Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Alan Smith  (Lest 220453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ivo

Sv: Alan Smith
« Svar #480 på: Juni 23, 2011, 11:18:53 »
Vi trenger definitivt forsterkninger. Kan ikke tenke meg at Rachuba er tiltenkt rollen som førstekeeper.Registrere at klubben går ut og informerer om nysignering, en 16-årig keeper fra Irland! Har liten tro på Grayson og hans evner til å kjøpe gode nok spillere. Imidlertid kan det kanskje skje noe etter 1.juli?

kalle_92

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #481 på: Juni 23, 2011, 12:29:24 »
Jonny Howson facebookpage (jaja...)
Alan Smith is unlikely to accept a wage cut as part of a deal to bring him back to Leeds United next season. He will assess the option of a return when he flies home from a holiday in America next month, but he would expect an agreement between the clubs to honour the final year of his contract on Tyneside.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #482 på: Juni 23, 2011, 14:44:37 »
Jonny Howson facebookpage (jaja...)
Alan Smith is unlikely to accept a wage cut as part of a deal to bring him back to Leeds United next season. He will assess the option of a return when he flies home from a holiday in America next month, but he would expect an agreement between the clubs to honour the final year of his contract on Tyneside.

Sikkert ekte :D

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_tells_leeds_no_683012/index.shtml

Glenn K

Sv: Alan Smith
« Svar #483 på: Juni 23, 2011, 14:50:36 »
Jonny Howson facebookpage (jaja...)
Alan Smith is unlikely to accept a wage cut as part of a deal to bring him back to Leeds United next season. He will assess the option of a return when he flies home from a holiday in America next month, but he would expect an agreement between the clubs to honour the final year of his contract on Tyneside.

Sikkert ekte :D

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_tells_leeds_no_683012/index.shtml

Samme står i Yorkshireeveningpost  ???

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_smith_won_t_be_run_out_of_newcastle_united_1_3507827

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #484 på: Juni 23, 2011, 15:14:53 »
But Smith says he wants to remain at Newcastle for the final year of his deal and fight for a first-team place under manager Alan Pardew.

Smith har ett år igjen av kontrakten, og vil bli værende for å kjempe om en plass på laget.
Kan ikke da bare Mike Ashley gå i media og si at spilleren er uønsket, og vil være nødt til å se kampene fra tribunen dersom han nekter å flytte på seg? Eller er det ikke sånn det gjøres nå for tiden?

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #485 på: Juni 23, 2011, 15:17:08 »
But Smith says he wants to remain at Newcastle for the final year of his deal and fight for a first-team place under manager Alan Pardew.

Smith har ett år igjen av kontrakten, og vil bli værende for å kjempe om en plass på laget.
Kan ikke da bare Mike Ashley gå i media og si at spilleren er uønsket, og vil være nødt til å se kampene fra tribunen dersom han nekter å flytte på seg? Eller er det ikke sånn det gjøres nå for tiden?

Er det noen som har lagt inn bud på Smith og som også er villig til å øke lønna hans??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #486 på: Juni 23, 2011, 16:39:49 »
Dette som Leeds nå gjør mot Schmeichel er vel i samme kategori som Christian Grindheim da han offentlig gikk ut og sa han ville ha nye utfordringer, selv om han var under kontrakt med Heerenveen. It works both ways.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

eggus

Sv: Alan Smith
« Svar #487 på: Juni 24, 2011, 09:20:24 »
Jonny Howson facebookpage (jaja...)
Alan Smith is unlikely to accept a wage cut as part of a deal to bring him back to Leeds United next season. He will assess the option of a return when he flies home from a holiday in America next month, but he would expect an agreement between the clubs to honour the final year of his contract on Tyneside.

Sikkert ekte :D

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_tells_leeds_no_683012/index.shtml

Samme står i Yorkshireeveningpost  ???

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_smith_won_t_be_run_out_of_newcastle_united_1_3507827
Litt blandede opplysninger tydeligvis:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2007064/Alan-Smith-closer-Leeds-United-return.html

"Leeds have stepped up their bid to re-sign Alan Smith by enquiring what wages the former England international would accept to return to Elland Road.

The 30-year-old has a year remaining on his £60,000-per-week contract at Newcastle but has been told he can leave."

 

Askertiger

Sv: Alan Smith
« Svar #488 på: Juni 24, 2011, 10:53:33 »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Masinga

Sv: Alan Smith
« Svar #489 på: Juni 24, 2011, 11:54:42 »
Det med overgangen til ManU er diskutert ferdig og Lorimer har vel avdekket hva som egentlig skjedde. Det var mange interesserte klubber, men ingen ville betale hele summen cash på dagen, unntatt klubben nede langs M62. Og vi vet alle at Leeds trengte cash.

