Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 711095 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1590 på: Januar 16, 2013, 01:21:14 »
Sign up  Max Gradel og Habib Habibou + et par på midten og i forsvar, da først skal jeg begynne å tro på noe opprykk.

Leeds United net £200,000 Spurs windfall after beating Birmingham

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/10163428.Leeds_United_net___200_000_Spurs_windfall_after_beating_Birmingham/?ref=rss
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1591 på: Januar 16, 2013, 08:05:52 »
SA!! Pick up the phone
Kjøp/lån, Why not...

John Arne Riise (32) har fått beskjed av Fulham om at han kan finne seg en ny klubb, ifølge The Times.
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10049498
« Siste redigering: Januar 16, 2013, 08:32:31 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1592 på: Januar 16, 2013, 11:55:06 »
SA!! Pick up the phone
Kjøp/lån, Why not...

John Arne Riise (32) har fått beskjed av Fulham om at han kan finne seg en ny klubb, ifølge The Times.
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10049498



Nei takk!!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1593 på: Januar 16, 2013, 13:03:38 »
Ny høyreving: Adomah fra Bristol City eller Chris Burke fra Birmingham.
Ny sentral midtbane/venstreving: Ross Barkley (høyrebeint) ut sesongen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bjoggis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1594 på: Januar 16, 2013, 13:13:41 »
Ny høyreving: Adomah fra Bristol City eller Chris Burke fra Birmingham.
Ny sentral midtbane/venstreving: Ross Barkley (høyrebeint) ut sesongen.
Adomah hadde vært klasse!

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1595 på: Januar 16, 2013, 13:15:12 »
SA!! Pick up the phone
Kjøp/lån, Why not...

John Arne Riise (32) har fått beskjed av Fulham om at han kan finne seg en ny klubb, ifølge The Times.
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10049498



Nei takk!!!
Jeg skjønner...du mener altså at vb plassen er godt besatt i klubben...Riise har aldri vært noen helt for meg, men han hadde høynet nivået slik vi er stilt idag ;)

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1596 på: Januar 16, 2013, 13:36:29 »
SA!! Pick up the phone
Kjøp/lån, Why not...

John Arne Riise (32) har fått beskjed av Fulham om at han kan finne seg en ny klubb, ifølge The Times.
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10049498



Nei takk!!!
Jeg skjønner...du mener altså at vb plassen er godt besatt i klubben...Riise har aldri vært noen helt for meg, men han hadde høynet nivået slik vi er stilt idag ;)

Riise skal gifte seg for 3. gang, han har ikke råd til å komme til oss...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1597 på: Januar 16, 2013, 13:53:39 »



Jeg klarer ikke helt se for meg Riise i vår drakt.....han hadde den røde fra Luserpul for lenge....blant annet.
SA!! Pick up the phone
Kjøp/lån, Why not...

John Arne Riise (32) har fått beskjed av Fulham om at han kan finne seg en ny klubb, ifølge The Times.
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10049498



Nei takk!!!
Jeg skjønner...du mener altså at vb plassen er godt besatt i klubben...Riise har aldri vært noen helt for meg, men han hadde høynet nivået slik vi er stilt idag ;)

Riise skal gifte seg for 3. gang, han har ikke råd til å komme til oss...
Yeboahs vitne

nord

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1598 på: Januar 16, 2013, 14:12:47 »
Saha er ledig i Sunderland  ::)
 

pale

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1599 på: Januar 16, 2013, 14:32:51 »
Ny høyreving: Adomah fra Bristol City eller Chris Burke fra Birmingham.
Ny sentral midtbane/venstreving: Ross Barkley (høyrebeint) ut sesongen.
Adomah hadde vært klasse!

Absolutt! Eller Bolasie fra Crystal Palace, han har vært like bra som Zaha i år. Men er nok bare en drøm.
Riise hadde løst vårt venstrebackproblem. Men så er det alt det andre......og det er totalt uaktuelt på grunn av lønna også.

Cebhin

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1600 på: Januar 16, 2013, 19:55:56 »
Må jo være bedre enn Michael Brown pr.dags dato?!

Men til noe mer seriøst.
Hva med at vi får han i form gjennom trening og strengt regime?!

Synes faktisk synd på gutten. Leedsgutt er han også.har vel tidligere uttalt at han alltid har vært Leedsfan og ville elsket å spille for oss?!

Vi har faktisk ingenting å tape på å gjøre et forsøk.
24 år er godeste Michael. Fortjener en ny mulighet.

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1601 på: Januar 16, 2013, 20:18:51 »
Er dette  et rykte eller et ønske?
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1603 på: Januar 16, 2013, 20:27:37 »
Vår nye venstreback... En kar som har tjent 1mill nok i måneden de siste 4-5 årene og allikevel lar seg forfalle slik. Denne karen er finished..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1604 på: Januar 16, 2013, 23:32:43 »
Han har store psykiske problemer og kommer nok aldri til å sparke en ball igjen, han vil bare være i fred ifølge ham selv. Trist å tenke på at han var et unikt talent med absolutt alle muligheter.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1605 på: Januar 17, 2013, 09:00:34 »
Michael Johnson? Hehehehe... Kanskje når han var slik: http://www.youtube.com/watch?v=VujQvQk21Wo&feature=player_embedded

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1606 på: Januar 17, 2013, 09:55:02 »
Han har store psykiske problemer og kommer nok aldri til å sparke en ball igjen, han vil bare være i fred ifølge ham selv. Trist å tenke på at han var et unikt talent med absolutt alle muligheter.


