Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 363915 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ollan

Sv: Bates
« Svar #510 på: August 12, 2011, 21:51:13 »
Merkeligst av alt, virker det nesten som han legger ansvaret på Grayson for pengebruken.. Lukter det en dårlig tone dem imellom? Har hørt rykter om det.. Isåfall ikke bra

Han sier jo at han har gitt Grayson et budsjett som omhandler en totalkostnad. Hvis ikke dette stemmer så hadde jo Grayson klikka...

du skal ikke se helt vekk fra det også......... :)
Ollan

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #511 på: August 12, 2011, 21:51:27 »
Hva sier dere, snakker Bates sant?

Jeg er ingen utpreget motstander av Bates, men jeg har sluttet å høre/tru på hva Bates sier etter alle de idiotiske utsagnene i media og kampprogram. Bates tar skjelden selvkritikk og skal alltid legge skylden på andre. Dette har medført at jeg tar alle utsagn fra Bates med en klype salt.
Feil ordbruk. Foreslår at du endrer det til aldri.

Eller "sjelden"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Bates
« Svar #512 på: August 12, 2011, 21:56:39 »
Hva sier dere, snakker Bates sant?

Jeg er ingen utpreget motstander av Bates, men jeg har sluttet å høre/tru på hva Bates sier etter alle de idiotiske utsagnene i media og kampprogram. Bates tar skjelden selvkritikk og skal alltid legge skylden på andre. Dette har medført at jeg tar alle utsagn fra Bates med en klype salt.
Feil ordbruk. Foreslår at du endrer det til aldri.

Eller "sjelden"!
Kan ikke huske å ha registrert at Bates overhodet har tatt selvkritikk, ei heller vært i nærheten. Tenker vi holder oss til aldri.
Edit: Aha - der så jeg poenget ditt, Leedsfan. Ortografi er viktig! ;D
« Siste redigering: August 13, 2011, 09:18:07 av HÃ¥vardK »

sportcarl1

Sv: Bates
« Svar #513 på: August 12, 2011, 22:05:43 »
Hva sier dere, snakker Bates sant?

Jeg er ingen utpreget motstander av Bates, men jeg har sluttet å høre/tru på hva Bates sier etter alle de idiotiske utsagnene i media og kampprogram. Bates tar skjelden selvkritikk og skal alltid legge skylden på andre. Dette har medført at jeg tar alle utsagn fra Bates med en klype salt.


det ä sant att allt bates säger kan man inte köpa, utan får ta det med en nypa salt, men det gäller kanske ännu mer de så kallade bateshatarna som kommer med mycket rykten ch påståenden som inte ens går att kolla upp sanningshalten, gäller särskilt rykten om spelarövergångar, tänk vad många spelare som sammanknippats med leeds i sommar som jag är säker på leeds och grayson överhuvudtaget varit intresserade av, en på tio kan det kanske ligga sanning, vem som helst kan ju lägga ut ett rykte som sedan sprids som en löpeld, sedan får grayson och bates bannor för det
 

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #514 på: August 12, 2011, 22:47:14 »
Hva tror dere skjer hvis 30000 holder opp en plakat med "Bates out" imorra, og de neste kampene ikke dukker opp?1000 tilskuere pr kamp feks....da hadde MUN fått fart på ræva for å finne kjøpere ;D ;D

sportcarl1

Sv: Bates
« Svar #515 på: August 12, 2011, 23:12:12 »
Hva tror dere skjer hvis 30000 holder opp en plakat med "Bates out" imorra, og de neste kampene ikke dukker opp?1000 tilskuere pr kamp feks....da hadde MUN fått fart på ræva for å finne kjøpere ;D ;D
detta lär aldrig hända då bateshatarna är i minoritet
 

lojosang

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #516 på: August 12, 2011, 23:20:47 »
Hva tror dere skjer hvis 30000 holder opp en plakat med "Bates out" imorra, og de neste kampene ikke dukker opp?1000 tilskuere pr kamp feks....da hadde MUN fått fart på ræva for å finne kjøpere ;D ;D

Det skjer den dagen 90 % av den norske befolkning stemmer til venstre for Rødt og til høyre for FrP. De som roper mest og høyest på internett er ikke alltid i flertall.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #517 på: August 13, 2011, 08:40:27 »
Hva tror dere skjer hvis 30000 holder opp en plakat med "Bates out" imorra, og de neste kampene ikke dukker opp?1000 tilskuere pr kamp feks....da hadde MUN fått fart på ræva for å finne kjøpere ;D ;D
detta lär aldrig hända då bateshatarna är i minoritet
en påstand basert på hva..?

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #518 på: August 13, 2011, 08:49:23 »
Hva tror dere skjer hvis 30000 holder opp en plakat med "Bates out" imorra, og de neste kampene ikke dukker opp?1000 tilskuere pr kamp feks....da hadde MUN fått fart på ræva for å finne kjøpere ;D ;D
detta lär aldrig hända då bateshatarna är i minoritet
en påstand basert på hva..?

Det vil vise seg i dag ved Billy Bremner..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #519 på: August 13, 2011, 09:14:30 »
Hva tror dere skjer hvis 30000 holder opp en plakat med "Bates out" imorra, og de neste kampene ikke dukker opp?1000 tilskuere pr kamp feks....da hadde MUN fått fart på ræva for å finne kjøpere ;D ;D
detta lär aldrig hända då bateshatarna är i minoritet
en påstand basert på hva..?

Det vil vise seg i dag ved Billy Bremner..:)
Gir vel et visst bilde ja.. ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #520 på: August 13, 2011, 09:30:27 »
Hvis man bryr seg om klubben. Ja da møter man opp og demonstrer idag. Hvis man er i nærheten av Leeds da

sportcarl1

Sv: Bates
« Svar #521 på: August 13, 2011, 11:51:14 »
Hva tror dere skjer hvis 30000 holder opp en plakat med "Bates out" imorra, og de neste kampene ikke dukker opp?1000 tilskuere pr kamp feks....da hadde MUN fått fart på ræva for å finne kjøpere ;D ;D
detta lär aldrig hända då bateshatarna är i minoritet
en påstand basert på hva..?

vi får väl se matcherna framöver om det blir 1000 personer, är det ert mål så får vi se hur du lyckats
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #522 på: August 13, 2011, 14:50:08 »
Hvis man bryr seg om klubben. Ja da møter man opp og demonstrer idag. Hvis man er i nærheten av Leeds da

Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club 8)

Ca 500 til stede, bli sikkert flere etter hvert hvis resultatene på banen uteblir!

Tom S

Sv: Bates
« Svar #523 på: August 13, 2011, 15:31:33 »
Hvis man bryr seg om klubben. Ja da møter man opp og demonstrer idag. Hvis man er i nærheten av Leeds da

Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club 8)

Ca 500 til stede, bli sikkert flere etter hvert hvis resultatene på banen uteblir!

Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club
Bates out, Bates out, Bates out, Bates out
COME ON LEEDS !!

SDalen

Sv: Bates
« Svar #524 på: August 13, 2011, 15:33:58 »
Merkeligst av alt, virker det nesten som han legger ansvaret på Grayson for pengebruken.. Lukter det en dårlig tone dem imellom? Har hørt rykter om det.. Isåfall ikke bra

Han sier jo at han har gitt Grayson et budsjett som omhandler en totalkostnad. Hvis ikke dette stemmer så hadde jo Grayson klikka...
Ja, men det er da ikke lett å gjøre noe som helst med pengene han får.. Ã… bates prøver dermed å sette grayson i et dårlig lys etter min oppfatning :S
Rogaland whites!

newsome

Sv: Bates
« Svar #525 på: August 13, 2011, 18:10:59 »
Dear Ken, if you're not careful well be in League One again and no one will sit in your shiny new boxes #lufc


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #526 på: August 13, 2011, 18:13:20 »
Chant of the day " Fabian Delph paid for that" whilst pointing at East Stand.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #527 på: August 13, 2011, 18:29:16 »
Overskriften i intervjuet med bates i dagens programblad;

We are only 3 points behind the league leaders! ::)

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #528 på: August 13, 2011, 18:34:57 »
The club made £3m in profit during the last financial year and have made a seven-figure gain in three of the last four. Several teams in England are worried by bankruptcy but Leeds are not one of them or even close.



Vi er vel neppe i en finansiell krise, men spørsmålet er hvor det blir av de pengene vi har fått inn i overskudd de siste årene!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

newsome

Sv: Bates
« Svar #529 på: August 13, 2011, 19:07:03 »
Har ikke sett oppkjøpsrykter av Leeds i det siste.
Er det ingenting som skjer.

Vi trenger investorer inn som kan ta over klubben og kjøpe Bates ut!
Helst lokale folk,men tar imot alt annet en det som er idag.
Leeds burde være meget attraktivt.

Vi får noen triste år fremover hvis Bates tviholder på eierskapet.

God helg til alle.
Snart ny kamp og håper det snur da!!

MOT!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #530 på: August 13, 2011, 19:29:23 »
Har snakket med en del potensielle oppkjøpere, det er unisont fra dem at ingen tør røre Leeds pga snuskete buisness fra Bates. De frykter fremtidige søksmål om de overtar

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #531 på: August 13, 2011, 19:33:40 »
The club made £3m in profit during the last financial year and have made a seven-figure gain in three of the last four. Several teams in England are worried by bankruptcy but Leeds are not one of them or even close.



Vi er vel neppe i en finansiell krise, men spørsmålet er hvor det blir av de pengene vi har fått inn i overskudd de siste årene!
Hyggelig å lese at du spør hvor pengene tar veien...for et par år siden mente du bla hb for å ha konspirasjonsteorier.. ;)

Glenn K

Sv: Bates
« Svar #532 på: August 13, 2011, 19:37:50 »
Har snakket med en del potensielle oppkjøpere, det er unisont fra dem at ingen tør røre Leeds pga snuskete buisness fra Bates. De frykter fremtidige søksmål om de overtar

Og det eksisterer ikke et ''men'' hos noen av dem?   :-\

Ozzy96

Sv: Bates
« Svar #533 på: August 13, 2011, 20:20:31 »
uuuuuuuuuutttt battttttttesssss

Promotion 2010

Sv: Bates
« Svar #534 på: August 13, 2011, 20:23:42 »
The club made £3m in profit during the last financial year and have made a seven-figure gain in three of the last four. Several teams in England are worried by bankruptcy but Leeds are not one of them or even close.



Vi er vel neppe i en finansiell krise, men spørsmålet er hvor det blir av de pengene vi har fått inn i overskudd de siste årene!
Hyggelig å lese at du spør hvor pengene tar veien...for et par år siden mente du bla hb for å ha konspirasjonsteorier.. ;)

Jeg ønsker nok Bates ut like fullt som deg! Jeg ønsker å holde med en klubb som kan konkurrere i toppen av ligaen. Hvis du leste ett av mine innlegg rundt overtakelsen i 2005 så var jeg skeptisk til at en såpass voksen mann med en så broket fortid skulle ta over klubben vår. Men jeg så han da som den eneste mulige løsning til å redde klubben. Det står jeg ved fortsatt.

MEN lykkes han ikke i år så har jeg også sagt at jeg gjerne vil være med på å jage ham ut "dynket i tjære og dyppet i fjær"!  ;D


Jeg tror nok de fleste her inne er enige i at klubben Leeds United er langt fra der den hører hjemme og at tiden nå er inne til noen virkelig store fremskritt - MED NYE EIERE!!!!

OK?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: Bates
« Svar #535 på: August 13, 2011, 21:00:10 »
Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club Get out of our club, get out of our club, you chelsea bastard, get out of our club
Rogaland Whites

peder

Sv: Bates
« Svar #536 på: August 13, 2011, 21:05:54 »
Overskriften i intervjuet med bates i dagens programblad;

We are only 3 points behind the league leaders! ::)
Eller for å si det på en annen måte. 300 %  ;)

Glenn K

Sv: Bates
« Svar #537 på: August 13, 2011, 21:18:15 »
Leser på waccoe at Bates på ironisk vis vinket på supporterne som sang ''Bates Out'' for å få dem til å øke volumet...

Hobben

Sv: Bates
« Svar #538 på: August 13, 2011, 22:22:01 »
Leser på waccoe at Bates på ironisk vis vinket på supporterne som sang ''Bates Out'' for å få dem til å øke volumet...

Fyren er råtten!
Rogaland Whites

Ozzy96

Sv: Bates
« Svar #539 på: August 13, 2011, 22:26:09 »
fytti katta for ein pyton fyr  >:(