Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 363906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Bates
« Svar #870 på: Desember 28, 2011, 11:43:07 »
Kritikken fra fansen mot Bates vil bare øke om ikke de sportslige resultatene forbedres og han fremdeles ikke øker "bevilgningene" til overganger og lønninger ganske raskt. Grayson må ta sin del av skylda for en ustabil sesong, men Bates står ikke langt bak.

Spørsmålet er jo om Bates faktisk vil frigi mer penger i januar. Det er det nå sterke signaler om, både gjennom uttalelser fra trenerne og via f.eks en norsk eks-agent på julebord på Jæren. Om klubben klarer å lokke spillerne de ønsker, uavhengig av penger, er jo en annen faktor.

Bates har nevnt Grayson i høst og hans behov for resultater, men jeg tror jo at Bates også selv føler behov for å vise at han er en handlingens mann rundt sin egen uttalelse om viktigheten av opprykk.

Det nevnes uforståelig nok i tråden her at man kanskje burde låne penger til å kjøpe spillere. Hvilken økonomisk planet man lever på da, vet ikke jeg. For det første; det er helt vanvittig for en sunn bedrift å gjøre. For det andre, får Leeds knapt nok låne en femmer til ny kaffemaskin (langt mindre til spillere som kan brekke benet dagen etter), og for det tredje; klubben både vil holde seg til - og har - penger den selv har tjent på å spillerkjøp.

De siste årene har pengene gått til utbygginger og forbedringer på anleggene. Langsiktige investeringer som virker fornuftige, men nå må potten flyttes til mer investeringer i stallen. Det virker på meg som at det ikke skal veldig mye til. Vi snakker ikke om å kjøpe inn et helt nytt lag, men om kanskje 2-3 betydelige spillere som gjør en forskjell. Om en eller flere av de er på lån, so be it.

SA

Gode og balanserte betraktninger dette, Svend.  :)
Jon R.

GeirO

Sv: Bates
« Svar #871 på: Desember 28, 2011, 13:33:52 »
Har aldri hatt så stor tro på at det å kjøpe mange spillere automatisk styrker laget, hvis det ikke er type ManCity- investeringer. Grunnen er at dette skaper ofte turbulens i troppen samt det faktum at det er bare veldig få (10 prosent ?) som blir en skikkelig suksess.

Kjøp gjerne et par gode spillere (har vi hørt det før), men nøkkelen til suksess vil bestandig være hvordan vi spiller, kamp etter kamp, og dette grunnlaget skapes bare på treningene.
MOT

Jon R

Sv: Bates
« Svar #872 på: Desember 28, 2011, 14:09:10 »
Har aldri hatt så stor tro på at det å kjøpe mange spillere automatisk styrker laget, hvis det ikke er type ManCity- investeringer. Grunnen er at dette skaper ofte turbulens i troppen samt det faktum at det er bare veldig få (10 prosent ?) som blir en skikkelig suksess.

Kjøp gjerne et par gode spillere (har vi hørt det før), men nøkkelen til suksess vil bestandig være hvordan vi spiller, kamp etter kamp, og dette grunnlaget skapes bare på treningene.
 

Jeg er uenig med deg, men jeg tror allikevel du er inne på noe av kjernen her, Geir.

Vi har jo kjøpt mange spillere de siste åra, men det har vært mye kvantitet og lite kvalitet. Slik må det blir så lenge vi i all vesentlighet må basere oss på å hente inn spillere på vei tilbake fra skade, eller som har forfalt på et eller annet reservelag over lengre tid.

Kvalitet handler om å hente inn spillere som i nær fortid/nåtid har prestert på et A-lag og som ganske umiddelbart kan bli impact players på vårt nivå. (Hvor blir det feks de gode signingene fra league One?) Jeg er sikker på at det finnes mange spillere fra ulike ligaer som lett vil ta nivået i Championship, uten at de behøver å koste en formue av den grunn.  En venstre ving, en høyre back og en offensiv sentral midt = tre problemplasser som vil kunne utgjøre en forskjell.... De 2,5 mill vi fikk inn for Kasper og Gradel, vil kunne gjøre underverker i en pr idag ubalansert tropp, uten at vi spiller hazard med økonomien av den grunn.  
Jon R.