Sparke ball er behandling i enkelte institusjoner det, så hvem vet.... ::)
Ingen tvil om at deter leit.
Yeboahs vitne

stigahauge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1607 på: Januar 17, 2013, 09:59:18 »
Leit med Johnson, men må nok sjølv om det høyres brutalt og kynisk ut sei at ei utrent fyllebøtte med psykiske problem ikkje trengs på Elland Road. Her har ein nok å stri med innafor murane om ein ikkje skal kjøpa seg til eit nytt problem!!
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1608 på: Januar 21, 2013, 17:23:31 »
Flere spillere i Birmingham har fått beskjed om at de kommer til å bli solgt. For min del kan vi gjerne signere Redmond og Burke. King, Zigic, Butland + flere har fått beskjed om å finne seg ny klubb. Ã… bli satt under administrasjon er noe dritt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1609 på: Januar 22, 2013, 02:08:38 »
Flere spillere i Birmingham har fått beskjed om at de kommer til å bli solgt. For min del kan vi gjerne signere Redmond og Burke. King, Zigic, Butland + flere har fått beskjed om å finne seg ny klubb. Ã… bli satt under administrasjon er noe dritt.

Ã… kjøpe Zigic blir vel som en oppfordring til å spille mer hoofball. Redmond tror jeg hadde vært bra. King Ok, mens Butland trenger vi ikke.

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1610 på: Januar 22, 2013, 08:07:03 »
Tar gjerne i mot Marlon King fra Birmingham. Ser han er tilgjengelig på free transfer.

32 år, men forsatt en god spiller.
13 mål så langt i år, og fikk mye skryt av Eddie Gray da vi spilte mot dem i forrige uke.
marching on together,
derudaf forever...

Corleone

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1611 på: Januar 22, 2013, 08:49:56 »
Flere spillere i Birmingham har fått beskjed om at de kommer til å bli solgt. For min del kan vi gjerne signere Redmond og Burke. King, Zigic, Butland + flere har fått beskjed om å finne seg ny klubb. Ã… bli satt under administrasjon er noe dritt.

Hent Redmond og Butland. Fremtidige toppspillere  :)

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1612 på: Januar 22, 2013, 09:00:28 »
Flere spillere i Birmingham har fått beskjed om at de kommer til å bli solgt. For min del kan vi gjerne signere Redmond og Burke. King, Zigic, Butland + flere har fått beskjed om å finne seg ny klubb. Ã… bli satt under administrasjon er noe dritt.

Ã… kjøpe Zigic blir vel som en oppfordring til å spille mer hoofball. Redmond tror jeg hadde vært bra. King Ok, mens Butland trenger vi ikke.

Butland har vi ikke sjans på i det hele tatt, men hadde vi fått han så skulle jeg jublet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1613 på: Januar 22, 2013, 12:00:48 »
Ser gjerne at vi henter Chris Burke, om B'ham skal raides.
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1614 på: Januar 22, 2013, 12:43:10 »
Ser gjerne at vi henter Chris Burke, om B'ham skal raides.

Da må vi kjappe på. Nott Forest har bydd på han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1615 på: Januar 22, 2013, 13:04:02 »
Ser gjerne at vi henter Chris Burke, om B'ham skal raides.
Burke har terrorisert våre forsvarere gjenttatte ganger. Hadde vært greit å få han over på riktig side.
Jon R.

Fripp

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1616 på: Januar 22, 2013, 13:26:47 »
Ser gjerne at vi henter Chris Burke, om B'ham skal raides.

Da må vi kjappe på. Nott Forest har bydd på han.

Da er løpet kjørt....... Ikke f. om vi kan konkurere med de om lønn og sum!!

haak-d

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1617 på: Januar 22, 2013, 16:43:27 »
Sitter en på benken til Elfenbenskysten i dag som Yeboah til etternavn, håper vi kjøper han :)
 

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1618 på: Januar 24, 2013, 08:19:44 »
Håper på Kilgallon, Gradel, Thomas (lån) og Blackstock/Habibou før vinduet stenger.
Og ingen sentrale ut selvsagt.

Da tror jeg vi hadde fått en morsom vårsesong  :)
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1619 på: Januar 24, 2013, 16:44:07 »
Håper på Kilgallon, Gradel, Thomas (lån) og Blackstock/Habibou før vinduet stenger.
Og ingen sentrale ut selvsagt.

Da tror jeg vi hadde fått en morsom vårsesong  :)

Kilgallon anno 2013 er ikke mye å skryte av dessverre.  En aldrende x-spiller som ikke lenger holder nivået er ikke hva vi trenger.  :-\
Jon R.