Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 220436 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

euphor9

Sv: Alan Smith
« Svar #120 på: Desember 03, 2010, 20:17:20 »
Høyest på min juleønskeliste er denne mannen tilbake i den hvite trøyen! En skam at han varmer benken for juve-wannabes i PL. Er sikker på at han hadde forbedret spillet sitt mange ganger over med riktig drakt på.

Han er her i januar. No problem! Vi må bare bli kvitt rasket på midtbanen først!  ;)
Hvis gnomefar Bates får til dette, skal jeg hylle ham i et innlegg her på forumet :)

ja mer enn ett positivt innlegg om KB fra deg og det blir innleggelse umiddelbart ;) ;)
:D :D :D

DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #121 på: Desember 03, 2010, 21:00:40 »
Høyest på min juleønskeliste er denne mannen tilbake i den hvite trøyen! En skam at han varmer benken for juve-wannabes i PL. Er sikker på at han hadde forbedret spillet sitt mange ganger over med riktig drakt på.

Han er her i januar. No problem! Vi må bare bli kvitt rasket på midtbanen først!  ;)
Hvis gnomefar Bates får til dette, skal jeg hylle ham i et innlegg her på forumet :)

ja mer enn ett positivt innlegg om KB fra deg og det blir innleggelse umiddelbart ;) ;)
:D :D :D
;D ;D ;D

sportcarl1

Sv: Alan Smith
« Svar #122 på: Desember 04, 2010, 10:38:18 »
tror det skulle bli en bevikelse för alla om alan smith kommer tbx då han inte är samma spelare som han var för 10 år sedan i leeds, då en anfallare och nu en defensiv mittfältare, skulle kännas som en fel värvning då han är i nerförsbacken och leeds går framåt och kanhända borde kanske värva en mittfältare  som kanske är yngre och mer utvecklingsbar, då kanske det är bättre att satsa på att få tillbaka eller låna fab delph
 

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #123 på: Desember 04, 2010, 10:42:27 »
Smith er perfekt ... tenk på "smitte" effekten...

antall tilskuere, det å få en ekte Leeds gutt tilbake!

Han er mer en god nok det er jeg 100% sikker på! - Jeg mener vi spiller med Brad Johnson!!!


Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #124 på: Desember 04, 2010, 11:28:00 »
Smith er perfekt ... tenk på "smitte" effekten...

antall tilskuere, det å få en ekte Leeds gutt tilbake!

Han er mer en god nok det er jeg 100% sikker på! - Jeg mener vi spiller med Brad Johnson!!!


Argumentet med tilskuere kjøper jeg, men hvor lenge effekten ville vart, er jeg mer usikker på. Hvilket nivå har Alan Smith per dato? Jeg er i alle fall usikker.

 Det jeg gir sportcarl rett i, er at vi ville hatt et mye høyere potensiale med Delph på banen enn med nevnte Alan Smith. Utviklingen til disse to spillerne peker hver sin vei!
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Alan Smith
« Svar #125 på: Desember 04, 2010, 12:11:15 »
Vi skal gi dere Smith gratis når kontrakten går ut i 2012. Inntill da trenger vi ham som backup for årets PL kjøp Tiotè.
Så vi får han gratis når kontrakten går ut sier du? Fantastisk!! For en enestående klubb Newcastle er på alle måter. Sånn som å ta med seg cirka 1500 bortesupportere til Wolves og Everton ... Well done :D

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #126 på: Desember 04, 2010, 12:13:13 »
Smith er perfekt ... tenk på "smitte" effekten...

antall tilskuere, det å få en ekte Leeds gutt tilbake!

Han er mer en god nok det er jeg 100% sikker på! - Jeg mener vi spiller med Brad Johnson!!!


Argumentet med tilskuere kjøper jeg, men hvor lenge effekten ville vart, er jeg mer usikker på. Hvilket nivå har Alan Smith per dato? Jeg er i alle fall usikker.

 Det jeg gir sportcarl rett i, er at vi ville hatt et mye høyere potensiale med Delph på banen enn med nevnte Alan Smith. Utviklingen til disse to spillerne peker hver sin vei!

Forstår tankene her, hallghel.

Men, eit anna scenario kan jo vere ein "Strachan" effekt på laget, og da tenker eg ikkje på Strachan si tid i Mbrough.
Viktig med ein riktig balanse av ungdom og visdom, midtbana vår idag er vel i hovedsak ungdom.

