Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Neil Kilkenny  (Lest 44234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lidsjunaited

Sv: Kilkenny klar
« Svar #30 på: Januar 05, 2008, 16:57:22 »
Er det bestemt at han blir kjøpt permanent, eller kan det være at Birmingham vil ha ham tilbake?

Jon R

Sv: Kilkenny klar
« Svar #31 på: Januar 05, 2008, 17:03:57 »
Er det bestemt at han blir kjøpt permanent, eller kan det være at Birmingham vil ha ham tilbake?

Stod på den off siden at signingen blir gjort permanent senere i overgangsvinduet. Låneavtalen ble undertegnet "akutt" for at Kilkenny skulle kunne spille kampen idag.  :)
Jon R.

lidsjunaited

Sv: Kilkenny klar
« Svar #32 på: Januar 05, 2008, 17:08:01 »
Er det bestemt at han blir kjøpt permanent, eller kan det være at Birmingham vil ha ham tilbake?

Stod på den off siden at signingen blir gjort permanent senere i overgangsvinduet. Låneavtalen ble undertegnet "akutt" for at Kilkenny skulle kunne spille kampen idag.  :)

Høres ikke helt lovlig ut det her. Hvorfor er det ingen andre klubber som gjør det samme? Hvis alle hadde gjort det slik, hadde det jo ikke vært noe behov for transfervindu.

Leedsulf

Sv: Kilkenny klar
« Svar #33 på: Januar 05, 2008, 17:56:50 »
Hunter: - I've not seen a better debut by anobody!

Tom S

Sv: Kilkenny klar
« Svar #34 på: Januar 05, 2008, 18:02:38 »
Sjå til å få til ein permanent deal STRAKS, denne mannen er god!

COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: Kilkenny klar
« Svar #35 på: Januar 05, 2008, 18:03:30 »
Blir nok helt sikkert kjøpt i løpet av neste uke! Virker som en klassespiller på dette nivået.

Sydhagen

Sv: Kilkenny klar
« Svar #36 på: Januar 05, 2008, 18:31:26 »
den nye "killa" REGJERTE midtbanen idag!  er dette mannen vi har ventet på i mange sesonger nå?  en som endelig
kan styre midtbanen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

isak

Sv: Kilkenny klar
« Svar #37 på: Januar 05, 2008, 18:32:19 »
den nye "killa" REGJERTE midtbanen idag!  er dette mannen vi har ventet på i mange sesonger nå?  en som endelig
kan styre midtbanen?
I hope so, and I belive so ;D

baste

Sv: Kilkenny klar
« Svar #38 på: Januar 05, 2008, 18:38:00 »
Er det bestemt at han blir kjøpt permanent, eller kan det være at Birmingham vil ha ham tilbake?

Stod på den off siden at signingen blir gjort permanent senere i overgangsvinduet. Låneavtalen ble undertegnet "akutt" for at Kilkenny skulle kunne spille kampen idag.  :)

Høres ikke helt lovlig ut det her. Hvorfor er det ingen andre klubber som gjør det samme? Hvis alle hadde gjort det slik, hadde det jo ikke vært noe behov for transfervindu.

Fullt lovlig...og hvem sier at ingen andre gjør dette? Kunne spilt med Johnson og i dag..men som rapportene sier..tvilsom at "the Cobblers" ( Northampton) ville tillatt dette..de ville hatt med en "klausul" (som vi med Derry) LOL

But any permanent transfers had to be completed by 12 o'clock noon on Friday for Johnson to be eligible to play this afternoon.

Leeds could get around that ruling, though, by setting up a loan move for the player – loan deals only need to be registered with the Football League three hours before kick-off.

That is highly unlikely, and even if it did happen, the Cobblers would insist on a clause in the deal preventing Johnson from playing against them.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kilkenny klar
« Svar #39 på: Januar 05, 2008, 19:11:02 »

Høres ikke helt lovlig ut det her. Hvorfor er det ingen andre klubber som gjør det samme? Hvis alle hadde gjort det slik, hadde det jo ikke vært noe behov for transfervindu.
...dette er da en helt vanlig måte å gjøre "haste-overganger" på, Leeds har gjort det flere ganger... Jeg nevner i fleng... da Crainey ankom i '04


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sheridan

Sv: Kilkenny klar
« Svar #40 på: Januar 05, 2008, 19:28:11 »
Dette er en meget god spiler som har mye å tilføre Leeds.
Sign him up, Wisey!

M

Sv: Kilkenny klar
« Svar #41 på: Januar 06, 2008, 00:27:19 »
den nye "killa" REGJERTE midtbanen idag!  er dette mannen vi har ventet på i mange sesonger nå?  en som endelig
kan styre midtbanen?