Ellers deler jeg bekymringen ang. formen til Smith. Han har ikke hatt noen stor karriere de siste 7 årene. Er det bare p.g.a. skadene eller skal vi være så naive og tro at den eneste klubben Smith vil gi alt for er Leeds United? Blir alt som før han dro? Synes bildet med å gjenoppta kontakten med gamlekjæresten var god!
Masinga, medl.nr. 1250

euphor9

Sv: Alan Smith
« Svar #490 på: Juni 28, 2011, 23:49:39 »
Godeste Alan har ikke scoret ett eneste mål mens han var hos Toon ifølge wikipedia.
Men han har vel hatt en defensiv midtbanerolle der så vidt jeg vet.

Er det ingen som kan snakke med Alan?  om han vil komme "hjem"?
Han har vel kanskje ferie nå og er ikke tilgjengelig for øyeblikket, eller kanskje han vil prøve å spille seg inn på laget til Newcastle og heve ei feit lønn siste året av kontrakten sin?

Håper vi får vite noe iløpet av neste uke hvertfall, har ett ørlite håp på at han kommer.


Kato

Sv: Alan Smith
« Svar #492 på: Juni 29, 2011, 10:34:30 »
Går det gjennom er det jo en strålende deal for oss.
 

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #493 på: Juni 29, 2011, 10:38:29 »
15 000 pund * 52 uker = 780 000 pund for å ha Smith i stallen for ett år. Jeg er noe usikker ettersom han har vært ganske injury prone siste sesonger. Dessuten vil en overgang føre til splittelse blant Leedsfansen. Det er mange Noel Whelans der ute, som ikke kan tilgi Smith for å ha gått til Man Utd. Og jeg forstår dem godt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Alan Smith
« Svar #494 på: Juni 29, 2011, 10:40:53 »
Pr  dags dato ser jo alternativene noe fraværende ut, så her er det bare å takke ja til alt som har puls.
 

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #495 på: Juni 29, 2011, 10:51:46 »
15 000 pund * 52 uker = 780 000 pund for å ha Smith i stallen for ett år. Jeg er noe usikker ettersom han har vært ganske injury prone siste sesonger. Dessuten vil en overgang føre til splittelse blant Leedsfansen. Det er mange Noel Whelans der ute, som ikke kan tilgi Smith for å ha gått til Man Utd. Og jeg forstår dem godt!

auren


Det viser bare hvor fantastisk tjukke i hue enkelte fans er...

men vi elsker Gordon Strachan... HALLO!!!

Leedsulf

Sv: Alan Smith
« Svar #496 på: Juni 29, 2011, 10:54:53 »
15 000 pund * 52 uker = 780 000 pund for å ha Smith i stallen for ett år. Jeg er noe usikker ettersom han har vært ganske injury prone siste sesonger. Dessuten vil en overgang føre til splittelse blant Leedsfansen. Det er mange Noel Whelans der ute, som ikke kan tilgi Smith for å ha gått til Man Utd. Og jeg forstår dem godt!

auren

Du har rett angående skadehistorikken. Det kan bli et sjansespill og hente han for slike summer.
Dersom Smith kommer, holder seg skadefri, samtidig som laget presterer, tror jeg den splittelsen vil bli dempet for hver takling han setter inn fremover. Hvis resultatene derimot uteblir kan han fort bli en slags syndebukk, hvertfall blant de som fordømmer overgangen til de røde.
Og som du sier, det er mange av de. Det virker som om en del rett og slett hater ManU mer enn de elsker Leeds

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #497 på: Juni 29, 2011, 10:55:05 »
15 000 pund * 52 uker = 780 000 pund for å ha Smith i stallen for ett år. Jeg er noe usikker ettersom han har vært ganske injury prone siste sesonger. Dessuten vil en overgang føre til splittelse blant Leedsfansen. Det er mange Noel Whelans der ute, som ikke kan tilgi Smith for å ha gått til Man Utd. Og jeg forstår dem godt!

auren


Det viser bare hvor fantastisk tjukke i hue enkelte fans er...

men vi elsker Gordon Strachan... HALLO!!!

Vel. Ikke den beste sammenligningen ettersom han kom fra Man Utd og ikke motsatt. I tillegg er han verken født eller oppvokst i Leeds og er Leedsfan. Ei heller har han uttalt at han ALDRI skal spille for Man U!

