Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 363917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1170 på: Januar 23, 2012, 19:39:03 »
På et annet område så avholdes det et interessant møte imorgen hvor det legges strategi videre for å få ny eier på banen. Der blir bl.a. det å finne alternativ eier ett av temaene. Jeg har alt hørt noen av taktikkforslagene og tror det kan komme mye positivt ut av det.

Jobber for å få best mulig dekning rundt dette i kommende TPN.

SA

HÆÆÆ?
noe positivt? jøss. ja det kan bli spennende. har dog mine tvil på "any changes"  :-\

Må vel inn  en  ny  heleier da, for eksisterer vel ikke noen som vil investere mens KB sitter til rors.

Svend Anders

Sv: Bates
« Svar #1171 på: Januar 23, 2012, 19:54:10 »
Møtet imorgen er ikke i regi av klubben, det er fans, LUST etc som går sammen. Regnet med dere hadde sett invitasjonen.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1172 på: Januar 23, 2012, 20:27:46 »
Det står jo om dette møtet på Waccoe..

Jeg tror ikke Bates var så lur når han kom med dette tallet, uansett om det er 30 mill mer enn Derby og 40 mill mer enn Barnsley (tall tatt rett ut i fra luften). Hvis det viser seg at vi bruker 35% av omsetningen på A-laget i form av lønn, transfers og andre omkostninger så er jo summen liten...

Dette må jo Bates skjønne at han kom til å bli arrestert på??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Bates
« Svar #1173 på: Januar 23, 2012, 20:52:44 »
Det står jo om dette møtet på Waccoe..

Jeg tror ikke Bates var så lur når han kom med dette tallet, uansett om det er 30 mill mer enn Derby og 40 mill mer enn Barnsley (tall tatt rett ut i fra luften). Hvis det viser seg at vi bruker 35% av omsetningen på A-laget i form av lønn, transfers og andre omkostninger så er jo summen liten...

Dette må jo Bates skjønne at han kom til å bli arrestert på??

Har alderdommen endelig begynt å innhente gubben? Har han kommet til et punkt der alle selvmotsigelsene og bortforklaringene gjør at han mister oversikten? Bates har jo vært en mester i tåkelegge fakta slik at man vanskelig kan ta han på noe veldig konkret. Denne gangen kan det se ut som om han har forært oss en "gavepakke" i form av konkrete tall og størrelser som kanskje vil bevise at Bates prioriterer helt andre ting enn fotballlaget når budsjettet legges i støpeskjeen.

En tanke: Er det utbyggingen av de nye stadion/ hotell/resturant facilitetene som suger alt overskudd ut av kassa? Har Bates forregnet seg og gått på en smell i form av overskridelser som nå må dekkes opp gjennom salg av våre mest attraktive spillere?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1174 på: Januar 23, 2012, 21:35:29 »
Det står jo om dette møtet på Waccoe..

Jeg tror ikke Bates var så lur når han kom med dette tallet, uansett om det er 30 mill mer enn Derby og 40 mill mer enn Barnsley (tall tatt rett ut i fra luften). Hvis det viser seg at vi bruker 35% av omsetningen på A-laget i form av lønn, transfers og andre omkostninger så er jo summen liten...

Dette må jo Bates skjønne at han kom til å bli arrestert på??

Har alderdommen endelig begynt å innhente gubben? Har han kommet til et punkt der alle selvmotsigelsene og bortforklaringene gjør at han mister oversikten? Bates har jo vært en mester i tåkelegge fakta slik at man vanskelig kan ta han på noe veldig konkret. Denne gangen kan det se ut som om han har forært oss en "gavepakke" i form av konkrete tall og størrelser som kanskje vil bevise at Bates prioriterer helt andre ting enn fotballlaget når budsjettet legges i støpeskjeen.

En tanke: Er det utbyggingen av de nye stadion/ hotell/resturant facilitetene som suger alt overskudd ut av kassa? Har Bates forregnet seg og gått på en smell i form av overskridelser som nå må dekkes opp gjennom salg av våre mest attraktive spillere?  ???

