Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roy

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #60 på: Mai 16, 2007, 17:01:09 »
Intervju med Beckford på Teamtalk:

Beckford has enjoyed a marvellous season on loan at Glanford Park, scoring some crucial goals in Iron's pursuit of promotion, and hinted that he would welcome a full-time move to North Lincolnshire if a deal was placed on the table.

"I will definitely be sad if I do leave," he told the Scunthorpe Telegraph.

"With regards to the future, I'm not sure exactly what's going to happen. I just want to play football, we'll have to see in the summer.

"From the first day until now, I'm still smiling. The lads made me feel comfortable from the first day that I walked through the changing room and all I can say now is I'm really good friends with all of them.

"I just wanted to play a few games, score a few goals and have a few good performances as well. Luckily enough for me I've been able to do that. You can't ask for more than that when you go to any club on loan."

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #61 på: Mai 19, 2007, 19:12:19 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2136544,00.html

virker ikke som en smart forretningsmann denne manageren [:D]

smart å gå ut med at han tror Leeds avslår budet og at han kommer til å forhandle videre om Leeds avslår [:D]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #62 på: Mai 19, 2007, 20:44:43 »
Ja det er ikke ofte vi ser forsøk på å presse opp prisen på denne måten [8D][8D][8D]
quote:
Originally posted by Sydhagen

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2136544,00.html

virker ikke som en smart forretningsmann denne manageren [:D]

smart å gå ut med at han tror Leeds avslår budet og at han kommer til å forhandle videre om Leeds avslår [:D]

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Lasse15

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #63 på: Mai 19, 2007, 20:52:56 »
Leeds må satse på Beckford.
Han kan bli en nøkkelspiller.
Men han vil  sikkert være i ccc enn league one.
Kjedelig  at Leeds kan miste enda et talent  

kjelvi

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #64 på: Juli 19, 2007, 20:08:19 »
Adkins unsure on Beckford

Scunthorpe boss Nigel Adkins says discussions have taken place with Leeds over Jermaine Beckford's future, but admits he still has no idea when he will be able to complete a deal for the player.

Newly-promoted Scunthorpe have made a bid for Beckford - thought to be around £250,000 - and Leeds are now able to buy and sell players again following Ken Bates' takeover last week.
However, the bid has yet to be accepted and, with Leeds believed to be holding out for more money, Adkins concedes the saga could rumble on until the end of the transfer window.
"We believe we have got a very good bid on the table and there has been discussions with Leeds United," he told the Scunthorpe Telegraph.
"We just have to see where that takes us. They hold the cards in that they have got him, so it might be a bit drawn out.
"The top and bottom of it is he is a Leeds player. We have put in a bid for him and would like him to come to us.
"I don't know if he will be here for the start of the season. I will wait until the last day of the transfer window if I have to."
23-year-old Beckford had a successful loan spell with Scunthorpe last season as the side ended the season as League One champions.

stian

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #65 på: Juli 19, 2007, 21:30:47 »
det vil være latterlig å selge Beckford for 250 000. Hvilken erstatter får vi tak i til den prisen?

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

Robert H.

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #66 på: Juli 19, 2007, 21:31:26 »
Brian Deane eller Lee Chapman?

quote:
Originally posted by stian

det vil være latterlig å selge Beckford for 250 000. Hvilken erstatter får vi tak i til den prisen?

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.


baste

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #67 på: Juli 20, 2007, 02:19:52 »
Beckford må bli ja...og så håper vi på ett stort gjenombrudd i Leeds trøya.. + 20 mål...

Kato

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #68 på: Juli 20, 2007, 02:49:08 »
Lukter nok en dårlig deal. Vi kommer stort sett dårlig ut av enhver handel
 

Sander

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #69 på: Juli 20, 2007, 04:09:12 »
Har en følelse av at Elliott, Beckford og Constantine kommer til å banke inn en haug med mål for oss i år, dersom de blir/kommer.. Trenger en eller to spisser til som også kan banke på døra. Tar utgangspunkt i at Cresswell blir solgt
 

h.b

  • Gjest
Beckford
« Svar #70 på: August 01, 2007, 17:48:02 »
Herlig at han putta. Men hva vil fremtiden bringe. Blir han eller forlater han oss. Vi har ikke råd til å la enda en spiss forlate klubben. Nå må Bates gå ut å si at prislappen er 5 mill pund eller intet salg. Jeg vet at han kke er verdt denne summen, men nå har ikke Leeds råd til å miste en eneste spiller til. Ser at han ikke vil kommentere sin fremtid. Altså har han ikke sagt at det er i Leeds han vil spille http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3016504