Jeg for min del hater ikke Alan Smith, men våre engelske fans har nok en litt annen følelsesradar.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Masinga

Sv: Alan Smith
« Svar #498 på: Juni 29, 2011, 11:09:47 »
Hovedproblemet med Smith er skadelisten hans. Alt det andre oppgulpet om ManU etc. er irrelevant. Faktum er at Leeds har tjent masse penger på Smith. Dersom han nå kommer tilbake og spiller opp mot det vi vet han kan, vil det være en gylden anledning til å peke nese mot ManU og Newcastle!
Masinga, medl.nr. 1250

jarle

Sv: Alan Smith
« Svar #499 på: Juni 29, 2011, 11:22:49 »
15 000 pund * 52 uker = 780 000 pund for å ha Smith i stallen for ett år. Jeg er noe usikker ettersom han har vært ganske injury prone siste sesonger. Dessuten vil en overgang føre til splittelse blant Leedsfansen. Det er mange Noel Whelans der ute, som ikke kan tilgi Smith for å ha gått til Man Utd. Og jeg forstår dem godt!

auren


Det viser bare hvor fantastisk tjukke i hue enkelte fans er...

men vi elsker Gordon Strachan... HALLO!!!

Vel. Ikke den beste sammenligningen ettersom han kom fra Man Utd og ikke motsatt. I tillegg er han verken født eller oppvokst i Leeds og er Leedsfan. Ei heller har han uttalt at han ALDRI skal spille for Man U!

Jeg for min del hater ikke Alan Smith, men våre engelske fans har nok en litt annen følelsesradar.

auren


poenget var nettopp dette... hvordan kan vi trykke Man U spillere til våre hjerter når de blir Leeds spillere... men hate Leeds spillere som går til Man U...


DenHviteYeboah

Sv: Alan Smith
« Svar #500 på: Juni 29, 2011, 12:04:49 »
15 000 pund * 52 uker = 780 000 pund for å ha Smith i stallen for ett år. Jeg er noe usikker ettersom han har vært ganske injury prone siste sesonger. Dessuten vil en overgang føre til splittelse blant Leedsfansen. Det er mange Noel Whelans der ute, som ikke kan tilgi Smith for å ha gått til Man Utd. Og jeg forstår dem godt!

auren


Det viser bare hvor fantastisk tjukke i hue enkelte fans er...

men vi elsker Gordon Strachan... HALLO!!!

Vel. Ikke den beste sammenligningen ettersom han kom fra Man Utd og ikke motsatt. I tillegg er han verken født eller oppvokst i Leeds og er Leedsfan. Ei heller har han uttalt at han ALDRI skal spille for Man U!

Jeg for min del hater ikke Alan Smith, men våre engelske fans har nok en litt annen følelsesradar.

auren


poenget var nettopp dette... hvordan kan vi trykke Man U spillere til våre hjerter når de blir Leeds spillere... men hate Leeds spillere som går til Man U...


Nja, vi må huske på at majoriteten av Leedsfansen er ganske fanatiske...jeg husker kampene jeg var på i 95-96.På North stand lower var ikke Lee Sharpe den største helten....selv om han til tider spilte ganske bra ;)oppfattet at publikum var delt ganske delt....tror nok det blir ganske delt ang Smith også...det med Manure-tilknytning blir ikke tatt nådig opp hos enkelte...uanset ønsker jeg Smith velkommen!

Trulsaren

Sv: Alan Smith
« Svar #501 på: Juni 29, 2011, 12:25:15 »
Skadet eller ikke. Jeg mener Smith vil gi Leeds et boost uansett. For ikke å snakke om økt draktsalg osv osv. Kanskje det er derfor man er så sein med draktene; man ønsker å vente til Smith er signert :P
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

torivar

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #502 på: Juni 29, 2011, 13:44:57 »
15 000 pund * 52 uker = 780 000 pund for å ha Smith i stallen for ett år. Jeg er noe usikker ettersom han har vært ganske injury prone siste sesonger. Dessuten vil en overgang føre til splittelse blant Leedsfansen. Det er mange Noel Whelans der ute, som ikke kan tilgi Smith for å ha gått til Man Utd. Og jeg forstår dem godt!

auren


Det viser bare hvor fantastisk tjukke i hue enkelte fans er...

men vi elsker Gordon Strachan... HALLO!!!

Vel. Ikke den beste sammenligningen ettersom han kom fra Man Utd og ikke motsatt. I tillegg er han verken født eller oppvokst i Leeds og er Leedsfan. Ei heller har han uttalt at han ALDRI skal spille for Man U!

Jeg for min del hater ikke Alan Smith, men våre engelske fans har nok en litt annen følelsesradar.

auren


poenget var nettopp dette... hvordan kan vi trykke Man U spillere til våre hjerter når de blir Leeds spillere... men hate Leeds spillere som går til Man U...


Nja, vi må huske på at majoriteten av Leedsfansen er ganske fanatiske...jeg husker kampene jeg var på i 95-96.På North stand lower var ikke Lee Sharpe den største helten....selv om han til tider spilte ganske bra ;)oppfattet at publikum var delt ganske delt....tror nok det blir ganske delt ang Smith også...det med Manure-tilknytning blir ikke tatt nådig opp hos enkelte...uanset ønsker jeg Smith velkommen!