Eddie beskrev jo utgiftene som "huge" og "a lot of money" på radioen på lørdag, 100 milllioner høres jo unektelig mye ut. Kanskje ikke så mye når den totale omsetningen er på 300+ millioner. Litt artig å tenke på at min arbeidsplass har utgifter på 7000 millioner og overskrider dette.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Bates
« Svar #1175 på: Januar 25, 2012, 18:20:10 »
Møtet imorgen er ikke i regi av klubben, det er fans, LUST etc som går sammen. Regnet med dere hadde sett invitasjonen.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Regner med det er dette møtet du viser til SA:

L.U.S.T STATEMENT

The Leeds United Supporters Trust is today setting out its vision for the future, as its campaign for change gathers pace.

After consultation,  our members wanted us to make the following points:

 1.       We want to see a successful Leeds United on and off the pitch. We believe that Leeds United will only truly maximise its financial potential by becoming a Premier League side again. While we understand the importance of maximising revenue streams off the pitch, our members want the Leeds United board to focus the lion’s share of their efforts on the pitch. A successful Leeds team playing in the Premier League will earn much more for the club than any non-football related operations, and will in turn allow non-football related income to grow more rapidly. Premier League football will immediately increase the attractiveness of corporate hospitality for those who want it, and will be the tide that takes the club’s non-football related operations to new levels. Fans want to see forward movement, to see Leeds United building a squad both to get us promoted and to stay there. The goal of Premier League football cannot be achieved by the repeated sale of our best players, or by continually allowing player’s contracts to run down. We want young players at our academy, and players who join us from other clubs, to see their future at Leeds United; and not leave for clubs who have made it to the Premier League before us. We believe that our fans and players would like to see Leeds United show ambition, and to make timely and competitive contract offers that reflect the capabilities of a well run, financially stable club with a bright future. Part of that stable future mandates that we once again own our own ground and our own training facilities, rather than continue to pay rent to offshore entities in tax havens - outgoing money that could be better spent improving the squad and academy resources.

 2.       We also appreciate the need to spend wisely and within our means. We do not want a return to the boom-and-bust policies of recent history. However, past mistakes are not an excuse to fail to move forward, and constant reminders of the shortcomings of previous boards are not relevant to planning for the future. We have to stop looking backwards, and march on together. The time has now come for a more forward-looking approach.

 3.       Positive relations with fans' groups of all kinds are necessary for financial success. We want to focus on bringing back fans that have felt increasingly disenfranchised and alienated by the unnecessary turmoil on and off the pitch. We want the club to also attract new fans by offering a positive match day experience. We want to work in partnership with the club and all local bodies to give the City of Leeds a club to be proud of. We want to help Leeds United have positive working relations with Leeds City Council, West Yorkshire Police and the local media, free from bans, lawsuits and public spats. We want a club that will listen to and that cares about its fans, and a club that is eager to engage in sustained two-way dialogue regarding issues of importance and genuine concern to supporters.

 4.        We yearn for a return to the traditional, enjoyable match day experience; our members tell us that attending games at Elland Road has almost become a chore. The atmosphere inside the ground has become as negative as we can ever remember it, and relations with the stewards have deteriorated to an extent that it adversely affects the match day for many of our members. Events off the field are overshadowing events on the pitch, and the effect of this is being felt in the stands and creating an unpleasant atmosphere in the ground. Our members also tell us they feel alienated from their club, and see themselves merely as cash cows with no say in how their hard-earned money is being spent. This is reflected, we are told, in an increasing unwillingness to buy club merchandise and refreshments within the ground, as fans are unwilling to spend money that they do not believe will be used to improve the most important part of Leeds United: the football team. The most financially successful clubs in the game maximise their matchday income and Leeds United need to grow this part of the business and not let it wither away. Our members want their emotional and financial investment in Leeds United to be recognised by once again being able to feel they are a valued and vital part of Leeds United Football Club, not merely customers who must put up or shut up.
 

