Skrevet av Emne: Såkalte Leeds-fans  (Lest 5253 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Såkalte Leeds-fans
« på: Februar 11, 2016, 18:33:50 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #1 på: Februar 11, 2016, 19:51:26 »
Bates gikk også til angrep på so called supporters. Det virker helst mot sin hensikt.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #2 på: Februar 11, 2016, 23:16:08 »
Se her ja. Jeg har også tenkt denne tanken.
Denne uttalelsen sier litt om hvordan andre tenker om Leeds og Leeds- fans.  Jeg vet ikke om det er en spesiell sutrekultur i Leeds, men det skal i hvert fall ikke mye til før ting ikke er godt nok. Enten man er trener, eier eller spiller er det en kjerne som har noe å hakke på . Gjør dette det noe lettere å spille for eller lede Leeds?

Er Leeds-fans selv skyld i at spillere ikke vil til Leeds, at de spiller dårlig  og at kjøpere tenker seg om to ganger før de legger inn bud på Leeds ?

Vi får håpe dette gjelder et mindretall av fansen, men som får mye  oppmerksomhet.
« Siste redigering: Februar 12, 2016, 18:28:54 av Josch »

Sydhagen

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #3 på: Februar 12, 2016, 08:16:04 »
Sutrekultur har vi helt klart.
Ett tap, så er helvete løst...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #4 på: Februar 12, 2016, 08:20:37 »
Jeg tipper denne sutrekulturen er særdeles vanlig i de fleste klubber.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #5 på: Februar 12, 2016, 09:59:34 »
Sutrekultur har vi helt klart.
Ett tap, så er helvete løst...

Det er ikke ett tap som skaper helvete, men at ingen kamper blir vunnet.
 

willum

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #6 på: Februar 12, 2016, 10:36:43 »
Sutrekultur har vi helt klart.
Ett tap, så er helvete løst...

Det er ikke ett tap som skaper helvete, men at ingen kamper blir vunnet.

Vi har endt opp på 13.-15. plass de siste fire årene, og ligger nå an til 16. plass. På banen er Leeds et begredelig kjedelig lag (utenfor er det alt annet enn kjedelig, skulle ønske det var omvendt).

Vi må også huske på at vi kjente lukten av suksess i perioden 2009-2011. En etterlengtet, men forventet opptur etter tidenes nedtur fra 2002-2007. Når så klubben stagnerte helt fra 2012 og utover, er det ikke rart at frustrasjonen brer seg.

Jeg synes heller det er rart at ikke misnøyen er større.



Leedsfan

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #7 på: Februar 12, 2016, 12:18:39 »
Twitter i går!

"@PhilHayYEP Damn us for expecting higher than 16th in England's 2nd tier!! Is he f**king joking?!? This is LEEDS UNITED"


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #8 på: Februar 12, 2016, 12:40:37 »
Og hva mener trådstarteren med såkalte Leeds-fans?? Du finner en av få som tydeligvis er for Cellion og slår det opp med krigsoverskrifter... Kunne vel funnet 100 innlegg som peker på alt det han har gjort for å skade klubben. Mener du at vi som er missfornøyd med tingenes tilstand og har vært det lenge, ikke er ekte Leedsfans? At det ikke skal være lov å ønske bedre for klubben sin enn Cellino og Evans?  De fortjener ikke å bli assosiert med en så fin klubb som Leeds og vi har rett til å si ifra!  Jeg bare ler når jeg hører Liverpoolfansen er missfornøyd med hvordan klubben deres blir driftet...... Kan vi bytte eiere?? Vær så snill!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Josch

