Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ross McCormack  (Lest 332483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #240 på: Januar 18, 2012, 14:57:04 »
På vei til Wigan nå ryktes det......
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #241 på: Januar 18, 2012, 19:32:07 »
På vei til Wigan nå ryktes det......
Først Howson. Så McCormack? Snakk om blood letting. Selv ikke Dracula ville klart å tappe klubben for så mye blod.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #243 på: Januar 19, 2012, 18:01:39 »
Wigan neste?
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/ross_next_to_go_723687/index.shtml

Kommer budet, går han nok. Håper at Leeds har tatt høyde for at han forsvinner, og skaffer seg en erstatning. Det begynner å haste nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #244 på: Januar 19, 2012, 18:36:39 »
Wigan neste?
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/ross_next_to_go_723687/index.shtml

Kommer budet, går han nok. Håper at Leeds har tatt høyde for at han forsvinner, og skaffer seg en erstatning. Det begynner å haste nå.
Erstatning= >:(rask

KingHowson

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #245 på: Januar 20, 2012, 08:10:54 »
Vi må ha inn en klasse spiss som scorer hele tiden. Kor vi skal finne en sånn til en pris som passer oss er ikke lett og si. Blir et helvete og miste ross også. Meen han skal ha for at han har en sinsyk innsats og scort en del i år. Men mangler liksom litt og få helt den følelsen av at når han får ballen så skjer det noe

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #246 på: Januar 20, 2012, 08:20:13 »
Men mangler liksom litt og få helt den følelsen av at når han får ballen så skjer det noe

Jeg husker den følelsen, den kalles Jermaine Beckford.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #247 på: Januar 20, 2012, 08:45:07 »
Men mangler liksom litt og få helt den følelsen av at når han får ballen så skjer det noe

Jeg husker den følelsen, den kalles Jermaine Beckford.
skal undres på om de kaller den følelsen det i Leicester?
Ellers..dumt hvis RM drar, men har jo full forståelse hvis han gjør det.
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #248 på: Februar 05, 2012, 01:11:21 »
Vår toppscorer er i superform uten at noen egentlig legger merke til det.

4 mål på siste 5 ligakamper.

13 mål tilsammen i år, og nummer to på toppscorerlisten i CCC.
Vår toppspiss!  ;D
marching on together,
derudaf forever...

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #249 på: Februar 05, 2012, 01:21:57 »
Jah, Macca er jo en klassespiss i Championsship. En målgivende og et mål idag. Målet er jo så og si tatt rett i fra en spiss' lærebok!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28933
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #250 på: Februar 05, 2012, 11:00:01 »
Jah, Macca er jo en klassespiss i Championsship. En målgivende og et mål idag. Målet er jo så og si tatt rett i fra en spiss' lærebok!
Husk også at det ble rapportert om tre offsidemål av ham i går (det ene var iallefall diskutabelt, ifølge LUTV live)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #251 på: Februar 05, 2012, 11:41:13 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #252 på: Februar 05, 2012, 11:47:38 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Det var enkelt å se at det var forskjell på Macca og Paynter, selv om begge tilsynelatende hadde en like dårlig fjorsesong.

Macca jobber alltid knallhardt og er en håndfull for forsvaret. Dessuten er han veldig målrettet bokstavelig talt og tør å utfordre og skyte fra hold. Til tider mye bom og offsideavblåsninger, men han betaler jammen meg tilbake i form av mål.

En klassespiss i nPC.
Marching on together!

RoarG

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #253 på: Februar 05, 2012, 13:36:38 »
Vår toppscorer er i superform uten at noen egentlig legger merke til det.

4 mål på siste 5 ligakamper.

13 mål tilsammen i år, og nummer to på toppscorerlisten i CCC.
Vår toppspiss!  ;D
Tenk om vi kunne si det samme om forsvaret vårt, også: "Klasseforsvar".
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #254 på: Februar 05, 2012, 14:06:48 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Kan du vise til et eneste konkret eksempel på noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  ???

Men mindre du mener "rask"? I mine øyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  ;D

Jon R.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #255 på: Februar 05, 2012, 14:12:32 »
Jah, Macca er jo en klassespiss i Championsship. En målgivende og et mål idag. Målet er jo så og si tatt rett i fra en spiss' lærebok!
mccormack är väl främste målskytten i CCC, den enda som är förre honom har ju gjort ett flertal av sina mål på straffar räknar man bort de lättgjorda målen så är mccormack etta
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #256 på: Februar 05, 2012, 14:18:12 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Kan du vise til et eneste konkret eksempel på noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  ???

