Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1512673 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8940 på: August 09, 2023, 13:20:45 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds are confident to complete Max Aarons deal from Norwich with Farke pushing to make it happen — it’s now advancing to final stages 🚨⚪️ #LUFC

Joe Rodon loan deal completed from Spurs and now focus on Aarons, first called by
@PhilHay_
 today.

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8941 på: August 09, 2023, 14:23:24 »
Skjønner meg ikke på enkelte her inne !? Forsvaret vårt trenger sårt backup over hele linja nå ! Roede og Aarons vil være solide forsterkninger nå til et helvetes skadeutsatt Leeds United! Rutter, Cooper , Sinisterra (igjen skadet) Bamford (for ente gang skadet) , det virker som 49ers jobber i det stille , men på høygir ! med FFP lurende rundt Elland Road så sier jeg ja takk! til både forsvarsspillere og angrepsspillere. MOT.

Poenget er vel ikke om vi trenger forsterkninger eller ikke, men om man anser dette som gode nok. Husk at vi hentet mange spillere for store summer i fjor, men de var ikke gode nok, klubben rykket ned og de stakk av alle som en så fort det lot seg gjøre. Jeg har i alle fall det smertefullt i bakhodet, når vi linkes til spillere. Vi betaler jo også direkte for feilkjøp i dette vinduet og neste sommer, da store betalinger på Orta-moro igjen ligger til forfall.

Det blir til tider mye svartmaling, fra meg inkludert, det skal jeg være enig i. Men faktum er at Joe Rodon har spilt svært lite siden han dro fra Swansea for tre år sida. 12 kamper i 2020/21 eller 729 minutter. Det tilsier åtte hele kamper over en sesong. I sesong to ble det tre kamper over 86 minutter, altså snaut en hel kamp. I fjor var han utlånt til Rennes og fikk der 16 kamper. Misten plassen i slutten av oktober og var med unntak av fem kamper i januar/februar, var han benkesliter.

Med andre ord er det en kar med veldig lite fotball i kroppen de tre siste sesongene. Akkurat det samme kan man si om Nat Phillips, bortsett fra at Liverpool har hatt langt større problemer med å sette forsvaret. Derfor heller i alle fall jeg mot at et lån av Rodon er å foretrekke over et £10 mill kjøp av Phillips.

Og, som en disclaimer, jeg håper selvsagt at den bekymringen er fullstendig feil og at Rodon er tilbake til det talentet han tross alt var i Swansea. Da har vi i så fall gjort en meget god deal, selv på lån. Håper også det er en riktig type spiller. Med Cooper skadet og Wöber beiter på grønnere gress, så trengs en kar som kjefter, smeller og peker litt rundt seg. Cresswell er av den typen, men han er ung og uerfaren.

Så må det også sies at det er godt det skjer noe nå, for vi trenger både kvalitet OG kvantitet. Enkelte posisjoner er på stålet og det er etter en serierunde.

Ser skepsisen mtp fåtall kamper for Rodon. Så har han vært i toppklubber som Spurs og Rennes med sterk konkurranse, alikevel fast stopper på Wales ( de har kanskje ikke så mange å ta av... ) og god internasjonal erfaring. Han blir fin han i EFL.

Spørsmål til dine økonomiske FFP betraktninger som jeg forstår du har innsikt i, helt supert.  Disse som nå er på lån, kjenner vi til om denne utlånsklausul kun gjelder første sesong, eller kan de kreve å være på utlån så lenge Leeds er i Championship ? Hvis svaret er JA, og vi ikke rykker opp, da er vi vel stucked ennå mer ?  1. Vi må betale nye avdrag på spillerkjøp fra Orta tiden og får mindre likvider å handle for  2. De spillerne vi nå låner forsvinner igjen  3. Vi har egentlig ingen dyre assets å selge -de er alle lånt ut ???
Blir det ikke da sånn at vi må sette alt inn på å rykke opp første sesong,  ellers blir det enda vansekligere ? Enda mindre å rutte med og Bamford,Cooper og Ayling ett år eldre...   Synes dette med FFP er skikkelig vruient å forstå




auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8942 på: August 09, 2023, 14:32:02 »
Obligation to buy på Rodon visstnok:




