Skrevet av Emne: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!  (Lest 24509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #120 på: April 26, 2008, 12:34:53 »
Mange av innleggene på side 1 av denne tråden ble skrevet i øyeblikkets frustrasjon, rett i etterkant av det ydmykende tapet hjemme mot Macclesfield, og må sees i lyset av det. Jeg står for hvert eneste ord jeg skrev den gang fordi det beskriver min opplevelse der og da, men det må naturligvis tolkes utfra en kontekst: Resultatet kom etter en rekke med svake kamper, play-off virket uoppnåelig, spillet og innsatsen var begredlig og det var ingen positive ting å ta med seg "bak resultatet", ettersom M var nærmere både 3- og 4-1 enn vi var utligning.  I ettertid håper jeg vi kan si at det var 11 mars 2008 at vi nådde den definitive bunnen i Leeds Uniteds ikke alltid like lysende historie. Herfra tror jeg det går  jevnt oppover og at vi snart er tilbake i det virkelig gode selskap.  ;D

Bytt ut Macclesfield med Cheltenham, så tror jeg dette innlegget står fint.

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #121 på: April 26, 2008, 16:30:49 »
Det var definitivt ikke Cheltenham jeg tenkte på, snarere tvert imot.  ::)
Jon R.

janvidar22

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #122 på: April 27, 2008, 08:58:29 »
Det her er det værste dritt lage som noen gang har hvore i leeds..Dem skulle _alldrig_had ei leeds trøye på seg..På tide at Mca tar ting i handa,å sier hvor skape skal stå..:( :P
 

magnar

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #123 på: April 27, 2008, 11:05:14 »
Stå på McA!! Jeg støtter deg som jeg støtter SUPERLEEDS!! ;D
Du har ikke all verdens mannskap å arbeide med. Det er det bare å innse.....
Men vi får håpe at ungdommen blir litt gamlere hver dag som går! ;)

RuneSve

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #124 på: Mai 03, 2008, 18:23:15 »
Dra opp denne tråden så vidt, for å stille et lite spørsmål.

Macca hadde fått ny kontrakt, stemmer det? Var det noen betingelser på den, som f.eks at han må rykke opp fra L1?

Håper virkelig han får fortsette, skulle vi gå på en smell i playoffen, så tror jeg ny manager er det siste vi trenger før en ny sesong i L1.
 

eggus

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #125 på: Mai 03, 2008, 23:36:31 »
Dra opp denne tråden så vidt, for å stille et lite spørsmål.

Macca hadde fått ny kontrakt, stemmer det? Var det noen betingelser på den, som f.eks at han må rykke opp fra L1?

Håper virkelig han får fortsette, skulle vi gå på en smell i playoffen, så tror jeg ny manager er det siste vi trenger før en ny sesong i L1.
Han har fått kontrakt ut neste sesong, og jeg har ikke hørt om noen klausuler av noe slag. Enig i at vi sårt trenger litt stabilitet på trenersida, og mannen har da så langt gjort en god jobb.
 

lojosang

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #126 på: Mai 05, 2008, 00:11:55 »
The Mac har fått en rullerende ettårskontrakt, noe som vil si at han til enhver tid har ett år igjen av kontraktstiden sin.
- Leif Olav