Skrevet av Emne: Kamp vs Doncaster Rovers på Keepmoat Stadium fredag 14.10.11 kl 20:45 TV-KAMP  (Lest 37953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håkon

Idag må eg bare si, Leeds hadde innsats og tæl, og kjempet Doncaster eller (dorchester, som viasat sa:)) samtidig hadde Leeds mye kvalitet i pasningspill.

de holdt nullen og Doncaster var ikke noe målestokk i kveld. Håper dette fotsetter. Lenge siden jeg har hatt en så bra feeling på en Leeds kamp:)
Leeds for alltid

Andersen

Herlig med seier i kveld! Doncaster var dårlige ,vi var bra vi sto på hele kampen sinnsykt bra mål av Mccormack i kveld kandidat til årets mål? Når skal SG smile etter at vi scorer et mål lurer jeg på , ser ut som han er redd for å miste jobben for hvert minutt som gikk i dag  :D Ny kamp til tirdag er det ikke ? LEEDS4EVER

columbi

Endelig en borteseier. Håper nøkkelspillere holder seg skadefrie og den gode stimen fortsetter. Gleder meg til besøk på Elland Road nå..
 

Cannavaro

Gleder meg over seier og null baklengs.  Virket noe sikrere defensivt idag, og jeg liker Aidy med sin litt hissige fremdrift, tempo, optimisme og "drive".....vi trenger sånne !!!
Imorgen kommer jeg til å tenke på at ; vel, Donky er ikke allverdens målestokk, vi må prestere ennå et hakk bedre mot de beste lagene i divisjonen.

Dog ; ingen, ingenting er bedre enn SEIER og 3 poeng i sekken.


LOVE LEEDS !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Flott kamp av Leeds. Ã… holde nullen for 2. gang på rad, og på bortebane er meget bra. Doncaster var nok dårlige, men mest av alt var Leeds bra, og leverte en nesten plettfri kamp. La oss følge opp denne kampen med en minst like bra prestasjon mot Coventry på tirsdag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nord

tillykke allasammen.  3 poeng fra 2 pladsen er ikke så dårlig ;-)
 

Rudi G.

  • Gjest
I dag vinner vi! I de to siste TV-sendte bortekampene (Brighton og West Ham) har vi vært veldig gode offensivt, og jeg har trua på få baklengs i dag. Fansen og atmosfæren er også helt elektrisk på bortebane.

Siden Rudi G har mistet den, sier jeg at JEG HAR TROEN i kveld!

Her må du ha misforstått, det er snart en måned siden jeg varslet troen på opprykk!

Og en strålende lagseier i dag går :)
« Siste redigering: Oktober 15, 2011, 02:15:21 av Rudi G. »

h.b

  • Gjest
Kampen var imponerende. Ikke spillemessig men knokkelmessig. men kampen viste at Leeds hadde roen og kvalitetene over seg i går. Håper dette vedvarer. men Doncaster varmeget dårlige. Men det er edet kanskje Leeds sin fortjeneste

Leedsfan

Kampen var imponerende. Ikke spillemessig men knokkelmessig. men kampen viste at Leeds hadde roen og kvalitetene over seg i går. Håper dette vedvarer. men Doncaster varmeget dårlige. Men det er edet kanskje Leeds sin fortjeneste

Leeds var solide i går og spilte meget klokt, det virker som vi har en mer ro og tro på at vi skal klare et godt resultat enn tidligere..

Connolly/Snodgrass utfyller hverandre og det gjør også White/Pugh. Pugh er ikke den typiske vingspilleren jeg liker å se, men han gjør en meget god jobb og putter noen viktige mål.

O'Dea var "man of the match", han vant alt på hodet og var knallsterk i duellene, Lees utfyller han på en god måte.

Howson og Clayton var dynamiske, de var meget gode i går. Keogh jobber hele tiden, man kan si at han ikke putter nok, men han strekker forsvaret til motstanderen hele tiden. Jeg tror midtstopperne hater å spille mot en spiller som han. Ross er jo bare konge, du ser at han har det lille ekstra.

