Skrevet av Emne: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?  (Lest 29106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« på: Februar 20, 2012, 20:46:35 »
Tror majoriteten som følger Leeds er fornøyd med ansettelsen av Neil Warnock og det gjør at man blir optimistiske igjen... Burde fansen legge "anti-Bates-kampanjen" på is en liten stund? Burde vi gjøre Elland Road til en festning igjen ved å støtte våre spillere fra start til slutt selv om resultatet kanskje ikke går vår vei..

Hva mener DU?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #1 på: Februar 20, 2012, 20:48:17 »
Tror majoriteten som følger Leeds er fornøyd med ansettelsen av Neil Warnock og det gjør at man blir optimistiske igjen... Burde fansen legge "anti-Bates-kampanjen" på is en liten stund? Burde vi gjøre Elland Road til en festning igjen ved å støtte våre spillere fra start til slutt selv om resultatet kanskje ikke går vår vei..

Hva mener DU?

Get out of our club. Det er svaret til bates uansett

Dennis

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #2 på: Februar 20, 2012, 20:48:24 »
Jeg mener at det er akkurat det Bates vil. ;)

Støtt laget under kamp og press på Bates ellers. Det er vel mulig å gjøre begge deler? Mht boycott er spørsmålet vanskeligere.
Marching on together!

Andersen

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #3 på: Februar 20, 2012, 20:54:30 »
Støtter laget i tyk og tynt, så får vi se hvordan NW gjør det med laget, men KB vil stadig minnes på at han er i kikkerten til ganske mange sinte fans ennå.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #4 på: Februar 20, 2012, 21:05:50 »
Støtter laget i tynt og tykt også når jeg kommer med kommentarer som ikke røkla stiller seg bak  ;)

Sop

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #5 på: Februar 20, 2012, 21:07:24 »
Jeg mener at det er akkurat det Bates vil. ;)

Støtt laget under kamp og press på Bates ellers. Det er vel mulig å gjøre begge deler? Mht boycott er spørsmålet vanskeligere.

Her er jeg helt enig.Bates må forsatt presses,men vi MÃ… støtte laget i kampene.Dillemmaet er at om guttene gjør det bra utpå banen,så blir vel Bates fredet.
Men nå med ny trener så ser jeg mer opptimistisk på avsluttning av sesongen.MOT alle sammen. :) :)
Love Leeds

Hobben

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #6 på: Februar 20, 2012, 21:09:02 »
Vil alltid støtte Leeds United, og stå bak laget og spillerene. Men Ken Bates støtter jeg overhodet ikke!! GET OUT OF OUR CLUB!
Rogaland Whites

testo

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #7 på: Februar 20, 2012, 22:53:45 »
I kampen mot Southampton så blir det en markering mot Bates som skal vare i 7 min for de 7 årene bates har drevet Leeds, det blir vel noe slikt som å vende ryggen til spillet de første 7 min.
Jeg er ingen fan av Bates, men er usikker på om jeg ville vært med på en slik demonstrasjon nå da ting begynner å se litt lysere ut. Jeg mener at demonstrasjonen skader spillerne og det de er i ferd med å bygge opp.
Ja, "I get behind the club and team! og mener at demonstrasjonen bør evnt utsettes.
Give the boys a chance!!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #8 på: Februar 20, 2012, 22:56:08 »
Kritikken mot Bates er alltid størst når det går dårlig sportslig.
Dersom Warnock får sving på skuta, og sikrer opprykk allerede i år så vil kritikken mot Bates helt sikkert stilne en del. Da vil vi få ekstra penger til spillerkjøp, og alle blir fornøyde.

marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #9 på: Februar 21, 2012, 07:49:42 »
I kampen mot Southampton så blir det en markering mot Bates som skal vare i 7 min for de 7 årene bates har drevet Leeds, det blir vel noe slikt som å vende ryggen til spillet de første 7 min.
Jeg er ingen fan av Bates, men er usikker på om jeg ville vært med på en slik demonstrasjon nå da ting begynner å se litt lysere ut. Jeg mener at demonstrasjonen skader spillerne og det de er i ferd med å bygge opp.
Ja, "I get behind the club and team! og mener at demonstrasjonen bør evnt utsettes.
Give the boys a chance!!!

