Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 367393 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #630 på: Januar 07, 2013, 15:24:48 »
Long-time deal !!!!!!????

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #631 på: Januar 07, 2013, 15:28:17 »
Long-time deal !!!!!!????
Jepp, regner nok med at den som evt bekler manager-stol neste sesong også ønsker det.  ;)
Ups & Ups!!

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #632 på: Januar 07, 2013, 15:48:51 »
Henter vi Hill. Ja da er virkelig Warnock over the Hill og boer sparkes umiddelbart

Liker at du er så bombastisk.

Selvom Hill ble eid mot Suarez betyr ikke det han ikke kan gjøre en solid jobb for oss. Jeg har trua, håper det skjer!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #633 på: Januar 07, 2013, 16:57:36 »
Long-time deal !!!!!!????

Jepp! Noe har vi da lært av tidligere erfaringer. Dessuten henter NW ( i motsetning til forgjengeren og forgjengerne før det) utelukkende inn "Leeds United type spillere", noe som enhver fremtidig manager kommer til å slikke seg rundt munnen av i takknemlighet.  ::)
Jon R.

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #634 på: Januar 07, 2013, 17:25:04 »
Ser at enkelte her inne begrunner manglende transferaktivitet fra Leeds´ side med at januarvinduet er svært vanskelig. Pussig at det ikke ser ut til å være så vanskelig å få kjøpt spillere fra Leeds, da?

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #635 på: Januar 07, 2013, 17:56:03 »
Ser at enkelte her inne begrunner manglende transferaktivitet fra Leeds´ side med at januarvinduet er svært vanskelig. Pussig at det ikke ser ut til å være så vanskelig å få kjøpt spillere fra Leeds, da?

Hvilke har vi solgt i januar som ikke har hatt en utgående kontrakt som Howson?

Januar-vinduet er vanskelig..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

peder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #636 på: Januar 07, 2013, 18:03:01 »
Ser på nettet at Lees ryktes til Celtics og at vi henter inn ungutten Hill ifra QPR (gutten er jo bare 34 år så han har nok mange år igjen)  >:(

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #637 på: Januar 07, 2013, 18:58:24 »
Jeg blir rett og slett sur om vi henter Hill. Jeg er rett og slitt dritt lei den typen signering. Hvor mange gamle treige utdaterte stoppere har ikke vært innom klubben de siste årene? Det må nærme seg tresifret!

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #638 på: Januar 07, 2013, 19:18:59 »
Ser at enkelte her inne begrunner manglende transferaktivitet fra Leeds´ side med at januarvinduet er svært vanskelig. Pussig at det ikke ser ut til å være så vanskelig å få kjøpt spillere fra Leeds, da?

Hvilke har vi solgt i januar som ikke har hatt en utgående kontrakt som Howson?

Januar-vinduet er vanskelig..
Poenget er at vi har stelt oss slik at spillere fra oss har blitt tilgjengelig i januar. Noe som ser ut til å fortsette i fall Becchio og Byram forsvinner.  Og jo da, jeg skjønner at det er mulig å få masse penger for disse spillerne. Men penger som ikke brukes på forbedringer av spillerstallen hjelper lite for oss som ikke er fornøyd med å ligge i NPC.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #639 på: Januar 07, 2013, 19:30:00 »
http://www.teamtalk.com/queens-park-rangers/8384871/Warnock-hoping-for-Hill-reunion

Warnock om Hill...

Ikke en eneste uttalelse fra Warnock om Hill der.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #640 på: Januar 07, 2013, 19:30:27 »
Ser at enkelte her inne begrunner manglende transferaktivitet fra Leeds´ side med at januarvinduet er svært vanskelig. Pussig at det ikke ser ut til å være så vanskelig å få kjøpt spillere fra Leeds, da?

Hvilke har vi solgt i januar som ikke har hatt en utgående kontrakt som Howson?

Januar-vinduet er vanskelig..
Poenget er at vi har stelt oss slik at spillere fra oss har blitt tilgjengelig i januar. Noe som ser ut til å fortsette i fall Becchio og Byram forsvinner.  Og jo da, jeg skjønner at det er mulig å få masse penger for disse spillerne. Men penger som ikke brukes på forbedringer av spillerstallen hjelper lite for oss som ikke er fornøyd med å ligge i NPC.