Lonergan har ikke mye å gjøre i går, noe uryddig, men ble ikke satt på noen stor prøve. Man må regne med at det blir skapt sjanser mot når spiller på bortebane, men Doncaster hadde vel ingen store sjanser...

Dette er bunnsolid, og på benken sitter flere spillere som kan gjøre en mer enn god nok jobb. For meg ser dette MEGET bra ut, og måtte det bare fortsette....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sitat
United’s first away win arrived at the fifth attempt but Grayson said: “We were unfortunate at West Ham, Ipswich and Brighton. It’s been coming and I’m delighted we’ve got it.”

Vi kunne og burde hatt flere poeng....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_we_re_on_the_march_grayson_1_3876158
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Ratings:

Lonergan - 6 (to dårlige inngripener i feltet. Ellers ingenting å gjøre).
White - 8
Lees - 8
O'Dea - 7
Connolly - 7
Snoddy -7
Clayton - 8
Howson - 7
Pugh - 7
McCormack - 7
Keogh - 8

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Ratings:

Lonergan - 6 (to dårlige inngripener i feltet. Ellers ingenting å gjøre).
White - 8
Lees - 8
O'Dea - 7
Connolly - 7
Snoddy -7
Clayton - 8
Howson - 7
Pugh - 7
McCormack - 7
Keogh - 8

auren

ganske enig med deg,Andy hadde en bobbob dag  med feltarbeidet sitt,men ofret fingen sin når han ryddet opp igjen i 2.omg..
Ollan

GeirO

Siden motstanderen var ufattelig dårlige gir jeg alle spillerne 6 poeng.
Unntatt Lonergan da, som for andre matchen på rad skremmer meg med såpe på hanskene ved et par anledninger. Han må få bort såpa, 5 poeng på han.

Men en kjempekamp var det (på bortebane mot et lag i form).
« Siste redigering: Oktober 15, 2011, 11:36:29 av GeirO »
MOT

johnny gangster

Vi slepp ikkje motstandarane til ein einaste sjanse iløpet av heile kampen, og det på bortebane. Er ikkje kvar dag det skjer! Mange spelarar som sto fram i dag, var vel ingen som hadde ein dårleg dag men må trekke fram spesielt Clayton som var heilt fantastisk. Hadde vel berre ein feilpasning gjennom heile kampen om eg talde rett..? Virkar som om samarbeidet med Howson virkelig begynnar å fungere.

Godt å sjå eit Leeds lag som er veldig godt organiserte i alle ledd. Og me har ikkje så aller værst benk heller, når me kan sette ut Becchio (guden), Kisnorbo, Väyrynen og Forsell (7 mål i EM kvalikk for Finland!!). Nei Leeds er absolutt på gang med noko, merkar at eg har lyst å ta heilt av. Men vi får vel ta ein kamp av gangen. Er vel ingen kampar i denne ligaen som er lette.

MOT!

sportcarl1

jag säger som has skrev för någon vecka sedan här och blev hånad för, att leeds har en väldigt bra och bred trupp, är väl endast WH och Leicester som kan mäta sig där
 

Kjell Skjerven

Merkeleg dette her.Naar me taper er me daarlege og naar me vinner er motstanderen daarleg.Doncaster var ifoelge ein del her daarlege og da samme var visstnok Portsmouth sist kamp.
Men dei er vel ikkje bedre enn det me tillater dei vel?
Side before self,every time.

asLeeds

Merkeleg dette her.Naar me taper er me daarlege og naar me vinner er motstanderen daarleg.Doncaster var ifoelge ein del her daarlege og da samme var visstnok Portsmouth sist kamp.
Men dei er vel ikkje bedre enn det me tillater dei vel?

