Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 363902 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #810 på: Desember 02, 2011, 18:42:16 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
Satser på at han under festmiddagen forteller at klubben er solgt til en milliardær fra West Yorkshire :)

Andersen

Sv: Bates
« Svar #811 på: Desember 02, 2011, 21:17:04 »
Tja, trur ikke han spør noen om lov. Han eier jo klubben . :P

Tom S

Sv: Bates
« Svar #812 på: Desember 02, 2011, 21:49:53 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
Satser på at han under festmiddagen forteller at klubben er solgt til en milliardær fra West Yorkshire :)

Går rykter om at Bates har solgt og at det skal annonseres iløpet av få dager...
Har ikkje mykje tru på det ryktet.
COME ON LEEDS !!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #813 på: Desember 02, 2011, 22:59:34 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
Satser på at han under festmiddagen forteller at klubben er solgt til en milliardær fra West Yorkshire :)

Går rykter om at Bates har solgt og at det skal annonseres iløpet av få dager...
Har ikkje mykje tru på det ryktet.

Men vil gjerne tro det, til den rette kjøper vel og merke:)

Andersen

Sv: Bates
« Svar #814 på: Desember 03, 2011, 10:59:54 »
Vil ikke tro , høre , se det før det er bevist  ::)

Boxman

Sv: Bates
« Svar #815 på: Desember 03, 2011, 15:48:26 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
Satser på at han under festmiddagen forteller at klubben er solgt til en milliardær fra West Yorkshire :)

Går rykter om at Bates har solgt og at det skal annonseres iløpet av få dager...
Har ikkje mykje tru på det ryktet.

TOMA!!!
Proud to be Leeds!

Woody

Sv: Bates
« Svar #816 på: Desember 03, 2011, 16:12:06 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
Satser på at han under festmiddagen forteller at klubben er solgt til en milliardær fra West Yorkshire :)

Går rykter om at Bates har solgt og at det skal annonseres iløpet av få dager...
Har ikkje mykje tru på det ryktet.

Pub rykter eller noko med litt meir hold i??
LIFE IS LEEDS

Tom S

Sv: Bates
« Svar #817 på: Desember 03, 2011, 18:29:06 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
Satser på at han under festmiddagen forteller at klubben er solgt til en milliardær fra West Yorkshire :)

Går rykter om at Bates har solgt og at det skal annonseres iløpet av få dager...
Har ikkje mykje tru på det ryktet.

Pub rykter eller noko med litt meir hold i??

På høgde med "pubrykter"...
Ein på facebook som har høyrt det av ein som kjenner ein som visstnok skal kjenne ein med inside informasjon...   :-\
COME ON LEEDS !!

Andersen

Sv: Bates
« Svar #818 på: Desember 03, 2011, 19:34:03 »
Nå blei jeg svimmel gitt! hørt meg her og hørt meg der , slike rykter bør en vel sitte litt på gjerde og avente litt.

Woody

Sv: Bates
« Svar #819 på: Desember 03, 2011, 19:58:21 »
Hva synes vi om at Bates feirer sin 80-årsdag på Elland Road?
Satser på at han under festmiddagen forteller at klubben er solgt til en milliardær fra West Yorkshire :)

Går rykter om at Bates har solgt og at det skal annonseres iløpet av få dager...
Har ikkje mykje tru på det ryktet.

Pub rykter eller noko med litt meir hold i??

På høgde med "pubrykter"...
Ein på facebook som har høyrt det av ein som kjenner ein som visstnok skal kjenne ein med inside informasjon...   :-\

Mao sikkert som den europeiske  økonomien altså ::) ::)
LIFE IS LEEDS

ollan

Sv: Bates
« Svar #820 på: Desember 04, 2011, 19:54:44 »
Gratulerer med dagen Ken Bates! 80 år og like sta......ø


Ollan
Ollan

Oggy

Sv: Bates
« Svar #821 på: Desember 04, 2011, 20:21:38 »
Herregud, holder han koken i 10 år til mon tro  :o
Oggy

Andersen

Sv: Bates
« Svar #822 på: Desember 04, 2011, 22:02:17 »
Han vil ikke gå glipp av hver eneste penny i denne klubben!

ØBS

Sv: Bates
« Svar #823 på: Desember 06, 2011, 02:30:44 »
Hørt rykter om at han har Peter Ridsdale i testamentet sitt...

