Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1428556 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ziganda

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4140 på: Desember 03, 2015, 16:37:58 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

"A source at another Championship club said: ”We played Leeds a while ago and a few days before the game we got a call from them saying that if any of their players caught our eye, they are open to bids.”

Beklager, men det som står her tror jeg absolutt ingenting på.

Vel. Kanskje Cellino nå har skjønt at man får mere for smådelene for så å selge karosssieriet i etterkant. Så at vi nå i januar ser spillere Som Byram, Mowatt, Cook, Dallas, Botaka, Taylor, Silvestri, Philips og Erwin på vei ut porten er ikke umulig. Cellino vil nok cashe inn på det som cashes inn kan. Og satser så på lånespillere resten av sesongen. For selger han nå for 30 mill pund. Ja da er det 30 mill pund. Selger han i januar etter å ha solgt unna det han kan for 20 mill pund, og deretter selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han tjent 10 mill pund  mere enn han vil tjene med å selge med spillerne i klubben.
Nei få denne mannen ut av klubben ASAP


SELGE DE SPILLERNE VI HAR FOR TJUE MILLIONER PUND.......
  ;D




La oss leke tall i så måte.
Byram, 1,5 mill pund
Mowatt, 3 mill pund
Cook, 10 mill pund
Dallas, 2 mill pund
Botaka, 1 mill pund
Taylor, 5 mill pund
Silvestri, 1 mill pund
Philips, 1 mill pund
Erwin, 0,5 mill pund.
Dette tilsier da 25 mill pund. Og nesten det noen påsto at Cellino ville selge klubben for

Problemet er bare at det koster å drifte en fotballklubb, uavhengig av lønninger.

En kar som kjøper Leeds United uten å gjennomføre due diligence etter alt denne klubben har vært gjennom, kan i beste fall katakteriseres som godtroende. Jeg tror Cellino kan finne på nærmest hva som helst om han blir presset. Dessverre  ::)

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4141 på: Desember 03, 2015, 17:06:46 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

"A source at another Championship club said: ”We played Leeds a while ago and a few days before the game we got a call from them saying that if any of their players caught our eye, they are open to bids.”

Beklager, men det som står her tror jeg absolutt ingenting på.

Vel. Kanskje Cellino nå har skjønt at man får mere for smådelene for så å selge karosssieriet i etterkant. Så at vi nå i januar ser spillere Som Byram, Mowatt, Cook, Dallas, Botaka, Taylor, Silvestri, Philips og Erwin på vei ut porten er ikke umulig. Cellino vil nok cashe inn på det som cashes inn kan. Og satser så på lånespillere resten av sesongen. For selger han nå for 30 mill pund. Ja da er det 30 mill pund. Selger han i januar etter å ha solgt unna det han kan for 20 mill pund, og deretter selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han tjent 10 mill pund  mere enn han vil tjene med å selge med spillerne i klubben.
Nei få denne mannen ut av klubben ASAP


SELGE DE SPILLERNE VI HAR FOR TJUE MILLIONER PUND.......
  ;D




La oss leke tall i så måte.
Byram, 1,5 mill pund
Mowatt, 3 mill pund
Cook, 10 mill pund
Dallas, 2 mill pund
Botaka, 1 mill pund
Taylor, 5 mill pund
Silvestri, 1 mill pund
Philips, 1 mill pund
Erwin, 0,5 mill pund.
Dette tilsier da 25 mill pund. Og nesten det noen påsto at Cellino ville selge klubben for

Delph gikk for £ 4 mill som gikk rett i Bates' sin lomme.


Glem disse prisene for vårt søppel.


Mitt tips:
Byram, 1,5 mill pund Gratis til sommeren. Ingen gidder å kjøpe en nær kontaktsløs spiller som ikke er på laget.
Mowatt, 3 mill pund Jeg må le. Kanskje 500 k. Husk at elendige Murphy kom for £ 1 mill.
Cook, 10 mill pund Nå må jeg le. Kanskje 2,5 mill.
Dallas, 2 mill pund Kanskje vi kan bytte ham bort med en litt dårligere spiller.
Botaka, 1 mill pund Kom for £ 250 k
Taylor, 5 mill pund  God spiller med mye konbtrakt igjen. Kanskje £ 2,5 mill
Silvestri, 1 mill pund Kanskje rundt 500 k. Neppe verd det.
Philips, 1 mill pund Glem det!
Erwin, 0,5 mill pund.  Urealistisk for en som ikke fikk plass på Bury.

