Skrevet av Emne: Kamp: vs Rotherham, @NewYorkStadium lørdag 26/01-19, kl 16.00 på LUTV  (Lest 40336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Ekstremt viktig seier. Heldige med 1-1 målet. Godt og modig bytte av Bielsa. Roberts gjorde et meget solid innhopp!

raggen

phuuuuuuuuuuuuuuu... den satt langt inne!!! bielsa klemmer og virker fornøyd med seieren.. spillemessig ikke bra men vi får 3 poeng og det er det viktigste
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

vi slo tilbake! deilig med seier igjen !  ;D

GaryMac

Hernandez ut med strekk!

Da har vi 5 dager på å få en erstatter til Saiz og Hernandez!
Må vel være enkelt å finne erstatter for en fireåring :-)

Cherry

Slitekamp, herlii med 3 poeng mot lag som Rotherham!
Ayling må vi trade vekk... han har jo mistet ALT!

Moro for Klich å score igjen, vi er gode etter 1-1...
 

Hallgeir *

Helt svett......spilte jeg kampen?

Ja, det var en uten nummer på ryggen.
Super Leeds since 1968

Johnnyj

Hernandez ut med strekk!

Da har vi 5 dager på å få en erstatter til Saiz og Hernandez!

Bare en krampe, håper jeg.

Lucas the Kop Cat

Helt svett......spilte jeg kampen?

Ja, det var en uten nummer på ryggen.
Lignet på Roberts, men så var det Geir O!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Forever Whites

Herlig med 3 poeng.  Rotherham er ikke så lett å slå hjemme selv om vi var elendig i dag.

Men det som var mest fantastisk i denne kampen var jo at det var Leeds som skulle få gult kort for å hale ut tiden.  8) 8) 8)
Medlem 94237

Cannavaro

Veldig strevsom seier, men tross alt mye bedre spill i 2.omgang. Seieren var fortjent uansett og vi evner fortsatt å komme tilbake. Det er en styrke. Stinker opprykk fortsatt og Norwich om 1 uke. Den skal vi ta.  Grattis med seieren.
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Hva er dommen over Kiko? En god redning son kanskje BPF hadde sluppet inn, men ikke helt overbevisende i feltet. Rask igangsetter

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


GeirO

Helt svett......spilte jeg kampen?

Ja, det var en uten nummer på ryggen.
Lignet på Roberts, men så var det Geir O!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

He-he, det var ingen som stoppet meg da jeg gikk inn på banen, synes jeg spilte greit i dag.... ;)
MOT

Lucas the Kop Cat

Helt svett......spilte jeg kampen?

Ja, det var en uten nummer på ryggen.
Lignet på Roberts, men så var det Geir O!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

He-he, det var ingen som stoppet meg da jeg gikk inn på banen, synes jeg spilte greit i dag.... ;)
Nylig vært på sydenferie? Skikkelig brun

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


leedslife

Hva er dommen over Kiko? En god redning son kanskje BPF hadde sluppet inn, men ikke helt overbevisende i feltet. Rask igangsetter

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Synes han var meget god.  God med ballen, spillbar, virket som han kommuniserte bra, matchvinner redning, mye bedre i gangsettelser enn Bailey. Kanskje litt vel offensive i feltet. Men det hadde jeg regnet med. Absolutt godkjent og et eller to knepp opp fra Bailey

Jon R

Slitekamp, herlii med 3 poeng mot lag som Rotherham!
Ayling må vi trade vekk... han har jo mistet ALT!

Moro for Klich å score igjen, vi er gode etter 1-1...
Sliteseire mot anntatt svakere lag er typisk for gode lag. Nå må vi få Douglas,Bamford, Berardi, Brown og Dallas opp og gå og vi har en benk så sterk som noe annet lag i denne divisjonen.
Jon R.

Johnnyj

Herlig med 3 poeng.  Rotherham er ikke så lett å slå hjemme selv om vi var elendig i dag.

Men det som var mest fantastisk i denne kampen var jo at det var Leeds som skulle få gult kort for å hale ut tiden.  8) 8) 8)

Tilleggstiden var også noe å stusse over.
På overtid av førsteomgang har dommeren lagt til 2 min.

Rotherham bruker Ett og et halvt minutt på å utføre et frispsrk og en corner. Men istedenfor å legge til denne tiden, blåser dommeren av etter to minutter.

Så blir det overtid i andre omgang. Selvom ballen er mer i spill nå velger dommeren plutselig å plusse på godt over 2-3 minutter ekstra, for å kompensere.

Det hadde klikka fullstendig for meg hvis Rotherham hadde scoret på slutten der pga snill dommer.
« Siste redigering: Januar 26, 2019, 18:10:14 av Johnnyj »

GeirO

Helt svett......spilte jeg kampen?

Ja, det var en uten nummer på ryggen.
Lignet på Roberts, men så var det Geir O!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

He-he, det var ingen som stoppet meg da jeg gikk inn på banen, synes jeg spilte greit i dag.... ;)
Nylig vært på sydenferie? Skikkelig brun

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Akkurat hjemkommet (men trente bra)....
MOT

RoarG

Sterk seier i dag. Dommerens beslutninger vil jeg helst slippe å kommentere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Buddy

Herlig å vinne, jeg var langt nede etterhvert som første omgang utvikla seg. Nesten så jeg måtte skrive et sutreinnlegg på forumet. Glad jeg ikke gjorde det. Nå kan vi alle glede oss, seier er viktigst, sjøl om spillet var så som så. MOT!

Bjorn

Hva er dommen over Kiko? En god redning son kanskje BPF hadde sluppet inn, men ikke helt overbevisende i feltet. Rask igangsetter

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Feltarbeidet virket usikkert. Ikke alt for mye involvert. Litt for kjapt oppover, litt anti-Leeds taktikk denne sesongen. Unødvendig å få gult for uthaling av tid. Vi har ikke gjort det så langt og trenger ikke spille sånn. Men alt i alt god start.

Hadde jeg foredratt BPF idag? Ja..
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
Adam Pope
‏@apopey

MB pleased with Roberts who he said changed the attacking physiomony of the game. Not sure yet what the problem was with Hernandez at end but he changed his original sub to take him off. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Herlig å vinne, jeg var langt nede etterhvert som første omgang utvikla seg. Nesten så jeg måtte skrive et sutreinnlegg på forumet. Glad jeg ikke gjorde det.
Det var plenty av andre som tok seg av den jobben så det er helt greit.  :)
Jon R.

Leedsfan

Hva er dommen over Kiko? En god redning son kanskje BPF hadde sluppet inn, men ikke helt overbevisende i feltet. Rask igangsetter

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Feltarbeidet virket usikkert. Ikke alt for mye involvert. Litt for kjapt oppover, litt anti-Leeds taktikk denne sesongen. Unødvendig å få gult for uthaling av tid. Vi har ikke gjort det så langt og trenger ikke spille sånn. Men alt i alt god start.

Hadde jeg foredratt BPF idag? Ja..

Virket nesten som dette var planlagt, at Kiko skulle gå ut på det meste for å demme opp for ballene inn i feltet ved dødball!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Herlig å vinne, jeg var langt nede etterhvert som første omgang utvikla seg. Nesten så jeg måtte skrive et sutreinnlegg på forumet. Glad jeg ikke gjorde det.
Det var plenty av andre som tok seg av den jobben så det er helt greit.  :)


 ;D ;D ;D ;D ;D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R


Adam Pope
‏@apopey

MB pleased with Roberts who he said changed the attacking physiomony of the game. Not sure yet what the problem was with Hernandez at end but he changed his original sub to take him off. #lufc
Flott å se at vi har impactspillere på benken.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hva er dommen over Kiko? En god redning son kanskje BPF hadde sluppet inn, men ikke helt overbevisende i feltet. Rask igangsetter

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Feltarbeidet virket usikkert. Ikke alt for mye involvert. Litt for kjapt oppover, litt anti-Leeds taktikk denne sesongen. Unødvendig å få gult for uthaling av tid. Vi har ikke gjort det så langt og trenger ikke spille sånn. Men alt i alt god start.

Hadde jeg foredratt BPF idag? Ja..

Virket nesten som dette var planlagt, at Kiko skulle gå ut på det meste for å demme opp for ballene inn i feltet ved dødball!

Halloo.

Han hadde èn blemme i feltet.
Helt grei debut. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Helt svett......spilte jeg kampen?
Ja, men du var ikke særlig god.
Veldig mange feilpasninger. Sannsynligvis nerver.

RoarG

Hva er dommen over Kiko? En god redning son kanskje BPF hadde sluppet inn, men ikke helt overbevisende i feltet. Rask igangsetter

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Feltarbeidet virket usikkert. Ikke alt for mye involvert. Litt for kjapt oppover, litt anti-Leeds taktikk denne sesongen. Unødvendig å få gult for uthaling av tid. Vi har ikke gjort det så langt og trenger ikke spille sånn. Men alt i alt god start.

Hadde jeg foredratt BPF idag? Ja..

Virket nesten som dette var planlagt, at Kiko skulle gå ut på det meste for å demme opp for ballene inn i feltet ved dødball!

Halloo.

Han hadde èn blemme i feltet.
Helt grei debut. :)
Og en knallredning på Rotherhams eneste skudd i 2. omgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

veteranen

  • Gjest
Hva er dommen over Kiko? En god redning son kanskje BPF hadde sluppet inn, men ikke helt overbevisende i feltet. Rask igangsetter

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Feltarbeidet virket usikkert. Ikke alt for mye involvert. Litt for kjapt oppover, litt anti-Leeds taktikk denne sesongen. Unødvendig å få gult for uthaling av tid. Vi har ikke gjort det så langt og trenger ikke spille sånn. Men alt i alt god start.

Hadde jeg foredratt BPF idag? Ja..

Virket nesten som dette var planlagt, at Kiko skulle gå ut på det meste for å demme opp for ballene inn i feltet ved dødball!

Halloo.

Han hadde èn blemme i feltet.
Helt grei debut. :)
Og en knallredning på Rotherhams eneste skudd i 2. omgang.

Det var sannsynligvis en match-avgjørende redning.
Casilla virker også å være veldig bra på igangsetting av spill - både med hender og føtter.
Ã…penbart en god signering. Bravo til både Bielsa og Orta!

Jon R

Helt svett......spilte jeg kampen?
Ja, men du var ikke særlig god.
Veldig mange feilpasninger. Sannsynligvis nerver.
He He, eller LOL om du vil.  ;D
Jon R.