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8943 på: August 09, 2023, 14:32:44 »
Obligation to buy på Rodon visstnok:




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tommel opp fra meg :)

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8944 på: August 09, 2023, 14:46:37 »
Ser ikke så verst ut denne, nei:

@LUFCDATA
Max Aarons ranked 1st in the Championship for Norwich in 2022/23 for:

3863 minutes played 🥇
474 successful final third passes 🥇
194 ground duels won 🥇
84 tackles won 🥇
57 times fouled 🥇
45 appearances 🥇

#LUFC
Max Aarons at the U21 European Championship (playing at left-back):

284 minutes played
101/112 successful passes
90.2% pass accuracy
18 successful final third passes
11 duels won
4 appearances
4 tackles won
4 times fouled
3 successful take-ons
3 accurate long passes
3 fouls
2 clearances
2 interceptions
2 yellow cards
1 winners' medal 🏅

Viktig poeng.
Max kan like godt spille som invertert venstreback. Byram var omtrent banens beste etter at han kom inn i den rollen i 2.omg mot Cardiff.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8945 på: August 09, 2023, 15:54:39 »
Mye av essensen i spillet til Farke, er at backs`skal være som «tog» langs sidene - de er ett veldig viktig angrepsvåpen i systemet hans`. Tror det var derfor han ikke var fornøyd med Hjelde , eller Hjelde`s manglende forståelse på dette som gjorde at han ble dratt av på søndag….og Byram fungerte jo med en gang.
Aarons,  som Sam kjenner jo denne spilleplanen utmerket - derfor en god signering som antagelig går rett inn på laget.

Da mangler Hamer og den øldrikkende finnen` ;)
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8946 på: August 09, 2023, 16:12:18 »
...

...

Ser skepsisen mtp fåtall kamper for Rodon. Så har han vært i toppklubber som Spurs og Rennes med sterk konkurranse, alikevel fast stopper på Wales ( de har kanskje ikke så mange å ta av... ) og god internasjonal erfaring. Han blir fin han i EFL.

Spørsmål til dine økonomiske FFP betraktninger som jeg forstår du har innsikt i, helt supert.  Disse som nå er på lån, kjenner vi til om denne utlånsklausul kun gjelder første sesong, eller kan de kreve å være på utlån så lenge Leeds er i Championship ? Hvis svaret er JA, og vi ikke rykker opp, da er vi vel stucked ennå mer ?  1. Vi må betale nye avdrag på spillerkjøp fra Orta tiden og får mindre likvider å handle for  2. De spillerne vi nå låner forsvinner igjen  3. Vi har egentlig ingen dyre assets å selge -de er alle lånt ut ???
Blir det ikke da sånn at vi må sette alt inn på å rykke opp første sesong,  ellers blir det enda vansekligere ? Enda mindre å rutte med og Bamford,Cooper og Ayling ett år eldre...   Synes dette med FFP er skikkelig vruient å forstå

Ja, du har absolutt et poeng i at han har hatt større konkurranse i de klubbene, samt at han møter spisser av svakere kaliber i Championship. At han fortsatt er fast på landslaget tyder på en viss kvalitet. Wales har ikke utallige spillere å plukke av, men de har gjort det bra de siste årene og nådd sluttspill. Likevel, Leo Østigaard er også en god spiller som er fast på landslaget, men han sliter med lite spilletid som vises på banen. Ikke at det trenger å være det samme med Rodon, men til sammenligning.