Totalt £ 6,25 mill. Noe som fortsatt er helt urealistisk.

En annen ting er at INGEN tror på at alle spillerne går ut, så hvis vi blir kvitt Byram til sommeren og et par på billigsalg i januar, så står vi antagelig ribbet igjen. Om ikke Cellino iogjen satser på noe andre ukjente spillere som ikke slår igjennom.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4142 på: Desember 03, 2015, 18:48:48 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

Kan bekrefte at ALT absolutt ALT de skriver om er løgn og bedrag. Eller propaganda for å si det sånn!
Kanskje ikke veldig troverdig akkurat dette. Dessverre er det nok heller slik at majoriteten av de sakene Daily Mirror og andre tabloider har skrevet om Cellino, i ettertid (langt på vei) har vist seg som troverdige.

Det er nok snart på tide at du tar innover deg det som de fleste andre av oss har sett i lange tider, Anders. Din kjære President er en katastrofe for klubben vår, og med den utviklingen vi har sett under hans styre, har vi trolig det verste i vente.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4143 på: Desember 03, 2015, 19:05:21 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

"A source at another Championship club said: ”We played Leeds a while ago and a few days before the game we got a call from them saying that if any of their players caught our eye, they are open to bids.”

Beklager, men det som står her tror jeg absolutt ingenting på.

Vel. Kanskje Cellino nå har skjønt at man får mere for smådelene for så å selge karosssieriet i etterkant. Så at vi nå i januar ser spillere Som Byram, Mowatt, Cook, Dallas, Botaka, Taylor, Silvestri, Philips og Erwin på vei ut porten er ikke umulig. Cellino vil nok cashe inn på det som cashes inn kan. Og satser så på lånespillere resten av sesongen. For selger han nå for 30 mill pund. Ja da er det 30 mill pund. Selger han i januar etter å ha solgt unna det han kan for 20 mill pund, og deretter selger klubben for 20 mill pund. Ja da har han tjent 10 mill pund  mere enn han vil tjene med å selge med spillerne i klubben.
Nei få denne mannen ut av klubben ASAP


SELGE DE SPILLERNE VI HAR FOR TJUE MILLIONER PUND.......
  ;D




La oss leke tall i så måte.
Byram, 1,5 mill pund
Mowatt, 3 mill pund
Cook, 10 mill pund
Dallas, 2 mill pund
Botaka, 1 mill pund
Taylor, 5 mill pund
Silvestri, 1 mill pund
Philips, 1 mill pund
Erwin, 0,5 mill pund.
Dette tilsier da 25 mill pund. Og nesten det noen påsto at Cellino ville selge klubben for

Delph gikk for £ 4 mill som gikk rett i Bates' sin lomme.


Glem disse prisene for vårt søppel.


Mitt tips:
Byram, 1,5 mill pund Gratis til sommeren. Ingen gidder å kjøpe en nær kontaktsløs spiller som ikke er på laget.
Mowatt, 3 mill pund Jeg må le. Kanskje 500 k. Husk at elendige Murphy kom for £ 1 mill.
Cook, 10 mill pund Nå må jeg le. Kanskje 2,5 mill.
Dallas, 2 mill pund Kanskje vi kan bytte ham bort med en litt dårligere spiller.
Botaka, 1 mill pund Kom for £ 250 k
Taylor, 5 mill pund  God spiller med mye konbtrakt igjen. Kanskje £ 2,5 mill
Silvestri, 1 mill pund Kanskje rundt 500 k. Neppe verd det.
Philips, 1 mill pund Glem det!
Erwin, 0,5 mill pund.  Urealistisk for en som ikke fikk plass på Bury.

Totalt £ 6,25 mill. Noe som fortsatt er helt urealistisk.

