KAMP vs Birmingham på Elland Road lørdag 5.1.2013 kl 16:00

Started by bjoggis, January 05, 2013, 02:25:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Quote from: Leedsfan on January 06, 2013, 00:08:57
Quote from: Jon R on January 06, 2013, 00:05:40
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 23:51:39
Quote from: Jon R on January 05, 2013, 23:42:58
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 23:33:51
Quote from: Jon R on January 05, 2013, 23:29:29
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 23:16:33
Quote from: Jon R on January 05, 2013, 23:11:13
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 20:51:09
Når man ser og hører etterkampsintervjuet med assistenten så høres det ikke så ille ut for meg..

Angående byttene så konfererer jo assistentene med sjefen som ligger hjemme syk, de tar en avgjørelse sammen og så bytter han to spillere i pausen.

Nå har Warnock fått kjeft for å være treg med byttene og nå er han rask, men da blir det feil pga at han ikke er til stede...

Hadde kampen gått på tv så hadde han sikkert valgt å se den fremfor å høre på Gray og Kirwin..

Må si at endel av dere er noen skikkelige "gloom and doom merchants"!

God lørdag og MOT.

Ã... konferere med NW hadde vel ikke vært særlig kontroversielt. Poenger var vel at det iflg Mick Jones var Warnock som tok avgjørelsen, ikke assistentene som så kampen.

Jeg forsto det slik at de konfererte med hverandre og ble enige.. Det er vel alltid slik at sjefen bestemmer, ellers hadde han ikke vært sjef.

Kanskje Wolves henter Warnock nå og så blir "alle" lykkelige...?

Da legger du andre premisser til grunn enn hva Rudi G & co gjorde, som var tweets fra Tom Kirwin og Phil Hay. Les dem en gang til så skjønner du hva jeg mener.

Jeg har sett og hørt hva han sa etter kampen, har du/dere?

Nei, men du kalte dem som kommenterte på tweetene til vanligvis pålitelige Kirwin & Hay for " gloom and doom merchants" som om de hadde hørt det samme intervjuet som deg. Ser du ikke poenget mitt?

Jeg skrev "doom and gloom merchants" for det er ordene som Warnock pleier å bruke. Her kaller jeg ingen for noe, for det er ikke lov..:)

Jeg ser poenget, dere uttaler dere på vegne av noen få ord på Twitter, mens jeg uttaler meg etter å ha hørt hva jeg tror mannen VIRKELIG sier...

Tror neppe at Tom Kirwin har funnet opp dette. Han referer til en personlig samtale med Mick Jones. Hvis Jones sier noe annet i intervjuet du har hørt blir dette som å sammenligne epler og pærer. De ligner på hverandre men passer ikke inn i samme regnestykke.

Se etterkampsintervjuet...:)

Trenger ikke det. Du har jo trukket ut essensen for meg. Stoler på din gode dømmekraft.  Konklusjonen er at Mick Jones  gir ulike versjoner av samme historie i  ulike sammenhenger.  Antagelig for å gi oss radioheads noe å snakke om.  ;)
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on January 06, 2013, 00:14:03
Quote from: Leedsfan on January 06, 2013, 00:08:57
Quote from: Jon R on January 06, 2013, 00:05:40
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 23:51:39
Quote from: Jon R on January 05, 2013, 23:42:58
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 23:33:51
Quote from: Jon R on January 05, 2013, 23:29:29
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 23:16:33
Quote from: Jon R on January 05, 2013, 23:11:13
Quote from: Leedsfan on January 05, 2013, 20:51:09
Når man ser og hører etterkampsintervjuet med assistenten så høres det ikke så ille ut for meg..

Angående byttene så konfererer jo assistentene med sjefen som ligger hjemme syk, de tar en avgjørelse sammen og så bytter han to spillere i pausen.

Nå har Warnock fått kjeft for å være treg med byttene og nå er han rask, men da blir det feil pga at han ikke er til stede...

Hadde kampen gått på tv så hadde han sikkert valgt å se den fremfor å høre på Gray og Kirwin..

Må si at endel av dere er noen skikkelige "gloom and doom merchants"!

God lørdag og MOT.

Ã... konferere med NW hadde vel ikke vært særlig kontroversielt. Poenger var vel at det iflg Mick Jones var Warnock som tok avgjørelsen, ikke assistentene som så kampen.

Jeg forsto det slik at de konfererte med hverandre og ble enige.. Det er vel alltid slik at sjefen bestemmer, ellers hadde han ikke vært sjef.

Kanskje Wolves henter Warnock nå og så blir "alle" lykkelige...?

Da legger du andre premisser til grunn enn hva Rudi G & co gjorde, som var tweets fra Tom Kirwin og Phil Hay. Les dem en gang til så skjønner du hva jeg mener.

