Skrevet av Emne: Topp 2.......!!??  (Lest 6484 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

viking

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #30 på: November 09, 2011, 00:45:44 »
 

Imsdal

  • Gjest
Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #31 på: November 09, 2011, 07:45:09 »

fjellhaugen

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #32 på: November 09, 2011, 07:55:25 »
Southampton kommer til å gå på en smell snart, kanskje play-off for de. West Ham kommer til å rykke opp og jeg håper vi kan følge de...

Vi må begynne/fortsette å vinne 1-0....

SPOILER!!
unødvendig å avsløre sesongen allerede.  :-X

hvorfor skal de gå på en smell?
plenty lag som har gått rett fra L1 og opp i toppen på NPC. du må skille håp og fakta leedsfan

Håp og fakta?? Jeg unner faktisk Southampton å rykke opp hvis de fortsetter å spille slik de gjør, men jeg tror ikke de kommer til å fortsette å spille så bra. Vi får se hva som skjer fremover... Håp og fakta?? hehehehe
kommenterer bare dine som vanlig bastante uttalelser hvor du mener hele verden skal være enige med deg.
jeg ønsker leeds alt det beste men ser av og til realitetene i øynene også.
kjenner bare av og til jeg skjønner hvorfor du havner oppi diskusjoner med de "negative" til stadighet her inne, da alt skal males rosenrødt for leeds og dritt for alle andre.

hvorfor skal ikke southampton fortsette flyten?
hvorfor blir west ham dårligere?
hvem er vi å sette oss selv på opprykk med 25baklengs på 16 kamper? i tillegg har vi pr dags dato nesten sluttet å score mål. så snakker du om å fortsette å vinne 1-0 ???
hvorfor blir vi ennå bedre til våren når vi vanligvis faller sammen på denne tiden?
jeg tipper det ikke kommer inn forsterkninger i januar som kan hves oss nevneverdig.

ja det er 6 poeng til 2. men det er også 6 poeng til 17.
og hva med birmingham, leicester, hull, cardiff, og boro?

dette ble rimelig svartmalt fra min side og jeg er ikke så negativ vanligvis. jeg mener bare at det må være nyanser og ikke gå rundt å være så blåøyd.
hadde det vært så utrolig lett så hadde vel 24 lag rykka opp hvert år  :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #33 på: November 09, 2011, 08:16:46 »
Tror vel ingen som har vært Leeds-supporter i mer enn tre år, lengre går rundt å er "blåøyde", det ville i så fall være noe rart.
Ups & Ups!!

Masinga

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #34 på: November 09, 2011, 11:23:19 »
Med henyn til frykten for siste halvdel av sesongen og den tradisjonelle formsvikten, har jeg større håp denne gang. Det virker som Grayson har gjort justeringer her. I sommer var det opp til 3 økter daglig. Jeg hørte også at Leeds trente hardt i landslagspausen i forrige måned. Jeg håper det var dette som slo uheldig ut mot Blackpool, hvor hele laget sviktet, ikke bare Rachubka.

Den siste måneden har defensiv organisering stått i høysetet, der man ofrer mye av angrepsspillet på grunn av dette. Jeg støtter tanken om "safety first", selv om jeg ikke er sikker på dette er Graysons sterke side. Akkurat nå fremstår spillet som traurig. La oss håpe at angrepsspillet blir mer effektivt som tiden går.

En ting er det fysiske og organisering. Noe helt annet er det som sitter mellom ørene. Ofte trenger man lederskikkelser som viser vei. Her er jeg mer usikker.

Leeds har fremdeles muligheten, nå som en tredjedel av sesongen er unnagjort. Jeg tror kanskje vi får et lettere kampprogram fremover. Det har vært fryktelig mange og tunge bortekamper denne høsten. Jeg er alltid optimist og tror vi får "a good run" frem mot jul.
« Siste redigering: November 09, 2011, 11:25:15 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

Leedsfan

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #35 på: November 09, 2011, 12:29:48 »
Southampton kommer til å gå på en smell snart, kanskje play-off for de. West Ham kommer til å rykke opp og jeg håper vi kan følge de...

Vi må begynne/fortsette å vinne 1-0....

SPOILER!!
unødvendig å avsløre sesongen allerede.  :-X

hvorfor skal de gå på en smell?
plenty lag som har gått rett fra L1 og opp i toppen på NPC. du må skille håp og fakta leedsfan

Håp og fakta?? Jeg unner faktisk Southampton å rykke opp hvis de fortsetter å spille slik de gjør, men jeg tror ikke de kommer til å fortsette å spille så bra. Vi får se hva som skjer fremover... Håp og fakta?? hehehehe
kommenterer bare dine som vanlig bastante uttalelser hvor du mener hele verden skal være enige med deg.
jeg ønsker leeds alt det beste men ser av og til realitetene i øynene også.
kjenner bare av og til jeg skjønner hvorfor du havner oppi diskusjoner med de "negative" til stadighet her inne, da alt skal males rosenrødt for leeds og dritt for alle andre.