Dette får vi ikkje svar på før vi har prøvd, selvfølgelig. Difor er det vel høg sannsynlegheit for at vi aldri får svar på dette...
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Alan Smith
« Svar #127 på: Desember 04, 2010, 12:25:23 »
Undom = Delph , visdom = Alan Smith? Kanskje..... :)
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #128 på: Desember 04, 2010, 12:27:17 »
Undom = Delph , visdom = Alan Smith? Kanskje..... :)

Kanskje ;)
COME ON LEEDS !!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #129 på: Desember 04, 2010, 13:08:30 »
Smith ville vært et ganske lurt kjøp, men jeg må få påpeke at han er en rimlig begrenset spiller. Han kan ikke tre igjennom spisser, slå langt til vingene eller score mål. Dessuten vil han være nærmere 32 i 2012.Men; det dere vil få er da steinhard jobbing fra en som elsker klubben og som er en mester til å få "harmoni" i garderoben.
Personlig har jeg stor sans for personen Smith, men litt mer skeptisk til ferdighetene. Synspunkter?

Tja, isåfall vil vi jo ha Kilkenny som kan tre gjennom spisser og generelt være trygg med ball, Howson som kan slå langt til vinger, score mål OG spille gjennom spissene, og Alan Smith som løper som en gal, takler i hytt og pine og jobber bra! :D

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Alan Smith
« Svar #130 på: Desember 04, 2010, 13:34:28 »
Smithy er UTVILSOMT velkommen tilbake snarest!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Tom S

Sv: Alan Smith
« Svar #131 på: Desember 04, 2010, 13:51:43 »
Smith ville vært et ganske lurt kjøp, men jeg må få påpeke at han er en rimlig begrenset spiller. Han kan ikke tre igjennom spisser, slå langt til vingene eller score mål. Dessuten vil han være nærmere 32 i 2012.Men; det dere vil få er da steinhard jobbing fra en som elsker klubben og som er en mester til å få "harmoni" i garderoben.
Personlig har jeg stor sans for personen Smith, men litt mer skeptisk til ferdighetene. Synspunkter?

Dette var vel ikkje det Batty hadde høgast score på heller, men likevel var han Englands beste DM.
 ;)
COME ON LEEDS !!

Runar

Sv: Alan Smith
« Svar #132 på: Desember 04, 2010, 14:02:08 »
Jeg er Smith supporter på min hals, men jeg er veldig i tvil om han er god nok. Han kan sikkert gjøre en "jobb" sentralt, men kunn i NPC. Han løper lite, slå dårlige passninger (sjelden pasninger i lengderetning), han lager vanvittig mye fripark i farlige områder.

I mitt hodet så skulle Alan Smith vært spiss, da hadde han vært god nok for Leeds - Men spisser trenger vi ikke
 

Billy the king

Sv: Alan Smith
« Svar #133 på: Desember 04, 2010, 14:32:12 »
med Alan Smith tilbake ville laget og klubben fått noe tilbake fra det som forsvant så jævli fort  med nedrykk og resten av driten på den perioden. det må da være bedre for AS å spille for Leeds en divisjon lengre ned, enn å varme tåteflasker for de stripete bunchen i nord ::)

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #134 på: Desember 04, 2010, 15:11:13 »
Smithy er UTVILSOMT velkommen tilbake snarest!

Det var det jeg også egentlig prøvde å si! :D
Kom hjem Alan!

sveifors

Sv: Alan Smith
« Svar #135 på: Desember 04, 2010, 21:34:41 »
Smith ville vært et ganske lurt kjøp, men jeg må få påpeke at han er en rimlig begrenset spiller. Han kan ikke tre igjennom spisser, slå langt til vingene eller score mål. Dessuten vil han være nærmere 32 i 2012.Men; det dere vil få er da steinhard jobbing fra en som elsker klubben og som er en mester til å få "harmoni" i garderoben.
Personlig har jeg stor sans for personen Smith, men litt mer skeptisk til ferdighetene. Synspunkter?

Dette var vel ikkje det Batty hadde høgast score på heller, men likevel var han Englands beste DM.
 ;)

Joa, men Smith er ikke Batty. Batty var mester på sitt område, mens Smith sliter benken for et nyopprykket lag.

Men , you see my friends, Smithy trenger en drakt å blø for ......

.......og den får han når han kommer hjem.

Han vil være tryggheten og stålet som midtbanen vår trenger
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Jon R

Sv: Alan Smith
« Svar #136 på: Desember 04, 2010, 23:11:09 »
Tror ikke Smith uten videre blitt en "hit", utover nostalgifaktoren selvfølgelig.  :)
Jon R.

