Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1533578 ganger)

0 medlemmer og 18 gjester leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10470 på: Mai 30, 2024, 10:29:30 »
indykaila News
@indykaila
Our exclusive
@LFC
 which was due for 9PM last night was blocked by certain media organisation. This has been uplifted this morning.

According to our sources, #LFC officals are meeting #LUFC officials. We understand the initial bid of £30m for Crysencio Summerville was rejected.

Ikke noe billigsalg her, folkens. I like it :)

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10471 på: Mai 30, 2024, 11:36:57 »
indykaila News
@indykaila
Our exclusive
@LFC
 which was due for 9PM last night was blocked by certain media organisation. This has been uplifted this morning.

According to our sources, #LFC officals are meeting #LUFC officials. We understand the initial bid of £30m for Crysencio Summerville was rejected.

Ikke noe billigsalg her, folkens. I like it :)
Kult. Dette er jo normalt en troverdig kilde også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10472 på: Mai 30, 2024, 17:09:48 »
indykaila News
@indykaila
Our exclusive
@LFC
 which was due for 9PM last night was blocked by certain media organisation. This has been uplifted this morning.

According to our sources, #LFC officals are meeting #LUFC officials. We understand the initial bid of £30m for Crysencio Summerville was rejected.

Ikke noe billigsalg her, folkens. I like it :)
Kult. Dette er jo normalt en troverdig kilde også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sånn skal det være! Hvis vi runder 30 mill med god margin, så gjør det bra utslag på FFP/PSR-statistikken. Sannsynligvis ren netto med tanke på at Summerville ikke kostet allverdens og har vært her lenge. Hvis nå Gnonto går for 15+ og Meslier for en ok sum for en keeper så er mye gjort.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10473 på: Mai 30, 2024, 20:01:43 »
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10474 på: Mai 30, 2024, 20:29:05 »
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall 😉

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10475 på: Mai 30, 2024, 20:50:40 »
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10476 på: I dag kl. 00:16:01 »
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Jeg klarer meg fint uten Rodon. Bør være greit å erstatte han med noe bedre. Gjort en bra jobb. I perioder veldig bra, men syntes han har fått mer cred enn han fortjener.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10477 på: I dag kl. 08:14:26 »
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Jeg klarer meg fint uten Rodon. Bør være greit å erstatte han med noe bedre. Gjort en bra jobb. I perioder veldig bra, men syntes han har fått mer cred enn han fortjener.
Synes Rodon har vært meget bra, og levert på et generelt høyere nivå enn makker Ampadu. Strålende defensivt (i Championship..), bra i hodespillet, og rimelig trygg med beina. Ikke minst har vi noe noe vi har savnet i mange sesonger; en rask midtstopper. For meg er Rodon en sterk kandidat til årets spiller, sammen med Summerville og Rutter. Er usikker på hvordan han vil fungere i PL, men jeg skal være meget fornøyd om vi signer han permanent. 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10478 på: I dag kl. 08:39:10 »
Ampadu, Strujic og Cresswell......... det er ett godt grunnlag......pluss en forsterkning.

Ny HB - Byram er veldig skadeutsatt.
Charlie Taylor som alternativ på VB til Firpo som også er en del skadet.

Ny kreativ midtbane med dødballfot og scoringer i seg - Smodicz
Ny spiss - Brereton.

Farke kjenner det tyske markedet godt, tror det kommer en uslept juvel derfra også...
 

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10479 på: I dag kl. 08:43:46 »
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall
Ville jo gjerne hatt med Rodon videre, men jeg mener bestemt at han er en av de som har sett ut som et aspeløv når ting har dratt seg til. Jeg vet ikke om vi har sjangs til å få fatt noen som er bedre enn Rodon, men jeg var mer fortvila da vi mista White.

Jeg klarer meg fint uten Rodon. Bør være greit å erstatte han med noe bedre. Gjort en bra jobb. I perioder veldig bra, men syntes han har fått mer cred enn han fortjener.

Ja, klart det er mange som er bedre enn Rodon! Men dei er stort sett ikkje tilgjengelig for oss! 100% no-brainer å forsøke oss på en sesong nummer 2! 🤞🏻

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10480 på: I dag kl. 09:17:03 »
Mulig dette hører hjemme i en annen tråd, men uansett: Én ting Farke og hans apparat fortjener kudos for, er hvordan de på nesten mirakuløst vis har greid å unngå skader på spillerne i årets tropp. Til og med svært skadeutsatte spillere som Byram og Firpo har faktisk spilt ganske mye, i motsetning til tidligere sesonger. Veldig mange av skadene som har oppstått, har også tilknytning til ytre omstendigheter, slik som landslagsoppdrag eller rett og slett hendelser i kamper.
Og det aller beste er jo at de spillerne vi har lånt eller kjøpt stort sett har vært tilgjengelige hele sesongen. Ikke verst i en knallhard liga med tett kampprogram.

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10481 på: I dag kl. 09:36:36 »
Rykter på Teamtalk om Rodon til Southampton.

Usikker på hans nivå i PL - Blir ikke farligere på dødball ihvertfall 😉
Helt enig, synes ikke han har PL-nivået. blir ikke lei meg om han forsvinner.
« Siste redigering: I dag kl. 09:39:39 av Kontakinte »