Når det gjelder FFP så er det så vidt jeg kan forstå, litt proaktiv eller preventiv jobb som gjøres nå. Jeg kan ikke se noe sted at Leeds skal slite med å møte kravene pt, men det skal også sies at vi ikke får regnskapet for 2022/23-sesongen før Q2 neste år. Om det er blodrøde tall der, med kraftig inntektstap (tross fallskjerm) etter nedrykk, så kan det være at vi kan havne der raskt eller noe slikt. Tillatte tap er jo over en treårsperiode og denne er langt lavere i Championship, enn i Premier League. Tallene jeg har funnet er at man over en treårsperiode i PL kan tape £105 mill, mens det i Championship er £39 millioner, forutsatt at £24 mill av disse dekkes av aksjonærene. Mener også å ha lest at dette må være gjennom aksjeinnskudd, ikke lån.

Med andre ord, man er nødt å ha en relativt solid drift, men aksjonærene kan også hjelpe til en del. Om ikke 49ers er forberedt på dette, har jeg ingen forståelse for at de har kjøpt klubben. De kunne vært for å "trekke lodd" ved å kjøpe klubben til rabattert pris, gå raskt opp og selge den til stor profitt. Tror derimot ikke det av flere grunner; de har vært med lenge, de var forberedt på kjøp i PL og med investeringer på overgangsmarkedet og fordi de "prater" som om dette er et investeringsprosjekt som skal selges en eller annen gang, men da i PL og med langt bedre infrastruktur. Les: De er forberedt på å bruke langt mer penger over tid enn noen millioner pund i sommer - i alle fall uttalt. 

Konklusjonen min blir derfor at det er FFP (eller Profit & Substainability som det heter i Ch) som hindrer at klubben kjøper (stort) på forskudd. Selvsagt ingen rakettforskning å komme dit, men alt tyder på at de har vært villig til å spytte inn bra med penger i Premier League. Kilder så sterke som Phil Hay. Når da investorene har fått klubben til langt lavere pris, skulle man jo tro det var enda mer likvider der - selv om noen investorer har falt fra etter nedrykket.

Lånene er et tveegget sverd. Det skal være omtrent £50 mill som forfaller til betaling både i år og neste år. Summen har jeg fra Square Ball. Om de uttalte feil, så er det i alle fall ingen tvil om at det er en massiv sum. Hay sa også at dersom Radrizzani hadde holdt i klubben, ville fallskjermpengene gått til betaling av disse og ikke til stallen. Den andelen TV-inntekter som tilfaller nedrykkede klubber første året er vel omtrent der i gården.

Så utlån betyr jo at vi sitter og betaler enorme summer på spillere som ikke vil bidra neste år. Det er jo definisjonen av overforbruk egentlig. Likevel, når disse spillerne har gått ut av klubben, vil lønnskostnadene spares og enda viktigere, man vil ikke "klokke inn" et regnskapsmessig tap. Det ville vært utrolig skadelig for Leeds' P&S dersom man hadde solgt Aaronson for 10-15, Kristensen for 5 osv. For man hadde neppe fått igjen pengene for noen av disse, kanskje med unntak av Wôber. Så vi vil faktisk spare lønnskostnadene her, som er gunstig for P&S/FFP.

Men, igjen, vi har jo ikke spillerne og dermed må nye hentes inn som også koster lønnskostnader. Stallen var på ingen måte så stor at man bare kan kvitte seg med spillere (og lønn) og så fortsette med de som er igjen. Så da er det jo helt essensielt at de som hentes inn er bedre (gitt divisjonen) og mer motivert til å spille for Leeds, enn de som leies ut.

Jeg har ingen inngående kjennskap til FFP utover at det er slik jeg har forstått det. I så fall er det ganske så likt norsk regnskapsspråk. Jeg vli også tro at Leeds fortsatt må avskrive (kostnadsføre over kontraktsperioden) de utlånte spillerne. Om de ikke må det i år, vil jeg tro at det må ta en økt avskrivning/kostnad når de er tilbake i klubben. Dette ville vært en klar omgåelse av regler som klubber som Chelsea da kunne utnyttet til det fulle, der de låner ut tre lag hver sesong. Det har kommet nye regler for dette også, med maksimalt tillate utlån.