Jeg skjønner ikke helt, hvilke spillere er det du tenker på? Tenker du på at vi ikke har klart å signere spillere på langtidskontrakter?

Jeg kan ikke komme på at vi har solgt noen i januar-vinduet av kvalitet på noen år foruten Howson. Med forbehold om at husken min ikke er helt borte.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #641 på: Januar 07, 2013, 19:56:36 »
Jeg skjønner ikke helt, hvilke spillere er det du tenker på? Tenker du på at vi ikke har klart å signere spillere på langtidskontrakter?

I første rekke det jeg tenker på, ja. Det stemmer sikkert at det bare er Howson som har forsvunnet i januarvinduet, men flere av våre virkelige assets har gått for knapper og glansbilder fordi vi har sviktet i kontraktsarbeidet.

Nå skal det samtidig sies at jeg begynner å innse at jeg ikke har verdens beste sak her... ;D

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #642 på: Januar 07, 2013, 20:25:35 »
Jeg skjønner ikke helt, hvilke spillere er det du tenker på? Tenker du på at vi ikke har klart å signere spillere på langtidskontrakter?

I første rekke det jeg tenker på, ja. Det stemmer sikkert at det bare er Howson som har forsvunnet i januarvinduet, men flere av våre virkelige assets har gått for knapper og glansbilder fordi vi har sviktet i kontraktsarbeidet.

Nå skal det samtidig sies at jeg begynner å innse at jeg ikke har verdens beste sak her... ;D

Der fikk du siste ordet...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geiremann

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #643 på: Januar 07, 2013, 20:59:20 »
Skremmende dårlige prestasjoner spillemessig de siste månedene.
Rykter/fakta? om stor gjeld.
Flere PL-klubber ute etter Becchio, Byram og Lees.

Mørket senker seg :(
Member of "The Peterborough eight".

gudme

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #644 på: Januar 07, 2013, 21:05:05 »
Blir forbanna hvis det blir henta gamle treige spillere. Vi trenger fart for f....... Det kan jo alle id... Se. La rykter være rykter, jeg venter i spenning....MOT
LEEDS 4 EVER

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #645 på: Januar 07, 2013, 21:13:30 »
Lampard ute av Chelsea...... D hadde vært no det!!!
Kreativ, målfarlig, motivator & guts for unggutta....ja takk!  Sikker på at han har ett par gode år igjen,
Slik som Strachan hadde da han kom.

Utfordringene er: er han sulten nok, vil han flytte fra London og får vi til en motivasjonskontrakt.....!
Summasummarum: svært vanskelig prosjekt, men vi er Leeds- og vil ikke Moderklubben din ha deg mer.....
Join the Enemy :o ;D :)
 

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #646 på: Januar 07, 2013, 21:22:41 »
Lampard ute av Chelsea...... D hadde vært no det!!!
Kreativ, målfarlig, motivator & guts for unggutta....ja takk!  Sikker på at han har ett par gode år igjen,
Slik som Strachan hadde da han kom.

Utfordringene er: er han sulten nok, vil han flytte fra London og får vi til en motivasjonskontrakt.....!
Summasummarum: svært vanskelig prosjekt, men vi er Leeds- og vil ikke Moderklubben din ha deg mer.....
Join the Enemy :o ;D :)
dette er ryktetråden,drømmetråden/ønsketråden finnes et annet sted.... Drømmehagen sluttet forøvrig på NRKSuper kl 17.55 :-)
Ollan

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #647 på: Januar 08, 2013, 08:39:03 »
Clint Hill ser jeg det snakkes om fra QPR.

34 år, fits the Warnock bill.

 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #648 på: Januar 08, 2013, 08:45:22 »
Clint Hill ser jeg det snakkes om fra QPR.