Det ser vel ut som LUST ikke er helt sikker på at denne demonstrasjonen burde gjennomføres..

Jeg synes ikke demonstrasjonen er upassende, men den passer ikke inn nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #10 på: Februar 21, 2012, 09:02:21 »
Hva er saken? Har Bates kommet med en rasistisk uttalelse eller gjort økonomisk kriminalitet?
Masinga, medl.nr. 1250

sportcarl1

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #11 på: Februar 21, 2012, 09:09:13 »
I kampen mot Southampton så blir det en markering mot Bates som skal vare i 7 min for de 7 årene bates har drevet Leeds, det blir vel noe slikt som å vende ryggen til spillet de første 7 min.
Jeg er ingen fan av Bates, men er usikker på om jeg ville vært med på en slik demonstrasjon nå da ting begynner å se litt lysere ut. Jeg mener at demonstrasjonen skader spillerne og det de er i ferd med å bygge opp.
Ja, "I get behind the club and team! og mener at demonstrasjonen bør evnt utsettes.
Give the boys a chance!!!

Det ser vel ut som LUST ikke er helt sikker på at denne demonstrasjonen burde gjennomføres..

Jeg synes ikke demonstrasjonen er upassende, men den passer ikke inn nå!
när man går på en match är det väl bara en sak som gäller och det är att stå bakom sin klubb, stötta laget och tränaren till seger, att demonstrera genom att vända spelanr ryggen eller komma in på arenana 7 minuter efter matchstart tror jag mer stör spelarna än bates, skall bli intressant att höra vad warnock har att säga om detta,  vill man demonstrera kan man väl göra det efter matchen
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #12 på: Februar 21, 2012, 09:13:54 »
I kampen mot Southampton så blir det en markering mot Bates som skal vare i 7 min for de 7 årene bates har drevet Leeds, det blir vel noe slikt som å vende ryggen til spillet de første 7 min.
Jeg er ingen fan av Bates, men er usikker på om jeg ville vært med på en slik demonstrasjon nå da ting begynner å se litt lysere ut. Jeg mener at demonstrasjonen skader spillerne og det de er i ferd med å bygge opp.
Ja, "I get behind the club and team! og mener at demonstrasjonen bør evnt utsettes.
Give the boys a chance!!!

Det ser vel ut som LUST ikke er helt sikker på at denne demonstrasjonen burde gjennomføres..

Jeg synes ikke demonstrasjonen er upassende, men den passer ikke inn nå!
Det er jeg nok uenig i.

Det er ikke slik at alt Bates har gjort, og situasjonen vi er i, har snudd på grunn av en seier mot et bunnlag hjemme på Elland Road og en ny manager. Riktignok har man gjenvunnet noe av optimismen, og deet er vel og bra. Men Vi har verken treningsanlegg eller stadion, Bates er respektløs overfor fans og media ++, og vi har faktisk mistet vår kaptein og kommer til å miste flere gode spillere, dersom vi ikke rykker opp i år. At Warnock skal klare å snu alt Grayson har prentet inn de siste årene, på så kort tid at vi klarer å rykke opp - det har jeg forhåpninger til, men  absolutt ikke forventninger om. At demonstrasjonen plutselig ikke passer fordi vi fikk inn en ny manager, og utrolig nok vant mot Doncaster Rovers etter å ha blitt rundspilt hjemme, viser bare hvor overfladiske noen er.

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #13 på: Februar 21, 2012, 09:32:20 »
I kampen mot Southampton så blir det en markering mot Bates som skal vare i 7 min for de 7 årene bates har drevet Leeds, det blir vel noe slikt som å vende ryggen til spillet de første 7 min.
Jeg er ingen fan av Bates, men er usikker på om jeg ville vært med på en slik demonstrasjon nå da ting begynner å se litt lysere ut. Jeg mener at demonstrasjonen skader spillerne og det de er i ferd med å bygge opp.
Ja, "I get behind the club and team! og mener at demonstrasjonen bør evnt utsettes.
Give the boys a chance!!!

Det ser vel ut som LUST ikke er helt sikker på at denne demonstrasjonen burde gjennomføres..

Jeg synes ikke demonstrasjonen er upassende, men den passer ikke inn nå!
Det er jeg nok uenig i.

