Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 206492 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #960 på: Juni 12, 2017, 22:27:14 »
Tar gjerne Sanchez Flores. Er vel Espanyol som prøver å beholde han. Ikke verst hvis vi kaprer han som ledet Atletico Madrid til seier i Europe League for sju år siden.
Ja, takk. Spennende kar, men også litt for å få slutt på denne ørkesløse diskusjonen, slik at vi kan begynne å snakke om spillere snart!
Uansett helt urealistisk at han kommer. Tror jeg.
Jon R.

Budda

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #961 på: Juni 12, 2017, 23:02:36 »
For godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #962 på: Juni 12, 2017, 23:03:56 »
We are Leeds...MOT!!!  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kickthemdown

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #963 på: Juni 12, 2017, 23:17:20 »
For godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke det er for godt til å være sant. Ny eier med en helt annen status, pengebinge og plan enn det våre tidligere eiere har hatt. Om han kommer så tror jeg ikke vi bruker noe mindre enn £40 mill på nye spillere. Han kommer ikke hit for å hente inn League one spillere av ymse kvalitet. Ber til høyere makter om at dette er sant !!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #964 på: Juni 12, 2017, 23:19:31 »
For godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke det er for godt til å være sant. Ny eier med en helt annen status, pengebinge og plan enn det våre tidligere eiere har hatt. Om han kommer så tror jeg ikke vi bruker noe mindre enn £40 mill på nye spillere. Han kommer ikke hit for å hente inn League one spillere av ymse kvalitet. Ber til høyere makter om at dette er sant !!

Disse pengene er sikkert et lån til klubben. Og må gudenes makter fortelle han at det lånet kun skal tilbakebetales den dagen vi er i Premier League

Budda

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #965 på: Juni 12, 2017, 23:26:34 »
For godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke det er for godt til å være sant. Ny eier med en helt annen status, pengebinge og plan enn det våre tidligere eiere har hatt. Om han kommer så tror jeg ikke vi bruker noe mindre enn £40 mill på nye spillere. Han kommer ikke hit for å hente inn League one spillere av ymse kvalitet. Ber til høyere makter om at dette er sant !!

Håper du har rett, og da er det veldig imponerende av vår nye eier. En virkelig statement


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #966 på: Juni 12, 2017, 23:37:34 »
For godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke det er for godt til å være sant. Ny eier med en helt annen status, pengebinge og plan enn det våre tidligere eiere har hatt. Om han kommer så tror jeg ikke vi bruker noe mindre enn £40 mill på nye spillere. Han kommer ikke hit for å hente inn League one spillere av ymse kvalitet. Ber til høyere makter om at dette er sant !!
Kommer aldri til å skje! Slutt med disse latterlige drømmeriene :o

Frode

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #967 på: Juni 13, 2017, 08:00:54 »
Da står Pardew til 3/1 i odds. Heller han enn Clotet.
 

Annesj

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #968 på: Juni 13, 2017, 08:53:53 »
For godt til å være sant


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke det er for godt til å være sant. Ny eier med en helt annen status, pengebinge og plan enn det våre tidligere eiere har hatt. Om han kommer så tror jeg ikke vi bruker noe mindre enn £40 mill på nye spillere. Han kommer ikke hit for å hente inn League one spillere av ymse kvalitet. Ber til høyere makter om at dette er sant !!
Kommer aldri til å skje! Slutt med disse latterlige drømmeriene :o

Man skjønner jo at fallhøyden blir stor for enkelte  ;D Men det er lov å drømme.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #969 på: Juni 13, 2017, 08:59:56 »
Da står Pardew til 3/1 i odds. Heller han enn Clotet.

mener å huske ham som rett så usympatisk fra tiden i Newcastle...vet ikke helt, var vel også mer eller mindre ham som tok de ned til CS...høyst usikker på om jeg ønsker ham ja.
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #970 på: Juni 13, 2017, 09:28:55 »
Pardew så blir jeg trist kjenner jeg.  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Frode

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #971 på: Juni 13, 2017, 10:11:14 »
Pardew så blir jeg trist kjenner jeg.  ::)
Ønsker ham ikke jeg heller, men ønsker Clotet enda mindre ...
 

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #972 på: Juni 13, 2017, 10:28:47 »
Pardew så blir jeg trist kjenner jeg.  ::)
Ønsker ham ikke jeg heller, men ønsker Clotet enda mindre ...

Noen eller mange som vil bli skuffet uansett hvem som kommer tror jeg. Det er vel til syvende og sist resultatet på slutten av året som avgjør hvor bra eller dårlig en ansettelse har vært. Men... regner med som i alle andre år, at ikke alle vil være enige da heller. Selv om vi vinner divisjonen, er jeg ikke sikker på om vi alle er enige at det var en bra ansettelse eller at det var en topp sesong.  :o :o Heia Leeds!  ;D
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #973 på: Juni 13, 2017, 11:16:06 »
Pardew så blir jeg trist kjenner jeg.  ::)
Ønsker ham ikke jeg heller, men ønsker Clotet enda mindre ...

Jeg vil derimot heller ha Clotet. Pardew er en fyr som det virker å støye rundt. Etter en god innledende periode, virker det nesten alltid som det begynner å bikke nedover. Clotet kjenner klubben innenfra, virker å ha tillit blant spillerne og i så måte blir omstillingsperioden kortere. Jeg må si jeg har andre favoritter og føler meg - gitt hans historie som trener - langt fra sikker på at Pep er riktig valg, men han KAN være et riktig valg. Og jeg syns mange av de øvrige linkene er (enda) mindre spennende.

Uansett tror jeg ikke det blir Pep Clotet som hovedtrener. Hvorfor er han ikke da allerede løftet inn i denne rollen?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #974 på: Juni 13, 2017, 11:17:04 »
Pardew så blir jeg trist kjenner jeg.  ::)
Ønsker ham ikke jeg heller, men ønsker Clotet enda mindre ...

Noen eller mange som vil bli skuffet uansett hvem som kommer tror jeg. Det er vel til syvende og sist resultatet på slutten av året som avgjør hvor bra eller dårlig en ansettelse har vært. Men... regner med som i alle andre år, at ikke alle vil være enige da heller. Selv om vi vinner divisjonen, er jeg ikke sikker på om vi alle er enige at det var en bra ansettelse eller at det var en topp sesong.  :o :o Heia Leeds!  ;D
Det kan godt hende, men hvis det står mellom Pardew og Clotet så vil de aller fleste bli skuffet. Man hadde vel håpet på en kjent respektert trener..?

Torpe-do

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #975 på: Juni 13, 2017, 12:16:34 »
Mulig dette hører hjemme i en annen tråd, men..

Bare for moro - hva er egentlig den ultimate drømmen? Om en ser fullstendig bort ifra realismen oppi det hele - hvilken aktive manager hadde passet best i Leeds? Ikke bare hvilke attributter, men også hvem er det som har gitte attributter?

Jeg tar meg selv i å egentlig ha peiling på hvem jeg kunne tenkt meg inn dørene  :-\

Bye

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #976 på: Juni 13, 2017, 12:20:53 »
Diego Pablo Simeone.  ;D
Trønder i Bergen!

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #977 på: Juni 13, 2017, 12:30:33 »
Pardew så blir jeg trist kjenner jeg.  ::)
Ønsker ham ikke jeg heller, men ønsker Clotet enda mindre ...

Noen eller mange som vil bli skuffet uansett hvem som kommer tror jeg. Det er vel til syvende og sist resultatet på slutten av året som avgjør hvor bra eller dårlig en ansettelse har vært. Men... regner med som i alle andre år, at ikke alle vil være enige da heller. Selv om vi vinner divisjonen, er jeg ikke sikker på om vi alle er enige at det var en bra ansettelse eller at det var en topp sesong.  :o :o Heia Leeds!  ;D
Det kan godt hende, men hvis det står mellom Pardew og Clotet så vil de aller fleste bli skuffet. Man hadde vel håpet på en kjent respektert trener..?

Jeg kan synes Clotet er et bra valg jeg om han yter respekt og er samlende i spillergruppa. Har ikke satt meg nøye inn i historikken til Pardew, men at han ikke er en kjent respektert trener stiller jeg meg litt undrende til. Er jo gjerne sine egne fans man evt får dommen fra om en forsvinner ut av klubben. Som i denne klubben finnes det vel mange syn på hvor bra en trener har vært. Problemstillingen har mange nyanser. Jeg velger å tro Pardew kan gjøre en bra jobb med Leeds om det er han som kommer.
Vi har tilsynelatende bedre spillermateriale enn på lenge og muligens mer midler å rutte med. Dette skaper mye større forventninger hos mange fans. Desto mer press på påtroppende trener. Derfor viktig å få dette rett fra starten av.
Spennende uker fremover med andre ord.   8)



Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #978 på: Juni 13, 2017, 12:35:25 »
Hay har jo allerede sagt at Pardew ikke er på shortlisten.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #979 på: Juni 13, 2017, 12:47:15 »
Hay har jo allerede sagt at Pardew ikke er på shortlisten.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ja men da så. Da kan vi vel avskrive han. Men poenget mitt består.  :)

Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #980 på: Juni 13, 2017, 13:01:44 »
Hay har jo allerede sagt at Pardew ikke er på shortlisten.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Puh... :'(
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #981 på: Juni 13, 2017, 13:36:54 »
Det blir ikke Pep.

Phil Hay:
I was told that he wouldn't be head coach. And tbh, Clotet staying depends on several factors. His current deal's up in two weeks


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #982 på: Juni 13, 2017, 13:41:42 »
Aldri vært borti at det har vært sååååå stille før en ny manager før. Eller er det bare utålmodigheten som begynner å slå ut i full blomst....  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #983 på: Juni 13, 2017, 14:35:25 »
Aldri vært borti at det har vært sååååå stille før en ny manager før. Eller er det bare utålmodigheten som begynner å slå ut i full blomst....  ::)

Det betyr at Radrizzani og Pearson har full kontroll på informasjonsflyten ivertfall!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #984 på: Juni 13, 2017, 14:40:12 »
Aldri vært borti at det har vært sååååå stille før en ny manager før. Eller er det bare utålmodigheten som begynner å slå ut i full blomst....  ::)

Det betyr at Radrizzani og Pearson har full kontroll på informasjonsflyten ivertfall!

Det får vi inderlig håpe. Announcement i slutten av uka sies det nå.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #985 på: Juni 13, 2017, 14:40:46 »
http://the72.co.uk/83606/big-support-spaniard-leeds/

I like these odds............  :D

Pay Espanyol off, Leeds er en større klubb- og Flores vet også at det er muligheter for mere cash og transferkitty i England!
 

auren

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #986 på: Juni 13, 2017, 14:41:22 »
Aldri vært borti at det har vært sååååå stille før en ny manager før. Eller er det bare utålmodigheten som begynner å slå ut i full blomst....  ::)

Det betyr at Radrizzani og Pearson har full kontroll på informasjonsflyten ivertfall!

Pearson??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #987 på: Juni 13, 2017, 15:04:50 »
Phil Hay

as I've said, AR was very keen on Stam. There does seem to be something in the Víctor Sanchez link. Still no sign of a decisive move though



Stort styremøte i går! Full fart mot en løsning denne uken?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #988 på: Juni 13, 2017, 15:09:38 »
Denne Sanchez håper jeg virkelig vi styrer unna.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #989 på: Juni 13, 2017, 15:12:11 »
'peter' på waccoe igjen:

Rad has now made his final (very good) offer last night for manager he is now leaving it to manager and club to sort in mean time talking to others today. Manager wants to come but Rad feels he needs to show commitment by pushing club. Club looking for unrealistic settlement.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan