Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spillere ut  (Lest 67792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #360 på: Januar 20, 2008, 10:42:26 »
Løst rykte....
Terry Snatch (Leeds United fan) says...
Denise Wise is looking at taking Routledge on loan until the end of the season from Spurs, if both clubs can agree a contract over the weekend then it should go ahead. (Valid source from club shop)
http://en.wikipedia.org/wiki/Wayne_Routledge
WAYNE ROUTLEDGE fears he is being priced out of a move from Tottenham.
The winger, 23, who has been linked with moves to QPR, Crystal Palace and Watford, said: “I’m valued at a price by Spurs and clubs aren’t willing to pay that. I need a compromise.” (The Sun)

Ser ikke helt for meg at Wayney kommer til Elland Road...!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #361 på: Januar 22, 2008, 10:23:57 »
London-lad dette her....blir nok i den byen ja!
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #362 på: Januar 22, 2008, 18:09:52 »
Wolves join Whites and U's in Fox hunt
Wolves boss Mick McCarthy is the latest manager to show an interest in signing Walsall left-back Danny Fox but faces stiff competition.
Fox looked to be heading to Colchester last weekend after they had a bid of £300,000 accepted by the Saddlers, beating an offer from Leeds United by £50,000.
Leeds boss Wise still in Fox hunt: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_3055344,00.html
Leeds maintain interest in Fox
LEEDS United boss Dennis Wise has reiterated his interest in Walsall defender Daniel Fox, although Colchester United remain the only club to have agreed a deal with the Midlanders.
League One promotion-candidates Leeds were the first club to express an interest in Fox when the transfer window reopened at the start of this month, although their initial bid was turned down.
It seems unlikely that Wise will make another offer. Instead, he will be hoping that Fox decides to stay at the Bescot Stadium for the rest of the season, after which his contract expires.

SKY BLUES AND U'S IN FOX BATTLE
Coventry are in talks with Walsall defender Daniel Fox after having a bid accepted by the League One club.
The Sky Blues are the second club to be granted permission to speak to the highly-rated left-back after Championship rivals Colchester also had an offer accepted last week.
A statement on Walsall's official website read: "The club has accepted a bid from Coventry for Daniel Fox.
"The left-back has been given permission to speak to the Championship club."
Coventry's bid is the latest twist in Fox's transfer saga which began when Leeds opened the bidding for his services in advance of the January transfer window opening.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #363 på: Januar 22, 2008, 18:20:40 »
Fra YEP idag:

Bassett said: "With one or two players that Dennis had his eye on, we've had a kick-back saying we can't get them."

Det betyr vel helt klart at Lubo ikke kommer, kanskje nummer to er Fox som nå snart skal i samtaler med Coventry.

 :-\
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

BERGH

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #364 på: Januar 23, 2008, 10:53:14 »
Lobo har spilt de siste kampene og selv om de kjøpte to forsvarspillere nå som spilte så var fortsatt LOBO med.  Klart han kommer ikke til Leeds nå.
 

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #365 på: Januar 23, 2008, 10:56:49 »
Om det ikke kommer bud fra andre klubber, og vi rykker opp, er jeg ved god tro på at Lubo kommer i sommer.

Om vi misser Fox så er Ben Parker desto mer i fokus og kan gjøre backplassen til sin frem mot sommeren. Det vill vært veldig gledelig!

SA

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #366 på: Januar 24, 2008, 10:44:27 »
Leeds' offer of £250,000 for forward Jason Puncheon has been turned down by Barnet. (The Times)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #367 på: Januar 24, 2008, 11:22:40 »
Leeds' offer of £250,000 for forward Jason Puncheon has been turned down by Barnet. (The Times)

Så Wise er fortsatt interessert i Puncheon? Hmmmm... Tror han er en mer spennende spiller enn denne Enoch...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #368 på: Januar 24, 2008, 11:30:24 »
Noe nytt om argentinerne?  ???
Marching on together!

