Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 333137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1050 på: Juni 15, 2014, 23:15:53 »
Virker litt usannsynlig at coachen i Real Madrid skulle begynne som coach i Leeds. Men går det bra er det interessant.
Husk at der var han assisterende under Anchelotti. I Leeds blir han hovedcoach
...under Cellino.
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1051 på: Juni 16, 2014, 06:50:07 »
Virker litt usannsynlig at coachen i Real Madrid skulle begynne som coach i Leeds. Men går det bra er det interessant.
Husk at der var han assisterende under Anchelotti. I Leeds blir han hovedcoach
...under Cellino.

Da kan man jo egentlig si atAnchelotti er coach under eieren i Real også da. Så da betyr det egentlig at Clement rykker opp fra å være tredje coach, til andre coach hvis han kommer til Leeds

Leif Egil

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1052 på: Juni 16, 2014, 08:14:18 »
Vi her kommet til midten av Juni og ny manager/coach er fortsatt ikke på plass. Dette bør avklares snarest og helst i løpet av denne uke!
 

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1053 på: Juni 16, 2014, 08:26:29 »
Vi her kommet til midten av Juni og ny manager/coach er fortsatt ikke på plass. Dette bør avklares snarest og helst i løpet av denne uke!
Enig!
Dette er egentlig helt latterlig >:( Cellino har vel visst inne i hodet sitt at BMD skulle ut, derfor er det rart at han ikke hadde en ny Coach på plass dagen etter. Slik jeg ser det er vi nok en gang seilt akterut- midten av juni og ingen ny trener eller spillere...jaja ;)

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1054 på: Juni 16, 2014, 08:33:07 »
spennende dager nå....
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1055 på: Juni 16, 2014, 10:08:26 »
Vi her kommet til midten av Juni og ny manager/coach er fortsatt ikke på plass. Dette bør avklares snarest og helst i løpet av denne uke!
Enig!
Dette er egentlig helt latterlig >:( Cellino har vel visst inne i hodet sitt at BMD skulle ut, derfor er det rart at han ikke hadde en ny Coach på plass dagen etter. Slik jeg ser det er vi nok en gang seilt akterut- midten av juni og ingen ny trener eller spillere...jaja ;)

Vi har jo signert 4 spillere, jmf: Cellino junior!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1056 på: Juni 16, 2014, 10:36:54 »
Vi har jo signert 4 spillere, jmf: Cellino junior!

ja, jeg takker de høye makter for at en "jr" skal opptre som talerør  ::)
Ups & Ups!!

kolstad

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1057 på: Juni 16, 2014, 11:57:28 »
Får håpe at Leeds denne gang tar sine forholdsregler når de skriver kontrakt med sin nye sjef coach.
Både Manch utd og Spurs skiftet nylig manager uten at de måtte ut med kompensasjon til sine sparkede managere. 

sportcarl1

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1058 på: Juni 16, 2014, 20:21:48 »
Får håpe at Leeds denne gang tar sine forholdsregler når de skriver kontrakt med sin nye sjef coach.
Både Manch utd og Spurs skiftet nylig manager uten at de måtte ut med kompensasjon til sine sparkede managere. 
Manchester United fick betala för att lösa ut sin manager, dock hade det blivit betydligt dyrare om de väntat ytterligare månader
 

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1059 på: Juni 16, 2014, 22:16:38 »
Jeg har en teori: Vi må vente 1-2 uker til før coachen er klar. Vår kommende trener er i Brasil akkurat nå!! Vi må bare vente til laget hans er slått ut før han kan komme til Leeds. Vi kan jo gjette hvem det er! ;) det gjelder spillere også, selvsagt. ;) Først VM, så Leeds! :D

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1060 på: Juni 17, 2014, 08:05:26 »
Jeg har en teori: Vi må vente 1-2 uker til før coachen er klar. Vår kommende trener er i Brasil akkurat nå!! Vi må bare vente til laget hans er slått ut før han kan komme til Leeds. Vi kan jo gjette hvem det er! ;) det gjelder spillere også, selvsagt. ;) Først VM, så Leeds! :D
haha, drømmeriene når nye høyder.. ;D

