Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 707159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fripp

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1500 på: Desember 03, 2012, 11:25:04 »
Frank Lampard!!!

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1501 på: Desember 03, 2012, 16:57:13 »
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1502 på: Desember 03, 2012, 17:36:31 »
Ollan

mac_gyver

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1503 på: Desember 03, 2012, 22:21:36 »
Charlie Austin og Billy Paynter..

Ã…rets innlegg ;D
Pride of Yorkshire

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1504 på: Desember 04, 2012, 00:09:54 »
Charlie Austin og Billy Paynter..

øøøh, hva er tankegangen her? At vi må kompensere for å kjøpe en god spiller ved å kjøpe en dårlig en i samme slengen?

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1505 på: Desember 04, 2012, 00:27:20 »
Charlie Austin og Billy Paynter..

øøøh, hva er tankegangen her? At vi må kompensere for å kjøpe en god spiller ved å kjøpe en dårlig en i samme slengen?

Njeeeiii, ikke helt riktig. Prøv igjen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1506 på: Desember 04, 2012, 00:36:08 »
Charlie Austin og Billy Paynter..

øøøh, hva er tankegangen her? At vi må kompensere for å kjøpe en god spiller ved å kjøpe en dårlig en i samme slengen?

Njeeeiii, ikke helt riktig. Prøv igjen...

Fantastisk radarpar i Swindon for få sesonger siden. I league One.

Da velger jeg meg heller Boyd og Michail-Smith  Mc Cormack og Becchio. :)
Jon R.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1507 på: Desember 04, 2012, 01:53:24 »
Charlie Austin og Billy Paynter..

øøøh, hva er tankegangen her? At vi må kompensere for å kjøpe en god spiller ved å kjøpe en dårlig en i samme slengen?

Njeeeiii, ikke helt riktig. Prøv igjen...

Fantastisk radarpar i Swindon for få sesonger siden. I league One.

Da velger jeg meg heller Boyd og Michail-Smith  Mc Cormack og Becchio. :)

I L1. Syns mitt forslag var rasjonelt jeg. Velger heller McCormack og Becchio jeg og.

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1508 på: Desember 04, 2012, 21:56:19 »
Macheda fra manchester  :o
 

Gambi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1509 på: Desember 04, 2012, 22:27:20 »
Macheda er crap. Ville ikke forsterket dere paa noen som helst maate. Trash i QPR, Sampdoria og United det siste 1,5 aaret.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1510 på: Desember 04, 2012, 22:56:24 »
Charlie Austin, CM-S, George Boyd og Jerome Thomas.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1511 på: Desember 04, 2012, 23:38:31 »
Charlie Austin, CM-S, George Boyd og Jerome Thomas.
+ en kvalitets venstreback så er vi i mål...  :D + at jeg liker Trotter fra Millscum.

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1512 på: Desember 05, 2012, 08:03:18 »
Vi trenger bare 1 spiss i tillegg til det vi har.
Austin, Becchio og McCormack hadde vært en fin mix.

Ellers trenger vi 2 vinger. Satser på vi signerer Thomas permanent. Signer gjerne Boyd også.
Et annet alternativ kan være å signere ny høyreback og bruke Byram på kanten.
Og venstreback trenger vi, som vanlig....

+ signer Tate på lån ut sesongen, så er vi i boks.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1513 på: Desember 05, 2012, 08:38:57 »
Vi trenger bare 1 spiss i tillegg til det vi har.
Austin, Becchio og McCormack hadde vært en fin mix.

Ellers trenger vi 2 vinger. Satser på vi signerer Thomas permanent. Signer gjerne Boyd også.
Et annet alternativ kan være å signere ny høyreback og bruke Byram på kanten.
Og venstreback trenger vi, som vanlig....

+ signer Tate på lån ut sesongen, så er vi i boks.


