubben flytende de siste måneder, men han er selv skyld i at denne prosessen har tatt så lang tid som den har.

auren

joda, vel og bra det..men jeg lurer litt på hvordan han kan ha gått frem som han har. Jeg vet ikke om jeg ville skrelt av cash, på et såpass usikkert kort som dette har vist seg å være. Han må jo ha fått noen lovnader av..hvem?? Er ikke dette litt mystisk a folkens..hele balletten liksom??


Hadde han ikke brukt penger, hadde vi vært i adm nå med -10 pts på kontoen. FL får bestemme seg. Det har nå gått 6 uker. Mener FL at det de ikke har fått presentert til nå holder mål, får de bare si "Sorry, dette godkjenner vi ikke. Finn nye eiere innen X antall dager, eller gå inn i adm."

Så lenge FL ikke har penger utestående kan de ikke snede Leeds i skifteretten, og så lenge Cellino ikke kan bevise at han ikke har ubetalte skatteregninger kan han ikke godkjennes som fit and proper.
Men det er nok helt sikkert internasjonalt frimureri, reptilene i Noew World Order eller Football League som er onde og slemme og nekter fordi det er Leeds det er snakk om. Ikke ekstremt entydige og latterlig enkle regler selv advokater skulle kunne forstå.
- Leif Olav

Promotion 2010

« Siste redigering: Mars 12, 2014, 12:32:22 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1210 på: Mars 12, 2014, 12:45:18 »
Ja-ja, here we go again...

http://www.football-italia.net/46334/cellino-admits-feeling-humiliated

http://www.independent.co.uk/sport/football/football-league/leeds-united-takeover-massimo-cellino-warns-he-will-cease-funds-unless-given-approval-by-football-league-9186043.html

http://www1.skysports.com/football/news/11095/9208883/massimo-cellino-wont-put-any-more-money-into-leeds-until-takeover-approved

http://www.theguardian.com/football/2014/mar/12/leeds-united-championship-cellino


Andrew Haigh: @AndrewHaigh: Massimo Cellino exclusive by @sport_simon in tomorrow's @SunSportNow: Confirms he has stopped bankrolling #lufc after putting up to £10m in.

Jeg skjønner ham godt, MEN..

Begynner å bli litt lei, jeg!  :)

Cellino presser der han kan, selvsagt. Står jo i risiko for å tape 10 mill om vi slås konkurs. Noe jeg faktisk talt ser en reell fare for.
 

Håvard

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1211 på: Mars 12, 2014, 13:13:33 »
Synes litt vel mange er paranoide i forhold til FL. De gjør bare jobben sin. Cellino har en potensiell dom over seg, og før dette er avklart, så kan ikke FL godkjenne ham eller ikke. All kudos til Cellino som har holdt klubben flytende de siste måneder, men han er selv skyld i at denne prosessen har tatt så lang tid som den har.

auren

joda, vel og bra det..men jeg lurer litt på hvordan han kan ha gått frem som han har. Jeg vet ikke om jeg ville skrelt av cash, på et såpass usikkert kort som dette har vist seg å være. Han må jo ha fått noen lovnader av..hvem?? Er ikke dette litt mystisk a folkens..hele balletten liksom??



Mystiskt, rart, rotete osv...for oss er det bare fortvilende og det som værre er. Ting tar tid..

Kanskje Massimo er vant med at alt kan kjøpes ?? Og det kan det jo..... :-[

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1212 på: Mars 12, 2014, 13:20:27 »
http://forzaitalianfootball.com/2014/03/massimo-cellino-could-up-stake-in-leeds-united/

Enda en nyhet om at Cellino kan øke sin eierandel til 100%!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1213 på: Mars 12, 2014, 13:20:46 »
Cellino presser der han kan, selvsagt. Står jo i risiko for å tape 10 mill om vi slås konkurs. Noe jeg faktisk talt ser en reell fare for.
[/quote]

det skjønner jeg godt, men hvorfor sette seg i denne situsjonen i det hele tatt???
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1214 på: Mars 12, 2014, 16:28:46 »
Fresh statement fra GFH med ikke fullt så freesht innhold.