Så at de lånes ut, er vel faktisk den beste løsningen. Men det er ikke selve løsningen, da spillerne fortsatt tilhører Leeds samtidig som de med all sannsynlighet er ferdig i klubben. Enten fordi de vil vekk eller fordi de rett og slett ikke er gode nok. Og det er ingen garantier for at noen vil dekke kjøpesummen (minus avskrivninger) Leeds hadde på disse spillerne om ett år. Koch er jo ferdig, Llorente likeså. At noen vil gi £25 mill for Aaronsen, £12 for Kristensen, £10 mill for Marc Roca og noe tilsvarende for Wôber har jeg vondt for å se. Av flere grunner:
- De har ikke spilt seg opp i verdi
- Kontrakten er ett år lenger på vei (svakere hånd for Leeds)
- Alle spiller nå i ligaer eller lag hvor det er LANGT mindre penger enn i Premier League.

Så skal det sies at når spillerne da har vært Leeds' eiendom i to (og halvannet med Wober), så er den bokførte verdien lavere og man vil dermed kreve en lavere sum for å redusere tapet, gå i null eller få overskudd.

Likevel er dette klart en snøball som rulles foran klubben, så får vi håpe den ikke begynner å rulle feil vei på et tidspunkt. Da blir det tøft. Chelsea driver med akkurat dette i disse dager. De har kjøpt for milliarder av kroner og med syv og åtte års kontrakter i et forsøk på lavere kostnader pr år. Problemet oppstår når disse spillerne ikke viser seg gode nok, samtidig som de har fem og seks år med stor kontrakt igjen. Alle klubbene vil vite dette og neppe betale overpris for Chelseas spillere, ved et slikt veiskille. Så de kan fort drive med en bjørnetjeneste med å forlenge kontaktslengden i et forsøk på å komme innenfor reglene. Da må man ta stor gevinst ved å selge arvesølv som Mason Mount til rivalene. 

Tilbake til Leeds: Tyler Adams og Jack Harrison er de to som har utkjøpsklausul etter nedrykket. Om denne alltid vil være aktiv eller om det kun gjelder i dette vinduet, vet jeg ikke. Likevel, det som er synd, er at disse to faktisk er blant de beste spillerne og likevel de som vil være minst gunstig for FFP-regnskapet. Adams kom i 2022 og Harrison ble permanent hentet i 2021. Bokført verdi på disse er med andre ord ikke mye lavere enn utkjøpssummene er rapportert å være. Noe blir det likevel og dette er nok spillere som har relativt sett høy lønn også etter nedrykket.

Av de som har vært linket ut, er det Illan Meslier, Cry Summerville og Willy Gnonto som vil være best i det hensynet. Problemet her er vel at det er Meslier som sannsynligvis er den beste å selge, men samtidig den klubben har minst interesse rundt. Summerville var veldig god i annen omgang søndag, mens Gnonto utvilsomt er en spiller som kan være altfor god for denne ligaen. Så er det også slik at han kun tidvis har vist takter og flere av trenerne i forrige sesong valgte å ikke bruke han. Så i en størrelsesorden av potensielle bud, vil nok Leeds cashe inn. Rett og slett fordi man må i forhold til spillerom i forsterkning i andre steder av troppen.

Så er det klart vanskelig å vite om Harrison vil bli, før vinduet stenger. Det samme gjelder nok Sinisterra, som jeg vil tro klubber har på blokka si om enn som et alternativ til andre, mindre skadeplagede objekter. Også Summerville er en type som sliter med skader. Selger man Gnonto og Harrison plukkes opp, er vi faktisk plutselig potensielt tynt forspent på kantene/10er-rollen.

Ta som et forbehold at dette er mine antakelser. Jeg kan bare ikke se en annen løsning enn at FFP - i horisonten - er det som stopper flere ankomster i skrivende stund. Er det likviditeten det skorter på, forstår jeg ingenting. Det samme gjelder at ledelsen eventuelt skulle vært fornøyd med stallen, når treneren har påpekt at i alle ledd trengs folk, med unntak av mellom stengene.