Leedsfan

Sv: Re: Bates
« Svar #873 på: Desember 28, 2011, 14:47:52 »

Jeg sier ikke at det han skriver er galt, men det fremstår litt som synsing. Kanskje han treffer spikern på hodet?


Bare for å gjøre det klinkende klart: Jeg synser så det griner etter.  ;D

Det skal dog sies at synsingen i all hovedsak er basert på hva Bates selv har fortalt oss.  :P

Hvis du baserer det du skriver på hva Bates har sagt så må du huske å ta med ALT han har sagt, ikke bare litt her og der.  :-*

Du mener en slags doktorgradsavhandling om mannen? Det har jeg ikke tid til.  :)

Var ikke akkurat det jeg tenkte på, hadde vært fornøyd med en bachelor..:) Fortsett gjerne å synse Jon R, artig lesing..!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #874 på: Desember 28, 2011, 14:49:41 »
Har aldri hatt så stor tro på at det å kjøpe mange spillere automatisk styrker laget, hvis det ikke er type ManCity- investeringer. Grunnen er at dette skaper ofte turbulens i troppen samt det faktum at det er bare veldig få (10 prosent ?) som blir en skikkelig suksess.

Kjøp gjerne et par gode spillere (har vi hørt det før), men nøkkelen til suksess vil bestandig være hvordan vi spiller, kamp etter kamp, og dette grunnlaget skapes bare på treningene.
 

Jeg er uenig med deg, men jeg tror allikevel du er inne på noe av kjernen her, Geir.

Vi har jo kjøpt mange spillere de siste åra, men det har vært mye kvantitet og lite kvalitet. Slik må det blir så lenge vi i all vesentlighet må basere oss på å hente inn spillere på vei tilbake fra skade, eller som har forfalt på et eller annet reservelag over lengre tid.

Kvalitet handler om å hente inn spillere som i nær fortid/nåtid har prestert på et A-lag og som ganske umiddelbart kan bli impact players på vårt nivå. (Hvor blir det feks de gode signingene fra league One?) Jeg er sikker på at det finnes mange spillere fra ulike ligaer som lett vil ta nivået i Championship, uten at de behøver å koste en formue av den grunn.  En venstre ving, en høyre back og en offensiv sentral midt = tre problemplasser som vil kunne utgjøre en forskjell.... De 2,5 mill vi fikk inn for Kasper og Gradel, vil kunne gjøre underverker i en pr idag ubalansert tropp, uten at vi spiller hazard med økonomien av den grunn.  

Tror ikke vi får kjøpt Eden Hazard med vår økonomi... :-X
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Bates
« Svar #875 på: Desember 28, 2011, 15:12:18 »
Ja fokuset har vært på lånespillere, og gamlinger som har råtnet på en eller annen reservebenk. Dog med unntak i Clayton mm.

Hvorfor henter vi ikke gode spillere fra League 1-2? Ligaer med like forutsetninger som vår, mye fysisk fotball.

 

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #876 på: Desember 28, 2011, 15:33:59 »
Ja fokuset har vært på lånespillere, og gamlinger som har råtnet på en eller annen reservebenk. Dog med unntak i Clayton mm.

Hvorfor henter vi ikke gode spillere fra League 1-2? Ligaer med like forutsetninger som vår, mye fysisk fotball.



Pilkington og Seamus C. funker i PL..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ragnar

Sv: Bates
« Svar #877 på: Desember 28, 2011, 15:48:22 »
Har aldri hatt så stor tro på at det å kjøpe mange spillere automatisk styrker laget, hvis det ikke er type ManCity- investeringer. Grunnen er at dette skaper ofte turbulens i troppen samt det faktum at det er bare veldig få (10 prosent ?) som blir en skikkelig suksess.

Kjøp gjerne et par gode spillere (har vi hørt det før), men nøkkelen til suksess vil bestandig være hvordan vi spiller, kamp etter kamp, og dette grunnlaget skapes bare på treningene.
 

Jeg er uenig med deg, men jeg tror allikevel du er inne på noe av kjernen her, Geir.