http://www.leedsunited.com/news/article/19cqbg3b07p171srfjokb57l9k/title/a-statement-from-the-owners

....waiting game fortsatt, skjer nok ikke så mye enda... :(

lojosang

Sv: Re: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1215 på: Mars 12, 2014, 16:32:52 »
Humiliated? Jaja, hvis det betyr at han har lært litt humility kan det jo tenkes han kommer fra dette som en ny og forbedret klubbeier.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Re: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1216 på: Mars 12, 2014, 16:48:52 »
Humiliated? Jaja, hvis det betyr at han har lært litt humility kan det jo tenkes han kommer fra dette som en ny og forbedret klubbeier.

Tja. Etter det jeg har forstått så har han reist Cagliari fra en bakgårdsklubb til et stabilt lag i øverste divisjonen i Italia. Han har også pumpa betydelige midler inn i Cagliari. Og for meg så virker dette som en god klubbeier. Og til det med mange managere. For meg kan han godt bytte manager så ofte han vil sålenge det gir suksess til klubben

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1217 på: Mars 12, 2014, 17:18:20 »
Send mail til FL!
Bombarder de!
sjekk her:
https://www.facebook.com/groups/400622153317625/?fref=ts

Gufrias

Sv: Re: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1218 på: Mars 12, 2014, 17:39:53 »
Humiliated? Jaja, hvis det betyr at han har lært litt humility kan det jo tenkes han kommer fra dette som en ny og forbedret klubbeier.

Tja. Etter det jeg har forstått så har han reist Cagliari fra en bakgårdsklubb til et stabilt lag i øverste divisjonen i Italia. Han har også pumpa betydelige midler inn i Cagliari. Og for meg så virker dette som en god klubbeier. Og til det med mange managere. For meg kan han godt bytte manager så ofte han vil sålenge det gir suksess til klubben
Jeg ser to feil i det du skriver:

Cagliari var ikke en bakgårdsklubb da Cellino kjøpte den. Klubben rykket opp til Serie A i 1990. Cellino overtok først 10.juni 1992. Han fikk umiddelbar suksess med 6. plass i 1992-1993, som ga UEFAcupspill året etter. Så gikk det opp og ned, med 5 sesonger i Serie B fram til 2004, og siden har klubben holdt seg i nedre halvdel av Serie A.

På side 30 i denne tråden kan du lese et intervju med en Cagliari-fan, som blant annet sier:
Sitat
Cellino never spent much on improving the team (on the contrary, he always spent very little)

Men mange managere har han hatt, det skal jeg ikke ta fra ham.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Re: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1219 på: Mars 12, 2014, 17:49:56 »
Humiliated? Jaja, hvis det betyr at han har lært litt humility kan det jo tenkes han kommer fra dette som en ny og forbedret klubbeier.

Tja. Etter det jeg har forstått så har han reist Cagliari fra en bakgårdsklubb til et stabilt lag i øverste divisjonen i Italia. Han har også pumpa betydelige midler inn i Cagliari. Og for meg så virker dette som en god klubbeier. Og til det med mange managere. For meg kan han godt bytte manager så ofte han vil sålenge det gir suksess til klubben
Jeg ser to feil i det du skriver:

Cagliari var ikke en bakgårdsklubb da Cellino kjøpte den. Klubben rykket opp til Serie A i 1990. Cellino overtok først 10.juni 1992. Han fikk umiddelbar suksess med 6. plass i 1992-1993, som ga UEFAcupspill året etter. Så gikk det opp og ned, med 5 sesonger i Serie B fram til 2004, og siden har klubben holdt seg i nedre halvdel av Serie A.

På side 30 i denne tråden kan du lese et intervju med en Cagliari-fan, som blant annet sier:
Sitat
Cellino never spent much on improving the team (on the contrary, he always spent very little)

Men mange managere har han hatt, det skal jeg ikke ta fra ham.
Det er faktisk helt uinteressant hva Cellino har gjort med Cagliari.
I dagens situasjon står Leeds United med kun 2 valg:
Cellino eller administrasjon som er det samme som helvete.
Jeg håper på Cellino fordi det har blitt eneste utvei for oss. Hva han har kjøpt eller ikke kjøpt før blir helt uinteressant for meg i dagens situasjon.

Woody

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1220 på: Mars 12, 2014, 18:06:50 »

Meinar eg leste forrige veke at det skulle komme ein avgjørelse 13 mars,var dette fra FL eller var det dom mot Cellino? har vel forstått det slik at supperåde ikkje tek ein avgjørelse for dom mot Cellino er sagt
LIFE IS LEEDS

pedro

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1221 på: Mars 12, 2014, 18:19:03 »

Meinar eg leste forrige veke at det skulle komme ein avgjørelse 13 mars,var dette fra FL eller var det dom mot Cellino? har vel forstått det slik at supperåde ikkje tek ein avgjørelse for dom mot Cellino er sagt

Rettssaken er berammet til den 18/3-14 og dom avsies samme dag. Liten sak m.a.o. ::)
Leedsomaniac

DenHviteYeboah

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1222 på: Mars 12, 2014, 18:19:37 »

Meinar eg leste forrige veke at det skulle komme ein avgjørelse 13 mars,var dette fra FL eller var det dom mot Cellino? har vel forstått det slik at supperåde ikkje tek ein avgjørelse for dom mot Cellino er sagt
De vel ha møte imorra,Saken mot Cellino blir avgjort på tirsdag,så FL gjør ingenting før neste uke....

lojosang

Humiliated? Jaja, hvis det betyr at han har lært litt humility kan det jo tenkes han kommer fra dette som en ny og forbedret klubbeier.

Tja. Etter det jeg har forstått så har han reist Cagliari fra en bakgårdsklubb til et stabilt lag i øverste divisjonen i Italia. Han har også pumpa betydelige midler inn i Cagliari. Og for meg så virker dette som en god klubbeier. Og til det med mange managere. For meg kan han godt bytte manager så ofte han vil sålenge det gir suksess til klubben

Da forstår du fullstendig riv ruskende galt. Les gjennom denne tråden på nytt.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1224 på: Mars 12, 2014, 19:46:06 »
måtte han bli godkänd, vore skandal om han inte blir det med tanke på vilka ägare det finns  för en del klubbar i Pl, för att inte nämna sportchefen i Bayern  Munchen som har undanhållt hudratals miljoner kronor
 

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1225 på: Mars 12, 2014, 20:02:05 »
Kan ikke innbille meg at det fremdeles er noen som er negativ til en overtakelse for Cellino.

Han har jo fylt etter i hullet, og berget oss i to måneder nå. Hvor hadde vi vært uten han?

Det bør vel snart begynne å gå opp for noen og enhver hva alternativet er om han backer ut. 10 millioner pund har han visstnok spyttet i hullet. På knappe to måneder.

Ingen investor i verden vil kjøpe denne klubben i nåværende tilstand. Det må i så fall være en som har stor glede av å kaste penger ut vinduet.

Likvidering er alternativet. Dessverre. Vi er på randen.

Smak på den, 10 mill pund på kort tid. Mye penger det.
« Siste redigering: Mars 12, 2014, 20:06:42 av Kato »
 

auren

Sv: Re: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1226 på: Mars 12, 2014, 20:11:31 »
Humiliated? Jaja, hvis det betyr at han har lært litt humility kan det jo tenkes han kommer fra dette som en ny og forbedret klubbeier.

Tja. Etter det jeg har forstått så har han reist Cagliari fra en bakgårdsklubb til et stabilt lag i øverste divisjonen i Italia. Han har også pumpa betydelige midler inn i Cagliari. Og for meg så virker dette som en god klubbeier. Og til det med mange managere. For meg kan han godt bytte manager så ofte han vil sålenge det gir suksess til klubben
Jeg ser to feil i det du skriver:

Cagliari var ikke en bakgårdsklubb da Cellino kjøpte den. Klubben rykket opp til Serie A i 1990. Cellino overtok først 10.juni 1992. Han fikk umiddelbar suksess med 6. plass i 1992-1993, som ga UEFAcupspill året etter. Så gikk det opp og ned, med 5 sesonger i Serie B fram til 2004, og siden har klubben holdt seg i nedre halvdel av Serie A.