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #9 på: Februar 12, 2016, 18:47:43 »
Og hva mener trådstarteren med såkalte Leeds-fans?? Du finner en av få som tydeligvis er for Cellion og slår det opp med krigsoverskrifter... Kunne vel funnet 100 innlegg som peker på alt det han har gjort for å skade klubben. Mener du at vi som er missfornøyd med tingenes tilstand og har vært det lenge, ikke er ekte Leedsfans? At det ikke skal være lov å ønske bedre for klubben sin enn Cellino og Evans?  De fortjener ikke å bli assosiert med en så fin klubb som Leeds og vi har rett til å si ifra!  Jeg bare ler når jeg hører Liverpoolfansen er missfornøyd med hvordan klubben deres blir driftet...... Kan vi bytte eiere?? Vær så snill!
Antall innlegg mot Cellino sier ikke hva Leeds-fans mener hvis det er de samme folka i en liten klikk som skriver innleggene!! Det hadde vært mer riktig å lodde stemningen i en spørreundersøkelse der de som holder kjeft også får si  sin mening.

Jeg oppfatter at  trådstarteren har tenkt at "såkalte  Leeds-fans " er de som roper høyt om alt som er negativt og som kanskje  ikke representerer den vanlige gjennomsnittlige Leeds-fansen, enten i Norge eller i England. Mulig jeg tenker feil her.

Det var vel det Ken Bates mente om "socalled Leeds-fans", at de få (som han sa)   som ropte høyest mot ham ikke var representative for Leeds-fansen , uten at jeg  forsvarer Ken Bates her.

Jeg tar ikke stilling for eller imot Cellino her, men jeg tror det er det som menes  med "såkalte Leeds-fans",  dvs et spørmål om de som ytrer seg høyt og negativt representerer den store majoritet.
« Siste redigering: Februar 12, 2016, 20:57:14 av Josch »

Jon R

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #10 på: Februar 12, 2016, 20:10:01 »
Selvfølgelig er det supporternes skyld at vi ligger nede. Verdens verste fans, spesielt på bortekamper. Hadde det ikke vært for Cellino gode styring, ville katastrofen vært komplett. Kun hjerneskadde fans mener noe annet.
Jon R.

Josch

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #11 på: Februar 12, 2016, 21:20:52 »
Selvfølgelig er det supporternes skyld at vi ligger nede. Verdens verste fans, spesielt på bortekamper. Hadde det ikke vært for Cellino gode styring, ville katastrofen vært komplett. Kun hjerneskadde fans mener noe annet.

Leeds ligger jo ikke nede. Noen med peiling på økonomi har faktisk reddet Leeds. Hvis ikke noen hadde styrt i 2004 så hadde det ikke vært noe Leeds United.  Det var faktisk en Leeds-fan som styrte Leeds i grøfta.

Det er faktisk  ingen selvfølge at Leeds spiller ch.chip i dag.

Synes heller man bør vise respekt for de som har kjøpt  klubben (tre kjøp) og driver den etter beste evne, med egne penger og stor risiko.

Promotion 2010

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #12 på: Februar 12, 2016, 22:00:03 »
Og hva mener trådstarteren med såkalte Leeds-fans?? Du finner en av få som tydeligvis er for Cellion og slår det opp med krigsoverskrifter... Kunne vel funnet 100 innlegg som peker på alt det han har gjort for å skade klubben. Mener du at vi som er missfornøyd med tingenes tilstand og har vært det lenge, ikke er ekte Leedsfans? At det ikke skal være lov å ønske bedre for klubben sin enn Cellino og Evans?  De fortjener ikke å bli assosiert med en så fin klubb som Leeds og vi har rett til å si ifra!  Jeg bare ler når jeg hører Liverpoolfansen er missfornøyd med hvordan klubben deres blir driftet...... Kan vi bytte eiere?? Vær så snill!
Antall innlegg mot Cellino sier ikke hva Leeds-fans mener hvis det er de samme folka i en liten klikk som skriver innleggene!! Det hadde vært mer riktig å lodde stemningen i en spørreundersøkelse der de som holder kjeft også får si  sin mening.