Vi har jo kjøpt mange spillere de siste åra, men det har vært mye kvantitet og lite kvalitet. Slik må det blir så lenge vi i all vesentlighet må basere oss på å hente inn spillere på vei tilbake fra skade, eller som har forfalt på et eller annet reservelag over lengre tid.

Kvalitet handler om å hente inn spillere som i nær fortid/nåtid har prestert på et A-lag og som ganske umiddelbart kan bli impact players på vårt nivå. (Hvor blir det feks de gode signingene fra league One?) Jeg er sikker på at det finnes mange spillere fra ulike ligaer som lett vil ta nivået i Championship, uten at de behøver å koste en formue av den grunn.  En venstre ving, en høyre back og en offensiv sentral midt = tre problemplasser som vil kunne utgjøre en forskjell.... De 2,5 mill vi fikk inn for Kasper og Gradel, vil kunne gjøre underverker i en pr idag ubalansert tropp, uten at vi spiller hazard med økonomien av den grunn.  

Kan sikkert finne billige gode spillere i både L1 og L2 som ville kunne hevde seg i CCC. Stiller spørsmålstegn til hvorfor ikke det dukker opp flere sånne spillere om man vil være forsiktige med pengene. Er ikke Gwyn Williams noe god på speidingen allikevel? Eller stikker problemet dypere?
*In El Loco we trust!*

Hallgeir *

Sv: Bates
« Svar #878 på: Desember 28, 2011, 17:04:57 »
Ja fokuset har vært på lånespillere, og gamlinger som har råtnet på en eller annen reservebenk. Dog med unntak i Clayton mm.

Hvorfor henter vi ikke gode spillere fra League 1-2? Ligaer med like forutsetninger som vår, mye fysisk fotball.



Her inne blir vel alle i den kategorien stort sett betegnet som rask...
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Bates
« Svar #879 på: Desember 28, 2011, 17:35:01 »
Ja fokuset har vært på lånespillere, og gamlinger som har råtnet på en eller annen reservebenk. Dog med unntak i Clayton mm.

Hvorfor henter vi ikke gode spillere fra League 1-2? Ligaer med like forutsetninger som vår, mye fysisk fotball.

Veldig enig i dette og har skrevet det selv flere ganger. Norwichs suksessformel, kontra Blackpools, er/var i å hente sultne, gode spillere fra "lavere nivå", fremfor å hente spillere fra PL som enten er matleie (Andy Reid, selv om det ikke ser slik ut) eller spillere som aldri har vært gode nok i divisjonen (Harewood m.fl.)

Norwich har derimot hentet folk som Pilkington eller Morison, hvorav sistnevnte var Conference-spiller for ikke mange årene tilbake. Disse er antakelig langt billigere enn "PL-never wasses" - i det minste om man tar med lønnsnivået, pluss at de er langt mer attraktive for videresalg, slik at økonomien er sikrere med slike typer.

Det samme ser man jo i norsk fotball. Mange henter dyre utlendinger, mens folk som Moa og Mos spiller i Skeid...
Marching on together!

ollan

Sv: Bates
« Svar #880 på: Desember 28, 2011, 18:23:10 »
Ja fokuset har vært på lånespillere, og gamlinger som har råtnet på en eller annen reservebenk. Dog med unntak i Clayton mm.

Hvorfor henter vi ikke gode spillere fra League 1-2? Ligaer med like forutsetninger som vår, mye fysisk fotball.



Her inne blir vel alle i den kategorien stort sett betegnet som rask...

 :D
Ollan

Jon R

Sv: Re: Bates
« Svar #881 på: Desember 28, 2011, 20:28:00 »


Var ikke akkurat det jeg tenkte på, hadde vært fornøyd med en bachelor..:) Fortsett gjerne å synse Jon R, artig lesing..!

Artig å synse litt ja. Ikke minst når man (gjerne år) senere blir konfrontert med sine tidligere "spådommer".  ;D
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #882 på: Desember 28, 2011, 21:57:03 »

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #883 på: Desember 28, 2011, 22:11:00 »
Dagens intervju med gamlingen;

http://soundcloud.com/back2basics/kb-28-dec-interview

"spend your money with the club, make sure it stays with the club"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

John Hawley

Sv: Bates
« Svar #884 på: Desember 28, 2011, 23:33:12 »
Var det ikke et ordtak en gang som sa "kjøper du league one spillere, så får du et league one lag"?