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1061 på: Juni 17, 2014, 18:17:09 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  9m
Dave Hockaday is on the brink of becoming Leeds United's head coach. Sources close to Cellino say it's likely he'll be appointed tomorrow.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  9m
From what I'm hearing, if Hockaday does get the job then he'll look to add Junior Lewis (currently coaching at Hendon) to #lufc's staff.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  8m
Another development is that Milovan Rajevac - Ghana's coach when they reached the last eight of 2010 World Cup - has applied for the job.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  7m
Rajevac expressed his interest in the job in the past 48 hours but Cellino has said several times that he'll go British. #lufc

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1062 på: Juni 17, 2014, 18:44:42 »
En vits hele greia
 

Budda

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1063 på: Juni 17, 2014, 18:51:43 »
Jeg skjønner ikke dette med Hockaday. Hva har han gjort som gjør at Cellino vurderer å ansette han? Han har jo ikke akkurat verdens beste CV, og er heller ikke veldig kjent.
Endre

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1064 på: Juni 17, 2014, 18:58:54 »
Alt jeg vet at vi må ikke forhåndsdømme Hockday.   

Vi må gi han en sjanse.

Ser dessverre det er fullt av "fans" som nå skal trekke sesongkortet grunnet denne ansettelsen.... tragisk.

Erik M

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1065 på: Juni 17, 2014, 19:12:45 »
Jeg er enig i at dette ikke virker bra.  Cellino vil ha en mann han kan styre - og sparke - som han vil.  Jeg tror ikke på modellen og jeg er skeptisk til en totalt uerfaren (på et visst nivå) trener. 

Denne mannen er sparket før jul.
 

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1066 på: Juni 17, 2014, 19:16:59 »
Alt jeg vet at vi må ikke forhåndsdømme Hockday.   

Vi må gi han en sjanse.

Ser dessverre det er fullt av "fans" som nå skal trekke sesongkortet grunnet denne ansettelsen.... tragisk.

Hvis det går som det antydes, er jeg enig i at mannen må gis en sjanse.

Når det er sagt, tror jeg Cellino gambler på at det kan svare seg å finne ny Coach på Europris. Her skal man spare seg til opprykk.

Skeptisk!  :-\
Super Leeds since 1968

Budda

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1067 på: Juni 17, 2014, 19:28:20 »
Alt jeg vet at vi må ikke forhåndsdømme Hockday.   

Vi må gi han en sjanse.

Ser dessverre det er fullt av "fans" som nå skal trekke sesongkortet grunnet denne ansettelsen.... tragisk.

Hvis det går som det antydes, er jeg enig i at mannen må gis en sjanse.

Når det er sagt, tror jeg Cellino gambler på at det kan svare seg å finne ny Coach på Europris. Her skal man spare seg til opprykk.

Skeptisk!  :-\

Eventuelt nedrykk
Endre

Leedsgutt

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1068 på: Juni 17, 2014, 19:32:21 »
Alt jeg vet at vi må ikke forhåndsdømme Hockday.   

Vi må gi han en sjanse.

Ser dessverre det er fullt av "fans" som nå skal trekke sesongkortet grunnet denne ansettelsen.... tragisk.

Hvis det går som det antydes, er jeg enig i at mannen må gis en sjanse.

Når det er sagt, tror jeg Cellino gambler på at det kan svare seg å finne ny Coach på Europris. Her skal man spare seg til opprykk.

Skeptisk!  :-\

Eventuelt nedrykk

Hockaday var gratis, og kommer sikkert ikke til å få eller kreve noe stor lønn.    Føler at dette blir nikkedukka til Cellino.   

Cellino har jo sagt at han skal ha ansvar for kjøp av spillere, og det er vel ikke mange managere som godtar dette, men kan nå se ut som at Hockaday syns dette er greit.


auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1069 på: Juni 17, 2014, 20:15:02 »
Leedsfansen er ganske fortvilet på Waccoe. En oppsummerer det fint:


Manager : Dave Hockaday (Division 5 in the English Pyramid)
Assistant : Junior Lewis (Division 7 in the English Pyramid)
Youth / Consultant : Benito Carbone (Division 5 in the Italian Pyramid)

you have got to be f**king joking.


