Skrevet av Emne: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.  (Lest 23208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #210 på: April 19, 2012, 16:31:56 »
Herlighet for en soleklar straffe Ross skulle hatt

For en urutinert utvisning av O'Dea, skjønner at han får kritikk for den. Jeg er meget ambivalent i forhold til O'Dea, men håper Warnock får signert et par midtstoppere som er bedre slik at vi kan slippe O'Dea videre i sin karriere.

Vi skaper jo endel sjanser, Ross har vært stor for oss denne sesongen og kommer til å være stor for oss neste sesong.

Paynter må slippes slik at vi kan få inn en ny targetman som kan konkurrere med Becchio om spilletid. Somma håper jeg Warnock beholder som joker.

Uff, dette kommer til å bli noen spennende måneder før neste sesong starter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs BLACKPOOL, tirsdag 17/4 2012 kl 21:00, Bloomfield Road.
« Svar #211 på: April 19, 2012, 23:44:56 »
Herlighet for en soleklar straffe Ross skulle hatt

For en urutinert utvisning av O'Dea, skjønner at han får kritikk for den. Jeg er meget ambivalent i forhold til O'Dea, men håper Warnock får signert et par midtstoppere som er bedre slik at vi kan slippe O'Dea videre i sin karriere.

Vi skaper jo endel sjanser, Ross har vært stor for oss denne sesongen og kommer til å være stor for oss neste sesong.

Paynter må slippes slik at vi kan få inn en ny targetman som kan konkurrere med Becchio om spilletid. Somma håper jeg Warnock beholder som joker.

Uff, dette kommer til å bli noen spennende måneder før neste sesong starter.
jag personligen tror mer på paynter än somma nästa säsong, somma har varit borta ett år pga skador, han hade redan tidigare svårt att ta en plats och tror inte detta skadetillfället gör att han kommit närmare än startplats, tror han skulle må bra av att bli utlånad ett år till en league oneklubb
« Siste redigering: April 20, 2012, 13:39:37 av sportcarl1 »