Jeg oppfatter at  trådstarteren har tenkt at "såkalte  Leeds-fans " er de som roper høyt om alt som er negativt og som kanskje  ikke representerer den vanlige gjennomsnittlige Leeds-fansen, enten i Norge eller i England. Mulig jeg tenker feil her.

Det var vel det Ken Bates mente om "socalled Leeds-fans", at de få (som han sa)   som ropte høyest mot ham ikke var representative for Leeds-fansen , uten at jeg  forsvarer Ken Bates her.

Jeg tar ikke stilling for eller imot Cellino her, men jeg tror det er det som menes  med "såkalte Leeds-fans",  dvs et spørmål om de som ytrer seg høyt og negativt representerer den store majoritet.


Tenkte å være tydelig på dette:

En supporter (eller fan, fra engelsk fanatic, «fanatisk») er en person som støtter eller er tilhenger av et lag, en gruppe eller en person. Ordet supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».


Ã… støtte betyr vel for meg å gi støtte!

Forstå det den som vil!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #13 på: Februar 12, 2016, 23:11:08 »
Og hva mener trådstarteren med såkalte Leeds-fans?? Du finner en av få som tydeligvis er for Cellion og slår det opp med krigsoverskrifter... Kunne vel funnet 100 innlegg som peker på alt det han har gjort for å skade klubben. Mener du at vi som er missfornøyd med tingenes tilstand og har vært det lenge, ikke er ekte Leedsfans? At det ikke skal være lov å ønske bedre for klubben sin enn Cellino og Evans?  De fortjener ikke å bli assosiert med en så fin klubb som Leeds og vi har rett til å si ifra!  Jeg bare ler når jeg hører Liverpoolfansen er missfornøyd med hvordan klubben deres blir driftet...... Kan vi bytte eiere?? Vær så snill!
Antall innlegg mot Cellino sier ikke hva Leeds-fans mener hvis det er de samme folka i en liten klikk som skriver innleggene!! Det hadde vært mer riktig å lodde stemningen i en spørreundersøkelse der de som holder kjeft også får si  sin mening.

Jeg oppfatter at  trådstarteren har tenkt at "såkalte  Leeds-fans " er de som roper høyt om alt som er negativt og som kanskje  ikke representerer den vanlige gjennomsnittlige Leeds-fansen, enten i Norge eller i England. Mulig jeg tenker feil her.

Det var vel det Ken Bates mente om "socalled Leeds-fans", at de få (som han sa)   som ropte høyest mot ham ikke var representative for Leeds-fansen , uten at jeg  forsvarer Ken Bates her.

Jeg tar ikke stilling for eller imot Cellino her, men jeg tror det er det som menes  med "såkalte Leeds-fans",  dvs et spørmål om de som ytrer seg høyt og negativt representerer den store majoritet.


Tenkte å være tydelig på dette:

En supporter (eller fan, fra engelsk fanatic, «fanatisk») er en person som støtter eller er tilhenger av et lag, en gruppe eller en person. Ordet supporter kommer fra det engelske ordet support som betyr «å støtte».


Ã… støtte betyr vel for meg å gi støtte!

Forstå det den som vil!  ;)

Jeg er Leeds-supporter, ikke Cellino-supporter. Det at jeg mener at det ville vært bra for Leeds å bli ledet på en annen måte, forandrer ikke på det.
Hekta på Leeds siden 1974

AndyMathie

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #14 på: Februar 12, 2016, 23:28:36 »
Jeg har alltid elsket både med supportere og hele vår fantastiske klubb. Men kjenner at dette begynner å ta på. Ja det er mange som ikke husker hvor vi har vært og hvor langt nede vi faktisk har kommet fra!

Greit resultatene er enda for dårlig, men mener at så lenge man har fått orden på det økonomiske så er bærebjelken på plass slik at man igjen kan ha mulighet å bli god å spille fotball!

Nå trenger klubben vår støtte og ikke all denne sutringen!

