Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 333694 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #600 på: August 20, 2013, 16:53:21 »
Varney og Hunt er ikke SÃ… dårlige, de er også avhengig av litt service. Skulle ønske at vi var så gode at vi kunne "beleire" målet til motstanderen store deler av kampen, i hvertfall på hjemmebane. Akkurat nå er Varney og Hunt ikke gode nok til å skape mål utav ingenting.

Det er vanskelig å beleire et motstandermål uten bredde, da må det være ekstremt gode fotballspillere som klarer å spille ut et lag når alle spillerne er midt på banen.

På grunn av det prekære behovet av fart og kreativitet på vingen hadde jeg vært villig til å ofre Ross, men jeg har absolutt ikke lyst til det..

Bates ville ha kostnadene til A-laget under 10mill pund, det er nå på 15 mill pund som er 50% av budsjettet tror jeg. I tillegg når vi betaler dyr leie for ER og TA så blir det vanskelig å grave frem pengene.

Jeg håper Ross blir..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #601 på: August 20, 2013, 17:54:24 »
Varney og Hunt er ikke SÃ… dårlige, de er også avhengig av litt service. Skulle ønske at vi var så gode at vi kunne "beleire" målet til motstanderen store deler av kampen, i hvertfall på hjemmebane. Akkurat nå er Varney og Hunt ikke gode nok til å skape mål utav ingenting.

Det er vanskelig å beleire et motstandermål uten bredde, da må det være ekstremt gode fotballspillere som klarer å spille ut et lag når alle spillerne er midt på banen.

På grunn av det prekære behovet av fart og kreativitet på vingen hadde jeg vært villig til å ofre Ross, men jeg har absolutt ikke lyst til det..

Bates ville ha kostnadene til A-laget under 10mill pund, det er nå på 15 mill pund som er 50% av budsjettet tror jeg. I tillegg når vi betaler dyr leie for ER og TA så blir det vanskelig å grave frem pengene.

Jeg håper Ross blir..
Nei, du har rett. De er RÆVA!holder ikke.Hvorfor kan vi ikke kalle en spade en spade?Hvis man har mål om å rykke opp til PL så må man spørre seg hvordan våre spillere hadde klart seg. Vel, min påstand er at disse 2 hadde falt fullstendig igjennom >:(

Blank_File

Sv: Re: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #602 på: August 20, 2013, 18:12:49 »
For en gang skyld må jeg si meg enig med DHY når han er unødvendig krass. De er faktisk ræva. Blir helt dårlig av å tenke på hvordan vi blir seende ut uten McCormack i den situasjonen vi er i nå.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #603 på: August 20, 2013, 18:23:00 »
Varney og Hunt er ikke SÃ… dårlige, de er også avhengig av litt service. Skulle ønske at vi var så gode at vi kunne "beleire" målet til motstanderen store deler av kampen, i hvertfall på hjemmebane. Akkurat nå er Varney og Hunt ikke gode nok til å skape mål utav ingenting.

Det er vanskelig å beleire et motstandermål uten bredde, da må det være ekstremt gode fotballspillere som klarer å spille ut et lag når alle spillerne er midt på banen.

På grunn av det prekære behovet av fart og kreativitet på vingen hadde jeg vært villig til å ofre Ross, men jeg har absolutt ikke lyst til det..

Bates ville ha kostnadene til A-laget under 10mill pund, det er nå på 15 mill pund som er 50% av budsjettet tror jeg. I tillegg når vi betaler dyr leie for ER og TA så blir det vanskelig å grave frem pengene.

Jeg håper Ross blir..
Nei, du har rett. De er RÆVA!holder ikke.Hvorfor kan vi ikke kalle en spade en spade?Hvis man har mål om å rykke opp til PL så må man spørre seg hvordan våre spillere hadde klart seg. Vel, min påstand er at disse 2 hadde falt fullstendig igjennom >:(

Disse er ikke gode nok for PL, men vi er ikke der DHY. Det enkleste ville vært å kjøpe spillere som er gode nok for PL, da blir det enkelt å rykke opp også. Det er bare en liten hake, man må skaffe de spillerne.

Se på West Ham feks, de spiller bedre i PL med nesten de samme spillerne som slet for å rykke opp for to sesonger siden.

Jeg skulle gjerne byttet bort Varney og Hunt med Charlie Austin og Adam Le Fondre, men det er ganske sikkert at de to også hadde kommet til å slite i PL.

En spiss trenger service, spør Jordan Rhodes om det!!!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #604 på: August 20, 2013, 23:52:00 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  15m  
Update on Ross McCormack - #lufc have rejected third bid from Boro. Full story in tomorrow's YEP.



Phil Hay ‏@PhilHayYEP  12m  
That might well be that as far as Boro are concerned. Sounds like #lufc have initiated talks with McCormack about a new deal too.
[/size]


:)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #605 på: August 20, 2013, 23:57:01 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  15m 
Update on Ross McCormack - #lufc have rejected third bid from Boro. Full story in tomorrow's YEP.



Phil Hay ‏@PhilHayYEP  12m 
That might well be that as far as Boro are concerned. Sounds like #lufc have initiated talks with McCormack about a new deal too.
[/size]


:)

Flotte nyheter i dag. Wootton inn og Ross blir.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #606 på: August 21, 2013, 14:58:13 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  15m 
Update on Ross McCormack - #lufc have rejected third bid from Boro. Full story in tomorrow's YEP.



Phil Hay ‏@PhilHayYEP  12m 
That might well be that as far as Boro are concerned. Sounds like #lufc have initiated talks with McCormack about a new deal too.
[/size]


:)

Flotte nyheter i dag. Wootton inn og Ross blir.

A footballer in his prime, vil ikke bli billig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #607 på: August 21, 2013, 15:16:21 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  15m 
Update on Ross McCormack - #lufc have rejected third bid from Boro. Full story in tomorrow's YEP.



Phil Hay ‏@PhilHayYEP  12m 
That might well be that as far as Boro are concerned. Sounds like #lufc have initiated talks with McCormack about a new deal too.
[/size]


:)

Flotte nyheter i dag. Wootton inn og Ross blir.

A footballer in his prime, vil ikke bli billig!

Frykter at han og agenten priser seg ut av klubben. Ross er viktig men skal ikke beholdes for enhver pris.
Jon R.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #608 på: August 21, 2013, 15:19:07 »
Ross har ivertfall spilt kortene sine riktig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #609 på: August 21, 2013, 16:15:49 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  15m 
Update on Ross McCormack - #lufc have rejected third bid from Boro. Full story in tomorrow's YEP.



Phil Hay ‏@PhilHayYEP  12m 
That might well be that as far as Boro are concerned. Sounds like #lufc have initiated talks with McCormack about a new deal too.
[/size]


:)

Flotte nyheter i dag. Wootton inn og Ross blir.

A footballer in his prime, vil ikke bli billig!

Frykter at han og agenten priser seg ut av klubben. Ross er viktig men skal ikke beholdes for enhver pris.

Han ville vel vært i Leeds til han var 29-30 år på nåværende kontrakt så det er jo mer "krise" for Ross enn for Leeds United å signere ny kontrakt. Han tjener 15k i uka, er det nødvendig å gi han 20k i uka for å forlenge kontrakten hans med et år?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #610 på: August 21, 2013, 21:21:19 »
Han fikk forlengelse sist sesong, uten å ha gjort en særlig oppsiktsvekkende god sesong, og skal allerede nå ha ny kontrakt? Jeg vil selvfølgelig at McCormack skal være en del av laget vårt, jeg mener han er god kvalitet - noe vi ikke har for mye av.

stian

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #611 på: August 22, 2013, 11:09:40 »
En kan alltids si at det ikke er noe å hente på å forlenge en kontrakt som ble forlenget forrige sesong, men her er det en signaleffekt jeg liker. Klar beskjed til andre lag, Leeds-supporteren, medspillere og spilleren selv: De beste spillerne blir værende i Leeds og vi er villige til å gjøre det som skal til for å holde dem her!

Hadde dette vært for ett år siden hadde det vært "bend over" tvert, og spilleren hadde vært solgt for 250 000 med sutrende pressemeldinger fra Bates på kjøpet.


Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #613 på: August 22, 2013, 15:40:03 »
Hvorfor begynne å samtale om ny kontrakt hvis spilleren skal selges?   :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #614 på: August 22, 2013, 15:51:58 »
http://www.gazettelive.co.uk/sport/football/football-news/ross-mccormack-boro-say-not-5765980


£ 2 millioner i siste "pakke"! Men vi har vel sagt NEI!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #615 på: August 22, 2013, 16:24:02 »
Ross i samtaler om en ny "deal"!

http://www.leedsunited.com/news/article/z9jr5qs3onvu1ej3lchv7hz6x/title/boss-confirms-ross-talks

Veldig bra dette, tror jeg!

4 år på Championship-deal så har vi en fin reserve i PL om et par år!  :D

Det var en spøk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #616 på: August 23, 2013, 22:37:27 »
Now trending  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #617 på: August 24, 2013, 01:05:08 »
Now trending  :D



Bestill en til meg a'   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #618 på: August 24, 2013, 10:33:04 »
Ross i samtaler om en ny "deal"!

http://www.leedsunited.com/news/article/z9jr5qs3onvu1ej3lchv7hz6x/title/boss-confirms-ross-talks

Veldig bra dette, tror jeg!

4 år på Championship-deal så har vi en fin reserve i PL om et par år!  :D

Det var en spøk!


Dette liker jeg! Vi blåser av budene fra våre konkurrenter og alt virker å være lutter harmoni mellom manager, spiller og eiere.

Håvard

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #619 på: August 25, 2013, 19:03:48 »
Alt snakk om salg av Ross må vel nå settes på vent.......inntil ett 'Bale-bud"  kommer :)

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2658
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #621 på: August 27, 2013, 22:40:06 »
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh 5m
Five goals in six starts for @Rossmccormack44. Looking forward to him scoring his next in front a certain former manager on Saturday.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Glenn K

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #622 på: August 30, 2013, 18:00:46 »
Leeds United striker Ross McCormack set to sign new four-year contract


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8897774/  8) ;D

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #623 på: August 30, 2013, 18:08:13 »
Leeds United striker Ross McCormack set to sign new four-year contract


http://www1.skysports.com/football/news/11715/8897774/  8) ;D

Blir dette en forlengelse på 1 eller 2 år? Hvor mye ekstra gir vi han i uka?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

John I

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #624 på: August 30, 2013, 19:40:04 »
 The club is delighted to announce that @RossMcCormack44 has signed a new four-year contract #lufc
Marching on together

Glenn K

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #625 på: August 30, 2013, 19:45:49 »
Fantastisk!!  :)

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #626 på: August 30, 2013, 20:07:08 »
The club is delighted to announce that @RossMcCormack44 has signed a new four-year contract #lufc

Veldig bra nyhet, virker om han fungerer veldig godt under McD, så vil han jo bare være 48 ;)når kontrakten utløper.

asLeeds

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #627 på: August 30, 2013, 20:11:10 »
Dette liker eg :)
DALHEIM WHITES

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #628 på: August 30, 2013, 20:19:14 »
Fantastisk moro!  var redd en stund for at vi ville miste ham! ;D

Joensen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #629 på: August 30, 2013, 22:05:33 »
Gode nyheter :)