Skrevet av Emne: Hvor gode er egentilg Leeds?  (Lest 5587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Hvor gode er egentilg Leeds?
« Svar #30 på: Juni 13, 2008, 14:44:07 »
Ja, glemte den...Tromsø hadde vel også en kamp mot Chelsea engang i tiden
 

auren

Sv: Hvor gode er egentilg Leeds?
« Svar #31 på: Juni 13, 2008, 14:58:16 »
Om du skal bruke Brann resultatet som et enkelt argument for at norsk fotball er laber kvalitet på så vil jeg minne om at RBK spilte 1-1 mot Chelsea!

Leeds har i alle år de har vært i lavere divisjoner tapt sånn ca 3-0 for et B-preget PLlag i cupene. Bortsett fra Wigan kampen i 2006!

Tippeligaen har etter min mening aldri vært nærere PL standar enn den er i dag, og da mener jeg ikke at alle lagene hadde hevded seg, men endel lag kunne gjort en like bra jobb som Fulham eller Bolton i årets sesong. Tippeligalag har møtt PL lag inn i mellom de siste 10-12 årene i europacupene. RBK- Blackburn der RBK vant 2-1 hjemme og tapte 4-1 borte. Brann - Liverpool 1-1 hjemme og 3-0 tap borte? et samme resultatet fikk Vålerenga mot Newcastle. I år så var det resultatene til Brann og Rosenborg, der spesielt Brann resultatet var lite flatterende. Men dette var en off-season kamp mot Englands formlag nummer 1 på det tidspunktet.

Ã… tro at Leeds kunne holdt seg i tippelagaen er ikke tro på julenissen, men det er ikke gitt at et bra league one lag skulle satt fyr på den norske toppserien heller

Poenget mitt er at selv om man er et godt lag, så kan off season kampene variere i kvalitet. At Leeds tapte 1-0 mot Haugesund, og slet resultatmessig mot 2.divisjonslag trenger ikke å bety noe særlig. Men enkelte her inne synes jo dette var svært foruroligende. Dog de kanskje hadde rett. Vi rykka jo ned ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.