Skrevet av Emne: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00  (Lest 65995 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fotballfantomet

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #390 på: April 25, 2011, 18:03:28 »
Skuffa som faaan no... >:(
Leeds United since -69/70 and 4 ever

binochee

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #391 på: April 25, 2011, 18:03:35 »
Minst to kamper igjen...!

rober

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #392 på: April 25, 2011, 18:03:46 »
Hvorfor skal RBK vises hver uke?

Så vi skal få noe å glede oss over. ::)

sveifors

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #393 på: April 25, 2011, 18:04:00 »
Kampen var over etter 2 minutter. Vi har holdt på sånn i hele sesongen. Et ekstremt bra angrep har skjult hvor dårlig vi egentlig har vært.

Vel unt, vi er ikke bedre, og makter de som styrer å få fikset dette. Jeg begynner å tvile.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jarle

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #394 på: April 25, 2011, 18:04:43 »
gud skal vite larry traff dårlig på taktikken ikveld... skjønner ikke hva han ser i paynter altså HAN har ikke bevist noenting jo....




Alt han har gjort de siste kampene er feil...

Paynter..
Liver og Johnson som sentral sammen
Ikke gjøre bytter på spillere som ikke er i form...


Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #395 på: April 25, 2011, 18:06:19 »
Kampen var over etter 2 minutter. Vi har holdt på sånn i hele sesongen. Et ekstremt bra angrep har skjult hvor dårlig vi egentlig har vært.

Vel unt, vi er ikke bedre, og makter de som styrer å få fikset dette. Jeg begynner å tvile.
Ha trui på Grayson, mn ikkje på folki rundt han! få inn folk so ha peiling på defensiv struktur!
og for guds skyld, Bates/Gnomefar, opna da jææævla sjekkheftet ditt!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

B-m

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #396 på: April 25, 2011, 18:06:19 »
Grayson gir naivitet en ny dimensjon.

Men greit nok, håper på 3-4 nye spillere inn neste sesong. Og kanskje en Paddy i slag.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Pheriox

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #397 på: April 25, 2011, 18:07:06 »
Synes Leeds nesten alltid mangler spillere som står fram når det virkelig gjelder.
Klarer de ikke play-off med det utgangspunktet for avslutningen de har hatt, så har de heller ikke noe der å gjøre.
Andre sesongen på rad hvor innspurten er blytung, kunne være interessant å høre hvilke tanker SG har om hvordan det skal unngås neste sesong.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #398 på: April 25, 2011, 18:08:50 »
Var innforstått med at playoff røk etter å ha sett kampen mot Reading. Vi har levd godt på et angrep som har overprestert nesten hele sesongen og når vi plutselig scorer mindre enn vi slipper inn så faller vi ned mot midten av tabellen.

SG må ha fullt fokus på det defensive frem mot neste sesong, jobben som ble gjort denne sesongen har ikke vært bra nok.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hobben

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #399 på: April 25, 2011, 18:09:19 »
Da kan vi begynne å se på neste sesong, Livermore kan sendes tilbake, finner bedre varer på Ikea.

Bannan hadde vært et godt kjøp. Paynter kan også fjernest fra Leeds, er ikke god nok i det hele tatt.

AOB kan bli med videre, ellers må vi ha inn tre nye solide forsvarspillerer.

Howson er enda ung så behold han. Snodgrass holder også mål! Tvile på Bannan blir Leeds-spiller så er vell uaktuelt å tenke han med i laget neste sesong. Becchio å Somma bør være på topp.
Rogaland Whites

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #400 på: April 25, 2011, 18:10:47 »
Saknet av ein sjef i forsvaret ha vore tydelig heile sesongen.. sorry, Naylor, du e kanskje ein ledartype, mn din karriere va nesten over når du joina oss!
For å setta da litt på spissen vil ge påstå at Leeds hadde vore på andreplass, eller vertfall trygt på playoff med Kisnorbo i form på bana!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

sveifors

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #401 på: April 25, 2011, 18:11:01 »
Kampen var over etter 2 minutter. Vi har holdt på sånn i hele sesongen. Et ekstremt bra angrep har skjult hvor dårlig vi egentlig har vært.

Vel unt, vi er ikke bedre, og makter de som styrer å få fikset dette. Jeg begynner å tvile.
Ha trui på Grayson, mn ikkje på folki rundt han! få inn folk so ha peiling på defensiv struktur!
og for guds skyld, Bates/Gnomefar, opna da jææævla sjekkheftet ditt!