Jeg har sett og hørt hva han sa etter kampen, har du/dere?

Nei, men du kalte dem som kommenterte på tweetene til vanligvis pålitelige Kirwin & Hay for " gloom and doom merchants" som om de hadde hørt det samme intervjuet som deg. Ser du ikke poenget mitt?

Jeg skrev "doom and gloom merchants" for det er ordene som Warnock pleier å bruke. Her kaller jeg ingen for noe, for det er ikke lov..:)

Jeg ser poenget, dere uttaler dere på vegne av noen få ord på Twitter, mens jeg uttaler meg etter å ha hørt hva jeg tror mannen VIRKELIG sier...

Tror neppe at Tom Kirwin har funnet opp dette. Han referer til en personlig samtale med Mick Jones. Hvis Jones sier noe annet i intervjuet du har hørt blir dette som å sammenligne epler og pærer. De ligner på hverandre men passer ikke inn i samme regnestykke.

Se etterkampsintervjuet...:)

Trenger ikke det. Du har jo trukket ut essensen for meg. Stoler på din gode dømmekraft.  Konklusjonen er at Mick Jones  gir ulike versjoner av samme historie i  ulike sammenhenger.  Antagelig for å gi oss radioheads noe å snakke om.  ;)

If you say so...;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte


Shots on target                                 Shots off target

Leeds 3 Birmingham 7                   Leeds 3 Birmingham 9

Hvordan i alverdensnavn er det mulig..?

Joe Jordan

Quote from: Kontakinte on January 06, 2013, 11:29:09

Shots on target                                 Shots off target

Leeds 3 Birmingham 7                   Leeds 3 Birmingham 9

Hvordan i alverdensnavn er det mulig..?

Det er vel dette som er normalen?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Quote from: Kontakinte on January 06, 2013, 11:29:09

Shots on target                                 Shots off target

Leeds 3 Birmingham 7                   Leeds 3 Birmingham 9

Hvordan i alverdensnavn er det mulig..?

En av de er vel Becchio alene med keeperen, den andre nikker Pearce i stanga og så er det jo målet da.

Fantastisk fremspill av Norris på målet, samba magic.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Quote from: Kontakinte on January 06, 2013, 11:29:09

Shots on target                                 Shots off target

Leeds 3 Birmingham 7                   Leeds 3 Birmingham 9

Hvordan i alverdensnavn er det mulig..?

Dette er vel noe av grunnen:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=304682
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on January 06, 2013, 13:51:51
Quote from: Kontakinte on January 06, 2013, 11:29:09

Shots on target                                 Shots off target

Leeds 3 Birmingham 7                   Leeds 3 Birmingham 9

Hvordan i alverdensnavn er det mulig..?

Dette er vel noe av grunnen:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=304682


Spillemessig  har vi vært nokså viruspreget det meste av sesongen men dette hjalp oss sikkert ikke.   ;)
Jon R.

Rudi G.

Quote from: Promotion 2010 on January 06, 2013, 13:51:51
Quote from: Kontakinte on January 06, 2013, 11:29:09

Shots on target                                 Shots off target

Leeds 3 Birmingham 7                   Leeds 3 Birmingham 9

Hvordan i alverdensnavn er det mulig..?

Dette er vel noe av grunnen:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=304682


:D

Fint med unskyldinger pga dårlig spill...har viruset herjet lenge eller?

Tobbe9210

Leksvik whites

Tobbe9210

Slår vi Birmingham, så møter vi Tottenham hjemme
Leksvik whites


sportcarl1

att få möta spurs är en bra tändvätska för LU att vara motiverade i nortamatchen mot  birmingham
 

Hallgeir *

Quote from: ollan on January 05, 2013, 17:46:44
Mags ‏@deadbloke

most expensive seat at the English champions MCFC was £15 today. At Leeds £28. Crowd at LUFC 11,447 It's not rocket science

Jeg ble også overrasket over at bare vel 11000 hadde møtt opp til denne 3.runde-kampen, en tradisjonelt bra "tilskuerdag" i England. Mye spiller inn, og dette har vi jo tatt en runde på tidligere. Derfor lar jeg den debatten ligge, men her kommer en del tilskuertall fra andre kamper spilt samme helg, hentet fra FA-cupen. Tallene viser vel at vi ikke var alene om å ha glisne tribuner....

Blackburn - Bristol City     5504
Bolton - Sunderland          12204
Crystal P - Stoke                   13693
Hull  - Leyton Orient             8585
Queens PR - WBA                    8984
Sheffield W - MK Dons          11462

Leeds - Birmingham             11447
Super Leeds since 1968