Evig Pint

Sv: Alan Smith
« Svar #137 på: Desember 05, 2010, 00:39:22 »
Tror nok karrieren hans kunne fått en boost av å ikle seg nydelig helhvit drakt igjen ;), samtidig som han er kjent for å spille med hjerte utpå drakten uansett hvilken drakt det er.
Marching on together

Cherry

Sv: Alan Smith
« Svar #138 på: Desember 05, 2010, 13:49:03 »
Alan Smith = jordfreser...det har vi ikke pt.
Bryte opp spillet til motstanderen er han en mester til, og motstanderne hater ham
pga at man kjenner det på kroppen når man spiller mot AS.
 

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #139 på: Desember 05, 2010, 13:53:50 »
Ja takk til Smith når vi er i NpC. Nei takk til Smith når vi rykker opp. Vi bør sikte høyere enn Smith ved et eventuelt opprykk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Alan Smith
« Svar #140 på: Desember 05, 2010, 18:10:25 »
newcastle tapte 3-0 mot WBA i dag med smith som kom inn etter ca 70 min.
og etter ca 37 sekunder på banen gult kort. håper dette preget han litt for fytti feen så dritt han var.
om dette er smith vi tror løser våre def problemer så NEI TAKK.

la han heller ha den stjerna han har hos oss supportere enn å komme hjem og være dritt.. :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

asLeeds

Sv: Alan Smith
« Svar #141 på: Desember 05, 2010, 18:31:23 »
trur heilt klart at Smith ville styrka Leeds!
men, kvifor diskutere me dette? Har han gitt signal på at han vil tilbake te Super LEEDS?
DALHEIM WHITES

p0ndus

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #142 på: Desember 05, 2010, 18:53:55 »
Enig med siste taler. Mener at AS ville blødd for Leedsdrakta. Bare det symbolske i hans retur ville  hevet oss mentalt mange hakk. Men pengene mangler desverre og Bates er som tidligere nevnt en gjerrig gnom, og ikke en raus nisse.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #143 på: Desember 05, 2010, 20:54:22 »
Jeg tror ikke at AS ville blitt en hit igjen om han kom tilbake. Nevland var en fantastisk viktig brikke for Viking, før han gikk til andre lag. Nå har han kommet tilbake. Men jeg vil ikke påstå at han har hatt nevneverdig suksess. Det er kanskje en ganske dårlig sammenligning, men jeg tror fortsatt ikke at han vil løse våre problemer. Men for en GUD han var en gang...!

bwirum

Sv: Alan Smith
« Svar #144 på: Desember 06, 2010, 17:29:19 »
Og nå har jo Newcastle sparka manageren sin, så da kanskje han nye lar AS gå i en liten "opprydning"?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #145 på: Desember 06, 2010, 18:12:21 »
Tragisk å sparke Chris Hughton.

"You have got to ask yourself why this has happened because it makes no sense. Here is a guy who has done an unbelievable job. He got the club back into the Premier League and any manager would have been rewarded for that with a new contract - but Chris wasn't."

Sol Campbell

I could not care less! (Gambi bør holde seg til sitt Newcastele forum(om noe slikt finnes) og ikke bruke opp verdifull spalteplass hos oss.)

Woody

Sv: Alan Smith
« Svar #146 på: Desember 07, 2010, 22:27:55 »
Og nå har jo Newcastle sparka manageren sin, så da kanskje han nye lar AS gå i en liten "opprydning"?

Det kan og hende at AS får meir speletid/opptur og ein retur til ER vil væra enda fjernare...
time vil sjov
LIFE IS LEEDS

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #147 på: Desember 08, 2010, 00:24:19 »
Tragisk å sparke Chris Hughton.

"You have got to ask yourself why this has happened because it makes no sense. Here is a guy who has done an unbelievable job. He got the club back into the Premier League and any manager would have been rewarded for that with a new contract - but Chris wasn't."

Sol Campbell


Get a life >:(
Eller hold deg i det minste til emne.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

rogak

Sv: Alan Smith
« Svar #148 på: Desember 08, 2010, 11:44:22 »
En Alan Smith som er motivert kan bringe selvsikkerhet, fighting spirit, erfaring, trekke mere publikum og føre til generelt større interesse. Men forutsatt at han er motivert og ikke sprenger lønnsbudsjettet.
MOT

Runar

Sv: Alan Smith
« Svar #149 på: Desember 08, 2010, 12:55:28 »
han er ikke god nok tror jeg