LUFC is first and foremost a football club, but the spirit of our football club has been lost somewhere along the way. Leeds fans are amongst the most loyal and proud in the world, but that loyalty and pride is entwined with our history of success on the football pitch - and the hope of more in the future -and with the unique experience of match days at Elland Road. That is where our loyalty, our pride, and the potential for the greatest commercial successes lie. By showing ambition on the football pitch, without repeating the mistakes of the past; by improving relations between the club and its supporters, and with the city as a whole; and by involving the supporters in bringing back a positive atmosphere at Elland Road, we believe Leeds United can once more enjoy the great days we all want to be part of. We are Leeds, and we believe that now is the time for a sustained effort to move forward together; we believe that now is the time for change.

We encourage all current L.U.S.T members to help us spread the word about the new vision and to invite their fellow Leeds fans to become members of the Trust.

www.lufctrust.org


http://us2.campaign-archive2.com/?u=961b4c64f7799c1c11c962c47&id=ef65b01f41&e=76f9d195f1
COME ON LEEDS !!

SOL

Sv: Bates
« Svar #1176 på: Januar 28, 2012, 19:43:32 »
Får vi ikke inn noen GODE spillere i dette vinduet er jeg tilbøyelig til å være med i hylekoret:
Bates OUT!
 

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1177 på: Januar 28, 2012, 19:50:45 »
Det som er litt komisk er at Harvey, som forhandler kontrakter med nye og "gamle" spillere sa når Bates og gjengen var i Oslo at han ikke hadde peiling på fotball, kun på business... Ser jo nå resultatet av det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Borge

Sv: Bates
« Svar #1178 på: Januar 28, 2012, 21:30:33 »
Det har tidligere vært kommentarer på forumet knyttet til Bates sin overtakelse av Leeds om at han ved opprykk til PL innen 2015? måtte innfri gjeld som kreditorene da måtte avskrive ifm overtakelsen. Er det noe i dette, og er det i så fall dokumenterbart????
Borge

euphor9

Sv: Bates
« Svar #1179 på: Januar 28, 2012, 21:37:48 »
Får vi ikke inn noen GODE spillere i dette vinduet er jeg tilbøyelig til å være med i hylekoret:
Bates OUT!



Bates er en skabbete kjøter! :P

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1180 på: Januar 28, 2012, 23:16:21 »
Det har tidligere vært kommentarer på forumet knyttet til Bates sin overtakelse av Leeds om at han ved opprykk til PL innen 2015? måtte innfri gjeld som kreditorene da måtte avskrive ifm overtakelsen. Er det noe i dette, og er det i så fall dokumenterbart????

Nå må vi være varsomme med konspirasjonsteorier her på forumet, jeg kom med et lignende spørsmål  for en god stund tilbake og fikk høre det i mine tilsvar.  Bare et godt råd  ;)

Gufrias

Sv: Bates
« Svar #1181 på: Januar 28, 2012, 23:26:06 »
Det har tidligere vært kommentarer på forumet knyttet til Bates sin overtakelse av Leeds om at han ved opprykk til PL innen 2015? måtte innfri gjeld som kreditorene da måtte avskrive ifm overtakelsen. Er det noe i dette, og er det i så fall dokumenterbart????
Jeg for min del tar for god fisk det som Svend Anders har skrevet tidligere i denne tråden. Altså at det er en sånn betingelse (jeg tror det var 2017 - fritt etter hukommelsen), og at inntektene av PL-spill langt overstiger den gjelda som da vil gjenoppstå.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Bates
« Svar #1182 på: Januar 28, 2012, 23:26:14 »
Det har tidligere vært kommentarer på forumet knyttet til Bates sin overtakelse av Leeds om at han ved opprykk til PL innen 2015? måtte innfri gjeld som kreditorene da måtte avskrive ifm overtakelsen. Er det noe i dette, og er det i så fall dokumenterbart????

Nå må vi være varsomme med konspirasjonsteorier her på forumet, jeg kom med et lignende spørsmål  for en god stund tilbake og fikk høre det i mine tilsvar.  Bare et godt råd  ;)

Dette har jo SA svart på sikkert 100 ganger. Selv om det må betales noen kroner ekstra når vi rykker opp så vil inntektene overskygge dette....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Sv: Bates
« Svar #1183 på: Januar 28, 2012, 23:33:45 »
Har vært på kamper i Chesterfield og Blackpool denne helga. Det er fantastisk å høre hvor positivt supporterne snakker om sine managere og Chairmen, selv om ikke alt er rosenrødt i klubbene. Det er også en fryd å lese positive innlegg med visjoner fra Chairmen i kamp- programmene.