Så er det klart det er ting på ferde nå. Med Rodon og Aarons ser forsvaret plutselig langt sterkere ut (gitt forbehold om at Rodon er god nok) og da bør blikket rettes mot en sentral midtbane og tydelig 9er. At Rodon er lån med opsjon gitt Leeds suksess (opprykk?) er veldig fornuftig. Akkurat som summen på Darlow. Spent på prisen på Aarons også. Jeg tror han vil være overraskende billig, gitt at han for relativt kort tid sida ble linket hit og dit.

Tatt i betraktning det forrige regimet, er det tegn på at Leeds nå er ganske tøffe ved forhandlingsbordet - også på spillere vi helt klart trenger. Kamara har vært linka en god stund også. Er han kun et alternativ eller spiller Leeds hardball på allerede relativt lav overgangssum. Spilleren vil vekk og er dermed satt til side i Rangers, så da kan det godt være man får han enda lavere når vinduet stenger. Det er en risiko, men det er også en klar risiko å betale overpris, for underpresterende spillere. Divisjonstilhørigheten denne sesongen vitner om det.

Men nå har jeg snart brukt opp alle orda her. :)



« Siste redigering: August 09, 2023, 16:14:42 av Dennis »
Marching on together!

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8947 på: August 09, 2023, 16:34:10 »
D:Takk for at du tar deg tid til å beskrive/forklare !

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8948 på: August 09, 2023, 16:40:23 »
Flott innlegg, Dennis!
En berikelse å lese sånne innlegg på et forum.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8949 på: August 09, 2023, 16:53:07 »
Dennis: Leste at noen av våre aktuelle spillere som linkes bort i dette overgangsvinduet  frem til 2 . sep faktisk har dato bestemte nedrykksklausuler i sine kontrakter og at noen av disse går ut faktisk denne uka !? Hvis dette stemmer , så vil spillere som har disse kontraktene finne seg i å bli værende i klubben etter 14 sep ? Og eventuelt måtte håpe på og bli solgt i januarvinduet? Harrison og Adams er jo langtidsskadet , hvem vil kjøpe skadede spillere i dette overgangsvinduet? Rutter er skadet , men sies å være fit neste uke , han ønsker seg vekk, Bamford ute til midten av september sies det , han har sagt han blir . Gnonto sies også at han blir. Sinisterra blir, Summerville ønsker seg vekk , ledelsen må virkelig holde tunga rett i munnen og jobbe på høygir etter all kontrakts driten Orta fikk i stand med blant annet spillerene som kom i januar i år !

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8950 på: August 09, 2023, 17:09:03 »
Dennis: Leste at noen av våre aktuelle spillere som linkes bort i dette overgangsvinduet  frem til 2 . sep faktisk har dato bestemte nedrykksklausuler i sine kontrakter og at noen av disse går ut faktisk denne uka !? Hvis dette stemmer , så vil spillere som har disse kontraktene finne seg i å bli værende i klubben etter 14 sep ? Og eventuelt måtte håpe på og bli solgt i januarvinduet? Harrison og Adams er jo langtidsskadet , hvem vil kjøpe skadede spillere i dette overgangsvinduet? Rutter er skadet , men sies å være fit neste uke , han ønsker seg vekk, Bamford ute til midten av september sies det , han har sagt han blir . Gnonto sies også at han blir. Sinisterra blir, Summerville ønsker seg vekk , ledelsen må virkelig holde tunga rett i munnen og jobbe på høygir etter all kontrakts driten Orta fikk i stand med blant annet spillerene som kom i januar i år !

