Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1  (Lest 11545 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GaryMac

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #30 på: August 04, 2023, 16:20:20 »
Er det en pub i Oslo hvor det samles noen LEEDS-fans for å se kampen?

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #31 på: August 04, 2023, 19:19:22 »
Norsk Tipping:

1.37-4.50-6.80

Kraftig overvurdert.
 

GaryMac

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #32 på: August 04, 2023, 19:46:55 »
Norsk tipping har ikke fulgt med i sommer. I alle fall ikke den siste uka med skadene som har kommet....

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #33 på: August 04, 2023, 21:51:55 »
De har i alle fått med seg at det står ille til i Cardiff. I tillegg har de like mange skader som oss

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #34 på: August 04, 2023, 21:53:36 »
Er det en pub i Oslo hvor det samles noen LEEDS-fans for å se kampen?
Det er vel Dr. Jekyll som er den faste puben ,(kjelleren).
MOT

HåvardK

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #35 på: August 05, 2023, 01:07:13 »
Norsk Tipping:

1.37-4.50-6.80

Kraftig overvurdert.
Så hva er ditt tips, Kato? 0-4? Gruer du deg til søndag?

Sorry, ass - men jeg syns pessimismen din går over alle støvleskaft. Visst har ting kunne vært bedre, men det må da kunne gå an å finne noen spor av positivitet i de to siste treningskampene?

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #36 på: August 05, 2023, 09:15:10 »
Norsk Tipping:

1.37-4.50-6.80

Kraftig overvurdert.
Så hva er ditt tips, Kato? 0-4? Gruer du deg til søndag?

Sorry, ass - men jeg syns pessimismen din går over alle støvleskaft. Visst har ting kunne vært bedre, men det må da kunne gå an å finne noen spor av positivitet i de to siste treningskampene?

Jeg spiller Cardiff til 6.80. Og jeg har tippet oss på 14.plass. Der står jeg, dog er det øyeblikksbilde av stallen 5.august. En stall som er langt svakere enn den som tok 2 poeng siste ti kamper i vår.
« Siste redigering: August 05, 2023, 09:18:02 av Kato »
 

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #37 på: August 05, 2023, 10:13:54 »
Norsk Tipping:

1.37-4.50-6.80

Kraftig overvurdert.
Så hva er ditt tips, Kato? 0-4? Gruer du deg til søndag?

Sorry, ass - men jeg syns pessimismen din går over alle støvleskaft. Visst har ting kunne vært bedre, men det må da kunne gå an å finne noen spor av positivitet i de to siste treningskampene?

Jeg spiller Cardiff til 6.80. Og jeg har tippet oss på 14.plass. Der står jeg, dog er det øyeblikksbilde av stallen 5.august. En stall som er langt svakere enn den som tok 2 poeng siste ti kamper i vår.
Men Farke har ankommet.....(i stedet for big Sam og Gracia).
MOT

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #38 på: August 05, 2023, 11:09:26 »
Norsk Tipping:

1.37-4.50-6.80

Kraftig overvurdert.
Så hva er ditt tips, Kato? 0-4? Gruer du deg til søndag?

Sorry, ass - men jeg syns pessimismen din går over alle støvleskaft. Visst har ting kunne vært bedre, men det må da kunne gå an å finne noen spor av positivitet i de to siste treningskampene?

Jeg spiller Cardiff til 6.80. Og jeg har tippet oss på 14.plass. Der står jeg, dog er det øyeblikksbilde av stallen 5.august. En stall som er langt svakere enn den som tok 2 poeng siste ti kamper i vår.

Lang svakere vet jeg ikke - Tynnere er den absolutt.

Hvis alle som er i dagens stall trekker i samme retning under Farke så tror jeg vi er styrket sammenlignet med uroen i stall/klubb som vi så forrige sesong.

En samlet gjeng som jobber hardt og har tro på Farke og prosjektet er viktigere enn både 1,2 og kanskje 3 signeringer.

Dylan

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #39 på: August 05, 2023, 11:19:20 »
Tynnere stall ja, men Championship er vel også litt "tynnere" enn PL......

GaryMac

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #40 på: August 05, 2023, 11:46:10 »
Er det noen som drar i gang en "Season
 Long"-tråd?

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #41 på: August 05, 2023, 11:46:15 »
Tynnere stall ja, men Championship er vel også litt "tynnere" enn PL......