Enig i at vi ikke trenger veldig mange nye spillere. Blir spennende å se hvordan det går i de 4-5 ligakampene som gjenstår før Januar. Dersom vi gjør rent bord også her, så er det ikke nødvendig med veldig mange nye spillere. 1 ekstra spiss trenger vi. Er fortsatt et svakhetstegn at Gray er i troppen.
Så trenger vi en god venstreback og en god ving til. Kanskje også en ekstra sentral midtbane spiller med litt offensive kvaliteter.

3-4 nye holder i massevis, det ser vi når vi de siste kampene har spilt god fotball, og hatt en god tropp!
MOT!! We are Leeds!

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1514 på: Desember 05, 2012, 09:07:23 »
Jeg vet dette er en ønskeliste, men ønsker bør jo være noenlunde realistiske. Så hvor realistisk er det at Charlie Austin går til Leeds? Nå kjøpte jo Blackburn et annet stortalent for 8 mill (Rhodes), så at det er mulig å gå til en annen divisjonskollega er selvsagt til stede. Jeg tror nok at Austin prises høyere (gjerne minst 10 mill) og at flere klubber i PL har ham på blokka. Så, burde vi bruke alle transfermidlene på Austin, eller er bare ønsket en våt drøm?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1515 på: Desember 05, 2012, 09:09:38 »
Jeg mener vi trenger 1 rask spiss og 2 vinger der minst den ene må være lynrask og den andre må være enten Snodgrass-type eller kjapptype. Hvis de er ålreite til å jobbe hjem på vingene så er det perfekt å ha White (om han skjerper seg litt) og Byram på backene. Og vi har i tillegg Drury og Peltier, selv om sistnevnte ikke har innfridd nevneverdig på back.

Jeg regner med at vi ikke makter å beholde Thomas, men Tonge og Tate har vel brukbare sjanser til å bli dersom de fortsetter å levere.

I så fall er det nok med 3 stk. Dersom Tonge og Tate også forsvinner så må vi nok ut og se oss om etter spillere i de posisjonene. Jeg håper at vi sikter et hakk høyere enn de to nevnte, men samtidig er det ikke bra at 3 forsvinner ut og at det blir 5 nye spillere i troppen i Januar.

Det blir en fryktelig vanskelig kabal å få til å gå opp og det blir enda vanskeligere å tenke lenger enn at Warnock får de spillerne han vil ha hvis han slutter kommende sommer. Nå må vi virkelig begynne å bygge litt langsiktig umiddelbart. Ikke kjøpe det første og det beste vi ser.

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1516 på: Desember 05, 2012, 11:37:17 »
Hmmmm.....

For to uker siden var vi alle enige om at stallen var aaaaalt for tynn.


Et par mann tilbake fra skade og to inn på lån så er to mann nok inn i januarvinduet?

Blir litt skeptisk til dette jeg.  :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1517 på: Desember 05, 2012, 11:52:28 »
Grunnen til at jeg ikke vil ha mange inn på fast basis (og det har jeg sagt hele tiden) er nettopp at Warnock kjøper en type spillere som titt har vanskelig for å bli brukt av andre. Det verst tenkelige som kan skje i Januar er 6-7 smågrå permanente signeringer i Tonge og Tate klassen.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1518 på: Desember 05, 2012, 12:31:16 »
Grunnen til at jeg ikke vil ha mange inn på fast basis (og det har jeg sagt hele tiden) er nettopp at Warnock kjøper en type spillere som titt har vanskelig for å bli brukt av andre. Det verst tenkelige som kan skje i Januar er 6-7 smågrå permanente signeringer i Tonge og Tate klassen.

Hvis Warnock finner typene han trenger ,  grå eller ikke som kan ta oss opp i PL - så kom med døm!
Han har etter det jeg hører fått en transferkitty å leke seg med i Januarvinduet, og det blr også
det vi kan måle han på- han kan da kjøpe for CASH!!

Ser lovende ut synes jeg......men vi er Leeds da ;)
 

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1519 på: Desember 05, 2012, 12:55:04 »
Hmmmm.....

