Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 332207 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #570 på: Februar 11, 2012, 22:26:37 »
Med Strachan blir det Paul Telfer på høyrebacken. Tror han har kjøpt han over 20 ganger
 

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #571 på: Februar 11, 2012, 22:35:31 »
Med Strachan blir det Paul Telfer på høyrebacken. Tror han har kjøpt han over 20 ganger

Heller han enn Connolly...;()
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #572 på: Februar 11, 2012, 22:46:58 »
Med Strachan blir det Paul Telfer på høyrebacken. Tror han har kjøpt han over 20 ganger

Heller han enn Connolly...;()
Ja faktisk  :o

Få nå bare på plass en manager .. Warnock in !!

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #573 på: Februar 11, 2012, 23:00:10 »
Med Strachan blir det Paul Telfer på høyrebacken. Tror han har kjøpt han over 20 ganger
;D
 

rogak

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #574 på: Februar 11, 2012, 23:32:42 »
Mine tre favoritter:
1. Warnock - opprykksmanager og "skremmer"
2. Davies - opprykksmanager og "skremmer"
3. Strachan - bra resultater, men har han mistet grepet?
MOT

Kickthemdown

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #575 på: Februar 12, 2012, 00:02:37 »
Mine tre favoritter:
1. Warnock - opprykksmanager og "skremmer"
2. Davies - opprykksmanager og "skremmer"3. Strachan - bra resultater, men har han mistet grepet?
Hadde faktisk likt å få den psykopaten inn i Leeds... Billy Job Done Davies.

Gufrias

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #576 på: Februar 12, 2012, 07:25:53 »
Mine tre favoritter:
1. Warnock - opprykksmanager og "skremmer"
2. Davies - opprykksmanager og "skremmer"
3. Strachan - bra resultater, men har han mistet grepet?
Billy Davies er flink til nesten å rykke opp. Ikke hva vi trenger.

Dessuten er det et tankekors at den ene gangen han klarte det, presterte laget hans (Derby) den dårligste PL-sesongen noensinne i sesongen etter.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #577 på: Februar 12, 2012, 12:31:51 »
Med Strachan blir det Paul Telfer på høyrebacken. Tror han har kjøpt han over 20 ganger
Har ikke han lagt opp?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #578 på: Februar 12, 2012, 13:04:41 »
Med Strachan blir det Paul Telfer på høyrebacken. Tror han har kjøpt han over 20 ganger
Har ikke han lagt opp?

Sikkert lagt opp. Men Strachan klarer vel å riste liv i han.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #579 på: Februar 12, 2012, 13:09:49 »
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i å ansette en ny manager for så å sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivået i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen når det kommer til Premier League nivå.
Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som består av 2 lag

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #580 på: Februar 12, 2012, 13:10:51 »
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i å ansette en ny manager for så å sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivået i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen når det kommer til Premier League nivå.
Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som består av 2 lag

Kan du være mer spesifik, hvem kunne vært aktuell?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #581 på: Februar 12, 2012, 13:35:59 »
Kven er ledig/aktuell? Held fortsatt ein knapp på Curbs.
Vanskelig å seie kven det vert, men ein ting er sikkert det HASTER med å få på plass ein SJEF!

Det er kun 4-5p opp til topp 6, sesongen trenger ikkje vere køyrt endå.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #582 på: Februar 12, 2012, 13:40:13 »
Da kan det se ut som at vi har fått avklart listen med realistiske kandidater. Blir mest drøvtygging rundt de samme kandidatene i denne tråden nå.

For ordens skyld har jeg ordnet kandidatene i to hovedgrupper:  :)

Gruppe 1:  "Pest"

Neil Warnock
Billy Davies
Keith Hill
Dougie Freedman


Gruppe 2:" Kolera"

Gordon Strachan
Alan Curbishley
Neil Redfearn
Steve Evans
Ivar Hoff

Så hva velger vi? Pest eller kolera?  ::)


Jon R.

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #583 på: Februar 12, 2012, 13:40:56 »
Kven er ledig/aktuell? Held fortsatt ein knapp på Curbs.
Vanskelig å seie kven det vert, men ein ting er sikkert det HASTER med å få på plass ein SJEF!

Det er kun 4-5p opp til topp 6, sesongen trenger ikkje vere køyrt endå.
Har ikke Bates lovet Readfern 3-4 kamper? Kan fort blir mer enn 4-5 poeng opp før ny mann er på plass ...
 

Tom S

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #584 på: Februar 12, 2012, 13:45:55 »
Kven er ledig/aktuell? Held fortsatt ein knapp på Curbs.
Vanskelig å seie kven det vert, men ein ting er sikkert det HASTER med å få på plass ein SJEF!

Det er kun 4-5p opp til topp 6, sesongen trenger ikkje vere køyrt endå.
Har ikke Bates lovet Readfern 3-4 kamper? Kan fort blir mer enn 4-5 poeng opp før ny mann er på plass ...

Ja, difor meiner eg det haster.
Bates har vel servert løgner jamnt til oss i 7 år...
COME ON LEEDS !!

Neo

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #585 på: Februar 12, 2012, 13:46:42 »
Dagens manager og trenerstab er definitivt ikke "the right stuff".

NR har ikke fått noen boost i laget, og vi tapte 3 ekstremt viktige poeng i går. En drøy uke har fortalt meg at han ikke er Manager-materiale på dette nivå, og ikke bør Leeds være klubben han skal modnes og utvikles som sådan.
Jeg var i utgangspunktet positiv til å la han få 3 kamper. Spesielt med tanke på at alle 3 var definert som "very winnable", som en viss eier av klubben uttrykte det. Det mislyktes altså på første forsøk på hjemmebane.
Da er det ingen grunn til å fortsette eksperimentet.

La ny Manager komme inn og rydde opp i korridorene - bokstavelig talt.
En ny "Sergeant Wilko".
Det er ikke uten grunn han fikk det kallenavnet. En autoritet som raskt tok grep, satte seg i respekt, hadde systemet klart for hvordan han ville vi skulle spille og kunne bygge LAG.
Det mest nærliggende svar på denne personen er hans alter ego, også det en Sheffield-mann; - Neil Warnock.
En kompetent mann som kan (opprykks)gamet, og ikke minst en autoritet av en motivator som vet å få det beste ut av tilgjengelig materiale.

Jeg vil ha en mann som tar sitt mandat som MANAGER for alt hva det innebærer, som nå leder denne klubben gjennom sesongen og redder det som reddes kan. Samtidig må sommeren brukes til nødvendig rengjøring i garderoben, og sender rett ut av portene de som ikke inngår i fremtidsplanene og ikke innehar de rette holdningene for å være på lønningslisten i en klubb som Leeds.

Jeg er "fed up" av ex-players og manglende "proven managers" som skal lede denne klubben.
Vi fortjener så mye mer nå.

Kickthemdown

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #586 på: Februar 12, 2012, 13:54:36 »
Dagens manager og trenerstab er definitivt ikke "the right stuff".

NR har ikke fått noen boost i laget, og vi tapte 3 ekstremt viktige poeng i går. En drøy uke har fortalt meg at han ikke er Manager-materiale på dette nivå, og ikke bør Leeds være klubben han skal modnes og utvikles som sådan.
Jeg var i utgangspunktet positiv til å la han få 3 kamper. Spesielt med tanke på at alle 3 var definert som "very winnable", som en viss eier av klubben uttrykte det. Det mislyktes altså på første forsøk på hjemmebane.
Da er det ingen grunn til å fortsette eksperimentet.

La ny Manager komme inn og rydde opp i korridorene - bokstavelig talt.
En ny "Sergeant Wilko".
Det er ikke uten grunn han fikk det kallenavnet. En autoritet som raskt tok grep, satte seg i respekt, hadde systemet klart for hvordan han ville vi skulle spille og kunne bygge LAG.
Det mest nærliggende svar på denne personen er hans alter ego, også det en Sheffield-mann; - Neil Warnock.
En kompetent mann som kan (opprykks)gamet, og ikke minst en autoritet av en motivator som vet å få det beste ut av tilgjengelig materiale.

Jeg vil ha en mann som tar sitt mandat som MANAGER for alt hva det innebærer, som nå leder denne klubben gjennom sesongen og redder det som reddes kan. Samtidig må sommeren brukes til nødvendig rengjøring i garderoben, og sender rett ut av portene de som ikke inngår i fremtidsplanene og ikke innehar de rette holdningene for å være på lønningslisten i en klubb som Leeds.

Jeg er "fed up" av ex-players og manglende "proven managers" som skal lede denne klubben.
Vi fortjener så mye mer nå.
Ã… vi klapper alle mann !! Klapp klapp klapp !!

WARNOCK IN !!!!

Hallgeir *

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #587 på: Februar 12, 2012, 14:26:32 »
Jeg er enig med de som har uttalt at "gamle" eks Leeds-spillere ikke er ønsket. Det har jeg skrevet tidligere selv også.

Nå er jeg villig til å svelge en kamel også, med det å ønske Warnock inn i managerstolen. La oss bare slippe Billy Davies.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #588 på: Februar 12, 2012, 14:41:01 »
Da kan det se ut som at vi har fått avklart listen med realistiske kandidater. Blir mest drøvtygging rundt de samme kandidatene i denne tråden nå.

For ordens skyld har jeg ordnet kandidatene i to hovedgrupper:  :)

Gruppe 1:  "Pest"

Neil Warnock
Billy Davies
Keith Hill
Dougie Freedman


Gruppe 2:" Kolera"

Gordon Strachan
Alan Curbishley
Neil Redfearn
Steve Evans
Ivar Hoff

Så hva velger vi? Pest eller kolera?  ::)




Jeg føler det som en personlig ære at Ivar Hoff er havnet på lista di.  ;D
 

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #589 på: Februar 12, 2012, 14:53:27 »
Jeg er enig med de som har uttalt at "gamle" eks Leeds-spillere ikke er ønsket. Det har jeg skrevet tidligere selv også.

Nå er jeg villig til å svelge en kamel også, med det å ønske Warnock inn i managerstolen. La oss bare slippe Billy Davies.
Ikke villig til å svelge en dromedar?
 

Jon R

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #590 på: Februar 12, 2012, 15:06:22 »
Da kan det se ut som at vi har fått avklart listen med realistiske kandidater. Blir mest drøvtygging rundt de samme kandidatene i denne tråden nå.

For ordens skyld har jeg ordnet kandidatene i to hovedgrupper:  :)

Gruppe 1:  "Pest"

Neil Warnock
Billy Davies
Keith Hill
Dougie Freedman


Gruppe 2:" Kolera"

Gordon Strachan
Alan Curbishley
Neil Redfearn
Steve Evans
Ivar Hoff

Så hva velger vi? Pest eller kolera?  ::)




Jeg føler det som en personlig ære at Ivar Hoff er havnet på lista di.  ;D

Ja slik jeg har skjønt det er han din personlige favoritt i kategorien "kolera".  ;D
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #591 på: Februar 12, 2012, 15:09:15 »
Jeg er enig med de som har uttalt at "gamle" eks Leeds-spillere ikke er ønsket. Det har jeg skrevet tidligere selv også.

Nå er jeg villig til å svelge en kamel også, med det å ønske Warnock inn i managerstolen. La oss bare slippe Billy Davies.
Ikke villig til å svelge en dromedar?

Nei, det må være en kamel. Skal jeg først gape så høyt, må det være to pukler der.
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #592 på: Februar 12, 2012, 15:22:50 »
Vil bare ha inn en ny mann NÃ…!
 

Dennis

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #593 på: Februar 12, 2012, 16:28:29 »
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i å ansette en ny manager for så å sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivået i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen når det kommer til Premier League nivå.
Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som består av 2 lag

Southampton, men det begynner å bli fryktelig lenge siden.

Helt enig, har ikke lyst på Strachan til Leeds, selv om han er en morsom karakter.

Warnock in!
Marching on together!

lowfields

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #594 på: Februar 12, 2012, 16:28:59 »
Etter dagens resultat kan vi kanskje tippe på Mick McCarthy...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #595 på: Februar 12, 2012, 16:52:52 »
Etter dagens resultat kan vi kanskje tippe på Mick McCarthy...

Please please NO...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #596 på: Februar 12, 2012, 17:01:02 »
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i å ansette en ny manager for så å sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivået i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen når det kommer til Premier League nivå.
Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som består av 2 lag
Kjenn din historie! Han gjorde det bra med Coventry, og fantastisk med Soton!!
KEEP FIGHTING!!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #597 på: Februar 12, 2012, 17:13:51 »
Vil ikke ha Strachan eller noen av de gamle spillerne som manager. Inn med enm som vi vet er god nok for Premier League. Liten vits i å ansette en ny manager for så å sparke ham den dagen vi rykker ned fra Premier League hvis vi overhode rykker opp da. Nei ansett en som er mer enn god nok for nivået i Premier League. En som vi vet ikke vil kjempe mot veggen når det kommer til Premier League nivå.
Hva er det strachan har vist. Bortsett fra noen ligatitler i en liga som består av 2 lag
Kjenn din historie! Han gjorde det bra med Coventry, og fantastisk med Soton!!

Vant absolutt ingenting Med Southampton. 8 plass som det beste i Premier League. Den manageren som skal bekle en stilling som det å være manager i Leeds United. Ja den manageren skal ha som mål å vinne et eller annet .
Og man kan jo bare se tilbake på hva han gjorde i Middlesborough

Pheriox

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #598 på: Februar 12, 2012, 17:29:51 »
Etter dagens resultat kan vi kanskje tippe på Mick McCarthy...

Please please NO...

Kan i hvert fall fort vekk komme til å konkurrere mot Wolves om de samme managerne, så desto mer grunn til å slå til raskt.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Leedsfan

Sv: Hvem vil vi ha som ny manager?
« Svar #599 på: Februar 12, 2012, 19:05:46 »
Hva med Ray Wilkins? Vet at man ikke kan ansette noen etter å ha sett de i PL-studioet til TV2, men for en flott fyr med et godt fotballhode..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.