Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 333457 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

MattaOneAndOnly

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #600 på: Februar 12, 2012, 20:36:16 »
Kunne selv tenkt meg comeback av David O'Leary som manager. Kanskje noe urealistisk, men. Han har vel tidligere sagt at han kunne tenke seg å kme tilbake!  Mannen er jo ekspert til å komme innenfor topp 6 på tabellen! Jeg tror også at vis O'Leary hadde kommet, ville det skapt optimisme blant fansen igjen! ;)  ::)
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

Woody

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #601 på: Februar 12, 2012, 21:17:16 »
Kunne selv tenkt meg comeback av David O'Leary som manager. Kanskje noe urealistisk, men. Han har vel tidligere sagt at han kunne tenke seg å kme tilbake!  Mannen er jo ekspert til å komme innenfor topp 6 på tabellen! Jeg tror også at vis O'Leary hadde kommet, ville det skapt optimisme blant fansen igjen! ;)  ::)

Ã… Bates hadde åpna lommeboka på vidt gap hahahahahaha
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #602 på: Februar 12, 2012, 22:46:51 »
Siste status om ny manager...

Despite the weekend defeat by Brighton, caretaker manager Neil Redfearn is still the favourite to take over at Leeds United.

Redfearn is still as short as 6/4 with bodog, whilst Sky Bet have him at 11/4.

Rather alarmingly is the movement of Paul Ince in the market.

The former Manchester United player who not be a popular choice by many fans and he is now as short as 3/1 with Sky Bet and is generally around 4/1 to take over.

A new name has come into the market with former West Ham and Newcastle manager Glenn Roeder 8/1 with William Hill.

Of the former favourites, Neil Warnock is 4/1 and Billy Davies, Dave Jones and Lee Clark are all generally between 10/1and 14/1.

Crystal Palace manager Dougie Freedman was linked with the post over the weekend but he is still around 16/1 for the job.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=272597#ixzz1mCrpHrSV
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #603 på: Februar 12, 2012, 22:48:46 »
Kommer Ince, så.....................

Hobben

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #604 på: Februar 12, 2012, 22:55:58 »
Håper på Billy Davies enda :-)
Rogaland Whites

Hallgeir *

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #605 på: Februar 12, 2012, 23:01:57 »
Håper på Billy Davies enda :-)

-1
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #606 på: Februar 13, 2012, 08:55:21 »
Det er mange dyktige managere som har blitt foreslått her, for all del. Spørsmålet er om de er dyktige nok? Og i så fall dyktige nok til hva? Opprykk? Hvis svaret er ja, foreslår jeg at vi skaffer oss en slik en. Da høres vel ikke Warnock så verst ut, og han er ledig på markedet. Ideelt sett hadde jeg ønsket at vi fikk tak en en ung fremadstormende en, som startet en ny Revie- eller Wilko-æra. Erfaringene med Grayson viser vel at det ikke er så lett. Så, først opp i PL, så får vi ta det videre derfra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #607 på: Februar 13, 2012, 10:07:36 »
Paul Ince ville vært en grusom nedtur, fy farao, håper at geitebukken ikke begår en generaltabbe så stor som det ville vært...... :-[
Yeboahs vitne

Ferre

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #608 på: Februar 13, 2012, 11:09:47 »
Hva med Ray Wilkins? Vet at man ikke kan ansette noen etter å ha sett de i PL-studioet til TV2, men for en flott fyr med et godt fotballhode..

Ja, har virkelig trua på at han og Roberto Di Matteo kunne gjort en god jobb sammen på ER.

Føler det ikke er mange gode, realistiske alternativ der ute akkurat nå. Er redd vi ender opp med noen i Ince/Bruce/Roeder-klassen. For meg er det egentlig bare tre/fire navn jeg vil være fornøyd med akkurat nå:

1. Roberto Di Matteo og Ray Wilkins - den beste langsiktige løsningen?
2. Neil Warnock - best på kort sikt. Garanterer nesten opprykk.
3. Raddy Antic - massevis av erfaring fra høyt internasjonalt nivå. Har sikkert mange gode kontakter ute i Europa.
(4. Paul Lambert - manager for et spennende PL-lag som viser ambisjoner. Usannsynlig at han vil til Leeds.)

Tarald72

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #609 på: Februar 13, 2012, 11:16:09 »
Hva med Ray Wilkins? Vet at man ikke kan ansette noen etter å ha sett de i PL-studioet til TV2, men for en flott fyr med et godt fotballhode..