Det er ikke slik at alt Bates har gjort, og situasjonen vi er i, har snudd på grunn av en seier mot et bunnlag hjemme på Elland Road og en ny manager. Riktignok har man gjenvunnet noe av optimismen, og deet er vel og bra. Men Vi har verken treningsanlegg eller stadion, Bates er respektløs overfor fans og media ++, og vi har faktisk mistet vår kaptein og kommer til å miste flere gode spillere, dersom vi ikke rykker opp i år. At Warnock skal klare å snu alt Grayson har prentet inn de siste årene, på så kort tid at vi klarer å rykke opp - det har jeg forhåpninger til, men  absolutt ikke forventninger om. At demonstrasjonen plutselig ikke passer fordi vi fikk inn en ny manager, og utrolig nok vant mot Doncaster Rovers etter å ha blitt rundspilt hjemme, viser bare hvor overfladiske noen er.

Jeg er vel ikke uenig i mye av det du sier, men jeg ønsker at Leeds skal begynne å vinne fotballkamper igjen og det vil nok være lettere i en mer harmonisk klubb. Sett at vi må nøye oss med Bates til han dauer i en alder av 92 (?!!??!) så spørs det om det er så lurt at fansen er med på å forsterke misnøyen...

Det er et vanskelig tema, ingen fasitsvar. Jeg tørster så uendelig etter god stemning at jeg er villig til å glemme Bates en stund, kanskje dumt av meg..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Masinga

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #14 på: Februar 21, 2012, 09:33:51 »
Kan du, Kalle_92, prøve å skille mellom snørr og barter? Du må forklare bedre hvorfor supportere av Leeds United skal stå med ryggen til i 7 minutter og demonstrere i neste match på Elland Road.

Jeg ser også at du har "forhåpninger", men ingen "forventninger", til at Warnock skal lykkes sportslig. Hva mener du egentlig?
Masinga, medl.nr. 1250

Annesj

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #15 på: Februar 21, 2012, 10:07:56 »
Ã… aksjonere mot bates bør evt kun gjøres utenfor kamparenaen. Syns det rett og slett er forkastelig om fansen skal snu ryggen til spillerne i 7 minutter. Dette vil uansett mål å mening føles negativt på spillere også å bidra til et negativt fokus. Ikke bland utenomsportslige affærer inn i kampprogrammet.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ollan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #16 på: Februar 21, 2012, 10:39:16 »
blir litt overrasket over trådtittel...trodde alle støttet klubben og laget??
Ollan

Leedsfan

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #17 på: Februar 21, 2012, 10:43:45 »
blir litt overrasket over trådtittel...trodde alle støttet klubben og laget??

Det virker ikke alltid slik.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #18 på: Februar 21, 2012, 11:15:29 »
Er rimelig sikker på at alle her inne støtter både klubb og lag. Er enig i at denne typen demonstrasjoner burde foregå utenfor ER, da det mest sannsynlig ikke går helt upåaktet hen hos spillerne, som helt klart trenger full fokus mot sine oppgaver.
Ups & Ups!!

martind

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #19 på: Februar 21, 2012, 11:44:16 »
Jeg er enig Leedsfan! Håper alle støtter laget fremover ved å møte opp på Elland Road. Gleder meg stort til dobbeltkampen og håper Leeds folket viser seg fra sin beste side og møter opp i hopetall!!! MOT
MOT!! We are Leeds!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #20 på: Februar 21, 2012, 12:01:57 »
Kan du, Kalle_92, prøve å skille mellom snørr og barter? Du må forklare bedre hvorfor supportere av Leeds United skal stå med ryggen til i 7 minutter og demonstrere i neste match på Elland Road.

Jeg ser også at du har "forhåpninger", men ingen "forventninger", til at Warnock skal lykkes sportslig. Hva mener du egentlig?
Med det siste der mener jeg at vi kan håpe på å rykke opp i år, men ingen har vel egentlig forventninger om det. Og da mister vi kanskje noen nøkkelspillere. Men jeg burde nok kanskje klargjort det bedre. Vil nok støtte laget, og jeg synes derfor at dette er en bedre løsning enn å ikke gå på kamp. Vi synliggjør vår misnøye av Bates, men går inn og støtter laget. Så er nok også delvis enig med deg Leedsfan! :) MOT

HåvardK

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #21 på: Februar 21, 2012, 12:07:53 »
Kan du, Kalle_92, prøve å skille mellom snørr og barter? Du må forklare bedre hvorfor supportere av Leeds United skal stå med ryggen til i 7 minutter og demonstrere i neste match på Elland Road.