Ikke skyld på Bates. Vi har hatt de samme mulighetene som lagene rundt oss. Vi har lekket mål i hele sesongen. Grayson må vise at han tar styring.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #402 på: April 25, 2011, 18:11:30 »
Veldig greit å komme hjem fra grillfest, og se at Leeds tapte mot de som vi muligens hadde størst sjanse å slå av de gjenværende, og i tillegg se Start slippe inn etter allerede 5 min...

sveifors

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #403 på: April 25, 2011, 18:12:41 »
Da kan vi begynne å se på neste sesong, Livermore kan sendes tilbake, finner bedre varer på Ikea.

Bannan hadde vært et godt kjøp. Paynter kan også fjernest fra Leeds, er ikke god nok i det hele tatt.

AOB kan bli med videre, ellers må vi ha inn tre nye solide forsvarspillerer.

Howson er enda ung så behold han. Snodgrass holder også mål! Tvile på Bannan blir Leeds-spiller så er vell uaktuelt å tenke han med i laget neste sesong. Becchio å Somma bør være på topp.

Bannan kommer ikke inn på et svakt Aston Villa, vi har hatt en midtbane uten muskler og evne til å ta kontroll i kamper. Vi trenger ikke flere smågutter.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jarle

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #404 på: April 25, 2011, 18:26:52 »
Da kan vi begynne å se på neste sesong, Livermore kan sendes tilbake, finner bedre varer på Ikea.

Bannan hadde vært et godt kjøp. Paynter kan også fjernest fra Leeds, er ikke god nok i det hele tatt.

AOB kan bli med videre, ellers må vi ha inn tre nye solide forsvarspillerer.

Howson er enda ung så behold han. Snodgrass holder også mål! Tvile på Bannan blir Leeds-spiller så er vell uaktuelt å tenke han med i laget neste sesong. Becchio å Somma bør være på topp.

Bannan kommer ikke inn på et svakt Aston Villa, vi har hatt en midtbane uten muskler og evne til å ta kontroll i kamper. Vi trenger ikke flere smågutter.


Tullebukk..

Bannan spiller på Skottland og var MOM mot Forest... etter det benken,... mamma mia!
Han er trolig en av våre top 3 spillere... GET REAL...

Og vi spiller med Brad J.. astma og overvektig... my god!
Howson har ikke levert på lang tid...

Larry har sviktet... ikke spillerne...

Vi har nok gode spillere men spiller med møkk på banen ( Brad , Paynter)
og spillere ute av form...

Hvordan han ikke har klart å få McG nurset inn i laget... ikke gitt Somma mer tid på banen..,
Bannan det samme etter at han kom...

My GOD!!

Og forsvaret som han ikke har løst på en hel sessong.... vis meg et lag som starter en sessong med en forsvars 4' er hvor kapteinen blir satt ut for hele sesongen... partneren solgt... backen sparket ut... osv...
2 nye stoppere inn.. ny back inn... så Bromby som ikek har fått tillit inn igjen...

Det er jo helt på viddene alt sammen...


OG TIL BATES!!!

Selg klubben eller begynn å innvestere.. vi har en gjeng med lånespillere og det er ikke veien fremover.

2ND HALF AV SESSONGEN ER VI ET BUNNLAG!!!

SKANDALE!!!

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #405 på: April 25, 2011, 18:31:29 »
Da kan vi begynne å se på neste sesong, Livermore kan sendes tilbake, finner bedre varer på Ikea.

Bannan hadde vært et godt kjøp. Paynter kan også fjernest fra Leeds, er ikke god nok i det hele tatt.

AOB kan bli med videre, ellers må vi ha inn tre nye solide forsvarspillerer.

Howson er enda ung så behold han. Snodgrass holder også mål! Tvile på Bannan blir Leeds-spiller så er vell uaktuelt å tenke han med i laget neste sesong. Becchio å Somma bør være på topp.

Bannan kommer ikke inn på et svakt Aston Villa, vi har hatt en midtbane uten muskler og evne til å ta kontroll i kamper. Vi trenger ikke flere smågutter.


Tullebukk..

Bannan spiller på Skottland og var MOM mot Forest... etter det benken,... mamma mia!
Han er trolig en av våre top 3 spillere... GET REAL...

Og vi spiller med Brad J.. astma og overvektig... my god!
Howson har ikke levert på lang tid...

Larry har sviktet... ikke spillerne...

Vi har nok gode spillere men spiller med møkk på banen ( Brad , Paynter)
og spillere ute av form...