Jepp  ;D  Leeds må kjøpe han permanent !
Wise , sign him ^^
LEEDS LEEDS LEEDS

Dennis

Sv: Kilkenny klar
« Svar #42 på: Januar 07, 2008, 12:27:26 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1208327,00.html

Den vanlige skryten av hvor stor klubben er og at den hører til i større ligaer.
Men jeg går ikke lei!  ;D
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kilkenny klar
« Svar #43 på: Januar 07, 2008, 12:37:37 »


Den vanlige skryten av hvor stor klubben er og at den hører til i større ligaer.
Men jeg går ikke lei!  ;D

 ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

« Siste redigering: Januar 07, 2008, 14:00:07 av kjelvi »

pedro

Sv: Kilkenny klar
« Svar #45 på: Januar 07, 2008, 14:00:47 »
Da er Kilkenny i boks.
Kontrakt på 3 1/2 år.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1208516,00.html

Deiiiligt, synes DW har handlingskraft. Dessuten har vi unngått spekulasjoner om Kilkenny slik at DW har fått forhandle i fred og ro. Nå skal vi toppe tabellen kjappi ;)
Leedsomaniac

auren

Sv: Kilkenny klar
« Svar #46 på: Januar 07, 2008, 14:03:16 »
Virker som en solid tilvekst. En playmaker som vi sårt har savnet siden Dacourt og Battys dager. Dog disse skoene blir vel vanskelige å fylle.

auren - meget fornøyd. Nå blir det en iiiskald Kilkenny til hver kamp jeg lytter til på LUTV ;D
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Kilkenny klar
« Svar #47 på: Januar 07, 2008, 14:18:25 »
Dette er kjempenyheter. Virker som en som vil bli en nøkkelspiller i tiden fremover. Spennende å se hva det vil ha å si for de som har vært våre nøkkelspillere før; Thompson, Douglas, Prutton og Kish...

Noen som vet om Wise var interessert i denne spilleren før Oldham kampen, elelr var det først da han ble oppmerksom på gutten?
marching on together,
derudaf forever...

jarle

Sv: Kilkenny klar
« Svar #48 på: Januar 07, 2008, 16:16:46 »
HERLIG Ã… SE AT FORUMET ENDELIG HAR TATT TIL VETTET OG NÃ… GÃ…R NED PÃ… KNE FOR VÃ…R NYE "PLAYMAKER"  ;D

ER DETTE MANNEN JEG I MINE MANGE KLAGEBREV HAR ETTERSPURT OG MENT HAR VÆRT LIVSNØDVENDIG!!!

Før har tonen vært; vi har mange nok midtbanespillere, de vi har er gode nok etc...
NEI NEI NEI; FEIL FEIL FEIL...
VI har til tider vært kick and run lag iår...
VI HAR IKKE VÆRT ET SPILLENDE LAG...selv i denne sumpa vi er i...

NÃ… SER DET UT TIL AT VI HAR EN NY GILES EN NY MACCA??? (vet at de skoa er vanskelig/umulig å fylle) 
Det blir titler med slike spillere...

Få KISH i form nå så blir det bra...

Ny stopper og Huntington / Marques så er vi konger i midten...
En super spiss i tillegg til Beckford så er laget KOMPLETT!!!

Lars E

Sv: Kilkenny klar
« Svar #49 på: Januar 07, 2008, 16:31:24 »
Ja! Kjempeflott! Har stor tro på denne mannen!
Forever Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kilkenny klar
« Svar #50 på: Januar 07, 2008, 16:51:15 »
STAKKARS MANN...   :-\

...her har han én hel opptreden for oss. Og mannen blir sett på som frelser, vår nye playmaker, Giles arvtaker, århundrets idrettsmann (etter svenske Kalla that is) osv...

Kanskje han skal få lov til å vise egenskapene sine ihvertfall i en 4-5 kamper før han tildeles allverdens forventninger om at han alene skal bringe Leeds til "the next level".

Jaja, tok nok litt av her... Men la oss bare i all stillhet være bra fornøyd med signingen, og i det minste hååpe at han kanskje kan gi midtbanen vår et aldri så lite løft...  :)

« Siste redigering: Januar 07, 2008, 17:01:42 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Kilkenny klar
« Svar #51 på: Januar 07, 2008, 16:53:47 »
STAKKARS MANN...   :-\

...her har han en hel opptreden for oss. Og mannen blir sett på som frelser, vår nte playmaker, Giles arvtaker, århundrets idrettsmann (etter svenske Kalla that is) osv...

Kanskje han skal få lov til å vise egenskapene sine ihvertfall i en 4-5 kamper før han tildeles allverdens forventninger om at han alene skal bringe Leeds til "the next level".

Jaja, tok nok litt av her... Men la oss bare i all stillhet være bra fornøyd med signingen, og i det minste hååpe at han kanskje kan gi midtbanen vår et aldri så lite løft...  :)



Han er bedre enn de fleste. Vi kjøpte ham for hele £150.000. Det er vel 50.000 mer enn for selveste Allan Clarke som satte overgangsrekord på 60-tallet.

Come on Leeds!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Sv: Kilkenny klar
« Svar #52 på: Januar 07, 2008, 17:04:17 »
ER DETTE MANNEN JEG I MINE MANGE KLAGEBREV HAR ETTERSPURT OG MENT HAR VÆRT LIVSNØDVENDIG!!!

Før har tonen vært; vi har mange nok midtbanespillere, de vi har er gode nok etc...
NEI NEI NEI; FEIL FEIL FEIL...

