Skrevet av Emne: Nær katastrofe nå!!!  (Lest 3101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

 

4ever arcticwhite

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #1 på: Juli 06, 2007, 19:23:42 »
Høres slettes ikke bra ut... Hva f.. skjer nå, tro?

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ferre

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #2 på: Juli 06, 2007, 19:27:37 »
The saga continues! Fy faen, hvor mye elendighet skal vi finne oss i?!

-WE'LL BE BACK-

Adis

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #3 på: Juli 06, 2007, 19:35:36 »
Dette var strengt tatt jævla dårlige nyheter. Hva skal man håpe på nå.. at nye eiere kan få tilslag og prosessen kan gå raskt slik at vi faktisk kan starte sesongen.. Ikkeno fotball på Leeds United i 07/08???!!! What the f***!!





After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Sydhagen

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #4 på: Juli 06, 2007, 19:39:01 »
nå begynner jeg å bli forbannet her!  viss de jævla skattemyndighetene kjører Leeds United i senk pga en prinsippsak blir jeg kvalm!

men det som står her får meg til å se et liiiiite lys i enden av tunnellen:

"KPMG could decide to scrap the CVA proposed by Mr Bates and Leeds United Football Club Ltd and seek new buyers for United. But Mr Doyle told the court that the search for new buyers would also drag into the new season"
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #5 på: Juli 06, 2007, 19:39:20 »
Få kjeltringen ut!

- Dennis
Marching on together!

Cherry

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #6 på: Juli 06, 2007, 19:40:27 »
Bare tenk deg selv som spiller/ansatt........[:o)]
Hvem driver klubben/firmaet?
Ikke mange spillere med høye lønninger i Leeds`i dag, og man spør vel seg selv om hvem som skal betale lønna`i denne defuse perioden!!

Ser pokker ingen utvei akkurat nå.....hva kan gjøres/hva er lov til og gjøre? Må vi nå vente til August for og få noen nyheter?
Ingen spillere inn/ut?

Stort spørsmålstegn nå.....
 

Ferre

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #7 på: Juli 06, 2007, 19:43:41 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Få kjeltringen ut!

- Dennis



Ja! La nye eier(e) ta over klubben nå. Er lei av all dritten nå!

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #8 på: Juli 06, 2007, 19:46:58 »
Postet fra waccoe:

"Krasner is on ss news saying that two of the potential bidders are discussing putting a combined bid in."

"Just caught the end of Krasner on SSN saying very optimistic we'll be playing this season & no doubt new owners will be in. Just a circus."

La oss håpe Krasner har rett...

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Juli 06, 2007, 19:48:16 av Ferre »

Sydhagen

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #9 på: Juli 06, 2007, 19:50:32 »
er drittlei denne krasner og alle andre nå som sier at klubben blir kjøpt og at der er interessenter i bildet!
DO THE f**kING WALK!!!
« Siste redigering: Juli 06, 2007, 19:52:54 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leeds04

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #10 på: Juli 06, 2007, 19:51:52 »
Ser ikke ut til at vi får en løsning før langt uti september.
Hva skjer da med klubben?

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1068815,00.html

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sydhagen

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #11 på: Juli 06, 2007, 19:59:06 »
er rimelig sikker på at hadde det vært f.eks. redbus som hadde stått som kjøper, og ikke bates, så hadde ikke denne høringen funnet sted og vi hadde vært ute av admin.

denne saken kjører skattemyndighetene kun pga at bates driver med noe snusk...faens fyr altså!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #12 på: Juli 06, 2007, 20:00:59 »
Krasner er jo faen meg den største sladrekjerringa på øyriket! Kan han ikke se å få gjort noe sjøl da, i stedet for å uttale som alle? Jævla feite idiot!

Sorry, blir bare så jævla irritert!

- Dennis
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #13 på: Juli 06, 2007, 20:14:30 »
Tusen takk Ken Bates, for å ha ødelagt klubben vår med dine griske såkalte smarte manøvere der du sneik gjennom admin så vi skulle slippe poengtap neste sesong istedet for å få det sist sesong da vi lievel var dødsens!!!! Hva!!!! Hva i svarte! Nå får vi kanskje ikke mulighet til å ta et jævla poeng fordi vi ikke kommer til delta engang! Du er i ferd med å ta fra meg noe av det kjæreste her! Forbanna idiot, griske kriminelle, senile, ekle....nei, nå er jeg dypt fortvilet. Dette er knusende! Hva med alle meledingene fra Franks, Morris, Krasner og alle kjatrekoppene? Er det ikke en kjeft som har ryggrad og kan beslutte noe i dette systemet som redder klubben og alle dens tilhengere gjennom årtier?
Nå er det for fanden nok!!!!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #14 på: Juli 06, 2007, 20:19:30 »
Helt utrolig, selvsagt klarte de ikke å finne ut av dette idag og da drar det ut.