Ja, har virkelig trua på at han og Roberto Di Matteo kunne gjort en god jobb sammen på ER.

Føler det ikke er mange gode, realistiske alternativ der ute akkurat nå. Er redd vi ender opp med noen i Ince/Bruce/Roeder-klassen. For meg er det egentlig bare tre/fire navn jeg vil være fornøyd med akkurat nå:

1. Roberto Di Matteo og Ray Wilkins - den beste langsiktige løsningen?
2. Neil Warnock - best på kort sikt. Garanterer nesten opprykk.
3. Raddy Antic - massevis av erfaring fra høyt internasjonalt nivå. Har sikkert mange gode kontakter ute i Europa.
(4. Paul Lambert - manager for et spennende PL-lag som viser ambisjoner. Usannsynlig at han vil til Leeds.)

Vil jo si at Neil Warnock og kanskje Raddy Antic er de to som høres mest aktuelle ut, men er også åpen for det første alternativet ditt.
Et annet spørsmål jeg stiller meg om vi nå er tjent med en manager som er best på kort sikt da, og hva du legger i kort sikt.....?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #610 på: Februar 13, 2012, 12:09:29 »
Hva med Ray Wilkins? Vet at man ikke kan ansette noen etter å ha sett de i PL-studioet til TV2, men for en flott fyr med et godt fotballhode..

Ja, har virkelig trua på at han og Roberto Di Matteo kunne gjort en god jobb sammen på ER.

Føler det ikke er mange gode, realistiske alternativ der ute akkurat nå. Er redd vi ender opp med noen i Ince/Bruce/Roeder-klassen. For meg er det egentlig bare tre/fire navn jeg vil være fornøyd med akkurat nå:

1. Roberto Di Matteo og Ray Wilkins - den beste langsiktige løsningen?
2. Neil Warnock - best på kort sikt. Garanterer nesten opprykk.
3. Raddy Antic - massevis av erfaring fra høyt internasjonalt nivå. Har sikkert mange gode kontakter ute i Europa.
(4. Paul Lambert - manager for et spennende PL-lag som viser ambisjoner. Usannsynlig at han vil til Leeds.)

Vil jo si at Neil Warnock og kanskje Raddy Antic er de to som høres mest aktuelle ut, men er også åpen for det første alternativet ditt.
Et annet spørsmål jeg stiller meg om vi nå er tjent med en manager som er best på kort sikt da, og hva du legger i kort sikt.....?
På kort sikt: Resten av sesongen 2011/2012. Det er NÃ… det gjelder. Vi kan fortsatt klare det, men da må det radikale endringer til i treningskultur, innstilling og organisering. Kan ikke greie dette med å "innavle" mer av det samme. Nye koster koster best. Ny manager NÃ…. Trenger ikke flere hvileskjær a la Brighton-kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Somma27


Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #613 på: Februar 13, 2012, 14:14:09 »
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i å ansette en ny manager for så å sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivået i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen når det kommer til Premier League nivå.
Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som består av 2 lag
Kjenn din historie! Han gjorde det bra med Coventry, og fantastisk med Soton!!

Vant absolutt ingenting Med Southampton. 8 plass som det beste i Premier League. Den manageren som skal bekle en stilling som det å være manager i Leeds United. Ja den manageren skal ha som mål å vinne et eller annet .
Og man kan jo bare se tilbake på hva han gjorde i Middlesborough

Nå har jeg ikke lansert Strachan som Leeds-manager, jeg reagerte på din snevre karakteristikk av hans managerkarriere. Boro-perioden er et helt greit argument for å ikke ønske ham. Men å si at det eneste han har å vise til i managerkarrieren er noen titler i Skottland syntes jeg er urimelig, den snuoperasjonen han gjorde med Southampton var imponerende. Jeg kan ikke tro at du i fullt alvor holder en 8. plass i PL med Southampton mot godeste Strachan, det og europakvallik er glimrende prestasjoner i min bok.
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #614 på: Februar 13, 2012, 14:29:47 »
Jeg håper på Roberto di Matteo som vår nye manager. Han virker som det alternativet med minst bakdeler;
* Han er ung, men har allerede mye erfaring både som manager og ass.man.
* Har hatt suksess i de klubbene han har vært i. Erfaring både med opprykk fra CCC og PL.
* Kjenner engelsk fotball veldig godt. Sammen med italiensk mentalitet burde det bli en god miks.
* Spiller attraktiv fotball


Mange av de andre som nevnes er som regel enten for uerfarne (Clark, Robinson, Redfearn), bare gode til å rykke opp (Warnock, Davies), usikker på hvor gode de egentlig er (Bruce, Strachan, Mccarhty) veldig uskre kort (Antic)

Jeg stemmer for Di Matteo, gjerne med Ray Wilkins som ass.man  :)
marching on together,
derudaf forever...