Eia var vi der...Vi har en utilregnelig gal Chairman som har null tillitt i resten av fotball England. Folk ler og rister på hodet når jeg nevner ham. Leeds United kan ikke få framgang med Bates med roret!

Bates OUT og bort fra denne planet!

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1184 på: Januar 29, 2012, 09:57:58 »
Slikt opplever ikke vi.Det ser ut til at ingen vil ha noe som helst med KB å gjøre...
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4079550/Championship-news-Reading-receive-Russian-cash-boost.html

Borge

Sv: Bates
« Svar #1185 på: Januar 29, 2012, 11:17:42 »
Det har tidligere vært kommentarer på forumet knyttet til Bates sin overtakelse av Leeds om at han ved opprykk til PL innen 2015? måtte innfri gjeld som kreditorene da måtte avskrive ifm overtakelsen. Er det noe i dette, og er det i så fall dokumenterbart????
Jeg for min del tar for god fisk det som Svend Anders har skrevet tidligere i denne tråden. Altså at det er en sånn betingelse (jeg tror det var 2017 - fritt etter hukommelsen), og at inntektene av PL-spill langt overstiger den gjelda som da vil gjenoppstå.
Orket bare ikke å lese 40 sider :D
Hvis man kombinerer dette med uklart eierskap til ER og TA er det jo ikke rart at investorer ikke står i kø:-) Er jo oftest greit å vite hva man kjøper.
Borge

Gufrias

Sv: Bates
« Svar #1186 på: Januar 29, 2012, 12:52:19 »
Slikt opplever ikke vi.Det ser ut til at ingen vil ha noe som helst med KB å gjøre...
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4079550/Championship-news-Reading-receive-Russian-cash-boost.html
Ja, enn om vi også kunne fått tak i en investor som er omtalt både på forbes.com og rumafia.ru ...det hadde vært noe, det ::)
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1187 på: Januar 29, 2012, 14:00:21 »
Slikt opplever ikke vi.Det ser ut til at ingen vil ha noe som helst med KB å gjøre...
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4079550/Championship-news-Reading-receive-Russian-cash-boost.html
Ja, enn om vi også kunne fått tak i en investor som er omtalt både på forbes.com og rumafia.ru ...det hadde vært noe, det ::)
Du er fornøyd med tingenes tilstand forstår jeg....

Dennis

Sv: Bates
« Svar #1188 på: Januar 29, 2012, 17:22:18 »
Slikt opplever ikke vi.Det ser ut til at ingen vil ha noe som helst med KB å gjøre...
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4079550/Championship-news-Reading-receive-Russian-cash-boost.html
Ja, enn om vi også kunne fått tak i en investor som er omtalt både på forbes.com og rumafia.ru ...det hadde vært noe, det ::)
Du er fornøyd med tingenes tilstand forstår jeg....

Er ikke du selvutnevnt forkjemper for "noe i mellom" DHY? Liten vits å karakterisere folk som Bates-tilhengere/fornøyd med tingenes tilstand, fordi de ikke vil ha AKKURAT det samme som deg. Tåpelig er det.

Jeg vil ikke ha oljesjeik/oligark eller eiere av den amerikanske idrettsmodellen. Det betyr ikke at jeg liker Ken Bates' stil heller. Det finnes faktisk verre ting, tro det eller ei.
Marching on together!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1189 på: Januar 29, 2012, 17:26:04 »
Slikt opplever ikke vi.Det ser ut til at ingen vil ha noe som helst med KB å gjøre...
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4079550/Championship-news-Reading-receive-Russian-cash-boost.html
Ja, enn om vi også kunne fått tak i en investor som er omtalt både på forbes.com og rumafia.ru ...det hadde vært noe, det ::)
Du er fornøyd med tingenes tilstand forstår jeg....