Tør vi håpe på hjelp fra Football League slik at vi kan hente spillere?

Dessverre tror jeg at alle salg nå kommer til å gå rett til den daglige driften, og det innebærer null kroner til å kjøpe spillere. Vi kan kun hente free-transfers og det garantert på kun lave lønninger.

Men hva skjer med sponsorkontrakter, langsiktige avtaler, etc? Ingen tør inngå noe med denne usikkerheten?

Og Krasner er jo der på sekundet med et alternativ til Bates. Problemet sånn jeg kan forstå det er jo at det ikke KAN skje at nye eiere kommer inn nå. Så lenge Bates fortsatt kan vinne i retten kan ikke nye eiere bare ta over!

Det vi derimot kan håpe på er at disse kanskje "sponser" den daglige driften - men det er jo selvsagt en stor risiko for hvem det måtte være, siden de fort jo ender opp med å betale en masse penger til noe de ikke får noe igjen fra siden.

Venter spent på oppfølgingen her... ...har noe lignende noen gang skjedd tidligere?

SA


http://www.svendanders.com/

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #15 på: Juli 06, 2007, 20:20:40 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3011597

Leeds fans ber Football league på sine knær om å gripe inn å gi disp. slik at Leeds kan stille til start i årest L1! Folk der borte er desperate, vi er desperate! Hjælp!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #16 på: Juli 06, 2007, 20:23:01 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Helt utrolig, selvsagt klarte de ikke å finne ut av dette idag og da drar det ut.

Tør vi håpe på hjelp fra Football League slik at vi kan hente spillere?

Dessverre tror jeg at alle salg nå kommer til å gå rett til den daglige driften, og det innebærer null kroner til å kjøpe spillere. Vi kan kun hente free-transfers og det garantert på kun lave lønninger.

Men hva skjer med sponsorkontrakter, langsiktige avtaler, etc? Ingen tør inngå noe med denne usikkerheten?

Og Krasner er jo der på sekundet med et alternativ til Bates. Problemet sånn jeg kan forstå det er jo at det ikke KAN skje at nye eiere kommer inn nå. Så lenge Bates fortsatt kan vinne i retten kan ikke nye eiere bare ta over!

Det vi derimot kan håpe på er at disse kanskje "sponser" den daglige driften - men det er jo selvsagt en stor risiko for hvem det måtte være, siden de fort jo ender opp med å betale en masse penger til noe de ikke får noe igjen fra siden.

Venter spent på oppfølgingen her... ...har noe lignende noen gang skjedd tidligere?

SA


http://www.svendanders.com/



Jeg har fulgt med siden 1970- ingen andre kluber har så vidt jeg vet opplevd dette, og det måtte selvsagt skje med oss! Og etter flere år med mareritt! Hva i heiteste hule er det som skjer- er hele verden ute etter klubben vår?
Yeboahs vitne

Leeds04

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #17 på: Juli 06, 2007, 20:25:40 »
Salget av Healy, er det for å karre til seg de siste restene Bates?

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=342910

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Sydhagen

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #18 på: Juli 06, 2007, 20:25:58 »
quote:

Jeg har fulgt med siden 1970- ingen andre kluber har så vidt jeg vet opplevd dette, og det måtte selvsagt skje med oss! Og etter flere år med mareritt! Hva i heiteste hule er det som skjer- er hele verden ute etter klubben vår?



nei, bare skattemyndighetene [V]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #19 på: Juli 06, 2007, 20:28:27 »
quote:
Originally posted by Leeds04

Salget av Healy, er det for å karre til seg de siste restene Bates?

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=342910

"Why settle for more, when you can settle for less"




Jeg så denne, hvorfor har det i så fall ikke allerede skjedd? Her er det flere uhumskheter fra mafioso Don Bates tenker jeg![:(!]
Yeboahs vitne

brenaldo

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #20 på: Juli 06, 2007, 20:42:21 »
Dette er det jævligste jeg har vært med på etter å ha fulgt Leeds United siden 1970.
Bates har vært en tragedie for vår kjære klubb, få den mannen så langt unna Leeds som mulig!!
I kveld blir det flere gravøl på Jazzfestivalen her på Kongsberg.

brenaldo
Medlem nr. 850

DaGa

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #21 på: Juli 06, 2007, 20:48:31 »
Dette er så jævlig trist.
Vær så snill en eller annen riking med hjerte i Leeds: Kjøp klubben så vi blir kvitt Bates!!!!!!

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Stephenjazz

Re: Nær katastrofe nå!!!
« Svar #22 på: Juli 06, 2007, 21:30:26 »
Bates kunne fått et nakkeskud som sånn en rekke andre diktatorer tidlegere har fått
Det blir aldri umoderne å vinne