En annen ting er at INGEN tror på at alle spillerne går ut, så hvis vi blir kvitt Byram til sommeren og et par på billigsalg i januar, så står vi antagelig ribbet igjen. Om ikke Cellino iogjen satser på noe andre ukjente spillere som ikke slår igjennom.

enbart Cook är värd 6,25 miljoner pund och hans värde ökar ständigt med varje ungdomslandskamp  han gör för England
 

lojosang

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4144 på: Desember 03, 2015, 19:18:30 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

Kan bekrefte at ALT absolutt ALT de skriver om er løgn og bedrag. Eller propaganda for å si det sånn!

For første gang siden 2004 er jeg hjertens enig i det Andy skriver!  ;D
- Leif Olav

Jostein.

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4145 på: Desember 03, 2015, 20:05:31 »
Vi er f**ked så lenge narsissisten eier oss.
Leeds Carajo!

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4146 på: Desember 05, 2015, 13:18:10 »
Nok en pressegreie:

RT: @MirrorFootball: Leeds owner Cellino told #LUFC boss Evans to CHANGE TACTICS against QPR bit.ly/1RulnVt

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4147 på: Desember 05, 2015, 13:59:45 »
Nok en pressegreie:

RT: @MirrorFootball: Leeds owner Cellino told #LUFC boss Evans to CHANGE TACTICS against QPR bit.ly/1RulnVt



Sobot:
Evans: "I've got complete say on the team and the minute that changes, Steve Evans won't be the manager at Leeds United" #luc #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4148 på: Desember 05, 2015, 14:01:53 »
Pope:

Cellino feels that he has bigger problems to deal with & that what he calls a provincial attitude is making the club difficult to run .#lufc

Cellino also says he's not coming to the games as he does not enjoy it anymore. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4149 på: Desember 07, 2015, 11:00:36 »
Nytt bunnivå for Leeds.
De krever nå billetter for absolutt alt som skal innafor stadion. Endatil en 5 uker gammel baby må løse billett.
Heftig debatt på twitter nå.

Nå hadde ikke jeg tatt med meg en 5 uker gammel baby på fotballkamp uansett, men det er en annen sak.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4150 på: Desember 07, 2015, 12:29:52 »
Ja her er det bare å gå og vente på neste skandale og/eller idiotiske utspill. Media vrir og vrenger på alt de, men at mannen er en klovn er vel utenfor enhver tvil.

auren

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4151 på: Desember 07, 2015, 12:47:19 »
Er dette et desperat forsøk på å få skaffet klubben mer likvide midler? Er vi i økonomisk trøbbel?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4152 på: Desember 07, 2015, 13:43:19 »
En ting er 100 % sikkert, media hater Leeds United og det tror jeg de fleste er enige om på forumet at det ikke er mye sannhet fra den kanten. Og det overrasker stadig vekk at du Jon R. enda etter alle disse årene hvor du har kjent meg enda tror på hva massemedia forteller deg.

Hvilken historier om Cellino er sant?! Og hvordan i så fall vet man det?!


Vi har sjøl skyld i at Cellino nå trekker seg ut. Vi hadde endelig en med penger og dum  som de fleste var så ble man ikke takknemlig, men dessverre så snek som vanlig inn dette i supporter massene "MYE VIL HA MER!"
Skulle ønske vi kunne starte opp på nytt med Cellino og at alle supportere igjen begynte å behandle mannen med en smule respekt, men det skulle vise seg at et nytt mareritt var bak nesten sving.

Og om det kommer en langt bedre eier enn Cellino så skal jeg hylle alle som har kjempet i mot han, men om det kommer enn værre eier så kommer det til å være lite hyggelig når man prater om hva som kunne ha vært!
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4153 på: Desember 07, 2015, 13:44:37 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/leeds-owner-massimo-cellino-open-6943732

Krise!  >:(

Nå må det bli masseprotester på ER!

Selv engelskmenn tar vel ikke Daily Mirror på alvor.
Det kan du si. Samtidig er det vel ikke ALT de skriver som er usant eller usannsynlig. Og dette er jo slett ikke det sprøeste utspillet fra den kanten.

Kan bekrefte at ALT absolutt ALT de skriver om er løgn og bedrag. Eller propaganda for å si det sånn!