Og da har vi signert Byram som venstreback. Kan bli en bra signering det, men det blir altså en høyreback som skal spille venstreback. Det er jo på grensen til straffbart at vi ikke evner å hente en venstreback som ER venstreback.
 

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #42 på: August 05, 2023, 12:02:41 »
Tynnere stall ja, men Championship er vel også litt "tynnere" enn PL......

Og da har vi signert Byram som venstreback. Kan bli en bra signering det, men det blir altså en høyreback som skal spille venstreback. Det er jo på grensen til straffbart at vi ikke evner å hente en venstreback som ER venstreback.

Vent nå - overgangsvinduet er meg bekjent ikke stengt. Ikke sikkert Byram er signert som kun venstreback heller.

Dessuten så er vel Farke sin spillestil å bruke en høyrebeint venstreback som trekker innover. Drameh har også spilt vb i oppkjøringen. Så mulig Farke er kriminell da.. Isåfsll har han Hjelde og prnå Firpo i bakhånd

Som sagt, jeg tror vi er styrket ift til i fjor. I tillegg blir vi styrket med nye spillere også i august



HåvardK

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #43 på: August 05, 2023, 12:14:43 »
Norsk Tipping:

1.37-4.50-6.80

Kraftig overvurdert.
Så hva er ditt tips, Kato? 0-4? Gruer du deg til søndag?

Sorry, ass - men jeg syns pessimismen din går over alle støvleskaft. Visst har ting kunne vært bedre, men det må da kunne gå an å finne noen spor av positivitet i de to siste treningskampene?

Jeg spiller Cardiff til 6.80. Og jeg har tippet oss på 14.plass. Der står jeg, dog er det øyeblikksbilde av stallen 5.august. En stall som er langt svakere enn den som tok 2 poeng siste ti kamper i vår.
Det er notert. Jeg er imidlertid ikke enig i at stallen er svakere, fordi spillerne som har kommet inn/opp er til dels langt bedre enn de som avsluttet i vår. Og som eriksen55 sier, er det lenge igjen av vinduet, og vi kan ikke nå konkludere med at det ikke kommer nye spillere inn. Tror vi i det minste er enige om at troppen trenger å bli styrket, også i kvantitet.

J-R

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #44 på: August 05, 2023, 17:07:27 »
Holder det med medium abonnement hos viasat for å se championship??
Eller må jeg ha PL abonnement ??

Kato

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #45 på: August 05, 2023, 17:11:17 »
Holder det med medium abonnement hos viasat for å se championship??
Eller må jeg ha PL abonnement ??

Jeg kjører viasport i poengpakken til Altibox. Ingen ekstra kostnader.
 

Cerberos67

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #46 på: August 05, 2023, 17:33:45 »
Holder det med medium abonnement hos viasat for å se championship??
Eller må jeg ha PL abonnement ??

Medium til 399 er tilstrekkelig for CC

PetterH

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #47 på: August 05, 2023, 19:45:26 »
Vi har ikke mistet en eneste spiller som ikke til tider har blitt betegnet som Ræva her på forumet noen gang . Tror dette skal bli bra jeg , slik stova er pr idag.
Ja vi trenger iallefall en spiss som lukter mål.
Men hvem hadde trodd at vi idag bla skulle ha værende Gnonto, Sinesterra , Adams og Harrisson ?
En del vil fortsatt skje iløpet av August ?
Dette kan likevel gå bra da….
« Siste redigering: August 05, 2023, 19:47:30 av PetterH »
 

Cherry

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #48 på: August 05, 2023, 20:26:02 »
jeg gleder meg veldig til morgendagen og NY sesong i Championship.
Akkurat sett Blackburn slå WBA , og den intensiteten som er i denne divisjonen er det som er så utrolig moro - hvilken guts`og fotball!
Er ikke bekymret for oppstarten med den troppen vi innehar pt.

Ett par til vil forsvinne, tipper Summerville til Palace (Saha penger der) og Adams som nok vil ett hakk høyere...etterhvert.
Vi har en god tropp, men mangler kreativiteten til Pablo - noe jeg tror vi skaffer oss med Hamer fra Coventry.

Championship here we come .....Bring it on!