Jeg ser også at du har "forhåpninger", men ingen "forventninger", til at Warnock skal lykkes sportslig. Hva mener du egentlig?
Med det siste der mener jeg at vi kan håpe på å rykke opp i år, men ingen har vel egentlig forventninger om det. Og da mister vi kanskje noen nøkkelspillere. Men jeg burde nok kanskje klargjort det bedre. Vil nok støtte laget, og jeg synes derfor at dette er en bedre løsning enn å ikke gå på kamp. Vi synliggjør vår misnøye av Bates, men går inn og støtter laget. Så er nok også delvis enig med deg Leedsfan! :) MOT
Syns Kalle skiller godt mellom snørr og barter, jeg. Og det beviser han ved å støtte aksjonen hvor tilskuere faktisk går på kamp i stedet for å holde seg borte. Syns vi skal la det gå noen uker før vi genierklærer både Bates og Warnock - på tabellen ser det fortsatt ikke ut til at vi har rykket opp.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #22 på: Februar 21, 2012, 12:50:01 »
Kan du, Kalle_92, prøve å skille mellom snørr og barter? Du må forklare bedre hvorfor supportere av Leeds United skal stå med ryggen til i 7 minutter og demonstrere i neste match på Elland Road.

Jeg ser også at du har "forhåpninger", men ingen "forventninger", til at Warnock skal lykkes sportslig. Hva mener du egentlig?
Med det siste der mener jeg at vi kan håpe på å rykke opp i år, men ingen har vel egentlig forventninger om det. Og da mister vi kanskje noen nøkkelspillere. Men jeg burde nok kanskje klargjort det bedre. Vil nok støtte laget, og jeg synes derfor at dette er en bedre løsning enn å ikke gå på kamp. Vi synliggjør vår misnøye av Bates, men går inn og støtter laget. Så er nok også delvis enig med deg Leedsfan! :) MOT
Syns Kalle skiller godt mellom snørr og barter, jeg. Og det beviser han ved å støtte aksjonen hvor tilskuere faktisk går på kamp i stedet for å holde seg borte. Syns vi skal la det gå noen uker før vi genierklærer både Bates og Warnock - på tabellen ser det fortsatt ikke ut til at vi har rykket opp.
Nettopp!

Edit: Der kom innlegg nummer 1000 ja.. Feiende flott innlegg.  ::)

testo

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #23 på: Februar 21, 2012, 13:03:56 »
Jeg mener at en demonstrasjon på stadion på tampen av sesongen ikke gagner noen, spesielt ikke laget. Det viser seg at supporterne har fått tilbake litt av troen igjen og du skal ikke utelukke at spillerne også begynner å få det. For meg blir det da helt feil å demonstrere på dette tidspunktet selv om man ønsker eierskifte.
Tror noen av dere at det skader Bates å vise forakt på stadion slik at han vil selger klubben?
Skal man vise at man mener alvor så må det gjøres ved å ikke kjøpe sesongkort og ikke bruke penger på saker og ting som ellers hadde gått rett i lomma hans før sesongen starter.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #24 på: Februar 21, 2012, 13:43:40 »
Ã… aksjonere mot bates bør evt kun gjøres utenfor kamparenaen. Syns det rett og slett er forkastelig om fansen skal snu ryggen til spillerne i 7 minutter. Dette vil uansett mål å mening føles negativt på spillere også å bidra til et negativt fokus. Ikke bland utenomsportslige affærer inn i kampprogrammet.

Det er ikke snakk om og snu ryggen til, men kun og stå, det er det jo mangen som gjør uansett :)

Hvis LUST bestemmer seg for og gjennomføre aksjonen, står jeg de første syv minuttene når jeg ser kampen i kjelleren 3. mars!

Til topic; Selvsakt støtter jeg laget og klubben Leeds United, uansett. MOT!
« Siste redigering: Februar 21, 2012, 13:47:40 av Rudi G. »

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #25 på: Februar 21, 2012, 17:27:52 »
Ã… aksjonere mot bates bør evt kun gjøres utenfor kamparenaen. Syns det rett og slett er forkastelig om fansen skal snu ryggen til spillerne i 7 minutter. Dette vil uansett mål å mening føles negativt på spillere også å bidra til et negativt fokus. Ikke bland utenomsportslige affærer inn i kampprogrammet.

Det er ikke snakk om og snu ryggen til, men kun og stå, det er det jo mangen som gjør uansett :)

Hvis LUST bestemmer seg for og gjennomføre aksjonen, står jeg de første syv minuttene når jeg ser kampen i kjelleren 3. mars!

Til topic; Selvsakt støtter jeg laget og klubben Leeds United, uansett. MOT!

Med mindre noen har forandret planen så er det ikke snakk om å stå inn på stadion, men utenfor stadion i 7 minutter før man går inn og finner setene:

Fra LUST eget brev til medlemmene:
"To express their concerns, but without adversely affecting the team’s performance, dissatisfied Leeds fans are to be asked to stay outside the ground until seven minutes after the game begins - one minute for every year of Ken Bates’ chairmanship - before taking their seats and supporting the players as they look to take three points from Southampton. "
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #26 på: Februar 21, 2012, 17:39:06 »
Ã… aksjonere mot bates bør evt kun gjøres utenfor kamparenaen. Syns det rett og slett er forkastelig om fansen skal snu ryggen til spillerne i 7 minutter. Dette vil uansett mål å mening føles negativt på spillere også å bidra til et negativt fokus. Ikke bland utenomsportslige affærer inn i kampprogrammet.

Det er ikke snakk om og snu ryggen til, men kun og stå, det er det jo mangen som gjør uansett :)

Hvis LUST bestemmer seg for og gjennomføre aksjonen, står jeg de første syv minuttene når jeg ser kampen i kjelleren 3. mars!

Til topic; Selvsakt støtter jeg laget og klubben Leeds United, uansett. MOT!

Med mindre noen har forandret planen så er det ikke snakk om å stå inn på stadion, men utenfor stadion i 7 minutter før man går inn og finner setene:

Fra LUST eget brev til medlemmene:
"To express their concerns, but without adversely affecting the team’s performance, dissatisfied Leeds fans are to be asked to stay outside the ground until seven minutes after the game begins - one minute for every year of Ken Bates’ chairmanship - before taking their seats and supporting the players as they look to take three points from Southampton. "

Ok, slik å forstå, den støtter jeg ikke!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #27 på: Februar 21, 2012, 17:53:11 »
Har siden 1972 alltid støttet fotballaget Leeds United!!! Det fortsetter jeg med!!! MOT!!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #28 på: Februar 21, 2012, 18:24:29 »

Hvis LUST bestemmer seg for og gjennomføre aksjonen, står jeg de første syv minuttene når jeg ser kampen i kjelleren 3. mars!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, slik å forstå, den støtter jeg ikke!

Du mener å stå utenfor kjelleren i 7 minutter før du går inn og ser resten av kampen? Det var jo synd. En slik demonstrasjon ville nok en gang for alle fortalt Ken Bates hvor skapet står!  ;D
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Burde vi alle "get behind the club and team" nå?
« Svar #29 på: Februar 21, 2012, 18:38:46 »

Hvis LUST bestemmer seg for og gjennomføre aksjonen, står jeg de første syv minuttene når jeg ser kampen i kjelleren 3. mars!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, slik å forstå, den støtter jeg ikke!

Du mener å stå utenfor kjelleren i 7 minutter før du går inn og ser resten av kampen? Det var jo synd. En slik demonstrasjon ville nok en gang for alle fortalt Ken Bates hvor skapet står!  ;D

Nja, mulig det, men en slik form for demonstrasjon vil også medføre en del turbulens på tribunen når mange kommer inn etter kampen har startet, dette kan forstyrre guttene våre i en mulig veldig viktig kamp, derfor støtter jeg ikke denne demonstrasjonsformen.

Ã… stå på gaten når jeg vet LU er på tv nede i kjelleren tror jeg ville vært ytterst vanskelig for meg ;)