Sikkert pubrykter det og, når jeg tenker meg om...
LUSCOS-hilsen
ØBS

martind

Sv: Bates
« Svar #824 på: Desember 06, 2011, 08:54:24 »
Hørt rykter om at han har Peter Ridsdale i testamentet sitt...

Sikkert pubrykter det og, når jeg tenker meg om...

Kan ikke vi spleise da Øyvind? :)
MOT!! We are Leeds!

Sydhagen

Sv: Bates
« Svar #825 på: Desember 20, 2011, 11:05:04 »
I mangel på en passende tråd plasserte jeg denne her:

http://www.northeastellandroad.co.uk/2011/12/19/is-the-elland-road-passion-gone/?

Enig med forfatteren her. Det som er viktig nå er at fansen står bak laget og "skremmer" bortelaget av banen! Må slutte med dette negative tøvet om å rope på Bates sin avgang gjennom hele kampen. Dette kan man gjøre ved å stille opp utenfor stadion og protestere når det ikke er kamp.

Gutta som skal gjøre jobben trenger all den støtte de kan få!

MOT!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Bates
« Svar #826 på: Desember 20, 2011, 15:04:53 »
I mangel på en passende tråd plasserte jeg denne her:

http://www.northeastellandroad.co.uk/2011/12/19/is-the-elland-road-passion-gone/?

Enig med forfatteren her. Det som er viktig nå er at fansen står bak laget og "skremmer" bortelaget av banen! Må slutte med dette negative tøvet om å rope på Bates sin avgang gjennom hele kampen. Dette kan man gjøre ved å stille opp utenfor stadion og protestere når det ikke er kamp.

Gutta som skal gjøre jobben trenger all den støtte de kan få!

MOT!



Det er neppe mangel på støtte fra tribunen som er problemet her...

La oss starte med Bates: Den mannen sprer ingen glede.  >:(

Når gutta på banen presterer bunnnivået sitt i kamp etter kamp, er det vanskelig å forlange at supporterne skal holde motet oppe i større grad enn hva de faktisk gjør.

Synes dette blir å plassere ansvaret på feil sted.....
Jon R.

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #827 på: Desember 21, 2011, 18:45:58 »
Nylig intervju på YR.

Sitat
Leeds chairman Ken Bates has said he will not gamble on the club's stability by borrowing money to buy new players.

Simon Grayson's side have faltered in recent weeks and the manager himself admitted after the weekend defeat to Reading that his team faced a real battle to finish in the top six again this season, prompting murmurings on the Elland Road terraces that new players were needed.
But Ba...tes told Yorkshire Radio: "Banks are not lending money for speculative work. They will not give you money to buy players. You can however fund long-term work.
"What we're doing now is a long-term investment. We have one of the best-appointed grounds in the league providing the highest quality of facilities for our fans, so when we get into the Premiership we're ready to go and not looking like a building site.
"We're one of the most stable clubs in the country. We will not take any risks and we will not spend money that we haven't got in the hope that we will go up."Vis mer

Selv om det er trist at det ikke kommer noen kanoner, kan man egentlig være uenig med Bates?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ingar-br

Sv: Bates
« Svar #828 på: Desember 21, 2011, 19:20:51 »
Nylig intervju på YR.

Sitat
Leeds chairman Ken Bates has said he will not gamble on the club's stability by borrowing money to buy new players.

Simon Grayson's side have faltered in recent weeks and the manager himself admitted after the weekend defeat to Reading that his team faced a real battle to finish in the top six again this season, prompting murmurings on the Elland Road terraces that new players were needed.
But Ba...tes told Yorkshire Radio: "Banks are not lending money for speculative work. They will not give you money to buy players. You can however fund long-term work.
"What we're doing now is a long-term investment. We have one of the best-appointed grounds in the league providing the highest quality of facilities for our fans, so when we get into the Premiership we're ready to go and not looking like a building site.
"We're one of the most stable clubs in the country. We will not take any risks and we will not spend money that we haven't got in the hope that we will go up."Vis mer

Selv om det er trist at det ikke kommer noen kanoner, kan man egentlig være uenig med Bates?
Fotball generelt bør snart handle litt mer etter Bates' prinsipper. Når en ser hvilke økonomisk fundament klubber fra adeccoligaen i Norge eller flere i premier league sitter med går fotballen generelt en dyster framtid i møte. Jeg hilser financial fair-play velkommen!
Når det er sagt har også jeg et ønske om en bedre spillerstall, men da med riktige signeringer, gjerne yngre karer med en lav prislapp som virkelig blomstrer etter en tid (Type Adam Clayton)
 

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #829 på: Desember 21, 2011, 19:25:32 »
Nylig intervju på YR.

Sitat
Leeds chairman Ken Bates has said he will not gamble on the club's stability by borrowing money to buy new players.

Simon Grayson's side have faltered in recent weeks and the manager himself admitted after the weekend defeat to Reading that his team faced a real battle to finish in the top six again this season, prompting murmurings on the Elland Road terraces that new players were needed.
But Ba...tes told Yorkshire Radio: "Banks are not lending money for speculative work. They will not give you money to buy players. You can however fund long-term work.
"What we're doing now is a long-term investment. We have one of the best-appointed grounds in the league providing the highest quality of facilities for our fans, so when we get into the Premiership we're ready to go and not looking like a building site.
"We're one of the most stable clubs in the country. We will not take any risks and we will not spend money that we haven't got in the hope that we will go up."Vis mer

Selv om det er trist at det ikke kommer noen kanoner, kan man egentlig være uenig med Bates?
Fotball generelt bør snart handle litt mer etter Bates' prinsipper. Når en ser hvilke økonomisk fundament klubber fra adeccoligaen i Norge eller flere i premier league sitter med går fotballen generelt en dyster framtid i møte. Jeg hilser financial fair-play velkommen!
Når det er sagt har også jeg et ønske om en bedre spillerstall, men da med riktige signeringer, gjerne yngre karer med en lav prislapp som virkelig blomstrer etter en tid (Type Adam Clayton)

Hadde vi hatt en mindre stall, 15-16 skikkelig gode spillere og 4-6 unggutter som banker på døra til aldersbestemte landslag så hadde jeg vært happy. Hvorfor bruke masse penger på fringe-players som kanskje ikke gjør noe annet enn å spre dårlig stemning....

Vi må bruke mer penger på de beste og ikke kjøpe/slippe de dårligste... "Mer penger på de beste" innenfor rimelighetens grenser...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Bates
« Svar #830 på: Desember 21, 2011, 22:09:17 »
Hvor er det blitt av pengene fikk for Kasper og Gradel? Borte vekk ???

hvor mye var det vi fikk for de 2, ca 3m?
"SNIFFER"

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #831 på: Desember 21, 2011, 22:34:30 »
Hvor er det blitt av pengene fikk for Kasper og Gradel? Borte vekk ???

hvor mye var det vi fikk for de 2, ca 3m?
Vedlikehold...stadig gjerder som må males og jordhull som må tettes.. :(

bwirum

Sv: Re: Bates
« Svar #832 på: Desember 21, 2011, 22:50:42 »
Toaletter som må males røde...

sendt fra tabben min
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Sv: Bates
« Svar #833 på: Desember 22, 2011, 10:12:00 »
Nylig intervju på YR.

Sitat
Leeds chairman Ken Bates has said he will not gamble on the club's stability by borrowing money to buy new players.

Simon Grayson's side have faltered in recent weeks and the manager himself admitted after the weekend defeat to Reading that his team faced a real battle to finish in the top six again this season, prompting murmurings on the Elland Road terraces that new players were needed.
But Ba...tes told Yorkshire Radio: "Banks are not lending money for speculative work. They will not give you money to buy players. You can however fund long-term work.
"What we're doing now is a long-term investment. We have one of the best-appointed grounds in the league providing the highest quality of facilities for our fans, so when we get into the Premiership we're ready to go and not looking like a building site.
"We're one of the most stable clubs in the country. We will not take any risks and we will not spend money that we haven't got in the hope that we will go up."Vis mer

Selv om det er trist at det ikke kommer noen kanoner, kan man egentlig være uenig med Bates?

Ikke noe galt med sunn drift og ambisjoner om PL fotball.  :)

Problemet er at Bates bygger luftslott, og sender regninga til supporterne. Selv spytter han ikke et øre inn i klubben.

Det Bates gjør nå er å ta opp lån for å bygge ut stadionfaciliterer med "sikkerhet" i en opsjon om tilbakekjøp, som vi aldri vil få realisert så lenge spillere med Premier League potensiale forsvinner ut av klubben i raskere tempo enn de kommer inn.

Videre tar han opp lån for å finansiere "sikre" investeringer i form av hotell og resturanter i direkte tilknytning til stadion. Vis meg en finansanalytiker med vettet i behold som i dagens situasjon vil kalle den slags investeringer som "sikre". Vi har en pågående finanskrise som ingen kan vite utgangen av. Dersom noen av de pessimistiske worst case analysene slår til, kan de "sikre" investeringene bli regelrette tapsprosjekter på både kort og lengre sikt.

Det merkelige er at Bates argumenterer som om at Premier League fotball er rett rundt hjørnet, samtidig som han mellom linjene forteller oss at Leeds United ikke har råd til å hente inn (eller beholde) spillerne som skal til for å få oss dit. Dette henger rett og slett ikke på greip.  :(
Jon R.

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #834 på: Desember 22, 2011, 10:26:24 »
Nylig intervju på YR.

Sitat
Leeds chairman Ken Bates has said he will not gamble on the club's stability by borrowing money to buy new players.

Simon Grayson's side have faltered in recent weeks and the manager himself admitted after the weekend defeat to Reading that his team faced a real battle to finish in the top six again this season, prompting murmurings on the Elland Road terraces that new players were needed.
But Ba...tes told Yorkshire Radio: "Banks are not lending money for speculative work. They will not give you money to buy players. You can however fund long-term work.
"What we're doing now is a long-term investment. We have one of the best-appointed grounds in the league providing the highest quality of facilities for our fans, so when we get into the Premiership we're ready to go and not looking like a building site.
"We're one of the most stable clubs in the country. We will not take any risks and we will not spend money that we haven't got in the hope that we will go up."Vis mer

Selv om det er trist at det ikke kommer noen kanoner, kan man egentlig være uenig med Bates?

Ikke noe galt med sunn drift og ambisjoner om PL fotball.  :)

Problemet er at Bates bygger luftslott, og sender regninga til supporterne. Selv spytter han ikke et øre inn i klubben.

Det Bates gjør nå er å ta opp lån for å bygge ut stadionfaciliterer med "sikkerhet" i en opsjon om tilbakekjøp, som vi aldri vil få realisert så lenge spillere med Premier League potensiale forsvinner ut av klubben i raskere tempo enn de kommer inn.

Videre tar han opp lån for å finansiere "sikre" investeringer i form av hotell og resturanter i direkte tilknytning til stadion. Vis meg en finansanalytiker med vettet i behold som i dagens situasjon vil kalle den slags investeringer som "sikre". Vi har en pågående finanskrise som ingen kan vite utgangen av. Dersom noen av de pessimistiske worst case analysene slår til, kan de "sikre" investeringene bli regelrette tapsprosjekter på både kort og lengre sikt.

Det merkelige er at Bates argumenterer som om at Premier League fotball er rett rundt hjørnet, samtidig som han mellom linjene forteller oss at Leeds United ikke har råd til å hente inn (eller beholde) spillerne som skal til for å få oss dit. Dette henger rett og slett ikke på greip.  :(

Jeg vil tro at Bates tenker at de investeringene er sikrere enn 2-3 overbetalte spillere som kanskje slår til. Om Bates har rett eller feil gjenstår å se.

At Bates har "rett" kan vi jo se på Leicester og Ipswich, at han tar "feil" ser vi jo på West Ham. Jeg ønsker ingenting mer enn et par "kanoner" som tusler inn gjennom portene på Elland Road, men forstår også de "kanonene" er vanskelig å signere pga MANGE grunner.

PL fotball er ikke langt unna for Leeds..... Langt for meg er kanskje noe annet enn for andre...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #835 på: Desember 22, 2011, 12:03:37 »
PL fotball er ikke langt unna for Leeds..... Langt for meg er kanskje noe annet enn for andre...
Det jeg så på lørdag var hvertfall langt unna PL for meg.
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #836 på: Desember 22, 2011, 14:14:38 »
PL fotball er ikke langt unna for Leeds..... Langt for meg er kanskje noe annet enn for andre...
Det jeg så på lørdag var hvertfall langt unna PL for meg.

Det jeg så live mot Blackpool også, men forsøker å børste skuffelsen av..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Bates
« Svar #837 på: Desember 22, 2011, 14:45:15 »
Det jeg så live mot Blackpool også, men forsøker å børste skuffelsen av..:)
Snur 2dag jul  ;)
Ups & Ups!!

newsome

Sv: Bates
« Svar #838 på: Desember 22, 2011, 22:04:46 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7391437/

Det er jul og da blir skikkelige nisser snill!!
Bates også, med denne hyggelige meldingen til Grayson ;)

RoarG

Sv: Bates
« Svar #839 på: Desember 22, 2011, 22:58:43 »
Den man elsker, tukter man.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020