Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 89582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #300 på: Desember 16, 2010, 21:41:28 »
BJ - jeg har sett mannen nok ganger til at jeg kan med sikkerhet si at mannen er OK men ikke mer...

null fart er han store svakhet.. det betyr mye frispark imot og at han ikke dekker rom raskt nok. Skyter i hytt og pine men hardt ( Howson viste oss at treffsikkerthet er vel så viktig)

Ok på hodet...  that's it... ingen utpregede styrker... flere svakheter...

Eneste som taler til hans fordel er alderen...

newsome

Sv: Bradley Johnson
« Svar #301 på: Desember 16, 2010, 23:09:19 »
BJ - jeg har sett mannen nok ganger til at jeg kan med sikkerhet si at mannen er OK men ikke mer...

null fart er han store svakhet.. det betyr mye frispark imot og at han ikke dekker rom raskt nok. Skyter i hytt og pine men hardt ( Howson viste oss at treffsikkerthet er vel så viktig)

Ok på hodet...  that's it... ingen utpregede styrker... flere svakheter...

Eneste som taler til hans fordel er alderen...

Hvorfor er han en av spillerne Grayson bruker  mest og har mest spilletid hvis det du sier stemmer.
Ulogisk for meg. Anbefaler at du og flere skifter briller,eller begynner å bruke hvis dere mangler!

Sleivind

Sv: Bradley Johnson
« Svar #302 på: Desember 16, 2010, 23:18:41 »
BJ - jeg har sett mannen nok ganger til at jeg kan med sikkerhet si at mannen er OK men ikke mer...

null fart er han store svakhet.. det betyr mye frispark imot og at han ikke dekker rom raskt nok. Skyter i hytt og pine men hardt ( Howson viste oss at treffsikkerthet er vel så viktig)

Ok på hodet...  that's it... ingen utpregede styrker... flere svakheter...

Eneste som taler til hans fordel er alderen...

Hvorfor er han en av spillerne Grayson bruker  mest og har mest spilletid hvis det du sier stemmer.
Ulogisk for meg. Anbefaler at du og flere skifter briller,eller begynner å bruke hvis dere mangler!

Det er på grunn av manglende alternativer!

Problemet vårt er at vi har et stort hull når det gjelder sentrale midtbanespillere. Vi har en bråte med mediokre forsvarsspillere. Vi har en bråte med gode angrepsspillere. Mens på midten har vi bare de vi bruker. Faye er unfit, Nunez har ikke vist noe som heltst og Clayton er utlånt.

Nå ser jeg på Johnson som en relativt god spiller, men han er langt i fra uerstattelig!


Leedsfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #303 på: Desember 18, 2010, 22:10:49 »
Sitat
Rangers are set to launch a bid for Leeds midfielder Bradley Johnson in January.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: Bradley Johnson
« Svar #304 på: Desember 19, 2010, 01:08:43 »
Sitat
Rangers are set to launch a bid for Leeds midfielder Bradley Johnson in January.

Vil heller at noe sånt skal skje enn at han stikker gratis til sommeren

ollan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #305 på: Desember 19, 2010, 01:19:01 »
la han gå for penger, this is football ;)
Ollan

Leedsfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #306 på: Desember 19, 2010, 14:54:57 »
Sitat
Bradley Johnson is a now a target for Glasgow Rangers.
The Mirror report that the 23-year-old midfielder has attracted interest from Stoke, Wigan and Bolton but the Scottish champions now look ready to put in a first offer.

Contract negotiations between Johnson and Leeds have broken down and he could be available for less than £500,000.

With his current deal expiring at the end of the season, it means the Championship side could decide to cash in rather than lose him for free.

Johnson is understood to be enthusiastic on a move to the Premier League but would consider heading to Scotland if it brought him the chance of Champions League football.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #307 på: Desember 19, 2010, 15:10:42 »
Han er sikkert en del av Graysons usynlige sjakkspill. Når en brikke mangler i sjakkspillet, så vil ikke lenger spillet fungere på samme vis . Og med foreløpig 2 plass på tabellen så har det åpenbart fungert. Det er vel også en årsak til at han har spilt mye i høst.  Håper derfor at han blir.

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #308 på: Desember 19, 2010, 18:18:59 »
La oss si det sånn da: Hvis Johnson blir ut sesongen og går gratis, så vinner vi jo uansett MYE penger for å rykke opp. DA kan den godeste Bradley gå tilbake til Northampton om han vil!!!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Bradley Johnson
« Svar #309 på: Desember 19, 2010, 18:39:47 »
Måten B.J (og Grayson) har taklet den utenomsportslige uroen er jo imponerende. Kanskje vi bør la han spille kontrakten ut allikevel?  :)
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #310 på: Desember 19, 2010, 18:54:43 »
Måten B.J (og Grayson) har taklet den utenomsportslige uroen er jo imponerende. Kanskje vi bør la han spille kontrakten ut allikevel?  :)

Når han spiller sin beste kamp for sesongen mot det beste laget i divisjonen,så kan det jo hende at han blir bedre og bedre jo høyere nivå? Perfect for Premier League?

Sign him up!!!

newsome

Sv: Bradley Johnson
« Svar #311 på: Desember 19, 2010, 19:14:47 »
Mener bestemt at vi må prøve å få Bradley Johnson med videre!

En ung,tøff spiller som jeg tror kan bli enda bedre!

Håper begge parter tar til fornuft!

Er det opp til Grayson så er BJ en viktig spiller for oss!




Svend Anders

Sv: Bradley Johnson
« Svar #312 på: Desember 19, 2010, 21:57:27 »
Bradley må gjerne fortsette å spille godt så lenge han er under kontrakt, som tidligere nevnt har han ikke brutt kontrakten - han fullfører den.

Men skulle noen virkelig bla opp en halv million pund for gutten i januar må det da bare være å selge for å finne en permanent erstatning/forbedring.

Bradley leverer nå virker det som, men jeg frykter han får en "Beckford-periode" etterhvert der han blir mer likegyldig, etc, spesielt om spillet ellers ikke sitter like godt.

Og: Hvilken, om noen, betydning har det for Bradley og hans forhandlingssituasjon at Becchio signerte den prikkete linjen? Jeg mener presset (fra fans og klubb) nå har flyttet seg ytterligere over på Johnson.

SA

Jørn Egil

Sv: Bradley Johnson
« Svar #313 på: Desember 19, 2010, 23:21:47 »
Veldig synd det nå har blitt som det har blitt. Synes BJ er er god spiller, men hvis det ikke blir signert noen kontrakt når overgangsvinduet åpner er det bare å få solgt for å få på plass en erstatter. Helt enig med Svend Anders i at dette ligner veldig på Beckford historia fra ifjor

torivar

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #314 på: Januar 01, 2011, 14:56:41 »
Det eneste han ber om er visstnok en rettferdig kontrakt. Basert på førsteomgangen i dag håper jeg selv de mest innbitte Bradley fans ser at dette ikke er en spiller som vi bør strekke oss etter å beholde.


ragnar

Sv: Bradley Johnson
« Svar #315 på: Januar 01, 2011, 16:00:50 »
Klubbene bør her bli tøffere ovenfor spillere som prøver å hale kontraktsforhandlinger ut i tid.

Signer eller bli solgt. Er ikke i tvil om at Bradders har fått et meget rimelig tilbud basert på grayson sin vurdering av han og leeds sitt lønnstak.

Ikke hold på for lenge med dette tullet. Her har vel forhåpentligvis leeds lært fra sagaen om becks. Bates er jo vanligvis tøffere enn toget så dette kan han.
*In El Loco we trust!*

bwirum

Sv: Bradley Johnson
« Svar #316 på: Januar 01, 2011, 16:03:40 »
Jaja, alle kan ha en dårlig dag på jobben. Jeg tror uansett han vil være en nyttig spiller å ha i troppen, selv i Premier League, han er en fighter og han kommer tilbake. Han er derimot ikke stor nok til å bryte lønnsbarrierene i klubben. Har han fått et fornuftig tilbud og ikke signerer, så selg han i januar.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fjellhaugen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #317 på: Januar 01, 2011, 17:16:55 »
forferdelig dag for brads i dag, dog kom det seg faktisk ørlite grann når han ble skjøvet ned på backen. eller var det han han erstattet han glimret i forhold til?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #318 på: Januar 08, 2011, 22:23:24 »
Måten B.J (og Grayson) har taklet den utenomsportslige uroen er jo imponerende. Kanskje vi bør la han spille kontrakten ut allikevel?  :)

Når han spiller sin beste kamp for sesongen mot det beste laget i divisjonen,så kan det jo hende at han blir bedre og bedre jo høyere nivå? Perfect for Premier League?