Det hadde ikke gjort noe om det var tidsbestemte klausuler. I det minste for at Leeds kunne sittet med en sterkere hånd i forhandlingene. Det KAN jo være noe i dette ettersom Chelsea har økt aktiviteten rundt Adams denne uka. Det sies at dette er en avtale helt separat fra Caceido, men Chelsea kunne ventet et par uker til med å lande Adams og det er ingen stor fare for at andre vil fange han opp: Prisen er jo gitt. Men det blir spekulasjoner.

Jeg føler meg trygg på at begge disse spillerne vil gi alt for Leeds om de skulle bli. Adams var senest på søndag nede på banen og pratet med Gray, skal ha vært involvert i pausen også. Det er en kapteinstype, ikke en spiller som streiker. Jeg tror han forsvinner til Chelsea, men jeg tror ikke vi ser en spiller som furter om det ikke blir overgang. Jackie Harrison er vel ikke typen som legger ned våpen. Han ble jo latterlig behandla av klubben i januar, men virker ikke uttalt negativ til å bli.

Har Rutter og Summerville sagt de ønsker seg vekk?

Vedrørende FFP: Jeg har glemt å nevne JKA. Leeds er dømt til erstatning her. Siden dette har med spillere å gjøre, vil jeg anta at dette har direkte effekt på regnskapet. Husker i farta ikke om dette tapet ble tatt i 2021/22-regnskapet eller om det først kommer i neste. Dette blir en stor sum for en Championship-klubb.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8951 på: August 09, 2023, 17:13:48 »
Dominik Schneider
@FT_schneidi
🚨 Excl. 🇫🇷🇩🇪
Two #Bundesliga clubs show interest in Edouard #Michut from #PSG. #TSGHoffenheim + #FCAugsburg have inquired about possibilities of loan or transfer. #LeedsUnited still in the race. No concrete offer yet, waiting for PSG.
#Ligue1 #ParisStGermain

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8952 på: August 09, 2023, 17:34:01 »
Noe Twitter-mas (via Waccoe) om at Bournemouth prøver å kapre Aarons.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8953 på: August 09, 2023, 18:17:40 »
Phil Hay
@PhilHay_
Wow - Leeds United had a deal in place for Max Aarons and the move was at the medical stage. But Bournemouth have stepped in at the last minute today and it now looks like he'll be headed there instead.

Story in
@TheAthleticFC
 blog here:

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8954 på: August 09, 2023, 18:27:11 »
Phil Hay
@PhilHay_
Wow - Leeds United had a deal in place for Max Aarons and the move was at the medical stage. But Bournemouth have stepped in at the last minute today and it now looks like he'll be headed there instead.

Story in
@TheAthleticFC
 blog here:

Typisk altså. Fra "hva skal vi med en ny høyreback", til genuin optimisme og så døra i trynet av mektige Bournemouth i løpet av en og samme ettermiddag.

Aldri kjedelig med Leeds!
Marching on together!

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8955 på: August 09, 2023, 18:28:05 »
Max Arons ikke til Leeds nei...Avtale i boks med Bournemouth....Latterlig
« Siste redigering: August 09, 2023, 18:29:53 av morten1966 »

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8956 på: August 09, 2023, 18:40:34 »
We´re not famous anymore… fintet opp og i mente av en av de store favorittene til nedrykk… Tragisk

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8957 på: August 09, 2023, 18:50:10 »
Ja, ja så får vi holde ut med Ayling litt til, da :'(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8958 på: August 09, 2023, 18:51:08 »
We´re not famous anymore… fintet opp og i mente av en av de store favorittene til nedrykk… Tragisk

De rykker neppe ned med Iraola og den rekrutteringa de har gjort. Er shitty at Bournemouth har mer pull enn oss, men sånn er det med PL-klubber. Den kampen tapes hver gang.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8959 på: August 09, 2023, 18:52:42 »
Fanden! Så enormt irriterende! Dårlig kamp i kveld så er alt gale igjen, selv med lånet av Rodon. Berg- og dalbane å være Leedsfan…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8960 på: August 09, 2023, 18:59:23 »
Fanden! Så enormt irriterende! Dårlig kamp i kveld så er alt gale igjen, selv med lånet av Rodon. Berg- og dalbane å være Leedsfan…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jepp, det positive jeg ser i dette er at 49’ers mener business. Det kommer mer her, garantert. Hamer og Piroe inn så er dette kjapt glemt 🤓✌🏻