Words!! Heilt enig Kjell
DALHEIM WHITES

Leedsfan

Merkeleg dette her.Naar me taper er me daarlege og naar me vinner er motstanderen daarleg.Doncaster var ifoelge ein del her daarlege og da samme var visstnok Portsmouth sist kamp.
Men dei er vel ikkje bedre enn det me tillater dei vel?

Haters gonna hate..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sitat
United’s first away win arrived at the fifth attempt but Grayson said: “We were unfortunate at West Ham, Ipswich and Brighton. It’s been coming and I’m delighted we’ve got it.”

Vi kunne og burde hatt flere poeng....

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_we_re_on_the_march_grayson_1_3876158

....og vi var "fortunate" mot Bristol C og Crystal P. Slikt jevner seg ut over en sesong. Tror 5. plassen gir et helt korrekt bilde av hva vi har vært gode for så langt i sesongen.  :)
Jon R.

ArneS

Fikk ikke sett kampen i går, så jeg ser den i reprise nå.  Synes Leeds er meget bra, og vi tillater ikke Doncaster å spille fotball i det hele tatt.  Godt førsteforsvarerarbeid fra hele laget gir en uvant defensiv trygghet.
Som jeg skrev etter Pompey-kampen, så klarte vi 2 milepæler da:  Clean Sheet og mål på corner.  Begge deler fulgte vi opp i går.  Satser på at dette blir en trend, og da er the sky the limit!

MOT
Den 17. mann

auren

Merkeleg dette her.Naar me taper er me daarlege og naar me vinner er motstanderen daarleg.Doncaster var ifoelge ein del her daarlege og da samme var visstnok Portsmouth sist kamp.
Men dei er vel ikkje bedre enn det me tillater dei vel?

Tenk hvis vi skulle vinne resterende kamper. Da rykker vi opp kun fordi alle de andre lagene i divisjonen er så dårlige. Gjett om vi da kommer til å få bank i PL hvor de virkelig gode laga befinner seg! 

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Merkeleg dette her.Naar me taper er me daarlege og naar me vinner er motstanderen daarleg.Doncaster var ifoelge ein del her daarlege og da samme var visstnok Portsmouth sist kamp.
Men dei er vel ikkje bedre enn det me tillater dei vel?

Følger deg 100% på denne, Kjell.
COME ON LEEDS !!

p0ndus

  • Gjest
Kampen i går var en opptur. Jeg gir  &%%¤% i om motstanden var god eller dårlig, vi jobbet hardt, spilte ballen som et lag , og syntes også det var tegn til den defensive kynismen jeg har etterlyst lenge.
Så er med andre ord MEGET fornøyd med kampen. Minnet på en måte også litt om "gamle Leeds" fra våre velmaktsdager.

Sleivind

Selv om vi denne gangen fikk se kampen med våre egne øyne, er det alltid interessant å se hvordan motstanderfansen vurderer spillerne våre.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=259014

LEO

Utifra fra de tre kampene jeg har sett som er borte mot Brighton og Doncaster og hjemme mot Portsmouth.

Mener vi er klart bedre nå enn i fjor til samme tid.  Mer SOLID


Vi har nå toppscoreren i ligaen pluss at Snodgrass har flest målgivende.  Når vi i tillegg begynner å holde nullen da er den bare en vei
 

Jon R

Selv om vi denne gangen fikk se kampen med våre egne øyne, er det alltid interessant å se hvordan motstanderfansen vurderer spillerne våre.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=259014

Går for denne: Lonergan 6 - Connolly 6, Lees 8, O`Dea 8, White 7 - Snodgrass 7, Howson 7, Clayton 8, Pugh 6 - * MOM KEOGH 8, Mc Cormack 7
Jon R.

LEO

Lonergan 5 (såpe) -  Pugh 7   ellers enig
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Dette var forøvrig kamp 150 for Simon som manager for our beloved Leeds United!!!
Yeboahs vitne

Jon R

Lonergan 5 (såpe) -  Pugh 7   ellers enig

Litt streng mot Lonergan der synes jeg, men jeg vurderte en 7er på Pugh.  :-*
Jon R.