Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 160381 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #270 på: Mars 21, 2010, 17:12:58 »
Etter Liverpool tap i dag og seire til de argeste konkurentene deres om 4. plassen begynner det å spøke litt for dem angående CL neste sesong.  Er vel 7 kamper igjen av sesongen for deres del nå.
Blir litt spennende å følge med hva det eventuelt vil gjøre for økonomien deres.  De sliter vel litt der fra før?

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #271 på: Mars 21, 2010, 20:09:49 »
Etter Liverpool tap i dag og seire til de argeste konkurentene deres om 4. plassen begynner det å spøke litt for dem angående CL neste sesong.  Er vel 7 kamper igjen av sesongen for deres del nå.
Blir litt spennende å følge med hva det eventuelt vil gjøre for økonomien deres.  De sliter vel litt der fra før?


Det gjør de, men Liverpool får vel bare inn noen nye eier som pøser på med noen nye milliarder.

Litt mer spennende å se er det om en spiller som Torres fortsetter i kampen, han har vel så smått begynt å hinte om at han kanskje går om de ikke kvalifiserer seg til CL. Artig er det å se at Riera klager på Benitez og mener at Liverpool er et synkende skip, kanskje ikke veldig rart han ble utestengt av egen klubb?  :P

Forøvrig et finfint resultat i dag (selv om det var scum de spilte mot). I tillegg vant jo både City og Tottenham i helga. Var det forresten noen som såg Torres sin ødeleggelse av straffemerket før Rooney skulle ta straffe? Må være noe av det mest usportslige jeg noensinne har sett på en fotballbane  :o Gjennomført usmakelig!

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #272 på: Mars 21, 2010, 20:46:21 »
Torres, en aldeles fantastisk fotballspiller i form, går jo bare rundt og syter og klager om dagen. Rakk slutten av kampen og hørte kommentatoren nevne at Torres hadde klaget til dommeren hele matchen igjennom.

Marching on together!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #273 på: Mars 21, 2010, 21:13:33 »
Joda, jeg håper også at Liverpool hverken kvalifiserer seg til CL eller EL (5.plassen).
I tillegg hadde det vært nydelig om Man City også skroter til både CL og EL, men det er vel for mye å håpe på.

Jeg hadde likt at Aston Villa blir nr 4 og Spurs nr 5, men sånn blir det nok ikke.

De fleste vil vel tippe at Spurs og Man City kjemper om 4.plassen, hvor taperen må ta til takke med 5.plass. Så følger Liverpool på 6.plass og Villa på 7.plass. Jeg tror nemlig at Villa er for svake selv om de har kamper til gode på Liverpool. Uansett er betydningsløst for de to klubbene.


fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #274 på: April 02, 2010, 12:11:04 »
to straffer mot og babel ut med rødt etter tulling fakter ;D ;D ;D ;D

det ble en god skjærtorsdag tilslutt.
nå er det bare å håpe benfica får en tidlig gåll i returen på anf¤€@d
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #275 på: April 02, 2010, 15:48:28 »
to straffer mot og babel ut med rødt etter tulling fakter ;D ;D ;D ;D

det ble en god skjærtorsdag tilslutt.
nå er det bare å håpe benfica får en tidlig gåll i returen på anf¤€@d

Så utvisningen og den synes jeg var billig. Gult kort hadde holdt. Men uansett: Kjempebra at Pool fikk seg to i sekken. Heia Benfica!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #276 på: April 05, 2010, 19:15:53 »
to straffer mot og babel ut med rødt etter tulling fakter ;D ;D ;D ;D

det ble en god skjærtorsdag tilslutt.
nå er det bare å håpe benfica får en tidlig gåll i returen på anf¤€@d

Så utvisningen og den synes jeg var billig. Gult kort hadde holdt. Men uansett: Kjempebra at Pool fikk seg to i sekken. Heia Benfica!

auren




BBillig??? Spiller ingen rolle, Looserpool fortjente det helt sikkert!!!
Yeboahs vitne