34 år, fits the Warnock bill.



de er vel begge ferdige til sommeren, så jeg er fristet til å takke, høflig men bestemt, nei til begge...
Ups & Ups!!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #649 på: Januar 08, 2013, 08:47:08 »
Clint Hill ser jeg det snakkes om fra QPR.

34 år, fits the Warnock bill.



de er vel begge ferdige til sommeren, så jeg er fristet til å takke, høflig men bestemt, nei til begge...

Gjerne umiddelbart
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #650 på: Januar 08, 2013, 09:01:41 »
Lampard ute av Chelsea...... D hadde vært no det!!!
Kreativ, målfarlig, motivator & guts for unggutta....ja takk!  Sikker på at han har ett par gode år igjen,
Slik som Strachan hadde da han kom.

Utfordringene er: er han sulten nok, vil han flytte fra London og får vi til en motivasjonskontrakt.....!
Summasummarum: svært vanskelig prosjekt, men vi er Leeds- og vil ikke Moderklubben din ha deg mer.....
Join the Enemy :o ;D :)

The Sun, ja de ja,  skriver i dag at Alex Ferguson ønsker Lampard.

Jeg anser det som større sjanse at vi får mannen i månen enn Lampard.
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #651 på: Januar 08, 2013, 09:05:39 »
Clint Hill ser jeg det snakkes om fra QPR.

34 år, fits the Warnock bill.



de er vel begge ferdige til sommeren, så jeg er fristet til å takke, høflig men bestemt, nei til begge...

Gjerne umiddelbart

er vel det mest fremtidsrettede det ja.
Ups & Ups!!

martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #652 på: Januar 08, 2013, 09:20:01 »
Jeg blir rett og slett sur om vi henter Hill. Jeg er rett og slitt dritt lei den typen signering. Hvor mange gamle treige utdaterte stoppere har ikke vært innom klubben de siste årene? Det må nærme seg tresifret!

Nå er det ikke sånn at rykter selger spillere da. Det vil alltid være masse rykter om mange spillere, men jeg velger å forholde meg til eventuelle inngåtte avtaler før jeg begynner å bli sur.

Jeg tror ikke Byram forsvinner. Han er best tjent med å utvikle seg videre i klubben. Becchio kan kanskje forsvinne fordi han har en god kontrakt igjen i England, og hvis det er fristende og en klubb byr mye for han så selger vii kanskje. Håper ikke det. Klubben trenger en "legende" som Becchio.

Mener vi må hente bedre spillere enn Hill. Han er for gammel..... Noe forøvrig Jon R begynner å bli og! ;)

MOT!! We are Leeds!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #653 på: Januar 08, 2013, 09:53:45 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-celtic-deny-lees-link-1-5289158

Celtic ikke interessert i Lees likevel. Tviler på at han blir hentet til PL heller. Er han god nok, mon tro?

Hill har imponert for QPR, både denne sesongen og vår-sesongen i fjor. Han er en favoritt blant fansen.Hvorfor kan folk mene at det å hente Lampard ville vært et scoop, samtidig som de mener at Hill er for gammel? Joda, jeg ser kvalitetsforskjellene, men Lampard er ingen ungdom lenger. Typisk Warnock signering  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #654 på: Januar 08, 2013, 10:18:00 »
Typisk Warnock signeringer er det siste som frister meg.
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #655 på: Januar 08, 2013, 10:24:45 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-celtic-deny-lees-link-1-5289158

Celtic ikke interessert i Lees likevel. Tviler på at han blir hentet til PL heller. Er han god nok, mon tro?

Hill har imponert for QPR, både denne sesongen og vår-sesongen i fjor. Han er en favoritt blant fansen.Hvorfor kan folk mene at det å hente Lampard ville vært et scoop, samtidig som de mener at Hill er for gammel? Joda, jeg ser kvalitetsforskjellene, men Lampard er ingen ungdom lenger. Typisk Warnock signering  :D

auren

Lada mot Lambourghini
 

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #656 på: Januar 08, 2013, 10:31:50 »
I dagens stall har vi 12 spillere som NW har hentet inn, de fleste med begrensede midler.
Vanskelig å se at det er noen "typiske Warnock signeringer" her, hva det nå enn er...