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

lojosang

Re: Beckford
« Svar #71 på: August 01, 2007, 17:50:11 »
Låser denne. Tom slo deg med et minutt.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Leeeeeeeeeeeeds

Flere ute etter Beckford
« Svar #72 på: Januar 17, 2008, 09:36:24 »
Uansett hva Wise sier, frykter jeg nå at Beckford blir solgt. Når klubber med store lommebøker hiver penger på bordet er det vanskelig å si nei.......



Fulham, Bolton move for Leeds striker Beckford
tribalfootball.com - January 16, 2008

A host of Premiership clubs are chasing Leeds United striker Jermaine Beckford.
The Daily Star says Fulham, Wigan and Bolton have joined the race to sign Beckford.

 

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Budda

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #73 på: Januar 17, 2008, 10:24:18 »
Hvis Bates selger Beckford nå, så kan vi bare glemme opprykk. Her bør Bates tenke langsiktig og ikke kortsiktig gevinst
Endre

Dennis

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #74 på: Januar 17, 2008, 10:43:49 »
Hvis Bates selger Beckford nå, så kan vi bare glemme opprykk. Her bør Bates tenke langsiktig og ikke kortsiktig gevinst

Absolutt enig og det er vel de fleste andre også!
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #75 på: Januar 17, 2008, 10:53:56 »
Hvis Bates selger Beckford nå, så kan vi bare glemme opprykk. Her bør Bates tenke langsiktig og ikke kortsiktig gevinst

Absolutt enig og det er vel de fleste andre også!

Ja, det er naturlig for oss å tenke sånn! I tillegg kan Wise uttalelse om Rams gjentas her; Leeds er en større klubb enn disse pygmeene det her er snakk om! Langsiktig tenkning av Becks er jo heller ikke dumt i denne sammenheng! Ambisjonsnivået til Leeds er jo toppen av PL!
Yeboahs vitne

sveifors

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #76 på: Januar 17, 2008, 10:56:04 »
Faen, jeg har en følelse av at noe skjer her, og det frykter jeg. Tror nok at opprykk er mere verdt for Bates enn noen kortsiktige fortjeneste på Beckford, men samtidig er det jo sånn at ALLE spillere har en pris.

Skjelver og biter negler, håper Beckford blir....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

auren

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #77 på: Januar 17, 2008, 11:13:37 »
Tror absolutt vi kan rykke opp selv om Becks blir solgt. Da vil en ny spiss bli hentet inn som kan levere varene på dette nivået. Leeds vil uansett slite med å rykke direkte opp (med eller uten Becks), og en play off plass blir mer og mer sannsynlig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #78 på: Januar 17, 2008, 12:46:50 »
Selger vi Becks nå... da gir jeg opp hele Leeds..

har hele tiden hørt at på grunn av pengemangel måtte vi selge den og den og den...

HVA NÃ…...HVORFOR I HELVETE SKULLE VI SELGE NOE SOM HELST!!!
VI TRENGER DENNE MANNEN FOR Ã… RYKKE OPP!!!

osv osv osv...

Larsen.

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #79 på: Januar 17, 2008, 12:49:24 »
Selger vi Becks nå... da gir jeg opp hele Leeds..

har hele tiden hørt at på grunn av pengemangel måtte vi selge den og den og den...

HVA NÃ…...HVORFOR I HELVETE SKULLE VI SELGE NOE SOM HELST!!!
VI TRENGER DENNE MANNEN FOR Ã… RYKKE OPP!!!

osv osv osv...

Som jeg skulle sakt dert selv! Beckford må bli, vi må jo ha noe å bygge videre på..
Pride of Yorkshire

GeirO

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #80 på: Januar 17, 2008, 13:03:24 »
Uansett hva Wise sier, frykter jeg nå at Beckford blir solgt. Når klubber med store lommebøker hiver penger på bordet er det vanskelig å si nei.......