We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #15 på: Februar 12, 2016, 23:51:43 »
Selvfølgelig er det supporternes skyld at vi ligger nede. Verdens verste fans, spesielt på bortekamper. Hadde det ikke vært for Cellino gode styring, ville katastrofen vært komplett. Kun hjerneskadde fans mener noe annet.

Leeds ligger jo ikke nede. Noen med peiling på økonomi har faktisk reddet Leeds. Hvis ikke noen hadde styrt i 2004 så hadde det ikke vært noe Leeds United.  Det var faktisk en Leeds-fan som styrte Leeds i grøfta.

Det er faktisk  ingen selvfølge at Leeds spiller ch.chip i dag.

Synes heller man bør vise respekt for de som har kjøpt  klubben (tre kjøp) og driver den etter beste evne, med egne penger og stor risiko.
Ja det er sikkert riktig. Det er også slik at uten supportere ingen klubb. Respekt er viktig, men den må være gjensidig. Det er ikke tilfelle i dag. Og sportslig ligger vi nede, ihvertfall hvis vi legger supporternes og eierens utrykte forventninger og ambisjoner til grunn.
« Siste redigering: Februar 13, 2016, 00:26:18 av Jon R »
Jon R.

Jon R

Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #16 på: Februar 13, 2016, 00:18:16 »
Jeg har alltid elsket både med supportere og hele vår fantastiske klubb. Men kjenner at dette begynner å ta på. Ja det er mange som ikke husker hvor vi har vært og hvor langt nede vi faktisk har kommet fra!

Greit resultatene er enda for dårlig, men mener at så lenge man har fått orden på det økonomiske så er bærebjelken på plass slik at man igjen kan ha mulighet å bli god å spille fotball!

Nå trenger klubben vår støtte og ikke all denne sutringen!


For den gjengse supporter er underholdning og gode opplevelser det primære, mens kredit og debet er sekundært. Joda, et trygt økonomisk fundament er viktig men det hjelper ikke så mye hvis eierne ikke har evnen til å bygge klubb. Så langt har ikke Cellino klart å skape det viktigste, nemlig et godt produkt. Jeg kan heller ikke se konturene av en organisasjon som er i positiv utvikling i forhold til klubber det er naturlig å sammenligne oss med.

Sutring? Leeds supportere er sultefôret på gode sportslige opplevelser og kommer antagelig til å være det i lang tid hvis Cellino fortsetter i samme sporet. Bates var ikke bra men fotballen var faktisk bedre under han. Tiden under Cellino har fotballmessige vært den begredeligste under mine 41 år som Leeds supporter. Selv fotballen  i League One var bedre enn Cellino fotballen, det mener jeg seriøst. Brown, Varney, Green etc var ikke gode spillere. Til tross for det har ikke Cellinos "stjerner" klart å heve verken underholdningsverdien eller poengfangsten, snarere tvert i mot.

Du må bare fortsette å rakke ned på andre supportere (som du angivelig elsker)' men det hjelper oss  lite. Du kaller det sutring, jeg kaller det kritikk, og jeg mener den er helt legitim. ( ikke hetsen, men den er det en ytterst liten minoritet som står for). Cellino må enten endre kursen radikalt eller revurdere hva klubben er verdt. Det kan ikke fortsette som nå.
« Siste redigering: Februar 13, 2016, 02:38:44 av Jon R »
Jon R.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #17 på: Februar 13, 2016, 02:32:04 »
( ikke hetsen, men den er det en ytterst liten majoritet som står for)

Ã…ja den bitte lille majoriteten. :-D

Jon R

Sv: Sv: Sv: Såkalte Leeds-fans
« Svar #18 på: Februar 13, 2016, 02:37:20 »
( ikke hetsen, men den er det en ytterst liten majoritet som står for)

Ã…ja den bitte lille majoriteten. :-D
Ja det ble feil. Mente seff den store minoriteten.  ;D
Jon R.