Hallgeir *

Sv: Bates
« Svar #885 på: Desember 30, 2011, 09:13:31 »
Utrolig hva Bates kan få seg til å si. Dette kan leses i YEP.


Ken Bates has claimed that the actions of some dissenting supporters is jeopardising hopes of future investment in Leeds United, writes Leon Wobschall.


The United chairman, under fire from sections of fans since the start of the season, insists that criticism is having a negative effect and putting off potential new investors.

Speaking on Yorkshire Radio, Bates said: “We’re still looking for more investors and we’re talking to them on a regular basis.

“But the difficulty is the difference between what they say and [what they] can do. Of course, when they see chants and banners in the papers, they often say: ‘I don’t want any of that, why should I be bothered – I don’t want to get involved’.

“It’s a matter of public record that a very good, would-be investor was going to go into Everton and then said: ‘It’s not for me, I don’t want my kids to take the muck that the existing directors take, at school. So they didn’t go in.

“Fans have to realise that we’re now on a world-wide stage and everything – be it Facebook, Twitter and all the other nonsensical sites – what you say may create consequences which you haven’t planned.

“But having said that, we’re in a good shape
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Bates
« Svar #886 på: Desember 30, 2011, 09:17:51 »
Ahh, for en herlig dobbelmoralisme! :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Masinga

Sv: Bates
« Svar #887 på: Desember 30, 2011, 09:53:51 »
Fantastisk, Bates! Minner nesten om Gadaffi, som sa følgende en gang: "I am not such a dictator that I would shut down Facebook. I`ll merely imprison anyone who logs in to it."
Masinga, medl.nr. 1250

Runar

Sv: Bates
« Svar #888 på: Desember 30, 2011, 10:12:40 »
Uten å ha vært på kontoret til Bates... Så er jeg jo glup nok til å se at dersom ikke Bates klarer å selge inn Leeds til investorer grunnet et banner på stadion så er han kanskje europas mest udugelige selger...
 

rd1

Sv: Bates
« Svar #889 på: Desember 30, 2011, 10:20:55 »
Siste regnskap jeg så viste underskudd før inntekt fra salg av spillere. Dette mer en indikerer at vi ikke har ressurser til noen spillerkjøp eller lønn til gode spillere. Videre støttes teorien om at vi ikke har ressurser til å satse, med at god spillere forlater oss gratis pga vi ikke matcher kravene deres.

i en slik situasjon nytter det ikke å bygge vip tribune eller å gjøre feil signeringer. begge må ut!
"Who needs Cantona??"

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #890 på: Desember 30, 2011, 11:47:22 »
Jeg ser at pipa begynner å få en annen lyd....
Det som er utrolig er at KB har jo uttalt at han er interessert i at folk skal investere i klubben, men at han ennå ikke har sett noen av disse....nå er det visst supporterne som er skyld i at investorer uteblir....hvem med hjernen i behold tør å satse penger i en klubb med KB som hovedaksjonær og styreformann??
Det er bare en vei ut av dette: tving ham til salg!Den eneste som hjelper er at han begynner å tape penger massivt-da vil han prøve å komme ut av det fortest mulig.Hva om det hadde kommet 5000 tilskuere 3 hjemmekamper på rad???
Uff, mannen er en ulykke for klubben :(

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #891 på: Desember 30, 2011, 12:47:41 »
Jeg ser at pipa begynner å få en annen lyd....
Det som er utrolig er at KB har jo uttalt at han er interessert i at folk skal investere i klubben, men at han ennå ikke har sett noen av disse....nå er det visst supporterne som er skyld i at investorer uteblir....hvem med hjernen i behold tør å satse penger i en klubb med KB som hovedaksjonær og styreformann??
Det er bare en vei ut av dette: tving ham til salg!Den eneste som hjelper er at han begynner å tape penger massivt-da vil han prøve å komme ut av det fortest mulig.Hva om det hadde kommet 5000 tilskuere 3 hjemmekamper på rad???
Uff, mannen er en ulykke for klubben :(


En investor er jo en som vil ha avkastning på pengene sine. I følge deg og flere så er jo Bates en investor, da han tar penger ut av Leeds United. Ønsker du da virkelig flere investorer som satser på avkastning = tapper klubben for penger? I følge Bates har han ikke tatt ut lønn så lenge han har vært i klubben.