For første gang siden 2004 er jeg hjertens enig i det Andy skriver!  ;D

Det må vel bli siden 2009, det var da jeg endret meg fra å være som de fleste andre til å kun være min egen stemme! ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Sydhagen

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4154 på: Desember 07, 2015, 13:49:49 »
Ja her er det bare å gå og vente på neste skandale og/eller idiotiske utspill. Media vrir og vrenger på alt de, men at mannen er en klovn er vel utenfor enhver tvil.

Dette med billetter til 4 uker gammel baby er ikke mediautspill.
Det er LUFC ticket på twitter som har skrevet, så det kommer direkte fra klubben.

Jennifer ‏@jenbarlufc  5. des. Vis oversettelse
@LUFCTickets I know the Bates days are long gone but I still hope I'm right in thinking I don't need a ticket for a 4wk old baby...?

LUFC Tickets ‏@LUFCTickets  3 t3 timer siden Vis oversettelse
@jenbarlufc Hi, for future reference we would not advise you bring a 4 week old baby to a game, but the rules are anyone that passes 1/2

LUFC Tickets ‏@LUFCTickets  3 t3 timer siden Vis oversettelse
@jenbarlufc 2/2 through the turnstile needs a valid match ticket I'm afraid, thanks


Uansett ikke lurt å ta med et lite spedbarn på kamp...
« Siste redigering: Desember 07, 2015, 14:08:08 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4155 på: Desember 07, 2015, 14:52:27 »
Ja her er det bare å gå og vente på neste skandale og/eller idiotiske utspill. Media vrir og vrenger på alt de, men at mannen er en klovn er vel utenfor enhver tvil.

Dette med billetter til 4 uker gammel baby er ikke mediautspill.
Det er LUFC ticket på twitter som har skrevet, så det kommer direkte fra klubben.

Jennifer ‏@jenbarlufc  5. des. Vis oversettelse
@LUFCTickets I know the Bates days are long gone but I still hope I'm right in thinking I don't need a ticket for a 4wk old baby...?

LUFC Tickets ‏@LUFCTickets  3 t3 timer siden Vis oversettelse
@jenbarlufc Hi, for future reference we would not advise you bring a 4 week old baby to a game, but the rules are anyone that passes 1/2

LUFC Tickets ‏@LUFCTickets  3 t3 timer siden Vis oversettelse
@jenbarlufc 2/2 through the turnstile needs a valid match ticket I'm afraid, thanks


Uansett ikke lurt å ta med et lite spedbarn på kamp...

Tenkte mens vi enda var venner supporterne og Cellino. Nå er det jo ikke så rart at man får mye drit fra den kanten. Han tenker vel det samme som meg at Leeds fans fortjener skiten når de ikke er takknemlige for noe som helst!
We are Leeds and we are proud of it!

DaGa

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4156 på: Desember 07, 2015, 17:45:28 »

Vi har sjøl skyld i at Cellino nå trekker seg ut. Vi hadde endelig en med penger og dum  som de fleste var så ble man ikke takknemlig, men dessverre så snek som vanlig inn dette i supporter massene "MYE VIL HA MER!"
Skulle ønske vi kunne starte opp på nytt med Cellino og at alle supportere igjen begynte å behandle mannen med en smule respekt, men det skulle vise seg at et nytt mareritt var bak nesten sving.


Hadde Cellino behandlet fans og personer i og rundt Leeds med respekt, så hadde han kanskje fått respekt! Mannen fortjener ikke respekt, han er en gedigen kreftsvulst som må vekk!

Syns det er helt utrolig at noen fortsatt støtter han.

Mye vil ha mer.... Sportslig har det jo gått nedover siden navnet Cellino kom inn...
We all LOVE LEEDS!

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4157 på: Desember 07, 2015, 22:57:43 »

Vi har sjøl skyld i at Cellino nå trekker seg ut. Vi hadde endelig en med penger og dum  som de fleste var så ble man ikke takknemlig, men dessverre så snek som vanlig inn dette i supporter massene "MYE VIL HA MER!"
Skulle ønske vi kunne starte opp på nytt med Cellino og at alle supportere igjen begynte å behandle mannen med en smule respekt, men det skulle vise seg at et nytt mareritt var bak nesten sving.