Er ikke du selvutnevnt forkjemper for "noe i mellom" DHY? Liten vits å karakterisere folk som Bates-tilhengere/fornøyd med tingenes tilstand, fordi de ikke vil ha AKKURAT det samme som deg. Tåpelig er det.

Jeg vil ikke ha oljesjeik/oligark eller eiere av den amerikanske idrettsmodellen. Det betyr ikke at jeg liker Ken Bates' stil heller. Det finnes faktisk verre ting, tro det eller ei.
Trenger ikke å ha ekstrem hukommelse for å vite det. Vil vel faktisk påstå at Ridsdale var verre...

newsome

Sv: Bates
« Svar #1190 på: Januar 29, 2012, 22:31:18 »
http://bates-out.com/

Håper fansen har fått nok nå!!!
Klubben i vårt hjerte fortjener ikke å bli drevet slik lenger.

DenHviteYeboah

Sv: Bates
« Svar #1191 på: Januar 29, 2012, 22:44:50 »
http://bates-out.com/

Håper fansen har fått nok nå!!!
Klubben i vårt hjerte fortjener ikke å bli drevet slik lenger.
Dette har jeg ventet lenge på!Bates out!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1192 på: Januar 29, 2012, 22:45:43 »
http://bates-out.com/

Håper fansen har fått nok nå!!!
Klubben i vårt hjerte fortjener ikke å bli drevet slik lenger.
Dette har jeg ventet lenge på!Bates out!
+1  !

rober

Sv: Bates
« Svar #1193 på: Januar 29, 2012, 22:50:34 »
http://bates-out.com/

Håper fansen har fått nok nå!!!
Klubben i vårt hjerte fortjener ikke å bli drevet slik lenger.
Dette har jeg ventet lenge på!Bates out!
+1  !

+1

Mr. Leeds

Sv: Bates
« Svar #1194 på: Januar 29, 2012, 23:08:58 »
http://bates-out.com/

Håper fansen har fått nok nå!!!
Klubben i vårt hjerte fortjener ikke å bli drevet slik lenger.
Dette har jeg ventet lenge på!Bates out!
+1  !

+1
Dessverre er fly og hotell betalt for 1/2 år siden  >:(
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

kalle_92

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1195 på: Januar 30, 2012, 02:00:31 »
F*** Bates!

SOL

Sv: Bates
« Svar #1196 på: Januar 30, 2012, 14:52:17 »
Nye halvskadde lånespillere ser ut til å være det vi må ta til takke med nå også.
Fy f..., så drittlei en kan bli!

Ambisjoner meg rett i ra.......!

Etter 40 år er jeg i ferd med i miste gnisten.
Prove me wrong, Bates, 34 hours to go!!
 

Gufrias

Sv: Bates
« Svar #1197 på: Januar 30, 2012, 18:10:59 »
Slikt opplever ikke vi.Det ser ut til at ingen vil ha noe som helst med KB å gjøre...
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4079550/Championship-news-Reading-receive-Russian-cash-boost.html
Ja, enn om vi også kunne fått tak i en investor som er omtalt både på forbes.com og rumafia.ru ...det hadde vært noe, det ::)
Du er fornøyd med tingenes tilstand forstår jeg....
Nei. Men jeg gjør ikke hva som helst for penger.
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: Bates
« Svar #1198 på: Februar 01, 2012, 19:52:59 »
Ken Bates: Hi Ben, sorry I couldn’t speak to you earlier but I was travelling, as you know.

Ben Fry: Chairman, we’ll start with the statement on LeedsUnited.com. The club have dispensed with the services of Simon Grayson and his coaching staff. Can you give us the thoughts behind this decision?