Fulham, Bolton move for Leeds striker Beckford
tribalfootball.com - January 16, 2008

A host of Premiership clubs are chasing Leeds United striker Jermaine Beckford.
The Daily Star says Fulham, Wigan and Bolton have joined the race to sign Beckford.

 



Disse bunnklubbene ser vel på 20-30 spisser hver. Sånn sett er vel sannsynligheten for en overgang lav.
MOT

Lars E

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #81 på: Januar 17, 2008, 13:14:28 »
Faktisk så tror jeg ikke disse "små" premier league-klubbene stabler så mye penger på bordet som Bates forlanger for juvelen sin. Av en eller annen grunn føler jeg meg ganske sikker på at Beckford blir. :)
Forever Leeds

SirOlsen

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #82 på: Januar 17, 2008, 13:25:49 »
Jeg mener å huske det var nevnt noe i det gjeldsoppgjøret mellom denne og forrige sesong at det ble satt en pris/klausul om at et par navngitte spillere måtte selges.. (jeg husker ikke helt detaljene her), og Beckford navnet ble nevnt i allefall... noen som fort og gæli husker hva dette gjaldt, og om dette er noe som BØR gjøre at vi kan føle oss veldig utrygge ihht å beholde becks?
-SirOlsen-

gill

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #83 på: Januar 17, 2008, 14:05:22 »
Selger vi Becks nå... da gir jeg opp hele Leeds..

har hele tiden hørt at på grunn av pengemangel måtte vi selge den og den og den...

HVA NÃ…...HVORFOR I HELVETE SKULLE VI SELGE NOE SOM HELST!!!
VI TRENGER DENNE MANNEN FOR Ã… RYKKE OPP!!!

osv osv osv...
Helt enig. Et salg av Becks vil være en katastrofe. Selger vi vår beste spiss, selger vi også våre ambisjoner. Det må bli slutt på dette tullet, at vi til stadighet selger våre beste spillere til våre konkurenter. Kjenner jeg blir litt forbanna...
 

flynn

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #84 på: Januar 17, 2008, 14:12:27 »
Og hva tilsier at vi blir det første laget i historien som klarer å beholde spillere som lag to divisjoner over oss virkelig vil ha, dersom det legges nok penger på bordet?

Tror mange her inne er i overkant naive nå. Wise klarte å lure Jewell ut på glattisen, og hans utsagn gjør nok at Beckfords interesse for en overgang til Derby kjølnet, men hvorfor i all verden skulle han ikke ville spille for Fulham, Wigan eller Bolton?

Like it or not, Beckfords ambisjoner hva angår både penger og sportslige utfordringer, kombinert med Bates sitt behov for å drive god butikk, betyr at det er et spørsmål om tid før Beckford spiller i annen drakt.

flynn

sveifors

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #85 på: Januar 17, 2008, 14:12:49 »
Dersom Bolton kommer på banen, har jo Wise sagt at han ønsket Lubo. Bolton kan foreslå et bytte. Håper jeg tar grundig feil....

Selvsagt er det ikke Becks alene som avgjør om vi rykker opp, men det er ikke et argument for salg.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

KeyserSoze

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #86 på: Januar 17, 2008, 14:15:02 »
Det vil være galskap å selge Becks nå. Det håper jeg Bates også forstår.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #87 på: Januar 17, 2008, 14:18:41 »
Selger vi Becks nå... da gir jeg opp hele Leeds..

har hele tiden hørt at på grunn av pengemangel måtte vi selge den og den og den...

HVA NÃ…...HVORFOR I HELVETE SKULLE VI SELGE NOE SOM HELST!!!
VI TRENGER DENNE MANNEN FOR Ã… RYKKE OPP!!!

osv osv osv...

Gir aldri opp Leeds vet du....! Fortvila ja, men gi opp, nei, nei og atter nei!!!
Yeboahs vitne

samadhi

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #88 på: Januar 17, 2008, 14:22:46 »
Etter det vi har gått gjennom siste årene burde vi være mer enn herdet mot ett lite spillersalg  ;)
marching on together,
derudaf forever...

mag93

Sv: Flere ute etter Beckford
« Svar #89 på: Januar 17, 2008, 16:13:27 »
Leeds kan ikke selge Beckford han er jo en av de beste!