Sign him up!!!

Ka har denne mannen gjort for å fortjene all pepperen fra det inkompetente hylekoret her inne????? I dag beviser han en gang for alle det eg har sagt hele tiden,han er en av våre viktigste menn,med innsats,guts,ro,ballsikker,og sugende taklinger dominerte han midten i dag!!

SIGN HIM UP NOW!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #319 på: Januar 08, 2011, 22:25:16 »
Måten B.J (og Grayson) har taklet den utenomsportslige uroen er jo imponerende. Kanskje vi bør la han spille kontrakten ut allikevel?  :)

Når han spiller sin beste kamp for sesongen mot det beste laget i divisjonen,så kan det jo hende at han blir bedre og bedre jo høyere nivå? Perfect for Premier League?

Sign him up!!!

Ka har denne mannen gjort for å fortjene all pepperen fra det inkompetente hylekoret her inne????? I dag beviser han en gang for alle det eg har sagt hele tiden,han er en av våre viktigste menn,med innsats,guts,ro,ballsikker,og sugende taklinger dominerte han midten i dag!!

SIGN HIM UP NOW!!!!

Enig med deg Jackieboy 8)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #320 på: Januar 08, 2011, 22:27:43 »
Måten B.J (og Grayson) har taklet den utenomsportslige uroen er jo imponerende. Kanskje vi bør la han spille kontrakten ut allikevel?  :)

Når han spiller sin beste kamp for sesongen mot det beste laget i divisjonen,så kan det jo hende at han blir bedre og bedre jo høyere nivå? Perfect for Premier League?

Sign him up!!!

Ka har denne mannen gjort for å fortjene all pepperen fra det inkompetente hylekoret her inne????? I dag beviser han en gang for alle det eg har sagt hele tiden,han er en av våre viktigste menn,med innsats,guts,ro,ballsikker,og sugende taklinger dominerte han midten i dag!!

SIGN HIM UP NOW!!!!

Enig med deg Jackieboy 8)

...and you Jon Jon 8)

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #321 på: Januar 08, 2011, 23:07:11 »
Perfect for Premier League?

Bradley Johnson var grufull mot Boro senest for ei uke sida (fikk blant annet melding fra en Spurskompis som lurte på hva i all verden han gjorde på et topplag i nPc). At han gjør bra kamper mot gode lag er veldig bra, men han bør helst heve snittnivået sltt om han skal spille Premier League-fotball for Leeds (og selvsagt skaffe seg ny kontrakt ;)).

Jeg er nok fullstendig inkompetent, men jeg er ikke medlem av noe hylekor mot Johnson. Har sett flere svake enn gode kamper av gutten og baserer kritikken på flere kamper jeg har sett, ikke at jeg har bestemt meg for noe, og det skal sies: Måten han har taklet det utenomsportslige bråket rundt kontrakten og transferlistingen (med unntak av enkeltkampen mot Boro) har vært oppløftende og flere steg i riktig retning. Bra, Bradley!  :)

Han har sett (og hørtes) bedre ut i vinter enn i høst og fjor. Antakelig mye grunnet at han ikke spiller kant (det var flaut å se han bli løpt fra av McCartney da han forsøkte overlappe tidligere i høst). Gutten har kropp til å bli en Huddlestone-ish type på midten, men han må skaffe seg mer fart i kroppen (snakker da mest om å flytte bena raskere på mindre flater i det defensive arbeidet) og selvsagt stille inn siktet på det tunge skuddbeinet, slik at han oftere treffer buret og ikke rad Z.

Sliter litt med å se Brad som en PL-spiller eller i det hele tatt en spiller som virkelig preger divisjonen, men det hadde vært morsomt å bli motbevist!  ;)
« Siste redigering: Januar 08, 2011, 23:10:11 av Mr Kaizer »
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Bradley Johnson
« Svar #322 på: Januar 08, 2011, 23:18:33 »
Perfect for Premier League?