På side 30 i denne tråden kan du lese et intervju med en Cagliari-fan, som blant annet sier:
Sitat
Cellino never spent much on improving the team (on the contrary, he always spent very little)

Men mange managere har han hatt, det skal jeg ikke ta fra ham.
Det er faktisk helt uinteressant hva Cellino har gjort med Cagliari.
I dagens situasjon står Leeds United med kun 2 valg:
Cellino eller administrasjon som er det samme som helvete.
Jeg håper på Cellino fordi det har blitt eneste utvei for oss. Hva han har kjøpt eller ikke kjøpt før blir helt uinteressant for meg i dagens situasjon.

Hmmm… Føler dette er nokså likt "utgangspunkt" som da Bates kom ridende inn på sin hvite hest  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Re: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1227 på: Mars 12, 2014, 21:19:48 »
Kan ikke innbille meg at det fremdeles er noen som er negativ til en overtakelse for Cellino.

Han har jo fylt etter i hullet, og berget oss i to måneder nå. Hvor hadde vi vært uten han?

Det bør vel snart begynne å gå opp for noen og enhver hva alternativet er om han backer ut. 10 millioner pund har han visstnok spyttet i hullet. På knappe to måneder.

Ingen investor i verden vil kjøpe denne klubben i nåværende tilstand. Det må i så fall være en som har stor glede av å kaste penger ut vinduet.

Likvidering er alternativet. Dessverre. Vi er på randen.

Smak på den, 10 mill pund på kort tid. Mye penger det.

Hvor hadde vi vært uten ham? Eid av ett av de to konsortiumene i ukesvis allerede. Uten de to siste lånespillerne.
- Leif Olav

Kato

Sv: Re: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino? "Pending FL approval"
« Svar #1228 på: Mars 12, 2014, 21:21:31 »
Kan ikke innbille meg at det fremdeles er noen som er negativ til en overtakelse for Cellino.

Han har jo fylt etter i hullet, og berget oss i to måneder nå. Hvor hadde vi vært uten han?

Det bør vel snart begynne å gå opp for noen og enhver hva alternativet er om han backer ut. 10 millioner pund har han visstnok spyttet i hullet. På knappe to måneder.

Ingen investor i verden vil kjøpe denne klubben i nåværende tilstand. Det må i så fall være en som har stor glede av å kaste penger ut vinduet.

Likvidering er alternativet. Dessverre. Vi er på randen.

Smak på den, 10 mill pund på kort tid. Mye penger det.

Hvor hadde vi vært uten ham? Eid av ett av de to konsortiumene i ukesvis allerede. Uten de to siste lånespillerne.

...som ikke hadde hatt nåla i veggen for å dekke inn de ti millionene Cellino har brukt....
 

lojosang

Kan ikke innbille meg at det fremdeles er noen som er negativ til en overtakelse for Cellino.

Han har jo fylt etter i hullet, og berget oss i to måneder nå. Hvor hadde vi vært uten han?

Det bør vel snart begynne å gå opp for noen og enhver hva alternativet er om han backer ut. 10 millioner pund har han visstnok spyttet i hullet. På knappe to måneder.

Ingen investor i verden vil kjøpe denne klubben i nåværende tilstand. Det må i så fall være en som har stor glede av å kaste penger ut vinduet.

Likvidering er alternativet. Dessverre. Vi er på randen.

Smak på den, 10 mill pund på kort tid. Mye penger det.

Hvor hadde vi vært uten ham? Eid av ett av de to konsortiumene i ukesvis allerede. Uten de to siste lånespillerne.

...som ikke hadde hatt nåla i veggen for å dekke inn de ti millionene Cellino har brukt....

Uten Cellino ville konsortiumet fått klubben til en pris som stod i rimelig forhold til gjelden som vi så vidt jeg vet kun har løse rykter om er på ti millioner.
Ellers er det imponerende i hvilken grad forumets medlemmer har fått tak i kredittvurderinger på medlemmene av nevnte konsortium.
- Leif Olav