Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1140 på: Januar 04, 2017, 10:42:04 »
Tror Bamford kan være en god konkurrent for Wood. Han passer vel og i en ensom spissrolle.
Men usikker på om han er en bedre spiller enn Antonsson.

Innbiller meg at det er litt samme type som Antonsson. God avslutter, best i boks. Bare med mye mer erfaring fra engelsk fotball.
 

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1141 på: Januar 04, 2017, 10:50:37 »
Ser nå at han scoret 17 mål for Boro for et par år siden. Målløs både i Derby og Norwich etter dette.
 

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1142 på: Januar 04, 2017, 11:18:50 »
Bamford har jeg trua' på, han er en Championship- spiss!
Hos oss kommer han til en tropp med selvtillit og herliii moral... Må jo være bra det!
 

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1143 på: Januar 04, 2017, 11:59:15 »
Bamford var heilt RÃ… for Boro, tror han kan bli en kvalitets spiss med rette folka rundt seg.
Leeds Carajo!

Square Ball

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1144 på: Januar 04, 2017, 13:41:30 »
Liam Lindsay 21årig stopper fra Partrick T linkes

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1145 på: Januar 04, 2017, 15:18:30 »
Aner ikke om dette har med spillere eller TO å gjøre. (BBC journalist)

Dan Roan ‏@danroan  3 min3 minutter siden Oversett fra engelsk
Leeds Utd fans...
Stand by...


Tipper bekreftelse av Pablo.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1146 på: Januar 04, 2017, 15:21:57 »
Leeds will sign Pontus Jansson for £3.6m from Torino this week - then bid £1.5m for West Ham striker Ashley Fletcher.

"The SUN"  ;D
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1147 på: Januar 04, 2017, 15:23:57 »
Aner ikke om dette har med spillere eller TO å gjøre. (BBC journalist)

Dan Roan ‏@danroan  3 min3 minutter siden Oversett fra engelsk
Leeds Utd fans...
Stand by...


Tipper bekreftelse av Pablo.

Har vistnok med TOMA å gjøre. Skjer ting nå
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1148 på: Januar 04, 2017, 18:04:14 »
Og disse spillerne håper man forsvinner i januar (for øvrig gammelt nytt):
http://the72.co.uk/71353/leeds-united-monk-to-listen-to-offers-for-three-first-team-players/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1149 på: Januar 04, 2017, 18:15:35 »
Leeds United were this week touted by the Telegraph as a potential destination for Everton midfielder Darron Gibson.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1150 på: Januar 04, 2017, 18:17:03 »
Leeds United have failed with an approach for Marco Borriello, report Italian newspaper La Nuevo Sardegna.

Borriello, 34, currently plays for Cagliari but is considered unavailable for transfer by the Serie A club.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1151 på: Januar 04, 2017, 19:37:50 »
Få signet opp Pablo og Pontus. Bartley og Sacko har vi på lån ut sesongen uansett.
Kjøp / lån Fletcher og eller Bamford.
Synes denne Maxim fra Stuttgart høres veldig spennende ut også da, visstnok godt kartlagt fra tidligere av Monk fra Swansea tiden.

Dette blir ett godt vindu for Leeds United!
 

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1152 på: Januar 05, 2017, 16:51:20 »
Bradley Garmston, midtstopper fra Gillingham, nevnes ...
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1153 på: Januar 05, 2017, 17:08:46 »
Bradley Garmston, midtstopper fra Gillingham, nevnes ...

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/05/has-leeds-uniteds-official-twitter-account-just-given-away-ident/

Kun fordi Leeds har begynt å følge ham på sin offisielle Twitter-konto...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1154 på: Januar 05, 2017, 17:20:58 »
Bradley Garmston, midtstopper fra Gillingham, nevnes ...

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/05/has-leeds-uniteds-official-twitter-account-just-given-away-ident/

Kun fordi Leeds har begynt å følge ham på sin offisielle Twitter-konto...

auren

Riktig det, de begynte å følge hverandre, så fjernet de hverandre igjen etter en times tid. Det som er verdt å legge merke til er at Leeds bare følger 53 personer på twitter, og disse personene er enten spillere, tidligere spillere eller ansatte i støtteapparatet.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1155 på: Januar 05, 2017, 17:27:56 »
Bradley Garmston, midtstopper fra Gillingham, nevnes ...

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/05/has-leeds-uniteds-official-twitter-account-just-given-away-ident/

Kun fordi Leeds har begynt å følge ham på sin offisielle Twitter-konto...

auren

Riktig det, de begynte å følge hverandre, så fjernet de hverandre igjen etter en times tid. Det som er verdt å legge merke til er at Leeds bare følger 53 personer på twitter, og disse personene er enten spillere, tidligere spillere eller ansatte i støtteapparatet.

Ja, det er litt snodig. Dette betyr vel fort at Taylor er på vei ut, da Garmston er venstreback. Et eventuelt merkelig valg da Garmston har vært skadet hele sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1156 på: Januar 05, 2017, 19:55:38 »
Bradley Garmston, midtstopper fra Gillingham, nevnes ...

http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/05/has-leeds-uniteds-official-twitter-account-just-given-away-ident/

Kun fordi Leeds har begynt å følge ham på sin offisielle Twitter-konto...

auren

Riktig det, de begynte å følge hverandre, så fjernet de hverandre igjen etter en times tid. Det som er verdt å legge merke til er at Leeds bare følger 53 personer på twitter, og disse personene er enten spillere, tidligere spillere eller ansatte i støtteapparatet.

Ja, det er litt snodig. Dette betyr vel fort at Taylor er på vei ut, da Garmston er venstreback. Et eventuelt merkelig valg da Garmston har vært skadet hele sesongen.

auren
Har en anelse om at Monk kjenner igjen en god back når han ser han.. Ref Ayling..  :) Regner med at han uansett hentes som back-up / noe som kan bli veldig bra.

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1157 på: Januar 05, 2017, 23:01:43 »
Rykter om at Cooper forlater oss og at han blir erstattet av en bedre spiller, muligens James Tarkowski.

Furu

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1158 på: Januar 06, 2017, 14:56:38 »
COMMENT By Will Butcher

Leeds would add an extra dimension to their attacking resources with the January signing of Chelsea’s versatile forward Izzy Brown.

Sun correspondent Alan Nixon revealed on his personal Twitter account that multiple clubs are looking to sign the 19-year-old attacker.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1159 på: Januar 06, 2017, 15:22:31 »
COMMENT By Will Butcher

Leeds would add an extra dimension to their attacking resources with the January signing of Chelsea’s versatile forward Izzy Brown.

Sun correspondent Alan Nixon revealed on his personal Twitter account that multiple clubs are looking to sign the 19-year-old attacker.
Izzy Brown? Ha'kke hørt om han. På lån, da vel?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1160 på: Januar 06, 2017, 15:29:50 »
COMMENT By Will Butcher

Leeds would add an extra dimension to their attacking resources with the January signing of Chelsea’s versatile forward Izzy Brown.

Sun correspondent Alan Nixon revealed on his personal Twitter account that multiple clubs are looking to sign the 19-year-old attacker.
Izzy Brown? Ha'kke hørt om han. På lån, da vel?
Han spilte nettopp mot oss for Rotherham og var sitt lags beste spiller i den kampen ifølge en spillerbørs jeg så.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1161 på: Januar 06, 2017, 17:38:32 »
Izzy Brown allerede klar for Hudds
Pontus ❤

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1162 på: Januar 06, 2017, 18:31:44 »
Lurer på om vi var interessert i han, faktisk en spiller jeg hadde håpet på. Skuffende hvis han valgte de fremfor oss, virket som en veldig spennende spiller. Da er Hudds forsterket og de er vår utfordrer... Venter på incomings!

Tobbe9210

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1163 på: Januar 06, 2017, 18:37:29 »
http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Forren-kan-vare-pa-vei-tilbake-til-England-228387b.html

"Flere klubber i Championship vurderer å signere Molde-spilleren"

Er vel tvilsomt om Leeds er en av klubbene som følger Forren, og det er vel ikke stopper vi først og fremst trenger, men det er vel på tide med en nordmann i Leeds igjen?
Leksvik whites

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1164 på: Januar 06, 2017, 18:50:12 »
Nei takk til Forren!! Alt for treig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1165 på: Januar 06, 2017, 18:52:08 »
Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Pontus ❤

Torpe-do

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1166 på: Januar 06, 2017, 18:53:04 »
http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Forren-kan-vare-pa-vei-tilbake-til-England-228387b.html

"Flere klubber i Championship vurderer å signere Molde-spilleren"

Er vel tvilsomt om Leeds er en av klubbene som følger Forren, og det er vel ikke stopper vi først og fremst trenger, men det er vel på tide med en nordmann i Leeds igjen?

En stopper til hadde ikke vært feil, det. Pdd har vi vel bare 3 fullverdige stoppere, med 1 som ryktes bort (?). Om Forren er den riktige, derimot, er et annet spørsmål.

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1167 på: Januar 06, 2017, 19:06:42 »
Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

JaJa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1168 på: Januar 06, 2017, 19:23:09 »
Forren er nok bedre enn Cooper men langt fra de to som starter.
Aldri i verden om Forren er bedre enn Cooper. Fra tippeliga til toppen av CH? Nei. :-[

Skjønner ikke den grenseløse beundringen av norske spillere. De må heve seg mange hakk før de kommer i nærheten av å gjøre seg bemerket.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1169 på: Januar 06, 2017, 20:13:29 »
http://www.adressa.no/100Sport/fotball/Forren-kan-vare-pa-vei-tilbake-til-England-228387b.html

"Flere klubber i Championship vurderer å signere Molde-spilleren"

Er vel tvilsomt om Leeds er en av klubbene som følger Forren, og det er vel ikke stopper vi først og fremst trenger, men det er vel på tide med en nordmann i Leeds igjen?
Nei. Driter i passet til spilleren, bare han er god nok.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020