Joe Jordan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #615 på: Februar 13, 2012, 14:50:49 »
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i å ansette en ny manager for så å sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivået i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen når det kommer til Premier League nivå.
Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som består av 2 lag
Kjenn din historie! Han gjorde det bra med Coventry, og fantastisk med Soton!!

Vant absolutt ingenting Med Southampton. 8 plass som det beste i Premier League. Den manageren som skal bekle en stilling som det å være manager i Leeds United. Ja den manageren skal ha som mål å vinne et eller annet .
Og man kan jo bare se tilbake på hva han gjorde i Middlesborough

Nå har jeg ikke lansert Strachan som Leeds-manager, jeg reagerte på din snevre karakteristikk av hans managerkarriere. Boro-perioden er et helt greit argument for å ikke ønske ham. Men å si at det eneste han har å vise til i managerkarrieren er noen titler i Skottland syntes jeg er urimelig, den snuoperasjonen han gjorde med Southampton var imponerende. Jeg kan ikke tro at du i fullt alvor holder en 8. plass i PL med Southampton mot godeste Strachan, det og europakvallik er glimrende prestasjoner i min bok.

Stiller meg 100% bak den, nytter ikke å bare ha Boro-perioden som argument.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #616 på: Februar 13, 2012, 14:56:48 »
Jeg håper på Roberto di Matteo som vår nye manager. Han virker som det alternativet med minst bakdeler;
* Han er ung, men har allerede mye erfaring både som manager og ass.man.
* Har hatt suksess i de klubbene han har vært i. Erfaring både med opprykk fra CCC og PL.
* Kjenner engelsk fotball veldig godt. Sammen med italiensk mentalitet burde det bli en god miks.
* Spiller attraktiv fotball


Mange av de andre som nevnes er som regel enten for uerfarne (Clark, Robinson, Redfearn), bare gode til å rykke opp (Warnock, Davies), usikker på hvor gode de egentlig er (Bruce, Strachan, Mccarhty) veldig uskre kort (Antic)

Jeg stemmer for Di Matteo, gjerne med Ray Wilkins som ass.man  :)
Høres ut som en fornuftig løsning. Dog interessant om Antic kunne tilføre Leeds noe tvers igjennom klubben, ettersom han har erfaring med hvordan de store klubbene gjør det.

lojosang

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #617 på: Februar 13, 2012, 15:27:43 »
Jeg håper på Roberto di Matteo som vår nye manager. Han virker som det alternativet med minst bakdeler;
* Han er ung, men har allerede mye erfaring både som manager og ass.man.
* Har hatt suksess i de klubbene han har vært i. Erfaring både med opprykk fra CCC og PL.
* Kjenner engelsk fotball veldig godt. Sammen med italiensk mentalitet burde det bli en god miks.
* Spiller attraktiv fotball


Mange av de andre som nevnes er som regel enten for uerfarne (Clark, Robinson, Redfearn), bare gode til å rykke opp (Warnock, Davies), usikker på hvor gode de egentlig er (Bruce, Strachan, Mccarhty) veldig uskre kort (Antic)

Jeg stemmer for Di Matteo, gjerne med Ray Wilkins som ass.man  :)

At du lister opp størrelsen på ræva som første vurderingskriterium sysn jeg trekker ned et ellers utmerket innlegg, Samadhi!  ;D

Heller han enn Warnock og Davies i min bok.
- Leif Olav

Kenneth

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #618 på: Februar 13, 2012, 16:06:52 »
Ja takk til: Curbishley,McCarthy,Freedman eller Di Matteo.
Nei til Warnock,Davies og Clark
 
Tenk langsiktig å ta utg.pkt at me har eit ungt lag med ok ballspelarar som Clayton,White,McCormack,Somma,Snoddy,Zac,Nunez, (Delph/Andros) og forhåpentligvis Rogers.
 
Ein av dei 4 nemnte som får fart på strategane våre no,kan klara play off i år.
« Siste redigering: Februar 13, 2012, 16:09:25 av Kenneth »
 

samadhi

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #619 på: Februar 13, 2012, 16:36:15 »
Jeg håper på Roberto di Matteo som vår nye manager. Han virker som det alternativet med minst bakdeler;
* Han er ung, men har allerede mye erfaring både som manager og ass.man.
* Har hatt suksess i de klubbene han har vært i. Erfaring både med opprykk fra CCC og PL.
* Kjenner engelsk fotball veldig godt. Sammen med italiensk mentalitet burde det bli en god miks.
* Spiller attraktiv fotball


Mange av de andre som nevnes er som regel enten for uerfarne (Clark, Robinson, Redfearn), bare gode til å rykke opp (Warnock, Davies), usikker på hvor gode de egentlig er (Bruce, Strachan, Mccarhty) veldig uskre kort (Antic)

Jeg stemmer for Di Matteo, gjerne med Ray Wilkins som ass.man  :)

At du lister opp størrelsen på ræva som første vurderingskriterium sysn jeg trekker ned et ellers utmerket innlegg, Samadhi!  ;D

Heller han enn Warnock og Davies i min bok.

 ;D

Derfor så bra at han har mye erfaring som ass.man.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #620 på: Februar 13, 2012, 17:05:39 »
Di Matteo høres spennende ut. Han blir ikke for ambisiøs i spillestilen, da? Noe a la McAllister?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #621 på: Februar 13, 2012, 17:11:45 »
Sier det nok en gang. Den manageren som ansettes. Ja han bør habevist at han har både rykka opp fra denne møkkadivisjonen. Eller bevist at han har det som skal til for å lede laget til en plass blandt de 10 beste i Premier league.
Derfor glem både gamle eller fremadstormende managere

Dennis

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #622 på: Februar 13, 2012, 17:28:42 »
Sier det nok en gang. Den manageren som ansettes. Ja han bør habevist at han har både rykka opp fra denne møkkadivisjonen. Eller bevist at han har det som skal til for å lede laget til en plass blandt de 10 beste i Premier league.
Derfor glem både gamle eller fremadstormende managere

Kun unge middelmådigheter igjen å velge mellom?
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #623 på: Februar 13, 2012, 17:37:26 »
Sier det nok en gang. Den manageren som ansettes. Ja han bør habevist at han har både rykka opp fra denne møkkadivisjonen. Eller bevist at han har det som skal til for å lede laget til en plass blandt de 10 beste i Premier league.
Derfor glem både gamle eller fremadstormende managere

Kun unge middelmådigheter igjen å velge mellom?


Skulle stå gamle spillere

Gufrias

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #624 på: Februar 13, 2012, 17:52:36 »
Sier det nok en gang. Den manageren som ansettes. Ja han bør habevist at han har både rykka opp fra denne møkkadivisjonen. Eller bevist at han har det som skal til for å lede laget til en plass blandt de 10 beste i Premier league.
Derfor glem både gamle eller fremadstormende managere
I så fall må vi også glemme hvem som ansetter den nye manageren. Bortsett fra Ranieri har Bates aldri hentet en manager av klasse.



Edit: Jeg tror HB og jeg er på besøk i Bakvendtland i dag.  ;)
« Siste redigering: Februar 13, 2012, 17:56:27 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

pale

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #625 på: Februar 13, 2012, 20:53:58 »
Mick maccarthy er nå favoritt blant enkelte bookmakere. Nei takk, spør du meg.
Har mislikt han siden han sendte ut b-laget på old trafford i en seriekamp for et par år siden...

B_Ød

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #626 på: Februar 13, 2012, 20:59:00 »
Begynner å helle mot Warnock jeg nå...
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #627 på: Februar 14, 2012, 08:21:35 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2100692/Mick-McCarthy-offered-Leeds-job.html

Har sjøl mest trua på Warnock, men det er mer magefølelse enn viten...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #628 på: Februar 14, 2012, 09:06:01 »
Akkurat nå så håper jeg på Mick. Han har vunnet denne divisjonen to ganger før og vet hva som kreves i denne divisjonen. Det som taler imot er at han sliter ofte når han kommer til PL.
Men han er helt klart en mann etter Bates' hjerte. Han har hatt lite midler å jobbe med i Wolves og klart seg rimelig bra med det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #629 på: Februar 14, 2012, 11:05:07 »
Hvis vi har tilbudt han jobben, er det bra :). Trenger avklaring litt faderlig fort. La juniortreneren trene juniorlaget.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020