For to uker siden var vi alle enige om at stallen var aaaaalt for tynn.


Et par mann tilbake fra skade og to inn på lån så er to mann nok inn i januarvinduet?

Blir litt skeptisk til dette jeg.  :-X

Ikke alle. Noen av oss mente at det største problemet var at NW ikke fikk ut det potensialet som allerede lå i den nåværende stallen. Etter TO virker det som om en bør er tatt av alles skuldre, og at "alle" blomstrer på en gang.

Forutsatt at vi får beholde de som allerede er hos oss ut sesongen (minus "rasket" som NW ønsker å kvitte seg med) , vil jeg tro at det skal holde med 3-4 kvalitetsspillere inn: En temposterk offensiv midtbanespiller, en høyre back og en høyre ving!  En anvendelig spiss som kan fungere som cover for Becchio/ Mc Cormack hadde også vært fint, men jeg ville ikke svidd av store deler av transferpotten på en spiller som Michail-Smith.
Jon R.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1521 på: Desember 05, 2012, 16:59:54 »
Hulk(en) fra Zenit...
Løp å kjøp ;)
http://mobil.tv2.no/sport/fotball/cl/hulk-forbannet-etter-aa-ha-blitt-byttet-ut-jeg-reiser-dette-fortjener-jeg-ikke-3940503.html
Hvis han reagerer sånn på å bli byttet ut 10 minutter før slutt, liker jeg ikke holdningen hans.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1522 på: Desember 05, 2012, 21:13:43 »
Hulk(en) fra Zenit...
Løp å kjøp ;)
http://mobil.tv2.no/sport/fotball/cl/hulk-forbannet-etter-aa-ha-blitt-byttet-ut-jeg-reiser-dette-fortjener-jeg-ikke-3940503.html
Hvis han reagerer sånn på å bli byttet ut 10 minutter før slutt, liker jeg ikke holdningen hans.

Klart han blir grønn av misunnelse på sin erstatter når han byttes ut.
- Leif Olav

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1523 på: Desember 05, 2012, 22:15:42 »
Hulk(en) fra Zenit...
Løp å kjøp ;)
http://mobil.tv2.no/sport/fotball/cl/hulk-forbannet-etter-aa-ha-blitt-byttet-ut-jeg-reiser-dette-fortjener-jeg-ikke-3940503.html
Hvis han reagerer sånn på å bli byttet ut 10 minutter før slutt, liker jeg ikke holdningen hans.

Klart han blir grønn av misunnelse på sin erstatter når han byttes ut.
:D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1524 på: Desember 13, 2012, 10:48:32 »
Hent Beckham og en venstre back + en PL spiss
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1525 på: Desember 13, 2012, 11:09:39 »
Plukk opp Lampard, og la han ha "Strachan motivator-rolle" denne sesongen & neste!
 

4ever arcticwhite

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1526 på: Desember 13, 2012, 15:51:23 »
Ser at Saliou Ciss (Tromsø) er til salgs for omkring 10 millioner NOK.

Hvis han plukker av seg de en eller to drittfeilene han gjør i nesten hver kamp kunne han blitt en løsning på venstrebacken.... Han har i alle fall farta i orden.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1527 på: Desember 13, 2012, 21:22:56 »
Ser at Saliou Ciss (Tromsø) er til salgs for omkring 10 millioner NOK.

Hvis han plukker av seg de en eller to drittfeilene han gjør i nesten hver kamp kunne han blitt en løsning på venstrebacken.... Han har i alle fall farta i orden.

Hørtes ut som White...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1528 på: Desember 13, 2012, 21:27:49 »
Dere kan faa Danny Simpson av oss. Habil back, og gratis til sommeren.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1529 på: Desember 14, 2012, 21:57:01 »
Dere kan faa Danny Simpson av oss. Habil back, og gratis til sommeren.
Dette er vel vår (leedsfans ønskeliste) ikke din ønskeliste over spillere du vil bli kvitt fra Newcastle?
Ollan