hvorfor skal ikke southampton fortsette flyten?
hvorfor blir west ham dårligere?
hvem er vi å sette oss selv på opprykk med 25baklengs på 16 kamper? i tillegg har vi pr dags dato nesten sluttet å score mål. så snakker du om å fortsette å vinne 1-0 ???
hvorfor blir vi ennå bedre til våren når vi vanligvis faller sammen på denne tiden?
jeg tipper det ikke kommer inn forsterkninger i januar som kan hves oss nevneverdig.

ja det er 6 poeng til 2. men det er også 6 poeng til 17.
og hva med birmingham, leicester, hull, cardiff, og boro?

dette ble rimelig svartmalt fra min side og jeg er ikke så negativ vanligvis. jeg mener bare at det må være nyanser og ikke gå rundt å være så blåøyd.
hadde det vært så utrolig lett så hadde vel 24 lag rykka opp hvert år  :-*

Hmmm, hvor skal man begynne å svare på dette innlegget. Jeg skriver at jeg fortsatt tror/håper på opprykk, at jeg tror Southampton komme til å ende opp med en play-off plass og at West Ham kommer til å rykke opp.

Vi vant 1-0 sist kamp og jeg sier at vi må begynne/fortsette med dette. Når jeg var i England nå så tittet jeg på Sky og scumekspertkommentator Gary Neville og han sa at man vinner ligamesterskap ved å vinne mange kamper 1-0 og at han regnet med at Ferguson gjør alt han kan for å tette igjen bak og satse på å vinne mange kamper 1-0 for å kunne vinne seriemesterskapet igjen.

Jeg tror du må lese innleggene igjen da jeg ikke finner noe av det jeg skriver kontroversielt. Dessuten tar du jo helt av i ditt siste innlegg, totalt unødvendig spør du meg.

At du mener at jeg maler alt rosenrødt for stå for din regning, jeg bare prøver å holde meg positiv.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #36 på: November 09, 2011, 15:51:50 »
Southampton kommer til å gå på en smell snart, kanskje play-off for de. West Ham kommer til å rykke opp og jeg håper vi kan følge de...

Vi må begynne/fortsette å vinne 1-0....

SPOILER!!
unødvendig å avsløre sesongen allerede.  :-X

hvorfor skal de gå på en smell?
plenty lag som har gått rett fra L1 og opp i toppen på NPC. du må skille håp og fakta leedsfan

Håp og fakta?? Jeg unner faktisk Southampton å rykke opp hvis de fortsetter å spille slik de gjør, men jeg tror ikke de kommer til å fortsette å spille så bra. Vi får se hva som skjer fremover... Håp og fakta?? hehehehe
kommenterer bare dine som vanlig bastante uttalelser hvor du mener hele verden skal være enige med deg.
jeg ønsker leeds alt det beste men ser av og til realitetene i øynene også.
kjenner bare av og til jeg skjønner hvorfor du havner oppi diskusjoner med de "negative" til stadighet her inne, da alt skal males rosenrødt for leeds og dritt for alle andre.

hvorfor skal ikke southampton fortsette flyten?
hvorfor blir west ham dårligere?
hvem er vi å sette oss selv på opprykk med 25baklengs på 16 kamper? i tillegg har vi pr dags dato nesten sluttet å score mål. så snakker du om å fortsette å vinne 1-0 ???
hvorfor blir vi ennå bedre til våren når vi vanligvis faller sammen på denne tiden?
jeg tipper det ikke kommer inn forsterkninger i januar som kan hves oss nevneverdig.

ja det er 6 poeng til 2. men det er også 6 poeng til 17.
og hva med birmingham, leicester, hull, cardiff, og boro?

dette ble rimelig svartmalt fra min side og jeg er ikke så negativ vanligvis. jeg mener bare at det må være nyanser og ikke gå rundt å være så blåøyd.
hadde det vært så utrolig lett så hadde vel 24 lag rykka opp hvert år  :-*
Men i all verden, Fjellhaugen? Tid for en tur til optikeren?

Leedsfan påstår ikke at West Ham kommer til å bli dårligere, han sier at de kommer til å rykke opp.

Videre håper han at Leeds følger dem - det gjør vel du også?

Når det gjelder den med å vinne 1-0, forstår jeg det som en forutsetning for at håpet skal gå i oppfyllelse, ikke en prognose. ("Vi må..."  ikke "Vi kommer til...")
Hekta på Leeds siden 1974

fjellhaugen

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #37 på: November 09, 2011, 18:12:40 »
først; ingenting hadde gledet meg mer enn opprykk.

dernest; hele poenget mitt var vel egentlig å presisere at det finnes andre meninger og tanker enn de positive, hvorpå jeg listet opp noen grunner til at vi gjerne ikke blir topp 2.

at jeg tok med west ham var nok noe overilt skriving gufrias. jeg beklager dette på det sterkeste  :o

det er vel heller ikke "breaking news" at det er lagene som kan holde formen såpass ved like at de vipper de dårlige dagene i sin favør. dette er dog ikke noe vi som støtter leeds er særlig vant med.
ellers har jeg vel ikke skrevet noe om at leedsfan er kontroversiell. Hva jeg skrev i første innlegg var vel bare et svar på at han allerede vet hvordan det går i og med at han har avskrevet southampton.  ;)

jeg har ikke vært over ennå i år så mine kommentarer er basert på tv kamper og LUTV. men det jeg har sett har ikke vært imponerende nok til direkte opprykk. vi var overbevisende mot  et forferdelig svakt doncaster, og samme i en omgang mot et brighton som ikke kom igang.
vi har ikke nok plan i spillet til at vi får satt det på vår måte. vi sliter med å domiere på ER og faller i fella med å legge oss bakpå og invitere motstander inn hver gang vi scorer. i tillegg (med unntak av loners siste kamper) lekker vi bakover.
dette er ting som MÃ… fikses før vi kan blande oss inn i topp 2.

topp 2... neppe.

playoffs? tja
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #38 på: November 09, 2011, 19:18:52 »
først; ingenting hadde gledet meg mer enn opprykk.

dernest; hele poenget mitt var vel egentlig å presisere at det finnes andre meninger og tanker enn de positive, hvorpå jeg listet opp noen grunner til at vi gjerne ikke blir topp 2.

at jeg tok med west ham var nok noe overilt skriving gufrias. jeg beklager dette på det sterkeste  :o

det er vel heller ikke "breaking news" at det er lagene som kan holde formen såpass ved like at de vipper de dårlige dagene i sin favør. dette er dog ikke noe vi som støtter leeds er særlig vant med.
ellers har jeg vel ikke skrevet noe om at leedsfan er kontroversiell. Hva jeg skrev i første innlegg var vel bare et svar på at han allerede vet hvordan det går i og med at han har avskrevet southampton.  ;)

jeg har ikke vært over ennå i år så mine kommentarer er basert på tv kamper og LUTV. men det jeg har sett har ikke vært imponerende nok til direkte opprykk. vi var overbevisende mot  et forferdelig svakt doncaster, og samme i en omgang mot et brighton som ikke kom igang.
vi har ikke nok plan i spillet til at vi får satt det på vår måte. vi sliter med å domiere på ER og faller i fella med å legge oss bakpå og invitere motstander inn hver gang vi scorer. i tillegg (med unntak av loners siste kamper) lekker vi bakover.
dette er ting som MÃ… fikses før vi kan blande oss inn i topp 2.

topp 2... neppe.

playoffs? tja

Tja, hva skal man si til dette? Kanskje best å la være, kjedelig hvis du oppfatter meg for bastant..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SuperLeeds!

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #39 på: November 09, 2011, 19:46:55 »
Det er statistisk hold for, tro jeg;), at optimister lever lengre enn pessimister. Vi blir blant topp to og rykker opp - inntil det motsatte eventuelt er bevist :D

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #40 på: November 14, 2011, 09:22:36 »
Det er statistisk hold for, tro jeg;), at optimister lever lengre enn pessimister. Vi blir blant topp to og rykker opp - inntil det motsatte eventuelt er bevist :D

Vet ikke helt om jeg har så mye tro på det, med et Southampton i fyr og flamme, og Blackpool som slår oss sønder og sammen (eller dette var vel helst på grunn av keeperproblem men)

Men ja, er lov å håpe på topplassering ;) Og håper for all del det vil skje :)

RoarG

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #41 på: November 14, 2011, 09:32:24 »
Topp 2? Det er lov å håpe, men da vi slute med å forære motstanderne billige mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #42 på: November 14, 2011, 13:20:29 »
Tenkte denne tråden kanskje kunne passe med dette innlegget...
Sitat
Leeds United: Elland Road holds the key to promotion - Gray

For me, we’ve got to be a bit more positive at home and the midfield players have got to start dictating the game and get forward at the right opportunity.

It’s always easy to break teams down if they are coming at you, but it’s when they are sitting in there and are solid that you have to do that little bit extra.

The point here is that the teams that win the majority of their home games are the ones who are up there at the end of the season.
For å lese resten av den relativt lange artikkelen:
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_elland_road_holds_the_key_to_promotion_gray_1_3967385

Ifølge Gray er nøkkelen hjemmekampene, og disse mener han vi må gå ut fra start og diktere.
Ellers er han usikker på hvem som bør starte på midtstopperplass ettersom både O'Dea/Lees og Kisnorbo/O'Brien har gjort det bra. Dog har det sistnevnte paret langt færre kamper. Må innrømme at jeg nok vil se O'Dea og Lees sammen, da jeg foretrekker en viss defensiv kontinuitet.

Cherry

Sv: Topp 2.......!!??
« Svar #43 på: November 15, 2011, 22:43:48 »
Eddie is the man....... har svar på det meste!

Forferdelig med liga tørke i disse tider....heldigvis full rulle igjen til hælljaa!