Bradley Johnson var grufull mot Boro senest for ei uke sida (fikk blant annet melding fra en Spurskompis som lurte på hva i all verden han gjorde på et topplag i nPc). At han gjør bra kamper mot gode lag er veldig bra, men han bør helst heve snittnivået sltt om han skal spille Premier League-fotball for Leeds (og selvsagt skaffe seg ny kontrakt ;)).

Jeg er nok fullstendig inkompetent, men jeg er ikke medlem av noe hylekor mot Johnson. Har sett flere svake enn gode kamper av gutten og baserer kritikken på flere kamper jeg har sett, ikke at jeg har bestemt meg for noe, og det skal sies: Måten han har taklet det utenomsportslige bråket rundt kontrakten og transferlistingen (med unntak av enkeltkampen mot Boro) har vært oppløftende og flere steg i riktig retning. Bra, Bradley!  :)

Han har sett (og hørtes) bedre ut i vinter enn i høst og fjor. Antakelig mye grunnet at han ikke spiller kant (det var flaut å se han bli løpt fra av McCartney da han forsøkte overlappe tidligere i høst). Gutten har kropp til å bli en Huddlestone-ish type på midten, men han må skaffe seg mer fart i kroppen (snakker da mest om å flytte bena raskere på mindre flater i det defensive arbeidet) og selvsagt stille inn siktet på det tunge skuddbeinet, slik at han oftere treffer buret og ikke rad Z.

Sliter litt med å se Brad som en PL-spiller eller i det hele tatt en spiller som virkelig preger divisjonen, men det hadde vært morsomt å bli motbevist!  ;)


tyckte han var riktigt duktig idag mot arsenal
 

Dennis

Sv: Bradley Johnson
« Svar #323 på: Januar 08, 2011, 23:24:11 »
tyckte han var riktigt duktig idag mot arsenal

Yes, sir, og det tyder på at han har potensiale. Det er derimot viktig at han spiller godt mot både Boro (les: litt gråere "hverdagsmatcher") i tillegg til de profilerte kampene mot større lag, som Arsenal og QPR.

Det synes jeg han i all hovedsak har gjort etter rotet i media og har tidligere rost han for måten han har taklet surret på (som sikkert har grunnlag i begge leire). Kanskje trengte han en "oppvåkning" for å prestere jevnere? Det tyder i alle fall på at BJ har opptrådt langt mer profesjonelt enn hva det virker på meg da han (og klubb) drev en maktkamp i media. (Er agenten hans en tullebukk?)

Det hadde vel ikke overrasket meg stort om han plutselig signer ny kontrakt, uten at jeg baserer det på annet enn magefølelsen.
« Siste redigering: Januar 08, 2011, 23:25:51 av Mr Kaizer »
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Bradley Johnson
« Svar #324 på: Januar 08, 2011, 23:36:32 »
tyckte han var riktigt duktig idag mot arsenal

Yes, sir, og det tyder på at han har potensiale. Det er derimot viktig at han spiller godt mot både Boro (les: litt gråere "hverdagsmatcher") i tillegg til de profilerte kampene mot større lag, som Arsenal og QPR.

Det synes jeg han i all hovedsak har gjort etter rotet i media og har tidligere rost han for måten han har taklet surret på (som sikkert har grunnlag i begge leire). Kanskje trengte han en "oppvåkning" for å prestere jevnere? Det tyder i alle fall på at BJ har opptrådt langt mer profesjonelt enn hva det virker på meg da han (og klubb) drev en maktkamp i media. (Er agenten hans en tullebukk?)

Det hadde vel ikke overrasket meg stort om han plutselig signer ny kontrakt, uten at jeg baserer det på annet enn magefølelsen.

det gäller ju hela laget det att de spelar bra i alla matcherna, jag kan nog instämma i det du skriver att man blir inte förvånad om han signerar, i motsats till beckford tror jag han kommer göra en godkänd vårsäsong(beckford var helt under isen efter  MU-matchen och fram till avslutningen mot BristolR den matchen var han bra),
 

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #325 på: Januar 08, 2011, 23:43:58 »
Det virker som om BJ er verdens beste spiller etter å ha gjort en kjempe forestilling i ustillingsvinduet sitt idag og mitt spørsmål er, hvorfor gir han ikke allt i serien da?
Jeg friskmelder ikke denne karen fordi han spiller en god kamp når han spiller ræva i de 10 neste.
Han har potensialet men ikke hjernen virker som. Mitt råd: skaff deg en rådgiver og kvitt deg med agenten din:
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sportcarl1