Vi blir (på nytt) a laughing stock hvis dette blir en realitet.

*Sukk*

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1070 på: Juni 17, 2014, 21:05:41 »
Det ser litt merkelig ut med Hockaday. Men HVIS Celliono har funnet den rette mannen, og den rette modellen, da er Cellino stor i mine øyne. Hockaday har vært trener for Watford, Leicester og Southampton i tider med opprykk, men han satt ikke i førersetet. Kan Cellino ha sett noe vi andre "eksperter" ikke har fått med oss? Jeg regner med at mannen, som har vært klubbeier i 22 år, vet å gjøre en god research. Vi var vel alle tvilende til David O'Leary også!! Men vi vet hvordan DET gikk ??? ???

Kato

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1071 på: Juni 17, 2014, 21:37:59 »
Har null tro på dette prosjektet. Virker fullstendig latterlig.

Tror vi er ute av ligasystemet før vi er i premier league.
 

auren

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1072 på: Juni 17, 2014, 21:43:30 »
Det ser litt merkelig ut med Hockaday. Men HVIS Celliono har funnet den rette mannen, og den rette modellen, da er Cellino stor i mine øyne. Hockaday har vært trener for Watford, Leicester og Southampton i tider med opprykk, men han satt ikke i førersetet. Kan Cellino ha sett noe vi andre "eksperter" ikke har fått med oss? Jeg regner med at mannen, som har vært klubbeier i 22 år, vet å gjøre en god research. Vi var vel alle tvilende til David O'Leary også!! Men vi vet hvordan DET gikk ??? ???

37 sparkede managere på 22 år vitner om alt annet en god research spør du meg…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1073 på: Juni 17, 2014, 21:58:53 »
Leedsfansen er ganske fortvilet på Waccoe.


Jeg joiner køen :/

Men humoren, den har Leedsfansen fortsatt...



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1074 på: Juni 17, 2014, 23:44:45 »
This club  ;D

Josch

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1075 på: Juni 17, 2014, 23:51:08 »
Det ser litt merkelig ut med Hockaday. Men HVIS Celliono har funnet den rette mannen, og den rette modellen, da er Cellino stor i mine øyne. Hockaday har vært trener for Watford, Leicester og Southampton i tider med opprykk, men han satt ikke i førersetet. Kan Cellino ha sett noe vi andre "eksperter" ikke har fått med oss? Jeg regner med at mannen, som har vært klubbeier i 22 år, vet å gjøre en god research. Vi var vel alle tvilende til David O'Leary også!! Men vi vet hvordan DET gikk ??? ???

37 sparkede managere på 22 år vitner om alt annet en god research spør du meg…

auren
Vel. Vi var vel ganske tilfreds da Warnock og McDermott ble hentet. Store navn som til tider gjorde oss til latter. Vi vet lite hva Hockaday står for. Jeg føler vel at Carbone står klar til å overta hvis dette ikke fungerer. Kanskje Cellionos modell gjør det lettere å sprake trenere som ikke fungerer, istedet for å holde på en som ikke duger. Mye tyder på at man lett får fyken med Celliono som sjef. 8) 8)

Tobbe9210

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1076 på: Juni 18, 2014, 00:50:48 »
Denne mannen fikk sparken fra Forest Green i starten av forrige sesong etter 7 tap på 8 kamper.

Ved Hockaday ved roret tapte laget flere kamper enn de vant, til tross for at klubben hadde et av de største budsjettene i ligaen..

Leksvik whites

Ove

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1077 på: Juni 18, 2014, 01:08:14 »
Dette er nok samme følelse som Celtic-fansen hadde for et par uker siden.
Deila... Who F*** is that  8)
 

DenHviteYeboah

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1078 på: Juni 18, 2014, 01:15:31 »
Dette er fullstendig patetisk >:(
Det er greit å gi alle en sjanse, men dette ligner pokker meg ingenting. Aldri i verden at denne middelmådigheten kommer til å føre oss noen vei. Jeg er bare så oppgitt og lei :o

Xern

Sv: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?
« Svar #1079 på: Juni 18, 2014, 01:38:04 »
Dette var nok ikke det jeg håpte på :-\
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly