Skrevet av Emne: Leeds - Chelsea 19 Des i capital cup.  (Lest 9014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

StianC3

Sv: Leeds - Chelsea 19 Des i capital cup.
« Svar #30 på: Desember 10, 2012, 17:11:39 »
Shit. Er såpass uvitende at jeg ikke trodde det ville bli fullt. Det er ikke tilfeldigvis noen som sitter på to billetter for mye? Og hvordan skaffer jeg meg billetter om jeg må ha. Blåser i om jeg må betale litt ekstra. Er det evt mulig å kjøpe på svartebørs utenfor stadion?

Finner billetter til overpris på nettet, men det er jo blant bortefansen. Noen som kan hjelpe meg med svar?
 

RuneR

Sv: Leeds - Chelsea 19 Des i capital cup.
« Svar #31 på: Desember 10, 2012, 17:18:36 »
Shit. Er såpass uvitende at jeg ikke trodde det ville bli fullt. Det er ikke tilfeldigvis noen som sitter på to billetter for mye? Og hvordan skaffer jeg meg billetter om jeg må ha. Blåser i om jeg må betale litt ekstra. Er det evt mulig å kjøpe på svartebørs utenfor stadion?

Finner billetter til overpris på nettet, men det er jo blant bortefansen. Noen som kan hjelpe meg med svar?
  Her har du kanskje en LITEN mulighet: 

"Hospitality packages are also very limited in availability with many of the lounges are sold out. Fans still wanting to book are encouraged to contact the Hospitality Team as soon as possible to avoid disappointment. Call our Hospitality Team on 0871 334 1919 (option 3) or email sales@leedsunited.com."

http://www.leedsunited.com/news/20121210/chelsea-limited-tickets-remain_2247585_3005830
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

StianC3

Sv: Leeds - Chelsea 19 Des i capital cup.
« Svar #32 på: Desember 10, 2012, 17:32:47 »
Takker. Da ble det 2500 for billett til meg og brodern, men såpass bør det være  :)
 

leknes

Sv: Leeds - Chelsea 19 Des i capital cup.
« Svar #33 på: Desember 11, 2012, 09:51:16 »
Takker. Da ble det 2500 for billett til meg og brodern, men såpass bør det være  :)

Bra at det ordnet seg! Nå gleder vi oss til fullstappa ER!

ØBS

Sv: Leeds - Chelsea 19 Des i capital cup.
« Svar #34 på: Desember 11, 2012, 23:05:41 »
Shit. Er såpass uvitende at jeg ikke trodde det ville bli fullt. Det er ikke tilfeldigvis noen som sitter på to billetter for mye? Og hvordan skaffer jeg meg billetter om jeg må ha. Blåser i om jeg må betale litt ekstra. Er det evt mulig å kjøpe på svartebørs utenfor stadion?

Finner billetter til overpris på nettet, men det er jo blant bortefansen. Noen som kan hjelpe meg med svar?

Jeg har fortsatt 1 billett nevnt i tidligere innlegg.  Pålydende...
LUSCOS-hilsen
ØBS