De 12 spillerne er i ulike aldersgrupper og ulike stadiet i karrieren.

Synes ikke han har bommet så veldig med de han har hentet så langt.

Blir spennende så hvem som kommer inn døra i løpet av januar nå når vi endelig har fått nye eiere og forhåpentligvis litt pund å handle for.
marching on together,
derudaf forever...

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #657 på: Januar 08, 2013, 12:45:53 »
Selv blir jeg overrasket om vi kaprer/kjøper  en eller flere spennende/efarne spiller hvis navn gir foventninger over gj.snitt standard for npc-spiller.

Her tror jeg de nye eierene sitter på gjerdet, uavhengig av om de har penger eller ikke.
De vil se hvordan NW gjør det fremover et par - tre måneder, med omtrent den stallen han har i dag.

Ellers har jeg aldri riktig forstått at hver ny manager må foreta storopprydding i spillerstallen ved første og beste anledning når han overtar, men det synes å være omkvedet ikke bare i Leeds, men generelt.
"Han fikk ikke tid nok til å få inn "egne spillere". Liksom. Aksepterer at en ny manager trenger tid til sette sitt preg på laget,  minus forventingen om et øyeblikkelig løft de første ukene, som er et håp de lag som kjemper mot nedrykk ofte klamrer seg til.

Jeg mener at en kvalitetsspiller er en kvalitetsspiller også fordi den kan forholde seg til flere spillemønstre og også til skiftende taktikk avhengig av hvilket lag man møter og hvordan utviklingen i den kampen forløper.

Det viktigste forskjellen er:

I PL er det jevnt over bedre fotballspillere enn i NpC.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #658 på: Januar 08, 2013, 13:22:12 »
Ser at enkelte her inne begrunner manglende transferaktivitet fra Leeds´ side med at januarvinduet er svært vanskelig. Pussig at det ikke ser ut til å være så vanskelig å få kjøpt spillere fra Leeds, da?

Hvilke har vi solgt i januar som ikke har hatt en utgående kontrakt som Howson?

Januar-vinduet er vanskelig..
Poenget er at vi har stelt oss slik at spillere fra oss har blitt tilgjengelig i januar. Noe som ser ut til å fortsette i fall Becchio og Byram forsvinner.  Og jo da, jeg skjønner at det er mulig å få masse penger for disse spillerne. Men penger som ikke brukes på forbedringer av spillerstallen hjelper lite for oss som ikke er fornøyd med å ligge i NPC.

Jeg skjønner ikke helt, hvilke spillere er det du tenker på? Tenker du på at vi ikke har klart å signere spillere på langtidskontrakter?

Jeg kan ikke komme på at vi har solgt noen i januar-vinduet av kvalitet på noen år foruten Howson. Med forbehold om at husken min ikke er helt borte.

Er det et viktig poeng hvilket vindu våre beste spillere har forsvunnet i? Poenget er at spillere har forsvunnet og vi har vært /(er?) en selling klubb. Da er hvert vindu en trussel! Howson forsvant og Grayson har i ettertid fortalt at Lorimer ba han om å selge Becchio også.  :P
Jon R.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #659 på: Januar 08, 2013, 13:40:04 »
Er det et viktig poeng hvilket vindu våre beste spillere har forsvunnet i? Poenget er at spillere har forsvunnet og vi har vært /(er?) en selling klubb. Da er hvert vindu en trussel! Howson forsvant og Grayson har i ettertid fortalt at Lorimer ba han om å selge Becchio også.  :P

Vi har vel også hele tiden fått høre at vi ikke på noe tidspkt har behøvd å selge spillere, men skal man stole på det som har kommet frem i ettertid (ettertid for meg da), har vi jo vært tvingende nødt til det pga skakk økonomi.

Tror vel heller ikke det var Lorimers ide å foreslå et evt salg av LB, men greit for chairman å kunne fortelle oss morons at den ideen ikke var hans. Jeg kan jo ta feil, men tror ikke Lorimer fungerte som økonomisk rådgiver for KB..mer en slags budbringer av det glade budskap kanskje  ;)
Ups & Ups!!