Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 160353 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #150 på: Oktober 02, 2008, 12:01:47 »
Slo av kampen etter tjue minutter i går - orket ikke høre på Roar Stokke lenger. Selvom han tross alt kun er en Liverpool-supporter og ikke direkte har noe med klubben å gjøre, klarer jeg ikke høre på hvordan han tirsdag snakket om Berbatovs måltørke, før han onsdag på alle mulige måter forsvarte hvorfor ikke Robbie "Flopp" Keane hadde scoret mål ennå.

Det hørtes ut som Keane var fantastisk i ALT han gjorde! Han presset en spiller til innkast: FANTASTISK ARBEID! Startet på et løp: ER ALLTID DER! osv osv. Mens måten han snakket om Amrabat på Psv - som hadde en frisk start på kampen - var mer nedlatende, omtrent som: Jaja, prøv du, men vi veit begge at det ikke blir noe av.

Artig noen ganger å høre hvordan sidekommentatoren, spesielt Vidar Davidsen (som ikke var i går) blir helt stille når Stokke drar ut på landet med noen av kommentarene sine.
Marching on together!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #151 på: Oktober 02, 2008, 16:13:17 »
Jeg hater Lyn!! Som pesten...  ;D  ;D  ;D

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #152 på: Oktober 02, 2008, 16:17:40 »
Slo av kampen etter tjue minutter i går - orket ikke høre på Roar Stokke lenger. Selvom han tross alt kun er en Liverpool-supporter og ikke direkte har noe med klubben å gjøre, klarer jeg ikke høre på hvordan han tirsdag snakket om Berbatovs måltørke, før han onsdag på alle mulige måter forsvarte hvorfor ikke Robbie "Flopp" Keane hadde scoret mål ennå.

Det hørtes ut som Keane var fantastisk i ALT han gjorde! Han presset en spiller til innkast: FANTASTISK ARBEID! Startet på et løp: ER ALLTID DER! osv osv. Mens måten han snakket om Amrabat på Psv - som hadde en frisk start på kampen - var mer nedlatende, omtrent som: Jaja, prøv du, men vi veit begge at det ikke blir noe av.

Artig noen ganger å høre hvordan sidekommentatoren, spesielt Vidar Davidsen (som ikke var i går) blir helt stille når Stokke drar ut på landet med noen av kommentarene sine.

Denne var vel mere at vi hater Roar Stokke sin favorisering av Liverpool, forøvrig helt enig med du.....
Ollan

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #153 på: Oktober 02, 2008, 17:36:05 »
Ja, faller nok litt utenfor hatet av Liverpool som klubb, men misliker man noe så...

 ;)

At han er supporter er helt greit som kommentator, mener jeg, men elskoven til denne møkkaklubben skinner så utrolig i mellom. En ting er å bli glad ved seiere, men han blir jo totalt usaklig i hvordan han hauser opp spillerne! Sikker på han klarer å glorifisere hvordan skuespilleren Stephen What'shisface klarer å ta innkast!

Sikker på det er derfor Vidar Davidsen av og til blir helt stille.
Marching on together!

75 SOLLI

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #154 på: Oktober 04, 2008, 00:36:25 »
"They're shit, and they know they are......"

peacock

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #155 på: Oktober 04, 2008, 09:26:12 »
Patetisk tråd. Vi har ingen tradisjoner med hat av Liverpool. Det er Scum Utd vi skal hate; end of story. Stokke er forøvrig Scum-supporter.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #156 på: Oktober 04, 2008, 10:23:25 »
Patetisk tråd. Vi har ingen tradisjoner med hat av Liverpool. Det er Scum Utd vi skal hate; end of story. Stokke er forøvrig Scum-supporter.

Patetisk svar.

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #157 på: Oktober 04, 2008, 11:00:06 »
Patetisk tråd. Vi har ingen tradisjoner med hat av Liverpool. Det er Scum Utd vi skal hate; end of story. Stokke er forøvrig Scum-supporter.

Denne diskusjonen har vel vært oppe i denne tråden før  ::)

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #158 på: Oktober 04, 2008, 15:05:18 »
Patetisk tråd. Vi har ingen tradisjoner med hat av Liverpool. Det er Scum Utd vi skal hate; end of story. Stokke er forøvrig Scum-supporter.

Mange tror Roar Stokke er Scum-supporter, men faktum er at han er Liverpool-fan. Han er faktisk litt småhater av Scum, men er såpass anglofil at han holder med engelske lag i europa uansett. En kompis snakket med han om det på en landslagskamp i Minsk for noen år sida.

Patetisk å hate Liverpool fordi det ikke er "tradisjon"? Deg om det. End of story? Pøh, det er opp til hver og en.

Ikke glad i noen av lagene og "fornøyd" med det!
Marching on together!

peacock

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #159 på: Oktober 04, 2008, 15:26:44 »
"Mange tror Roar Stokke er Scum-supporter, men faktum er at han er Liverpool-fan. "

Du tar feil. Jeg har selv snakket med ham på Manchester Airport.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #160 på: Oktober 04, 2008, 15:36:38 »
"Mange tror Roar Stokke er Scum-supporter, men faktum er at han er Liverpool-fan. "

Du tar feil. Jeg har selv snakket med ham på Manchester Airport.

Ja, i så fall tar kameraten min også feil som snakket med han. Men jeg driter i grunn hvilke av drittlagene han holder med. Håpløst å høre han kommentere, spesielt Liverpool hvor hver jævla spiller hauses opp til Maradona-takter.