Enig at mange er veldig opptatt av all tilknytning til Manure, men slik er det. Selv Kaspers tilknytning til Manure var tema da han kom. Det er vel også stor forskjell på å reise til eller komme fra Manure, selv om man skulle hete Alan Smith, være unnfanget i midtsirkelen og født i femmeteren på Elland Road.

Uansett tror jeg artikkelen kun er laget for å mate trollene.

euphor9


h.b

  • Gjest

auren

Sv: Alan Smith
« Svar #505 på: Juni 30, 2011, 14:15:15 »
Kan nok se langt etter Smith
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_to_stand_firm_and_snub_leeds_684127/index.shtml?

Smith, 30, has a year left on his Toon deal and old club Leeds cannot afford to pay him anywhere near his £60,000-a-week salary.

But The Sun report that the Magpies are willing to put £30,000 a week towards his Elland Road wage next term, with Leeds stumping up a further £15,000 to coax Smith back to his hometown team.

Newcastle's proposal means Smith would be dropping £15,000 a week to finish his career where it all began 14 years ago.

But we can tell you the deal was offered to the player weeks ago and he is going NOWHERE for a drop in wages.

Apparently he would rather not be involved for £60,000 a week ... rather than play for his hometown club on a regular basis for £45,000 per week.

That's pride and passion for yer!


Med denne innstillingen kan han råtne på rot!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: Alan Smith
« Svar #506 på: Juni 30, 2011, 14:56:44 »
Kan nok se langt etter Smith
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_to_stand_firm_and_snub_leeds_684127/index.shtml?

Smith, 30, has a year left on his Toon deal and old club Leeds cannot afford to pay him anywhere near his £60,000-a-week salary.

But The Sun report that the Magpies are willing to put £30,000 a week towards his Elland Road wage next term, with Leeds stumping up a further £15,000 to coax Smith back to his hometown team.

Newcastle's proposal means Smith would be dropping £15,000 a week to finish his career where it all began 14 years ago.

But we can tell you the deal was offered to the player weeks ago and he is going NOWHERE for a drop in wages.

Apparently he would rather not be involved for £60,000 a week ... rather than play for his hometown club on a regular basis for £45,000 per week.

That's pride and passion for yer!


Med denne innstillingen kan han råtne på rot!

auren

Dette kan ikke være årsaken om man skal tro det de skriver på denne web siden, hva betyr 1,5 mill for han i året ???
Det må være kontrakt avtalen etter et evnt opprykk som da i tilfelle er årsaken.

Terje som tror det løser seg
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

peacock

Sv: Alan Smith
« Svar #507 på: Juni 30, 2011, 14:57:03 »
Det verste er at folk faktisk tror på diverse rykter de leser på obskure nettsteder! Personlig er jeg blitt helt apatisk til alle transferrykter. Jeg forholder meg til en spiller når jeg faktisk ser han i Leeds-drakt! :)

h.b

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #508 på: Juni 30, 2011, 15:04:51 »
Kan nok se langt etter Smith
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/smith_to_stand_firm_and_snub_leeds_684127/index.shtml?

Smith, 30, has a year left on his Toon deal and old club Leeds cannot afford to pay him anywhere near his £60,000-a-week salary.

But The Sun report that the Magpies are willing to put £30,000 a week towards his Elland Road wage next term, with Leeds stumping up a further £15,000 to coax Smith back to his hometown team.

Newcastle's proposal means Smith would be dropping £15,000 a week to finish his career where it all began 14 years ago.

But we can tell you the deal was offered to the player weeks ago and he is going NOWHERE for a drop in wages.

Apparently he would rather not be involved for £60,000 a week ... rather than play for his hometown club on a regular basis for £45,000 per week.

That's pride and passion for yer!


Med denne innstillingen kan han råtne på rot!

auren

Dette kan ikke være årsaken om man skal tro det de skriver på denne web siden, hva betyr 1,5 mill for han i året ???
Det må være kontrakt avtalen etter et evnt opprykk som da i tilfelle er årsaken.

Terje som tror det løser seg
Vel. nå er det 15000 pund i uka det handler om da. Det vil tilsi ca 7 mill i året det

Leedsfan

Sv: Alan Smith
« Svar #509 på: Juni 30, 2011, 15:06:34 »
Det verste er at folk faktisk tror på diverse rykter de leser på obskure nettsteder! Personlig er jeg blitt helt apatisk til alle transferrykter. Jeg forholder meg til en spiller når jeg faktisk ser han i Leeds-drakt! :)

Det kan lønne seg.

Er jo litt artig når en spiller, feks Frings signerer for en annen klubb og så kommer hylekoret å sier at det er dommedag fordi vi ikke klarer å konkurrere med råtne kanadiske klubber. og det UTEN å vite om Leeds har prøvd å signere han i det hele tatt...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.