The Gentle Giant

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #277 på: April 06, 2010, 08:32:01 »
Eg liker ikkje Looserpool!
 ;D ;D ;D

newsome

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #278 på: April 06, 2010, 19:56:05 »
Etter scum er looserpool mitt hatlag.
Looserpool når nesten opp til scum.
Forteller det meste om dem ;)
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #279 på: April 30, 2010, 00:03:41 »
I dag(går) var jeg faktisk fornøyd med Liverpool! ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #280 på: April 30, 2010, 10:15:39 »
I dag(går) var jeg faktisk fornøyd med Liverpool! ;D



Enig!!  :D
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #281 på: April 30, 2010, 23:02:14 »
At Liverpool røyk ut i går var en perfekt oppladning til morgendagens kamp! Samtidig gikk Fulham videre til finalen. Kunne ikke bedt om mer  ::)

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #282 på: April 30, 2010, 23:05:23 »
At Liverpool røyk ut i går var en perfekt oppladning til morgendagens kamp! Samtidig gikk Fulham videre til finalen. Kunne ikke bedt om mer  ::)

Fulham, lille-sossen til store-sossen! WTF?  :o

ellers ok.  8)

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #283 på: April 30, 2010, 23:16:29 »
At Liverpool røyk ut i går var en perfekt oppladning til morgendagens kamp! Samtidig gikk Fulham videre til finalen. Kunne ikke bedt om mer  ::)

Fulham, lille-sossen til store-sossen! WTF?  :o

ellers ok.  8)

Nå vet ikke jeg helt hva du mente med det  ::)

Men heller Fulham med flere nordmenn på laget til finalen, enn et tyskerlag!

newsome

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #284 på: April 30, 2010, 23:18:45 »
At Liverpool røyk ut i går var en perfekt oppladning til morgendagens kamp! Samtidig gikk Fulham videre til finalen. Kunne ikke bedt om mer  ::)
Enig! Helt optimalt!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #285 på: April 30, 2010, 23:31:52 »
At Liverpool røyk ut i går var en perfekt oppladning til morgendagens kamp! Samtidig gikk Fulham videre til finalen. Kunne ikke bedt om mer  ::)

Fulham, lille-sossen til store-sossen! WTF?  :o

ellers ok.  8)

Nå vet ikke jeg helt hva du mente med det  ::)

Men heller Fulham med flere nordmenn på laget til finalen, enn et tyskerlag!

Mja, jeg skjønte vel det, og at de fleste holder med england, både for klubb og land.
Selv synes jeg det er flott at tyskerne er på gang igjen, men av en eller mystisk grunn
klarer jeg ikke å like et kvalmende lag fra sør-tyskland.

Seff bra gjort av Fulham.

Forståelig at du  ??? ::) ??? ::) på min kommentar.

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #286 på: April 30, 2010, 23:49:21 »
At Liverpool røyk ut i går var en perfekt oppladning til morgendagens kamp! Samtidig gikk Fulham videre til finalen. Kunne ikke bedt om mer  ::)

Fulham, lille-sossen til store-sossen! WTF?  :o

ellers ok.  8)

Nå vet ikke jeg helt hva du mente med det  ::)

Men heller Fulham med flere nordmenn på laget til finalen, enn et tyskerlag!

Mja, jeg skjønte vel det, og at de fleste holder med england, både for klubb og land.
Selv synes jeg det er flott at tyskerne er på gang igjen, men av en eller mystisk grunn
klarer jeg ikke å like et kvalmende lag fra sør-tyskland.

Seff bra gjort av Fulham.

Forståelig at du  ??? ::) ??? ::) på min kommentar.

Hehe!

Nå er jeg langt fra noen anglofilt vesen, bortsett fra at jeg liker Leeds og missliker Man Utd og Liverpool! Landslaget til England har jeg heller ikke noe til overs for! At tyske lag gjør det bra har jeg heller ikke noe i mot, bare det ikke går på bekostning av nordmenn, bortsett fra de som måtte være i Man Utd og Liverpool selvsagt!

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #287 på: Mai 01, 2010, 02:05:57 »
og liverpostei vinner ikke en dritt denne sesongen heller ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
« Siste redigering: Mai 01, 2010, 08:55:23 av fjellhaugen »
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

josoer

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #288 på: Mai 01, 2010, 12:33:44 »
og liverpostei vinner ikke en dritt denne sesongen heller ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Og det er så bra!

Nå håper eg bare at "stjernene" forsvinner fra klubben.

newsome

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #289 på: Mai 02, 2010, 17:37:40 »
I dag viste looserpool hvor dårlig de er!Blir mange år til den klubben kjemper om pokaler igjen!Så må klubben og dens fans innse at de er en middelmådighet i P.L.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #290 på: Mai 02, 2010, 20:56:19 »
Man kan si mye rart om Liverpool, men må bare berømme Gerrard i dag for den fantastiske målgivende passningen han gav.  Det er det får som gjør bedre enn ham! ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #291 på: Mai 03, 2010, 14:07:59 »
Man kan si mye rart om Liverpool, men må bare berømme Gerrard i dag for den fantastiske målgivende passningen han gav.  Det er det får som gjør bedre enn ham! ;D


Gerrard er helten min etter helga!!!! Dessverre eneste som gledet etter vårt tap og Kråkenes tap mot sosselyn!!!
Yeboahs vitne

espenm

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #292 på: Mai 10, 2010, 14:34:29 »
Er det noen som vet om det stemmer at Gerrard går til City?

Hvis pool mister Gerrard så forsvinner mange ut av dørene på Anfield.

Og det er vel ingen som fortjener det mer enn Liverpool :-)
 

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #293 på: Mai 10, 2010, 17:14:19 »
Selv om jeg misliker Liverpool mer enn Manchester United, og er oppvokst med å bli trakassert av Liverpool-fans, ønsker jeg de ikke dit peppern gror, like lite som noen av de (seriøse) supporterne fra disse toppklubbene ønsket Leeds eliminert eller gjerne kunne ligge og vake på 3 eller 4.nivå til evig tid.

Veldig mange savner Leeds i PL.

Så det blir en mellomting for meg. Ønsker ikke at Liverpool (først og fremst fansen) får oppleve det vi har opplevd, men at de må gjennom en hestekur og kan se langt etter CL-kvalik for noen år, er dem "vel unt", ja gjerne en svipp innom CCC også.  8) (f.eks at vi tar heisen opp samtidig som de tar heisen ned  ;D )

Mange småstore klubber sliter heftig etter riskiofull satsing, bl.a Derby, og det er mulig at Soton er/var i nærheten av "Leeds", men tror vi hatt den værste affæren.

Det skal bli spennende å se om Portsmouth ryker kraftig nå, det ser jo meget farlig ut, og jeg blir overrasket om klarer å rykke opp igjen, slik som Newcastle. De kan fort oppleve "en Leeds",
men vil ikke være like savnet, kanskje.   ::)

Sheridan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #294 på: Mai 10, 2010, 18:06:31 »
Liverpool er en svært lite sympatisk klubb.

Ola_S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #295 på: Mai 10, 2010, 20:14:38 »
omgås litt for mange poolfans og har ikke fått så fordømt mye sympati disse årene med mye nedtur så er ikke en dritt sympati å få tilbake om dem går på en smell  ;D  hehe

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #296 på: Juli 01, 2010, 23:44:55 »

vielljaa

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #297 på: Juli 02, 2010, 00:36:54 »
Haha, good one Sleivind :) Moro at liverpoolfans håper på flere store kjøp i sommer...Når de har en halv milliard i gjeld og vel så det.
There is only one United

Trulsaren

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #298 på: Juli 02, 2010, 12:02:54 »
Ser ikke problemet med å kunne kjøpe spillere selv om man har gjeld? Barca har/hadde 3mrd i gjeld før de kjøpte Villa, Scums har noen mrd i gjeld og det overrasker meg stort om City er helt gjeldsfrie...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #299 på: Juli 02, 2010, 14:05:47 »
Ser ikke problemet med å kunne kjøpe spillere selv om man har gjeld? Barca har/hadde 3mrd i gjeld før de kjøpte Villa, Scums har noen mrd i gjeld og det overrasker meg stort om City er helt gjeldsfrie...

Det er selvsagt greit å ha gjeld dersom man kan betjene den, og dersom man eier omsettelige "varer" som er garantert å kunne dekke gjelda om den må fjernes eller reduseres.

Det er derimot dumt å ha gjeld dersom så ikke er tilfelle. Da blir det dyrt, og i værste fall helt ødeleggende, bare spør Lyn!

Si meg, ser du ikke på luksusfellen på TV? ;)

flynn