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #49 på: August 06, 2023, 00:06:34 »
Visstnok et par usikre kort til kampen. Fra Waccoe tidligere i dag:

Gray touch and go but should be ok. Gnonto a doubt too.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #50 på: August 06, 2023, 04:54:47 »
Visstnok et par usikre kort til kampen. Fra Waccoe tidligere i dag:

Gray touch and go but should be ok. Gnonto a doubt too.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har vi nok spelarar til å fylle benken? Eg antar vi startar med stort sett same laget som mot Hearts, men held ein knapp på at Byram i staden for Hjelde. Veldig usikker på kven som får spissplassen. Sannsynleg ein av Gnonto, Perkins og Summerville,  med Poveda som erstattar for Summerville om det skulle bli han.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


baste

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #51 på: August 06, 2023, 06:39:01 »
Gleda mæ som en unge, endelig kampdag igjen.
Hjem å sove snart etter nattevakt…

Håper på en god kamp, og selvsagt 3 poeng i dag. MOT

Fido

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #52 på: August 06, 2023, 09:38:18 »
Krysser fingre og tær, men er redd denne sesongen blir en kamp for å overleve i ligaen. Er knapt kvalitets spillere igjen, og en tynn stall. Tror egentlig at Farke har kvaliteten til at vi skal kunne holde oss, men det vil tydeligvis ta tid å bygge opp en ny stall/førsteelver.
Spennende blir det uansett.

Dennis

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #53 på: August 06, 2023, 10:46:04 »
Bekymringer er helt berettiget på dette tidspunktet, men det er på samme tid også optimisme.

Faktum er at vi møter mange lag som er langt dårligere enn i fjor. Jeg vil også påstå at det er et faktum at vi har en langt bedre trener i år. Om det fungerer gjenstår å se, men han er i alle fall kjent med divisjonen og hva som kreves. På papiret veldig bra!

Stallen er tynn, men vinduet er fortsatt åpent. Viktigere å treffe godt i løpet av august, enn å hente mange for dårlige spillere på tidligere tidspunkt - som i fjor.

Vi har (sannsynligvis) også en mer homogen og motivert stall. Fiaskokjøpene fra i fjor forduftet som dugg for solen etter å ha spilt klubben ned en divisjon. Inn kommer spillere som fikk erfaring fra divisjonen i fjor og - enda viktigere - antakelig bedre enn de som har forlatt klubben. I det minste i lys av divisjonstilhørighet.

Gleder meg til kamp i dag og har tro på seier! Positiv til det motsatte er bevist, men forventer flere kjøp/lån de neste ukene. For stallen må bli både bedre og bredere for å takle 46 kamper.
Marching on together!

stian

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #54 på: August 06, 2023, 11:13:39 »
Nedrykk på rappen har jeg ekstremt liten tro på. Vi har plenti med tilstrekkelig gode spillere i stallen, og til og med ganske mange med betydelig X-faktor. Vi har en solid manager og klubben er i en helt annen forfatning enn sist vi rykket ned fra PL. Treningskampene indikerer også at vi har brutt oppløsningstrenden fra de siste årene. Jada, man skal ikke legge for mye i treningskampene, men vi har nå en gang spilt dem og både spillemønstre og spillere har vist lovende utvikling.

Jeg setter en H på kupongen i dag. Jeg tror ikke på noen festkamp for oss, men at vi kommer til å score mål og at vi har nok defensiv struktur til å stå imot Cardiff.

ar9

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #55 på: August 06, 2023, 12:04:52 »
Blir det no kamptipping i år??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Andersen

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #56 på: August 06, 2023, 12:12:09 »
Veldig spent på kampen i dag. Håper på en god start, men en vet jo aldri med Leeds United. Kampen blir sett på en pub i byen skal visstnok komme en del supportere på Corner Pub i Tønsberg MOT.

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #57 på: August 06, 2023, 14:23:48 »
Laget klart om få min. Jeg tipper følgende ellever:

Meslier - Ayling, Struijk, Cooper, Byram - Ampadu, Gray - James, Summerville, Sinisterra - Gelhardt


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #58 på: August 06, 2023, 14:31:40 »
Hjelde fra start og Gnonto som spiss:




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp: vs Cardiff @EllandRoad søndag 6.8 kl 15:30 ViaSport 1
« Svar #59 på: August 06, 2023, 14:35:56 »
Dette laget lukter det svidd av framover. Storseier på gang? (Jada, jeg vet jeg tippet 1-2 tidligere i tråden).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020