Søkte på google og fikk ingen treff på "veldedighets investor"... Jeg vil definere en "veldedighets investor" som en som spytter inn sine egne penger i et prosjekt og ikke tror/forventer avkastning.

 :-\ :-* 8) ;D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #892 på: Desember 30, 2011, 13:32:52 »
Jeg ser at pipa begynner å få en annen lyd....
Det som er utrolig er at KB har jo uttalt at han er interessert i at folk skal investere i klubben, men at han ennå ikke har sett noen av disse....nå er det visst supporterne som er skyld i at investorer uteblir....hvem med hjernen i behold tør å satse penger i en klubb med KB som hovedaksjonær og styreformann??
Det er bare en vei ut av dette: tving ham til salg!Den eneste som hjelper er at han begynner å tape penger massivt-da vil han prøve å komme ut av det fortest mulig.Hva om det hadde kommet 5000 tilskuere 3 hjemmekamper på rad???
Uff, mannen er en ulykke for klubben :(


En investor er jo en som vil ha avkastning på pengene sine. I følge deg og flere så er jo Bates en investor, da han tar penger ut av Leeds United. Ønsker du da virkelig flere investorer som satser på avkastning = tapper klubben for penger? I følge Bates har han ikke tatt ut lønn så lenge han har vært i klubben.

Søkte på google og fikk ingen treff på "veldedighets investor"... Jeg vil definere en "veldedighets investor" som en som spytter inn sine egne penger i et prosjekt og ikke tror/forventer avkastning.

 :-\ :-* 8) ;D
Har du ennå ikke forstått hva jeg ønsker...?
Bates out!

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #893 på: Desember 30, 2011, 13:41:57 »
Jeg ser at pipa begynner å få en annen lyd....
Det som er utrolig er at KB har jo uttalt at han er interessert i at folk skal investere i klubben, men at han ennå ikke har sett noen av disse....nå er det visst supporterne som er skyld i at investorer uteblir....hvem med hjernen i behold tør å satse penger i en klubb med KB som hovedaksjonær og styreformann??
Det er bare en vei ut av dette: tving ham til salg!Den eneste som hjelper er at han begynner å tape penger massivt-da vil han prøve å komme ut av det fortest mulig.Hva om det hadde kommet 5000 tilskuere 3 hjemmekamper på rad???
Uff, mannen er en ulykke for klubben :(


En investor er jo en som vil ha avkastning på pengene sine. I følge deg og flere så er jo Bates en investor, da han tar penger ut av Leeds United. Ønsker du da virkelig flere investorer som satser på avkastning = tapper klubben for penger? I følge Bates har han ikke tatt ut lønn så lenge han har vært i klubben.

Søkte på google og fikk ingen treff på "veldedighets investor"... Jeg vil definere en "veldedighets investor" som en som spytter inn sine egne penger i et prosjekt og ikke tror/forventer avkastning.

 :-\ :-* 8) ;D
Har du ennå ikke forstått hva jeg ønsker...?
Bates out!