KB: Well I think that, first of all we have to acknowledge the fact that in the previous three seasons Simon got us to the play-off semi-finals, he won us promotion the next year and last year we finished seventh. And contrary to some of the nutters on tweet and Twitter, we’ve backed him all the way. The first time I said ‘no’ to a player that Simon wanted to buy was last Thursday when he wanted to sign a player who was going to cost us £600,000 a year. I said ‘but you’ve already got six centre-backs, all of who you signed’. We have, at 30, probably the largest, or at least one of the largest squads in the Championship and a bigger squad than most in the Premiership. Our wage budget was £9.5m this year, we’ve spent over £12m. So these people who are blaming me for the results don’t know what they’re talking about. Every penny that we made from transfer fees has gone back into the team in transfer fees or wages. Don’t forget, if you sign a player on a free transfer say, on £500k a year which with taxes is £600k a year and give them a three year contract, you’re committing a £1.8m, which is a tremendous amount of money. We’re a Championship club; we have six strikers, we have six centre-backs and all of a sudden I can’t see why none of the them are any good enough. We’ve got three teenagers in the back four. That’s the decision of the manager. He decides who he wants to buy. We the club, me the chairman, authorises it. But the face of the matter is, we’ve conceded more goals than almost any other club in the Championship and we’ve got three teenagers in the back four. Therefore we’ve reached as far as we can and the present system isn’t working. So what have we got know? We’ve got 18 games to go, nine at home and nine away. We can still get into the play-offs, I think automatic promotion is a bit far off. But I think we need a fresh start, fresh look, fresh attitude and a new moving on. We’ve got Andy O’Bren coming back which is one of Simon’s signings and now he’s back at the club so hopefully that will strengthen our back four. So we’ll see what happens in the last quarter of the season.

BF: Do you have confidence in the squad and the players at the club that they can make this charge?

KB: Well, Simon told me in November that we were going to win promotion. These players haven’t become bad players overnight. They’ve got a problem somewhere but we don’t know what it is. I’m a little bit disappointed when Simon said after last night that he was working under financial constraints. Jesus! Nearly 30% over budget on players’ wages and people are… some of the fans are banging on about loan players. Errr, who scored the winner against us when we played at the Emirates? It was a loan player wasn’t it? Thierry Henry? It’s not a question of how much you spend on the transfer fee, it’s the quality of the player you get. He’s a free player, free transfer. Do you pay £35m for a Carroll or £50m for a Torres? So money itself doesn’t mean anything. The important thing is quality and value for money. What I don’t understand, is why we are where we are with what we’ve spent. I mean, don’t forget when we were beaten by Barnsley 4-1, their wage bill was £4.5m. Ours was £11.5m so clearly we’re not getting value for money, are we? So since the present system isn’t working, we need a fresh look, a fresh start. Having said that, thank you to Simon for what he has done in the past and his two assistants but we have to move on.

BF: The statement on the website says Neil Redfern will take temporary charge until a new man is available. Neil obviously a man with plenty of experience of the game.

KB: Oh yes. I mean he is a toughie. Look how, under his control, the players have been coming through from the academy. You’ve got seven academy players now in our first team squad. That’s a tribute to the way we work at the lower levels. And I’m sure he will bring a fresh face to what’s happening. That gives us time to rethink and move on.

BF: Chairman, always difficult days but I suppose from this point you just have to look forward to the remainder of the season.

KB: Well yes. It’s amazing, 62 per cent of season tickets have been renewed already and thank you for those who have done it. It demonstrates that despite the vociferous minority and now a very small minority, they do say empty vessels make the most sound, people can see what we’re trying to do. We ’re building a club first and team second. That is most important. We’re making progress at a time when so many clubs are in financial difficulties. I ’m going to tell you a funny story… there’s a guy that has failed to take over at Portsmouth, who hasn’t come up with the reddies, I met him three months ago at the request of someone else that was interested in investing in Leeds. They come through the door every week of the month. People say spend, spend, spend, well why should anyone spend? What’s more important? A text I get yesterday: why would anyone want to invest in a club where there’s a vociferous minority who make so much bad vibes? Do me a favour, don’t need it. Anyway, all these people that claim they have contacts and have money, including the Leeds United Supporters Trust, well no problem, they can put their money where their mouth is.

BF: Leeds United chairman Ken Bates, speaking to Yorshire Radio a short time ago this afternoon.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bates
« Svar #1199 på: Februar 01, 2012, 20:03:21 »
Vanskelig og være uenig med det meste av det bukken sier her, bare synd han ikke aksjonerte for lenge siden!