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #369 på: Januar 24, 2008, 11:31:47 »
Leeds' offer of £250,000 for forward Jason Puncheon has been turned down by Barnet. (The Times)

Så Wise er fortsatt interessert i Puncheon? Hmmmm... Tror han er en mer spennende spiller enn denne Enoch...

auren

enoch det ja!

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

isak

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #370 på: Januar 24, 2008, 11:32:32 »
Leeds' offer of £250,000 for forward Jason Puncheon has been turned down by Barnet. (The Times)

Så Wise er fortsatt interessert i Puncheon? Hmmmm... Tror han er en mer spennende spiller enn denne Enoch...

auren
Ja, wise har jo hatt stor suksess med å henta spelarar frå Barnet før! ::)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #371 på: Januar 24, 2008, 11:53:41 »
Er nok redd denne Enoch er kliss lik Kandol i spillestilen. Har mere punch denne Puncheon :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #372 på: Januar 24, 2008, 12:59:17 »
Har mere punch denne Puncheon :)

auren

Det slår meg at det er et eller annet ved dette navnet jeg ikke liker.  ::)
Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #373 på: Januar 24, 2008, 13:45:10 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1223748,00.html

Tre nye trialister skal trene med klubben. Ingen som er kjente, og jeg kan heller ikke helt forstå at noen av disse skal styrke oss.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #375 på: Januar 24, 2008, 14:09:10 »
Spillere med landskamper holder sikkert noenlunde nivå i L1 - selv om det er landskamper for så relativt ukurante nasjoner fotballmessig som Trinidad og Tobago, Latvia og Honduras ...
« Siste redigering: Januar 24, 2008, 14:10:59 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

mari

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #376 på: Januar 24, 2008, 14:10:57 »
Tja - er positiv som vanlig  ;D


En venstreback på 24 som spilte 19 kamper for Barnsley i 1. halvdel av sesongen - og som har erfaring fra spill i Bundesliga ?
(bedre enn Parker ?). Spom ghar vært linket til Ipswich og Wolves.

En rask (dog skadeforfulgt) spiss på 27 - som spilte kamper mot Sverige og England i siste vm. Så også noen glimt på you tube som var morsomme (bedre enn kandol ?)

En 24 år gammel midtstopper på 1.88 med 12 landskamper for Latvia (bedre enn Heath ?)


Men - sannsynligheten for at det ikke blir noen kontrakt for noen av Dem er vel godt over 50%.....
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #377 på: Januar 24, 2008, 16:38:46 »
Så også noen glimt på you tube som var morsomme (bedre enn kandol ?)



må berre få bemerka at i You Tube-klipp kan selv Kandol se bedre ut enn Kandol...  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #378 på: Januar 24, 2008, 17:56:31 »
Leeds' offer of £250,000 for forward Jason Puncheon has been turned down by Barnet. (The Times)

Puncheon er ifølge wikipedia ving. Han har laga 15 mål totalt i karriæren på snaue 100 kamper. 14 av dem for Barnet. Bra som midtbanespiller, ikke akkurat imponerende for en spiss. Ã… sette Puncheon opp mot Ordspill-Enok som noen av våre utmerkede meddebattanter gjør er dermed ikke særlig interessant. Selv om begge spillerne kanskje er det hver for seg. Men hvis Puncheon også hentes begynner dette å ligne en farse med tanke på henting av midtbanespillere. Vi må jo nærme oss å ha flere prosent av midbanespillerne på Øyriket på våre lønningslister.
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2647
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #379 på: Januar 24, 2008, 18:03:10 »
Vi må jo nærme oss å ha flere prosent av midbanespillerne på Øyriket på våre lønningslister.

...nå er det vel en kjent sak at noen av våre (forhenværende) midtbanespillere slet mer med promille enn prosent, så sånn sett er det kanskje en fremgang... ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #380 på: Januar 24, 2008, 18:38:45 »
Jeg for min del, venter fremdeles på en signing der jeg endelig kan si "yeeesss", "konge", "han er rett og slett god", "er ikke han nesten litt for god for oss", "endelig en spiller som kan bøtte inn mål" eller  rett og slett "ooiii, han har jeg faktisk hørt om".

Noen som vet når denne spilleren kommer?  :D

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #381 på: Januar 24, 2008, 19:01:08 »
Jeg for min del, venter fremdeles på en signing der jeg endelig kan si "yeeesss", "konge", "han er rett og slett god", "er ikke han nesten litt for god for oss", "endelig en spiller som kan bøtte inn mål" eller  rett og slett "ooiii, han har jeg faktisk hørt om".

Noen som vet når denne spilleren kommer?  :D

Sitter med mye av den samme følelsen, men begrunner det ovenfor meg selv at vi har vært for lenge ute av det gode selskap (PL). I tillegg kan en se på spillerne PL-klubbene handler inn, kjenner vi så mange av disse på navn? Eksempelvis Arsenal, jeg har knapt nok hørt om disses ervervelser de to siste sesonger med få unntak. Det er slutt på de tider at kun kjente spillere byttet klubber. Mager trøst kanskje mens vi venter på de store stjerner. Regner med at vi vil få flere gode spillere etter som vi stiger i ligasystemet, oh Here We Comes ;)
Leedsomaniac

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #382 på: Januar 24, 2008, 19:13:10 »

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #383 på: Januar 24, 2008, 20:18:48 »
Lekkert!
COME ON LEEDS !!

mari

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #384 på: Januar 24, 2008, 20:39:58 »
kommer inn en spiss på lån i morgen iflg mannen som har hatt alt rett på Waccoe til nå------Han vet ikke hvem, men sier at det blir klart imorgen

Cort fra Leicester kanskje ? Håper på noe litt mer spennende.....Men beggars cant be choosers - som det vel heter
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #385 på: Januar 24, 2008, 21:03:04 »
Leeds' offer of £250,000 for forward Jason Puncheon has been turned down by Barnet. (The Times)

Puncheon waits on future
Interest mounts in winger



Jason Puncheon, described as the best player outside the Premier League, is waiting to see whether he will be leaving Barnet or not this month.
The 21-year-old has had a tremendous season for The Bees and his form has seen a host of scouts follow his progress.
Indeed a host of Premier League clubs are believed to be weighing up a beat-the-deadline bid for the winger.
Puncheon has been the subject of bids from Leeds - who are desperate to clinch his signature and are trying to seal a quick deal before a Premier or Championship club can swoop.
Puncheon's advisor Tony Finnigan admits the player is calm about the interest being shown in him.
"We all know he will go onto bigger and better things, I think - and I am not the only one - he is the best player outside the Premier League," he told skysports.com.
"We know about the interest in him, and we just have to wait and see what happens.
"The clubs in for Jason know what Barnet want for him so we just have to see what happens between now and next Thursday."

Sky

mari

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #386 på: Januar 25, 2008, 10:32:10 »
Helt perifert rykte ?

Luton Shelton på lån fra Sheffield Utd. Var veldig god i Helsoingorg for et drøyt år siden. Kostet Sheff Utd 22 mnok, men har ikke slått til der enda. Men bare 22 år.

Mulig ryktet bare har oppstått pga kampen til helgen!! Men ville vært en god makker til Beckford. 2 X pace og teknikk- Og da passer det ikke helt med vår strategi med en target man.....+ Beckford

Men for min del synes jeg dette ville vært spennende

 

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #387 på: Januar 25, 2008, 10:40:53 »
Wise have turned his attention on two other strikers.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #388 på: Januar 25, 2008, 12:40:24 »
SKY melder at Honduras spilleren heller vil prøve seg i Birmingham!
Yeboahs vitne

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #389 på: Januar 25, 2008, 13:27:00 »
SKY melder at Honduras spilleren heller vil prøve seg i Birmingham!
Synd, men forståelig at han vil prøve lykken i en PL klubb.