Hadde Cellino behandlet fans og personer i og rundt Leeds med respekt, så hadde han kanskje fått respekt! Mannen fortjener ikke respekt, han er en gedigen kreftsvulst som må vekk!

Syns det er helt utrolig at noen fortsatt støtter han.

Mye vil ha mer.... Sportslig har det jo gått nedover siden navnet Cellino kom inn...

Han har behandlet folk med masse respekt. Elsker når man har en eier som er(var) så åpen som han og som tør å si ting som de er. Synd at vi klarte å f.... det til vi Leeds fans med det idiot stykke å begynne å hate mannen som finansierer skuta!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4158 på: Desember 07, 2015, 23:55:55 »

Vi har sjøl skyld i at Cellino nå trekker seg ut. Vi hadde endelig en med penger og dum  som de fleste var så ble man ikke takknemlig, men dessverre så snek som vanlig inn dette i supporter massene "MYE VIL HA MER!"
Skulle ønske vi kunne starte opp på nytt med Cellino og at alle supportere igjen begynte å behandle mannen med en smule respekt, men det skulle vise seg at et nytt mareritt var bak nesten sving.


Hadde Cellino behandlet fans og personer i og rundt Leeds med respekt, så hadde han kanskje fått respekt! Mannen fortjener ikke respekt, han er en gedigen kreftsvulst som må vekk!

Syns det er helt utrolig at noen fortsatt støtter han.

Mye vil ha mer.... Sportslig har det jo gått nedover siden navnet Cellino kom inn...

Han har behandlet folk med masse respekt. Elsker når man har en eier som er(var) så åpen som han og som tør å si ting som de er. Synd at vi klarte å f.... det til vi Leeds fans med det idiot stykke å begynne å hate mannen som finansierer skuta!!!

Si ting som de er? Han har jo blitt tatt i løgn (eller tomme løfter) så mange ganger på den tiden han har vært her at jeg kan ikke telle det en gang. Den største og viktigste at Elland Road aldri ble tilbakekjøpt for pengene fra Ross.

Jeg liker folk som går mot strømmen, men du kan da umulig tro og mene det du argumenterer med?

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4159 på: Desember 08, 2015, 11:20:11 »
beklager å "burst your bubble" Andy, men er redd denne klubben vil aldri bevege seg i riktig retning før MC er borte. Det er hvertfall min oppfatning.
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4160 på: Desember 08, 2015, 12:01:36 »
beklager å "burst your bubble" Andy, men er redd denne klubben vil aldri bevege seg i riktig retning før MC er borte. Det er hvertfall min oppfatning.

Det har du helt rett i så det er ingenting å beklage for! Nå har det nok gått så langt at det ikke er mulig å komme tilbake. Broen er brent uten mulighet til gjennombygging og det er ikke bare vår feil, men mye supporterne sin feil også. I og med at Cellino var veldig mye bedre enn de 2 siste eierne våre så tror jeg personlig det var veldig feil med å protestere og trakassere Cellinos familie og tror dessverre at vi igjen får en eier uten penger og ambisjoner.

For en ting er sikkert, Cellino ønsket å få oss opp av denne suppa og gjorde et hederlig forsøk!
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4161 på: Desember 08, 2015, 12:37:22 »
beklager å "burst your bubble" Andy, men er redd denne klubben vil aldri bevege seg i riktig retning før MC er borte. Det er hvertfall min oppfatning.

Det har du helt rett i så det er ingenting å beklage for! Nå har det nok gått så langt at det ikke er mulig å komme tilbake. Broen er brent uten mulighet til gjennombygging og det er ikke bare vår feil, men mye supporterne sin feil også. I og med at Cellino var veldig mye bedre enn de 2 siste eierne våre så tror jeg personlig det var veldig feil med å protestere og trakassere Cellinos familie og tror dessverre at vi igjen får en eier uten penger og ambisjoner.

For en ting er sikkert, Cellino ønsket å få oss opp av denne suppa og gjorde et hederlig forsøk!

tja, mon tro det...Når manager ikke kan komme opp med en plan B..er vi rett så kjappe til å kritisere..
med rette mener jeg. Det samme må gjelde for eier, for her virker det ikke å eksistere noen plan B. Pila har vel pekt bare en vei..med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg, og jeg ser ingen ting som tyder på endring. Derfor mitt forrige standpunkt.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4162 på: Desember 08, 2015, 14:08:08 »
beklager å "burst your bubble" Andy, men er redd denne klubben vil aldri bevege seg i riktig retning før MC er borte. Det er hvertfall min oppfatning.

Det har du helt rett i så det er ingenting å beklage for! Nå har det nok gått så langt at det ikke er mulig å komme tilbake. Broen er brent uten mulighet til gjennombygging og det er ikke bare vår feil, men mye supporterne sin feil også. I og med at Cellino var veldig mye bedre enn de 2 siste eierne våre så tror jeg personlig det var veldig feil med å protestere og trakassere Cellinos familie og tror dessverre at vi igjen får en eier uten penger og ambisjoner.

For en ting er sikkert, Cellino ønsket å få oss opp av denne suppa og gjorde et hederlig forsøk!

Hvem er vi, og vår og dem her???


Vår feil, men supporternes også!


Vi gjør nok ikke mye feil her inne på forumet, annet enn å håpe.....håpe på det beste for klubben!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik M

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4163 på: Desember 08, 2015, 15:37:45 »
Hvorfor angripe tabloidpressen?  Det blir bare patetisk i dette tilfellet.

Cellino er alle tabloiders drøm.  Man slipper å forsøke seg på undersøkende journalisitikk.  Man slipper å desperat finne på ting.  Her kommer forsideoppslagene av seg selv - små og store skandaler på løpende bånd.
« Siste redigering: Desember 08, 2015, 15:45:37 av Erik M »
 

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4164 på: Desember 08, 2015, 20:27:50 »
Cellino's tax evasion trial over the transfers of two Cagliari players set to resume in Sardinia on Thursday. #lufc


Håper han blir felt en gang for alle.....snart!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4165 på: Desember 08, 2015, 22:01:40 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4166 på: Desember 08, 2015, 22:46:09 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4167 på: Desember 08, 2015, 23:19:05 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Så kom med han da :) Inntil videre får vi klare oss med han vi har ;)

Dennis

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4168 på: Desember 09, 2015, 08:57:05 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

Han trenger ikke en utømmelig lommebok. Jeg vil ha en som ikke skaper uro og ødelegger for spillerne og en som ikke latterliggjør klubben.. Det må da finnes en sånn der ute!

Så kom med han da :) Inntil videre får vi klare oss med han vi har ;)

At det ikke kan bli verre, har vi brent oss på tidligere. Om ikke verre, har det i alle fall ikke blitt bedre fra Bates til GFH og nå Cellino. De har forskjellige personligheter og metoder for drift, men resultatet er et lag på nedre halvdel av Ch, med stadige latterliggjøringer i pressen og intern uro.

Cellino "reddes" for mange av at han har brukt penger på klubben. Har han egentlig det? Skal man tro på mannen selv, har han det, men det ryktes at han kun har gitt klubben lån, samt at Ross-pengene øremerket Elland Road plutselig "forsvant". Lån er selvfølgelig en måte å tilføre klubben penger i en vanskelig tid, men dersom rentesatsen er høy og dette eventuelt bare er overtakelse fra GFH eller Bates, kan man vanskelig argumentere for at klubben er bedre økonomisk stilt nå - foruten nedskjæringene som er gjort (som var en nødvendig, om enn ikke godt gjennomført ting).

Misforstå ikke, jeg tror han har tapt penger på Leeds United. Bra med penger, men om han er noen økonomisk frelser er tvilsomt at best i mine øyne.

Skal bli spennende å se når regnskapene legges frem. 
Marching on together!

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4169 på: Desember 09, 2015, 12:24:53 »
Ser de fleste vil ha vekk Massiomo pronto, bare lurer, hvilket seriøst alternativ med bugnende konto og som står klar med pengene har dere?

føler vel ikke at jeg trenger å komme opp med noe alternativ i så måte...og som du lurer, lurer også jeg på om de som ikke vil ha ham vekk, mener han er et seriøst alternativ?
Ups & Ups!!