Sv: Bradley Johnson
« Svar #326 på: Januar 08, 2011, 23:47:47 »
Det virker som om BJ er verdens beste spiller etter å ha gjort en kjempe forestilling i ustillingsvinduet sitt idag og mitt spørsmål er, hvorfor gir han ikke allt i serien da?
Jeg friskmelder ikke denne karen fordi han spiller en god kamp når han spiller ræva i de 10 neste.
Han har potensialet men ikke hjernen virker som. Mitt råd: skaff deg en rådgiver og kvitt deg med agenten din:


Bradley johnson är väl leeds personifierad  det vill säga enormt ojämn, saknas väl något i spelsinnet med, är i många matcher man sett honom fatta helt fel beslu, skjutar när han kan frispela medspelare, passningarna kunde bli bättre med, han är dock ganska bra när han kommer in i straffområdet,
 

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #327 på: Januar 09, 2011, 11:00:54 »
Det virker som om BJ er verdens beste spiller etter å ha gjort en kjempe forestilling i ustillingsvinduet sitt idag og mitt spørsmål er, hvorfor gir han ikke allt i serien da?
Jeg friskmelder ikke denne karen fordi han spiller en god kamp når han spiller ræva i de 10 neste.
Han har potensialet men ikke hjernen virker som. Mitt råd: skaff deg en rådgiver og kvitt deg med agenten din:


Bradley johnson är väl leeds personifierad  det vill säga enormt ojämn, saknas väl något i spelsinnet med, är i många matcher man sett honom fatta helt fel beslu, skjutar när han kan frispela medspelare, passningarna kunde bli bättre med, han är dock ganska bra när han kommer in i straffområdet,

Mot Arsenal på Emirates hadde alle spillerne sugende taklinger og de fleste var uhyre kjappe på de første meterne. Vi vant andreballene så det svei, men motivasjonen til alle var på topp. Da presterer laget på høyt nivå og enkeltspillere som Bradley fungerer. Men problemet med Bradley er at han selv ikke er en spiller som kan forandre matcher. han har verken lederkvaliteter eller ferdigheter nok til å bli en stabil toppspiller i PL.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Borgen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #328 på: Januar 09, 2011, 13:08:44 »
Men Bradley Johnson har styrken, utholdenhet (selv når Davide Somma kom inn, så jeg mer til Johnson som løp rundt enn han) bra til å takle og har et godt og hardt skudd.. Jeg mener vi trenger Bradley Johnson, og at han er en av de beste midtbanespillerne vi har.. Hvis han kun ønsker seg en kontrakt lik de andre førstelagsspillerne, så skjønner jeg ikke hvorfor ikke?
Live Long Stay Strong Leeds<3

HåvardK

Sv: Bradley Johnson
« Svar #329 på: Januar 09, 2011, 13:38:00 »
Det virker som om BJ er verdens beste spiller etter å ha gjort en kjempe forestilling i ustillingsvinduet sitt idag og mitt spørsmål er, hvorfor gir han ikke allt i serien da?
Jeg friskmelder ikke denne karen fordi han spiller en god kamp når han spiller ræva i de 10 neste.
Han har potensialet men ikke hjernen virker som. Mitt råd: skaff deg en rådgiver og kvitt deg med agenten din:


Bradley johnson är väl leeds personifierad  det vill säga enormt ojämn, saknas väl något i spelsinnet med, är i många matcher man sett honom fatta helt fel beslu, skjutar när han kan frispela medspelare, passningarna kunde bli bättre med, han är dock ganska bra när han kommer in i straffområdet,

Mot Arsenal på Emirates hadde alle spillerne sugende taklinger og de fleste var uhyre kjappe på de første meterne. Vi vant andreballene så det svei, men motivasjonen til alle var på topp. Da presterer laget på høyt nivå og enkeltspillere som Bradley fungerer. Men problemet med Bradley er at han selv ikke er en spiller som kan forandre matcher. han har verken lederkvaliteter eller ferdigheter nok til å bli en stabil toppspiller i PL.
Spot on.