Hvordan han ikke har klart å få McG nurset inn i laget... ikke gitt Somma mer tid på banen..,
Bannan det samme etter at han kom...

My GOD!!

Og forsvaret som han ikke har løst på en hel sessong.... vis meg et lag som starter en sessong med en forsvars 4' er hvor kapteinen blir satt ut for hele sesongen... partneren solgt... backen sparket ut... osv...
2 nye stoppere inn.. ny back inn... så Bromby som ikek har fått tillit inn igjen...

Det er jo helt på viddene alt sammen...


OG TIL BATES!!!

Selg klubben eller begynn å innvestere.. vi har en gjeng med lånespillere og det er ikke veien fremover.

2ND HALF AV SESSONGEN ER VI ET BUNNLAG!!!

SKANDALE!!!


Proud fan since 1972!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #406 på: April 25, 2011, 18:31:48 »
Kjedelig å tape i dag. Av en eller annen grunn er jeg ikke superskuffet.

PO henger i en meget tynn tråd, og jeg har nå innfunnet meg med nPc neste sesong også.

Det finnes et lite, lite men: Det har vært mange sprø resultater denne sesongen, og skulle vi vinne de to siste kampene (som er lite sannsynlig, særlig borte mot QPR), må Millwall og Forest max få en seier og en uavgjort.

Ja, jeg vet at Forest og Millwall møter lag som "ikke har noe å spille for", men ingen kamper er en "walk-over".

Ad Grayson, er jeg overbevist om at han får fornyet tillit om vi spiller i nPc neste sesong.
Men ligger vi midtable eller dårligere etter 2-3 måneder av neste sesong, lukter det ny manager. Det er scenariet mitt med Bates som fortsatt eier. Skulle det klikke for Bates og han selger  :o så kan alt mulig skje på trenersiden.

jarle

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #407 på: April 25, 2011, 18:35:47 »
LARRY bør ikke blitt sparket men lå oss håpe han lærer av dette...

Men Bates må investere for fremtiden..

Hadde vi rykket opp med dette laget måtte vi byttet ut 10 spillere..

Vi må ha de halvparten av disse spillerne klare mens vi er i wankership.

mac_gyver

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #408 på: April 25, 2011, 18:36:00 »
FAEN!!!!!!
Pride of Yorkshire

Kato

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #409 på: April 25, 2011, 18:37:50 »
Jeg er tvilende til at vi skal klare å løse defensive problemer i løpet av sommeren, når vi ikke har klart det hele det siste året.

Med andre ord er jeg langt fra trygg på at Simon Grayson og co er de rette til å lede oss videre.
 

jarle

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #410 på: April 25, 2011, 18:38:45 »
LARRY bør ikke blitt sparket men lå oss håpe han lærer av dette...

Men Bates må investere for fremtiden..

Hadde vi rykket opp med dette laget måtte vi byttet ut 10 spillere..

Vi må ha de halvparten av disse spillerne klare mens vi er i wankership.



Og det betyr...
nye stoppere... pluss Paddy klar..
helt ny sentral midtbane i PL klasse ( ut Killa, Johnson etc for trege desverre)

og en spiss til i super klasse... bedre en de vi har idag
Becchio
Somma
McG
pluss 1 super spiss...


Leedsfan

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #411 på: April 25, 2011, 18:41:34 »
LARRY bør ikke blitt sparket men lå oss håpe han lærer av dette...

Men Bates må investere for fremtiden..

Hadde vi rykket opp med dette laget måtte vi byttet ut 10 spillere..

Vi må ha de halvparten av disse spillerne klare mens vi er i wankership.



Og det betyr...
nye stoppere... pluss Paddy klar..
helt ny sentral midtbane i PL klasse ( ut Killa, Johnson etc for trege desverre)

og en spiss til i super klasse... bedre en de vi har idag
Becchio
Somma
McG
pluss 1 super spiss...



Er du manisk?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #412 på: April 25, 2011, 18:42:51 »
Ja, ja.
 :-\
Dette laget er tydeligvis ikke helt modent for PL ennå, kanskje like greit å ha ett år til i Championship for å forhåpentligvis konsolidere og bygge opp et kvalitetslag - fremfor å gå nedenom første året, hvis vi mot formodning skulle greie å kvalifisere oss fra en playoff som det nå bare er teoretiske sjanser for å nå.

Forventer en god opprydding i spillerstallen i løpet av sommeren.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

jarle

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #413 på: April 25, 2011, 18:53:08 »
LARRY bør ikke blitt sparket men lå oss håpe han lærer av dette...

Men Bates må investere for fremtiden..

Hadde vi rykket opp med dette laget måtte vi byttet ut 10 spillere..

Vi må ha de halvparten av disse spillerne klare mens vi er i wankership.



Og det betyr...
nye stoppere... pluss Paddy klar..
helt ny sentral midtbane i PL klasse ( ut Killa, Johnson etc for trege desverre)

og en spiss til i super klasse... bedre en de vi har idag
Becchio
Somma
McG
pluss 1 super spiss...



Er du manisk?

Bare veldig skuffet fordi løsningen har vært så lette å se hele sessongen og ingenting har blitt gjort for å løse de...

Ingen skal fortelle meg at Reading, Millwall, Hull etc er bedre enn Leeds eller burde være det... gatekryss og nobody i engelsk fotball
 Og hvilke ressurser har ikke vi i forhold til disse nobody lagene... Milwall nr 15 i London?... Og Leeds skal ikke kunne matche de og mer til...

HåvardK

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #414 på: April 25, 2011, 18:54:17 »
Jeg er tvilende til at vi skal klare å løse defensive problemer i løpet av sommeren, når vi ikke har klart det hele det siste året.

Med andre ord er jeg langt fra trygg på at Simon Grayson og co er de rette til å lede oss videre.
Her er du vel inne på kjernepunktet, Kato. Vårsesongen har på mange vis vært en repetisjon av fjoråret. Derfor tviler jeg sterkt på at Grayson alene greier å få skikk på forsvarsspillet. Som jeg har vært inne på mange ganger, tror jeg heller ikke at dette skyldes spillermateriellet alene. Jeg har mer tro på en forsvarstrener som kan drille formasjoner og automatisere forsvarstaktikk; og som i tillegg kan innføre en fandeninvolskhet som vi har savnet (selv om vi faktisk så noe av det mot Reading). Om en slik person finnes, enn si er tilgjengelig, er noe helt annet. Dessuten må jo Bates se det samme hvis det skal være lov å drømme om noe slikt.
Tror faren er overhengende for at Grayson får sparken i oktober/november, slik at en ny manager nok en gang må bruke resten av en sesong til å bygge et lag på nytt.

bmoen

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #415 på: April 25, 2011, 18:59:11 »
På de seks siste kampene spådde jeg 3 hjemmeseire og 3 bortetap. Slik det ligger an er det 4 poeng dårligere enn tipset i øyeblikket!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #416 på: April 25, 2011, 19:01:10 »
Jeg er tvilende til at vi skal klare å løse defensive problemer i løpet av sommeren, når vi ikke har klart det hele det siste året.

Med andre ord er jeg langt fra trygg på at Simon Grayson og co er de rette til å lede oss videre.
Her er du vel inne på kjernepunktet, Kato. Vårsesongen har på mange vis vært en repetisjon av fjoråret. Derfor tviler jeg sterkt på at Grayson alene greier å få skikk på forsvarsspillet. Som jeg har vært inne på mange ganger, tror jeg heller ikke at dette skyldes spillermateriellet alene. Jeg har mer tro på en forsvarstrener som kan drille formasjoner og automatisere forsvarstaktikk; og som i tillegg kan innføre en fandeninvolskhet som vi har savnet (selv om vi faktisk så noe av det mot Reading). Om en slik person finnes, enn si er tilgjengelig, er noe helt annet. Dessuten må jo Bates se det samme hvis det skal være lov å drømme om noe slikt.
Tror faren er overhengende for at Grayson får sparken i oktober/november, slik at en ny manager nok en gang må bruke resten av en sesong til å bygge et lag på nytt.

Dette er jo så defensivt og kjip tankegang. Vi har jo ikke akkurat kjempet mot nedrykk mens Grayson har vært trener så jeg skjønner ikke helt hvordan "mønstret" som dere ser helt stemmer med virkeligheten.

Hvis Leeds klarer å skaffe 3-4 klare forsterkninger så kan alt skje neste år. Jeg tror ikke det er så ille at det er Grayson som klarer å gjøre diamanter til kull av alle forsvarsspillerne som kommer til klubben. Fortsatt tror jeg at det er den dårlige sentrale midtbanen og spillet med 1 spiss som er svakheten vår.

Neste år håper jeg på forsterkninger og 4-4-2.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ziganda

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #417 på: April 25, 2011, 19:01:29 »
Grayson har i de siste kampene satset på sentrale midtbanespillere uten særlig offensiv kreativitet, men med ballvinneregenskaper. Vi har blitt bedre organisert bakover på bakgrunn av den endringen. Grayson satset sikkert på at vi skulle beholde den offensive slagkraften, men det har vi åpenbart ikke gjort. Hadde det skjedd ville Grayson vært en helt. Nå skal han sparkes? Helt feil etter min mening, han forsøkte og mislyktes. Det er bedre enn å ikke forsøke i det hele tatt. Eneste uforståelige etter min mening er bruken av Paynter, men det henger vel sammen med resonnementet. Somma har ikke de nødvendige egenskapene som ballvinner.

Satser på at vi kommer sterkt tilbake i 2011/2012, men tror helt ærlig at vi får det tøffere enn i år. Som for de fleste andre lag er tabellsituasjonen sterkt linket til finansene. Så lenge vi har Bates må det en genial manager og en god porsjon flaks til skal vi rykke opp. Men mirakler har skjedd før!  ;D
« Siste redigering: April 25, 2011, 19:06:35 av ziganda »

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #418 på: April 25, 2011, 19:04:42 »
LARRY bør ikke blitt sparket men lå oss håpe han lærer av dette...

Men Bates må investere for fremtiden..

Hadde vi rykket opp med dette laget måtte vi byttet ut 10 spillere..

Vi må ha de halvparten av disse spillerne klare mens vi er i wankership.



Og det betyr...
nye stoppere... pluss Paddy klar..
helt ny sentral midtbane i PL klasse ( ut Killa, Johnson etc for trege desverre)

og en spiss til i super klasse... bedre en de vi har idag
Becchio
Somma
McG
pluss 1 super spiss...



Er du manisk?

Bare veldig skuffet fordi løsningen har vært så lette å se hele sessongen og ingenting har blitt gjort for å løse de...

Ingen skal fortelle meg at Reading, Millwall, Hull etc er bedre enn Leeds eller burde være det... gatekryss og nobody i engelsk fotball
 Og hvilke ressurser har ikke vi i forhold til disse nobody lagene... Milwall nr 15 i London?... Og Leeds skal ikke kunne matche de og mer til...

Du har jo løsningen på det meste og tror du virkelig det er så enkelt som du skisserer?

Jeg tror ikke det er som mye som skal til for at laget Leeds skal "klikke". Det som egentlig er mest tragisk er at vi ikke har 4-5stk 18-19 åringer som vi har produsert selv som banker på døra til førstelaget.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: KAMP: vs Crystal Palace 25/4 2011, kl 16.00
« Svar #419 på: April 25, 2011, 19:10:22 »
LARRY bør ikke blitt sparket men lå oss håpe han lærer av dette...

Men Bates må investere for fremtiden..

Hadde vi rykket opp med dette laget måtte vi byttet ut 10 spillere..

Vi må ha de halvparten av disse spillerne klare mens vi er i wankership.



Og det betyr...
nye stoppere... pluss Paddy klar..
helt ny sentral midtbane i PL klasse ( ut Killa, Johnson etc for trege desverre)

og en spiss til i super klasse... bedre en de vi har idag
Becchio
Somma
McG
pluss 1 super spiss...



Er du manisk?

Bare veldig skuffet fordi løsningen har vært så lette å se hele sessongen og ingenting har blitt gjort for å løse de...

Ingen skal fortelle meg at Reading, Millwall, Hull etc er bedre enn Leeds eller burde være det... gatekryss og nobody i engelsk fotball
 Og hvilke ressurser har ikke vi i forhold til disse nobody lagene... Milwall nr 15 i London?... Og Leeds skal ikke kunne matche de og mer til...

Du har jo løsningen på det meste og tror du virkelig det er så enkelt som du skisserer?

Jeg tror ikke det er som mye som skal til for at laget Leeds skal "klikke". Det som egentlig er mest tragisk er at vi ikke har 4-5stk 18-19 åringer som vi har produsert selv som banker på døra til førstelaget.

Hvis du altid er uenig så har vel du en alternativ løsning da din nøtt... altså du har altid en løsning...

Hvordan kan vi ha 4-5 stk 18-19 åringer når det ikke har vært investert i akademiet etter at Wilko forsvant... og etter at Bates kom har dette bar blitt fortserket...

Tell på fingrene dine hvor mange talenter som har gått etter at Bates kom... tilfeldig?