Men mindre du mener "rask"? I mine øyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  ;D



Må vel begynne å grave i gamle tråder hvis det ikke holder med å huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #257 på: Februar 05, 2012, 14:31:38 »
Må vel begynne å grave i gamle tråder hvis det ikke holder med å huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..

Det gjorde vi, for jeg trodde ikke han kom til å blomstre igjen. Jeg spiser gjerne sokkene mine.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #258 på: Februar 05, 2012, 14:33:47 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Kan du vise til et eneste konkret eksempel på noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  ???

Men mindre du mener "rask"? I mine øyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  ;D



Må vel begynne å grave i gamle tråder hvis det ikke holder med å huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..
var väl blandad kompott när han skrev på, en del vad för honom och en del var emot honom, är väl bara att gå in på förstasidan på denna tråden för att läsa
 

kongsmo

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #259 på: Februar 05, 2012, 14:43:43 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Kan du vise til et eneste konkret eksempel på noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  ???

Men mindre du mener "rask"? I mine øyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  ;D



Må vel begynne å grave i gamle tråder hvis det ikke holder med å huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..

er rimelig sikker på at du har rett her leedsfan, men gidder ikke lete  :P lykke til med gravinga  ;D
"SNIFFER"

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #260 på: Februar 05, 2012, 15:10:53 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Kan du vise til et eneste konkret eksempel på noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  ???

Men mindre du mener "rask"? I mine øyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  ;D



Må vel begynne å grave i gamle tråder hvis det ikke holder med å huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..
var väl blandad kompott när han skrev på, en del vad för honom och en del var emot honom, är väl bara att gå in på förstasidan på denna tråden för att läsa

Basert på hva som er dokumentert i denne tråden, ble Mc Cormack i all hovedsak kommentert i positive ordlag, ihvertfall av de som faktisk kjente til han. Sånn sett er det vel ingen overraskelse at han har slått til. Skepsisen handlet vel først og fremst om vi virkelig trengte en spiss til i stallen, med Becchio, Somma, Gradel og nysignede Paynter i stallen fra før, og med skrikende behov for nye spillere på "problemplasser".   :)

Uansett er jeg enig med Leedsfan i at det er gøy at han har slått til. Hvis vi tar med at han også bidrar med endel assists, må vel dette klassifiseres som en av Graysons mest vellykkede signeringer.( som det litt typisk tok nærmere et år før slo til for fullt).  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #261 på: Februar 05, 2012, 15:14:37 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Kan du vise til et eneste konkret eksempel på noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  ???

Men mindre du mener "rask"? I mine øyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  ;D



Må vel begynne å grave i gamle tråder hvis det ikke holder med å huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..

er rimelig sikker på at du har rett her leedsfan, men gidder ikke lete  :P lykke til med gravinga  ;D

Når jeg ikke fant noe spesifikt i denne tråden så orker jeg ikke å grave så mye mer. Jeg har ikke innbilt meg at det er blitt sagt noe som dette:"hva skal vi med en spissreserve fra Cardiff, dette viser at vi ikke har ambisjoner osv osv osv".
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #262 på: Februar 05, 2012, 15:16:12 »
Denne spilleren ble engang klassifisert som "rask" med andre ord og som stallfyll fra Cardiff...

Artig at han får det til...

Kan du vise til et eneste konkret eksempel på noen som har klassifisert Mc Cormack som "rask"?  ???

Men mindre du mener "rask"? I mine øyne er Mc Cormack verken "rask" eller spesielt rask.  ;D



Må vel begynne å grave i gamle tråder hvis det ikke holder med å huske at han ble diskutert i nedlatende ordlag..
var väl blandad kompott när han skrev på, en del vad för honom och en del var emot honom, är väl bara att gå in på förstasidan på denna tråden för att läsa

Basert på hva som er dokumentert i denne tråden, ble Mc Cormack i all hovedsak kommentert i positive ordlag, ihvertfall av de som faktisk kjente til han. Sånn sett er det vel ingen overraskelse at han har slått til. Skepsisen handlet vel først og fremst om vi virkelig trengte en spiss til i stallen, med Becchio, Somma, Gradel og nysignede Paynter i stallen fra før, og med skrikende behov for nye spillere på "problemplasser".   :)

Uansett er jeg enig med Leedsfan i at det er gøy at han har slått til. Hvis vi tar med at han også bidrar med endel assists, må vel dette klassifiseres som en av Graysons mest vellykkede signeringer.( som det litt typisk tok nærmere et år før slo til for fullt).  :)

Håper ikke alt som er signert i denne sesongen blir solgt/gitt bort/ikke fornyet kontrakt av denne nye managere, Grayson sine signeringer slår jo ikke til før etter minimum 10 måneder..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #263 på: Februar 05, 2012, 17:42:36 »
SG fikk inn såkalte SLOW STARTERE , tar tid å komme igang!  ;D

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #264 på: Februar 05, 2012, 18:51:00 »
Men da graver vi vel da. De aller fleste var positive da Macca ble signert, men et par unntak fant jeg:
Ross McCormack eier jo ikke teknikk og pasningsegenskaper så denne signeringen har jeg ingen tro på, men time will show samme som Sam  8)
Kjenner ikke spilleren, har aldri sett han spille, knapt nok hørt om han... Trenger vi han? Inntil det motsatte er bevist er han for meg bare en ny Gary Mc Sheffrey.  ;)
Konkret nok, Jon R?
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #265 på: Februar 05, 2012, 19:05:51 »
Men da graver vi vel da. De aller fleste var positive da Macca ble signert, men et par unntak fant jeg:
Ross McCormack eier jo ikke teknikk og pasningsegenskaper så denne signeringen har jeg ingen tro på, men time will show samme som Sam  8)
Kjenner ikke spilleren, har aldri sett han spille, knapt nok hørt om han... Trenger vi han? Inntil det motsatte er bevist er han for meg bare en ny Gary Mc Sheffrey.  ;)
Konkret nok, Jon R?

Igrunn ikke. Dette var et innspill til ryktetråden, vedrørende en spiller jeg den gang ikke hadde hørt om. Er det dette som Leedsfan mente med "rask" klassifiseringen tror du ?  :)

Såvidt jeg kan se var min første kommentar etter at han faktisk var signet denne:

"
Den litt merkelig langdryge og åpne prosessen tyder på at klubben har strukket seg langt og lagt mye prestisje i å hente denne spilleren. Dette er med andre ord ingen squadplayer Grayson har hentet inn. Mc Cormack er antagelig garantert mye spilletid og presset på han blir stort fra dag en. Jeg er nå svært spent på hvilken rolle Mc Cormack faktisk får i laget. Blir han en av to spisser i 4-4-2? Blir han en breddeholder eller midtspiss i 4-3-3? Er det Becchio som må vike plassen eller kan Grayson finne på å benke Somma? Han starter nok uansett på benken idag men vil høyst sannsynlig få minimum 15-20 min som innbytter. Blir spennende dette. "
« Siste redigering: Februar 05, 2012, 19:12:43 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #266 på: Februar 05, 2012, 19:10:50 »
Men da graver vi vel da. De aller fleste var positive da Macca ble signert, men et par unntak fant jeg:
Ross McCormack eier jo ikke teknikk og pasningsegenskaper så denne signeringen har jeg ingen tro på, men time will show samme som Sam  8)
Kjenner ikke spilleren, har aldri sett han spille, knapt nok hørt om han... Trenger vi han? Inntil det motsatte er bevist er han for meg bare en ny Gary Mc Sheffrey.  ;)
Konkret nok, Jon R?

Igrunn ikke. Dette var et innspill til ryktetråden, vedrørende en spiller jeg den gang ikke hadde hørt om. Er det dette som Leedsfan mente med "rask" klassifiseringen tror du ?  :)

Flott jobb Gufrias, tror det finnes flere slike i forskjellige tråder. En "rask" klasssifisering definitivt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #267 på: Februar 05, 2012, 19:20:49 »
Jeg mener å huske at stemningen var for det meste positiv da Ross ble hentet.

Men utover i sesongen, da Becchio og Somma banket inn mål, og Ross fikk både lite spilletid og nettkjenning, var det vel noen som tvilte på hans kapasitet. Kritikken kom nok helst i tråder som har med den generelle transferpolitikken å gjøre, og ikke i denne tråden.

Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #268 på: Februar 05, 2012, 19:40:53 »
Jeg mener å huske at stemningen var for det meste positiv da Ross ble hentet.


Det vil alltid være noen som er negative til enhver signering, men akkurat når det gjelder Mc Cormack var det nok mer halleluja enn det motsatte.
Jon R.

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Ross McCormack
« Svar #269 på: Mai 18, 2012, 12:51:45 »
jaja.... McCormack kommer til å avslå ny kontrakt sier Warnock.

Han blir nok da trasnferlistet, så vi får penger for han.

hva synes dere ?