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8961 på: August 09, 2023, 19:11:13 »
Tipper Farke er skuffa og har slettet han som venn på Facebook nå.  Pushet en overgang for sin gamle elev, Arons kom i morges sies det -og plutselig stikker til jernbanestasjonen og kjøper billett sørover ?  Uavhengig PL-penger vs Championship, ikke den type holdningspillere vi trenger nå, det har vi vel erfart.

Men en god nyhet også !  Ross Barkley har signert for Luton.  Da slipper man frykten for at noen skulle finne på å hente han !

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8962 på: August 09, 2023, 20:13:12 »
@FrazFletcher
No Wilfried Gnonto in tonight's Leeds team to face Shrewsbury Town.

I understand that Gnonto has grown frustrated at slow talks to allow him to move this summer with a number of sides keen on the Italian. Everton most recently were in discussions.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8963 på: August 09, 2023, 20:15:28 »
@FrazFletcher
No Wilfried Gnonto in tonight's Leeds team to face Shrewsbury Town.

I understand that Gnonto has grown frustrated at slow talks to allow him to move this summer with a number of sides keen on the Italian. Everton most recently were in discussions.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Send han ut. Orker ikke spillere som furter og vil vekk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8964 på: August 09, 2023, 20:19:47 »
@FrazFletcher
No Wilfried Gnonto in tonight's Leeds team to face Shrewsbury Town.

I understand that Gnonto has grown frustrated at slow talks to allow him to move this summer with a number of sides keen on the Italian. Everton most recently were in discussions.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Send han ut. Orker ikke spillere som furter og vil vekk.

Football Insider er for det meste en tøyseside. Finnes en eller to der som pleier å melde riktig, men tror ikke han her er en av disse. Sa i midten av juli at Kamara straks var klar blant annet.

Kan selvsagt hende Gnonto forsvinner, men jeg stoler intet på denne kilden. Virker mer funnet på med tanke på at Gnonto har hatt interesse rundt seg og ikke er i dagens tropp. I tillegg en som vil gi Leeds stor gevinst i regnskapet. 2+2 må være 4?
Marching on together!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8965 på: August 09, 2023, 20:23:13 »
No dritt med Aarons altså- meget god HB- og fin alder.
PL lønninger slår jo våre hver gang da, han fikk nok sansen`når han var der sist.
Redd vi gikk glipp av en fremtidig stjerne her. :-[
 

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8966 på: August 09, 2023, 21:17:32 »
Folkens, det kunne vært verre ref Aarons:

𝐓𝐇𝐄 𝐖𝐎𝐋𝐅𝐏𝐀𝐂𝐊™️
@Wolfpackwwfc
🚨Wolves long term target Alex Scott is having a medical at Bournemouth [
@Iandennisbbc
 ] #wolves #wwfc

WWFCOpinion
@OpinionWwfc
Makes it worse that we ended up with their rejected manager 🤣

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8967 på: August 09, 2023, 22:11:16 »
Wolves er i trøbbel. Virker helt uten ambisjoner, mulig FFP som har tatt de igjen også.
Marching on together!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8968 på: August 09, 2023, 23:24:10 »
Farke sier indirekte at Gnonto er på vei vekk...:

@PhilHay_
Farke on Gnonto's absence: "Willy was not available."

Says he was not injured.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8969 på: August 09, 2023, 23:26:47 »
Ingen tvil om at noe er i gjære...

Joe Donnohue
@JoeDonnohue
DF: "Willy was not available."

"In general you know I'm always open. I can't give you the whole picture, I'm not in control of this. I'd prefer to give you what I can say. The fact is he was not available. There will be time to make comments on this."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.