Få KISH i form nå så blir det bra...
Vel, livsnødvendig er dine egne ord. Jeg mener fortsatt at de sentrale spillerne vi har var gode nok for å føre oss opp til CCC. Er selvsagt meget glad for at vi har kapret Kilkenny (en spiller som kanskje også kan være PL materiale), og ja det gir noe ekstra å ha en slik spiller. Men vi får se utover om spillestilen har blitt så forandret med dette kjøpet som vi tror. Jeg tror det er viktigere at vi får tak i en duganes venstrekant. Forhåpentlig er Sweeney den rette. Det er kantspillet som har vært den store mangelvaren så langt. Venstrekanten var en plass jeg trodde var øremerket da Costa, men den gang ei.

Kish blir forøvrig sendt tilbake til Leicester. Han var her for å hjelpe til i en stund, men ikke i det lange løp.

Kilkenny, et kjempekjøp. Ingen tvil. Bra at klagebrevene dine bar frukter. Men så har du sikkert hatt et par samtaler med Kenneth om det der... :)

Samadhi: Kilkenny har vært i søkelyset til Wise og Bassett fra før. I følge Bassett.

baste

Sv: Kilkenny klar
« Svar #53 på: Januar 07, 2008, 18:21:50 »
Håper laget nu blir litt mer stabilt..og at man klarer å kopiere første del av serien...

Marching on

Jon R

Sv: Kilkenny klar
« Svar #54 på: Januar 07, 2008, 18:47:29 »
HERLIG Ã… SE AT FORUMET ENDELIG HAR TATT TIL VETTET OG NÃ… GÃ…R NED PÃ… KNE FOR VÃ…R NYE "PLAYMAKER"  ;D

ER DETTE MANNEN JEG I MINE MANGE KLAGEBREV HAR ETTERSPURT OG MENT HAR VÆRT LIVSNØDVENDIG!!!

Før har tonen vært; vi har mange nok midtbanespillere, de vi har er gode nok etc...
NEI NEI NEI; FEIL FEIL FEIL...
VI har til tider vært kick and run lag iår...
VI HAR IKKE VÆRT ET SPILLENDE LAG...selv i denne sumpa vi er i...

NÃ… SER DET UT TIL AT VI HAR EN NY GILES EN NY MACCA??? (vet at de skoa er vanskelig/umulig å fylle) 
Det blir titler med slike spillere...

Få KISH i form nå så blir det bra...

Ny stopper og Huntington / Marques så er vi konger i midten...
En super spiss i tillegg til Beckford så er laget KOMPLETT!!!


Jeg trodde det var KISH som var denne etterlengtede "playmakeren" din ( en definisjon av begrepet hadde snart vært på sin plass), jarle, men nå har vi heldigvis TO!  ;D
Jon R.

Tom S

Sv: Kilkenny klar
« Svar #55 på: Januar 07, 2008, 19:29:22 »
Betryggande å vite at denne avtalen er i boks!
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Kilkenny klar
« Svar #56 på: Januar 07, 2008, 19:53:24 »
Virker som en solid tilvekst. En playmaker som vi sårt har savnet siden Dacourt og Battys dager. Dog disse skoene blir vel vanskelige å fylle.

auren - meget fornøyd. Nå blir det en iiiskald Kilkenny til hver kamp jeg lytter til på LUTV ;D
   Glad for Kilkenny jeg også, auren....men misforstår jeg når du sier at Batty var en playmaker? Hvis du mener ja, tror jeg at jeg arresterer deg for det utsagnet. En fighter og en ballvinner, ja, men en playmaker???  ::)
Super Leeds since 1968

jarle

Sv: Kilkenny klar
« Svar #57 på: Januar 07, 2008, 21:04:07 »
deilig a bruke litt store ord JR.. ;)

Kish har vel skuffet litt... trodde han kunne vaere den som roet laget ned og kunne spre litt baller saerlig pa dette nivaet... det var derfor jeg haapet han ville finne formen snart

Uaennsett denne nye Messias er vel konge pa niva 3 og en vi kqn bygge laget rundt i cola ligan ogsa... det er VIKTIG

Erik_

Sv: Kilkenny klar
« Svar #58 på: Januar 07, 2008, 22:08:21 »
Næææh... så søt han er med bling-bling i øreflippen.  :D

En som VIL spille for klubben dette. Og hører på manageren sin. Ikke noe tull her i gården.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kilkenny klar
« Svar #59 på: Januar 07, 2008, 23:12:43 »
Jeg undrer meg litt over hvilke vurderinger de gjør i Birmingham....

Alex McLeish kom med følgende hjertesukk før helga: Birmingham City boss Alex McLeish is desperate to get some new signings at St Andrew's before the end of January. The former Scotland boss thinks the squad he inherited is too small for him to rest key players ahead of Saturday's FA Cup tie with Huddersfield. "We need to add players to the squad," McLeish told BBC"

Brum gikk så hen og tapte 2-1 for Huddersfield i FA-cupen - med en midtbanekvartett bestående av McSheffrey, Larsson, Muamba og De Ridder.

Og så selger de en lovende ung midtbanespiller som Kilkenny til Leeds for småpenger?
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....