Edith: Søkte, og fant et intervjue på nett hvor Stokke sier han ikke holder med noe lag, men liker lag som spiller god fotball, derfor har han blant annet Scumchester-sympatier. Merkelig hvorfor han fortalte kompisen min noe annet. (Har ingen grunn til å tro han løy om det, nemlig)
« Siste redigering: Oktober 04, 2008, 15:43:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #161 på: Oktober 04, 2008, 16:09:14 »
Stokke er selvfølgelig medgangs-supporter, og vingler mellom de to røde, alt ettersom.  ;D

Jeg har selv snakket med han, og han innrømmet det + at iblant så var han Gunners-tilhenger også.

...men ikke Chelsea, siden de spiller i blått ( han kler seg i røde t-skjorter uten logo, det ble billigst sa han )
« Siste redigering: Oktober 04, 2008, 17:04:29 av berlin »

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #162 på: Oktober 04, 2008, 16:53:04 »
Stokke er selvfølgelig medgangs-supportere, og vingler mellom de to røde, alt ettersom.  ;D

Jeg har selv snakket med han, og han innrømmet det + at iblant så var Gunners-tilhenger også.

...men ikke Chelsea, siden de spiller i blått ( han kler seg røde t-skjorte uten logo, det ble billigst sa han )

 :D
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #163 på: Oktober 04, 2008, 18:54:22 »
Patetisk tråd. Vi har ingen tradisjoner med hat av Liverpool. Det er Scum Utd vi skal hate; end of story. Stokke er forøvrig Scum-supporter.

Vi har ingen tradisjon for å spille i league One heller, men gjør det likefullt.

Ingen kan pålegge meg å elske eller hate noe lag som helst. Jeg elsker Leeds United og "hater" Liverpool uansett, uten at dette er noe jeg har "valgt" å gjøre.  8)
Jon R.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #164 på: Oktober 04, 2008, 23:51:58 »
Du er så vis... O'Jon R, min gud! hihi
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

josoer

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #165 på: Oktober 05, 2008, 16:56:43 »
City-Liverpool 2-0 til pause :)

Forresten, hater faktisk Liverpool mer enn scum. Det skulle eg kanskje ikke ha sagt på det her forumet :P

TK20

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #166 på: Oktober 05, 2008, 18:01:44 »
Fytti he***te i år guller de mer enn noen andre har gjort tidligere.

90 Det er lagt til seks minutter.
90 2 - 3 KUYT. Benayoun legger ballen 45 grader ut mot Torres, som skyter fra rundt straffemerket. Ballen går i hælen på Keane, og videre til Kuyt. Han setter ballen i nesten åpent mål.

SEKS minutter?!!? Når skjedde det sist? Og "ballen går i hælen på Keane, og videre til Kuyt", AHH de guller så syyyyykt.

Blir så inni hampen provosert av den latterlige klubben as.

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #167 på: Oktober 05, 2008, 18:10:19 »
akkurat i dag var 6 minutter lite i tillegg. Stygg skade for looserpool...
møkkalg begge 2 som var i aksjon.
Ollan

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #168 på: Oktober 05, 2008, 19:44:56 »
....det må du ikkje seie til Bjarte....


akkurat i dag var 6 minutter lite i tillegg. Stygg skade for looserpool...
møkkalg begge 2 som var i aksjon.

COME ON LEEDS !!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #169 på: Oktober 05, 2008, 23:41:26 »
Gjett hvem som hadde tippa 2-3 te Liverpool i dag?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #170 på: Oktober 05, 2008, 23:58:51 »
Gjett hvem som hadde tippa 2-3 te Liverpool i dag?

Trude Mosestue???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #171 på: Oktober 06, 2008, 09:13:55 »
Utrolig at det igjen går ann å ha sånn flaks som dette røde møkkalaget!

Først blir en Shitty-spiller utvist helt korrekt etter å ha gått på standbeinet til Alonso med knottene først. Etterpå tar Martin Skrtrhlel et karatespark i reneste Eric Cantona-stil på en himmelblå spiller med dommeren i perfekt posisjon. Rødt? Nei. Gult? Neida! Frispark? Nei, ikke det heller, gitt! Ã…rets klareste røde? Antakeligvis.

"Heldigvis" ble nevnte idiot båret ut med noe som kan være en alvorlig kneskade etterpå.

Men Tottenham tapte igjen!  :D
Marching on together!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #172 på: Oktober 06, 2008, 11:18:56 »
Gjett hvem som hadde tippa 2-3 te Liverpool i dag?

Trude Mosestue???



ja!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #173 på: Oktober 06, 2008, 22:29:13 »
....det må du ikkje seie til Bjarte..



skal personlig stå foran han i neste uke og ymte frempå angående det laget ;D ;D
Ollan

4ever arcticwhite

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #174 på: Oktober 08, 2008, 09:29:12 »
Her er en som i alle fall har grunn til å hate Liverpool:

http://www.folkebladet.no/meninger/sideblikk/article186902.ece

Stakkars mann. Men så hadde han det jo heller ikke helt greit i utgangspunktet.... Aston Villa....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #175 på: Oktober 22, 2008, 22:04:50 »
Er det mulig? Nå har Atletico scoret 2 mål, begge avblåst for offside, og begge var feilaktig avblåst. Den ene var forøvrig helt horribel! Liverpool har scoret 1 mål, ikke avblåst, men burde vært det!

Budda

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #176 på: Oktober 22, 2008, 22:08:53 »
Ja, helt utrolig dårlige dommere. Burde stå 2 - 1 nå
Endre

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #177 på: Oktober 22, 2008, 22:19:39 »
At dokke gidd....
COME ON LEEDS !!

Budda

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #178 på: Oktober 22, 2008, 22:24:05 »
Endre

Tom S

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #179 på: Oktober 22, 2008, 22:32:11 »
At dokke gidd....

Gidder hva?

Ã… sjå looserpool gang på gang kun for å skrive 12 sider her på forumet om kor forferdelig det er...
 :o
COME ON LEEDS !!