Jeg ønsker det samme, men skjønner ikke du hva jeg og mange andre prøver å si?? Det er tøffe økonomiske tider i verden. Det å investere penger i en fotballklubb er ikke noe jeg ville tatt sjansen på hvis det var avkastning jeg var ute etter. Det virker som du og andre ønsker en eier som bare spytter penger inn i Leeds United uten å ta noen penger ut av klubben igjen. Jeg hadde ikke hatt noe imot en slik eier hvis han hadde hatt en genuin interesse for fotball, men slike eiere vokser ikke på trær.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bates
« Svar #894 på: Desember 30, 2011, 13:44:48 »
Jeg så artikkelen der han forsøker seg med å skylde på de av fansen som protesterer høylytt når det gjelder mangel på investeringslyst i klubben. Det er ganske fantastisk å legge ansvaret på de som faktisk følger klubben og elsker laget for at de protesterer. Herrejemini!! Det er jo for pokker det samme som for ei bikkje å glefse etter den som mater den og det gjør de faktisk ikke. Bikkja er mye klokere enn det.  :-[
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #895 på: Desember 30, 2011, 14:01:24 »
Jeg så artikkelen der han forsøker seg med å skylde på de av fansen som protesterer høylytt når det gjelder mangel på investeringslyst i klubben. Det er ganske fantastisk å legge ansvaret på de som faktisk følger klubben og elsker laget for at de protesterer. Herrejemini!! Det er jo for pokker det samme som for ei bikkje å glefse etter den som mater den og det gjør de faktisk ikke. Bikkja er mye klokere enn det.  :-[
Godt sagt!

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #896 på: Desember 30, 2011, 14:03:11 »
Jeg så artikkelen der han forsøker seg med å skylde på de av fansen som protesterer høylytt når det gjelder mangel på investeringslyst i klubben. Det er ganske fantastisk å legge ansvaret på de som faktisk følger klubben og elsker laget for at de protesterer. Herrejemini!! Det er jo for pokker det samme som for ei bikkje å glefse etter den som mater den og det gjør de faktisk ikke. Bikkja er mye klokere enn det.  :-[

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Bates
« Svar #897 på: Desember 30, 2011, 14:30:45 »
Jeg ser at pipa begynner å få en annen lyd....
Det som er utrolig er at KB har jo uttalt at han er interessert i at folk skal investere i klubben, men at han ennå ikke har sett noen av disse....nå er det visst supporterne som er skyld i at investorer uteblir....hvem med hjernen i behold tør å satse penger i en klubb med KB som hovedaksjonær og styreformann??
Det er bare en vei ut av dette: tving ham til salg!Den eneste som hjelper er at han begynner å tape penger massivt-da vil han prøve å komme ut av det fortest mulig.Hva om det hadde kommet 5000 tilskuere 3 hjemmekamper på rad???
Uff, mannen er en ulykke for klubben :(

Får man voksen ut av øra under pipespill er det mulig man kan inbille seg at det er pipa som har endret låt. Du har tydeligvis ikke lest like mange innlegg om Bates som du har opprettet Batestråder.

Min spådom om effekten av en boykott er rett og slett at det blir enda mindre penger til lønninger og spillerkjøp. Og at Bates lever et par år ekstra kun på pur faenskap.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Re: Bates
« Svar #898 på: Desember 30, 2011, 14:43:14 »
Det er jo sant, både som Bates og hans kritikere sier..

Ikke en eneste noenlunde oppegående forretningsperson med familie og i England ville investere verken i noe Bates styrer eller en fotballklubb. Hva i all verden ville de få igjen for det annet enn gerd og krav om "å åpne lommeboka"? En fotballsupporter blir aldri fornøyd. Det er en del av hans vesen. Se på Scumfansen som ville sparke Sir Whiskynese den sesongen de tok tredjeplassen i serien.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Re: Bates
« Svar #899 på: Desember 30, 2011, 22:13:23 »
Det er jo sant, både som Bates og hans kritikere sier..

Ikke en eneste noenlunde oppegående forretningsperson med familie og i England ville investere verken i noe Bates styrer eller en fotballklubb. Hva i all verden ville de få igjen for det annet enn gerd og krav om "å åpne lommeboka"? En fotballsupporter blir aldri fornøyd. Det er en del av hans vesen. Se på Scumfansen som ville sparke Sir Whiskynese den sesongen de tok tredjeplassen i serien.

-LeifO

Moderatortroll.
Jeg forstår det slik som om du synes vi bør være (sånn noenlunde) fornøyd med måten Bates styrer klubben vår på, lojosang. Jeg forstår det også som at du til en viss grad harselerer med fotballsupportere sånn generelt. Stemmer mine antagelser? Og kan du videre presisere, gjerne uten å være sarkastisk og hånlig, hvorfor vi bør være fornøyd med tingenens tilstand for tiden?