Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 89608 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #420 på: Mai 21, 2011, 18:00:52 »
Tapatalk er djevelens verk!  ::)

"Sent from my brain using thumbs" husker jeg at jeg skreiv.
Hva jeg mente han skulle leve av utover ledighetstrygd husker jeg ikke, men det kan umulig ha vært noe som krever presisjon.  ;D
- Leif Olav

newsome

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #421 på: Mai 21, 2011, 21:51:45 »
Tapatalk er djevelens verk!  ::)

"Sent from my brain using thumbs" husker jeg at jeg skreiv.
Hva jeg mente han skulle leve av utover ledighetstrygd husker jeg ikke, men det kan umulig ha vært noe som krever presisjon.  ;D
Hva gjør denne på Bradley Johnson tråden?

Pekefinger til lojo,som peker finger til og skal belære andre her inne.
Moderator??????

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #422 på: Mai 23, 2011, 13:48:25 »
Hører Fc Twente er intersert i han nå, håper virkelig vi signerer deal med gutten snart! : )
Pontus ❤

Kian

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #423 på: Mai 24, 2011, 18:07:17 »
Bradley Johnson har visstnok nylig takket nei til en ny 3-års avtale med klubben, og forsvinner mest sannsynlig til West-Brom. Kilden er ikke akkurat den beste, men det stod iallefall på Wikipedia.

Peter7

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #424 på: Mai 24, 2011, 21:28:37 »
Tror BJ egentlig har nådd sitt inkompetansenivå i Championship - det bør være mulig å få tak i bedre erstattere nå, som også kan klare seg en divisjon høyere.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #425 på: Mai 26, 2011, 11:13:58 »
http://www.leedsunited.com/news/20110526/bradley-johnson-set-to-move-on_2247585_2366894

Da er nok Johnson tapt. Synd. Kunne trengt ham kommende sesong. Jeg tror ikke vi finner noen som er så mye bedre under klubbens gjeldende økonomiske rammer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #426 på: Mai 26, 2011, 11:35:48 »
Published on Thursday 26 May 2011 10:53
Leeds United today confirmed that it expects midfielder Bradley Johnson to exercise his right to move to another club this summer.
Johnson was offered another contract by the Whites but his agent has told the club that the player is keeping his options open after receiving other offers, two of which are from Premier League teams.
Simon Grayson told the club’s website: “It’s disappointing that it looks like Bradley won’t be resigning. We felt we made the player a suitable offer.”

Ups & Ups!!

Od

  • Gjest
Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #427 på: Mai 26, 2011, 11:47:13 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley

bwirum

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #428 på: Mai 26, 2011, 13:47:27 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley
Ja, det er høyst tvilsomt om han blir noe særlig mer...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #429 på: Mai 26, 2011, 13:50:31 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley

Hvorfor er vi så pokkers sure på ham. Han har gjort ferdig kontrakten me Leeds og han er fri til å gå til en annen klubb. Når dere nå sier du blir bare stallfyll i Premier League. Ja er dette da ikke til det positive for Leeds da. For jeg vil ikke ha spillere i klubben som blir stallfyll den dagen Leeds rykker opp etter neste sesong

auren

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #430 på: Mai 26, 2011, 13:54:24 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley

Hvorfor er vi så pokkers sure på ham. Han har gjort ferdig kontrakten me Leeds og han er fri til å gå til en annen klubb. Når dere nå sier du blir bare stallfyll i Premier League. Ja er dette da ikke til det positive for Leeds da. For jeg vil ikke ha spillere i klubben som blir stallfyll den dagen Leeds rykker opp etter neste sesong

Helt enig i begge punkt. Jeg synes spillere skal roses for at de oppfyller kontrakten sin. Og blir ikke BJ noen hit i PL, og vi rykker opp, ja da har vi gjort det "riktige".

Men folk trodde jo at Beckford kom til å floppe også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #431 på: Mai 26, 2011, 14:33:17 »
Fotball er snakk om følelser, ivertfall for supporterne.
Og da synes ikke jeg det er så rart at noen blir sinte\glade\skuffet osv når en spiller kommer eller går.
og det samme gjelder vel angående Bates  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #432 på: Mai 26, 2011, 14:45:49 »
Bradley i PL? Jeg må le... ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #433 på: Mai 26, 2011, 14:59:48 »
Je takker'n før innsatsen, ønsker'n lykke tæl...kjæm itte tæl å savne'n.
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #434 på: Mai 26, 2011, 15:14:59 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley

Hvorfor er vi så pokkers sure på ham. Han har gjort ferdig kontrakten me Leeds og han er fri til å gå til en annen klubb. Når dere nå sier du blir bare stallfyll i Premier League. Ja er dette da ikke til det positive for Leeds da. For jeg vil ikke ha spillere i klubben som blir stallfyll den dagen Leeds rykker opp etter neste sesong

Helt enig i begge punkt. Jeg synes spillere skal roses for at de oppfyller kontrakten sin. Og blir ikke BJ noen hit i PL, og vi rykker opp, ja da har vi gjort det "riktige".

Men folk trodde jo at Beckford kom til å floppe også.

auren
Beckford er jo av et helt annet kaliber, vil jeg tørre å påstå. Men synes fortsatt at Johnson har gjort en god jobb i Leeds denne våren. Jeg håper bare vi får inn en spiller av godt kaliber... Gjerne bedre enn BJ!

bwirum

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #435 på: Mai 26, 2011, 15:25:14 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley

Hvorfor er vi så pokkers sure på ham. Han har gjort ferdig kontrakten me Leeds og han er fri til å gå til en annen klubb. Når dere nå sier du blir bare stallfyll i Premier League. Ja er dette da ikke til det positive for Leeds da. For jeg vil ikke ha spillere i klubben som blir stallfyll den dagen Leeds rykker opp etter neste sesong
Jeg er ikke sur på BJ i det hele tatt. Jeg synes han har gjort en godt over middels jobb for Leeds, noen ganger en meget bra jobb, men jeg forbeholder meg fremdeles retten til å se på han som en god Championship-spiller og heller low-end PL-spiller.

Om han klarer å utvikle seg til det positive i en PL-klubb, good for him og much power og alt det der, større undere har skjedd før og kommer sikkert til å skje igjen.

Men som sagt, jeg har ikke helt trua på det. Ethvert lag i championship har for øvrig spillere som blir stallfyll den dagen de rykker opp. Det er naturens gang. Vi har ikke særlig håp om å tiltrekke oss en masse spillere som vil gjøre det godt i PL når vi nå en gang ligger der vi gjør. Det hadde vi ikke om vi hadde hatt muligheten til å betale de gull og grønne skoger heller. Vi kunne tiltrekt oss noen middels gode PL-spillere ved å betale absurde lønninger (les: PL-nivå), men som vi alle vet; det kommer ikke til å skje.

Lurer forresten på om gutta får noen klausuler i kontraktene sine om lønnsøkning ved opprykk, noen som vet?

Leeds rykker opp etter neste sesong
Enig med deg her da.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #436 på: Mai 26, 2011, 15:26:02 »

Men folk trodde jo at Beckford kom til å floppe også.

auren

Personlig var jeg rimelig sikker på at Beckford var PL-materiale. Men hvordan er det mulig å sammenligne disse to? JEG greier det ikke.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #437 på: Mai 26, 2011, 15:58:40 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley

Hvorfor er vi så pokkers sure på ham. Han har gjort ferdig kontrakten me Leeds og han er fri til å gå til en annen klubb. Når dere nå sier du blir bare stallfyll i Premier League. Ja er dette da ikke til det positive for Leeds da. For jeg vil ikke ha spillere i klubben som blir stallfyll den dagen Leeds rykker opp etter neste sesong

Helt enig i begge punkt. Jeg synes spillere skal roses for at de oppfyller kontrakten sin. Og blir ikke BJ noen hit i PL, og vi rykker opp, ja da har vi gjort det "riktige".

Men folk trodde jo at Beckford kom til å floppe også.

auren

Roses for å oppfylle kontrakten sin? Skal folk roses hver dag for å møte opp på jobb? Pussig innstilling.  ;D

Det er forskjell på å rose folk for å møte opp på jobb og ikke verbalhalshugge dem når de søker ny jobb et annet sted. Jeg tror og håper Herr Johnson ikke blir nevneverdig savna. Han skal ha ros for å ha bidratt til opprykket vårt. 
- Leif Olav

Somma27

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #438 på: Mai 26, 2011, 16:05:39 »
Lykke til som stallfyll i PL Bradley

Hvorfor er vi så pokkers sure på ham. Han har gjort ferdig kontrakten me Leeds og han er fri til å gå til en annen klubb. Når dere nå sier du blir bare stallfyll i Premier League. Ja er dette da ikke til det positive for Leeds da. For jeg vil ikke ha spillere i klubben som blir stallfyll den dagen Leeds rykker opp etter neste sesong

Helt enig i begge punkt. Jeg synes spillere skal roses for at de oppfyller kontrakten sin. Og blir ikke BJ noen hit i PL, og vi rykker opp, ja da har vi gjort det "riktige".

Men folk trodde jo at Beckford kom til å floppe også.

auren

Roses for å oppfylle kontrakten sin? Skal folk roses hver dag for å møte opp på jobb? Pussig innstilling.  ;D

Det er forskjell på å rose folk for å møte opp på jobb og ikke verbalhalshugge dem når de søker ny jobb et annet sted. Jeg tror og håper Herr Johnson ikke blir nevneverdig savna. Han skal ha ros for å ha bidratt til opprykket vårt. 

Jeg mener det også blir feil å sammenligne en jobb som fotballspiller med en ordinær jobb, med tanke på hvordan fotballbransjen har utviklet seg med årene.

jarle

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #439 på: Mai 26, 2011, 16:10:17 »
Premier League - BJ... vel da skal jeg spise mye hatter...

Når du løper i mellom på Cola nivå lurer jeg på hva du har i PL å gjøre...


Har til gode å se BJ gjøre en virkelig god match i Leeds trøye og det selv i 3 divisjon.

Tror Leeds er better off uten BJ...

Superfan

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #440 på: Mai 26, 2011, 16:54:48 »
Premier League - BJ... vel da skal jeg spise mye hatter...

Når du løper i mellom på Cola nivå lurer jeg på hva du har i PL å gjøre...


Har til gode å se BJ gjøre en virkelig god match i Leeds trøye og det selv i 3 divisjon.

Tror Leeds er better off uten BJ...

Ikke ofte jeg kan si det, men her er jeg helt enig med deg. Har nok blitt hjernevasket av en grådig agentjævel.

Gufrias

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #441 på: Mai 26, 2011, 17:35:45 »
http://www.leedsunited.com/news/20110526/bradley-johnson-set-to-move-on_2247585_2366894

Da er nok Johnson tapt. Synd. Kunne trengt ham kommende sesong. Jeg tror ikke vi finner noen som er så mye bedre under klubbens gjeldende økonomiske rammer.

auren
Han er jo tydeligvis ikke under klubbens gjeldende økonomiske rammer. Enten det, eller så mener klubben at de kan få tak i noen bedre for det Bradley krever. Håper det siste...
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #442 på: Mai 26, 2011, 17:56:01 »
Premier League - BJ... vel da skal jeg spise mye hatter...

Når du løper i mellom på Cola nivå lurer jeg på hva du har i PL å gjøre...


Har til gode å se BJ gjøre en virkelig god match i Leeds trøye og det selv i 3 divisjon.

Tror Leeds er better off uten BJ...

Ikke ofte jeg kan si det, men her er jeg helt enig med deg. Har nok blitt hjernevasket av en grådig agentjævel.

Ã…pne augene dine da, gutt! Fyren har vært en av våre beste spillere gjennom flere år ;)!
Rogaland Whites

B_Ød

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #443 på: Mai 26, 2011, 19:37:37 »
Premier League - BJ... vel da skal jeg spise mye hatter...

Når du løper i mellom på Cola nivå lurer jeg på hva du har i PL å gjøre...


Har til gode å se BJ gjøre en virkelig god match i Leeds trøye og det selv i 3 divisjon.

Tror Leeds er better off uten BJ...
sjeldenhet fra meg også, men veldig enig i dette  ;)
Ups & Ups!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #444 på: Mai 26, 2011, 19:45:45 »
Premier League - BJ... vel da skal jeg spise mye hatter...

Når du løper i mellom på Cola nivå lurer jeg på hva du har i PL å gjøre...


Har til gode å se BJ gjøre en virkelig god match i Leeds trøye og det selv i 3 divisjon.

Tror Leeds er better off uten BJ...
sjeldenhet fra meg også, men veldig enig i dette  ;)

Mister vi bare han så er jeg fornøyd, men har på følelsen at han ikke blir sistemann ut. Snart følger Snoddy , Kilkenny m.fl frykter jeg.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #445 på: Mai 26, 2011, 19:47:21 »
Det verste er  faktisk at laget kan fullstendig gå i oppløsning

Kato

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #446 på: Mai 26, 2011, 19:55:12 »
Sier jo litt når vi ikke en gang klare å lønne Brad Johnson
 

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #447 på: Mai 26, 2011, 20:00:46 »
Sier jo litt når vi ikke en gang klare å lønne Brad Johnson


Her er vi kanskje blandt noe av kjernen i problemet. Hvis BJ har fått tilbudt en kontrakt som er med dårlgere betingelser enn han allerede hadde. Ja hva er det da som tilsier at vi skal få tak i de rette spillerne med luselønn. Kanskje SG rett og slett skal gamble på rutie og over the top spillere for at klubben skal rykke opp. Og det er urovekkende

auren

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #448 på: Mai 26, 2011, 20:08:14 »
Selv om det er en del her inne som mener at det bare var bra at Johnson nå forlater Leeds, så ville jo Grayson ha han med videre. Hadde han trodd han kunne fått tak i en bedre spiller enn Johnson, så hadde han vel ikke fått tilbud om kontrakt i utgangspunktet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: SPILLER: Bradley Johnson
« Svar #449 på: Mai 26, 2011, 20:45:29 »
Premier League - BJ... vel da skal jeg spise mye hatter...

Når du løper i mellom på Cola nivå lurer jeg på hva du har i PL å gjøre...


Har til gode å se BJ gjøre en virkelig god match i Leeds trøye og det selv i 3 divisjon.

Tror Leeds er better off uten BJ...

Ikke ofte jeg kan si det, men her er jeg helt enig med deg. Har nok blitt hjernevasket av en grådig agentjævel.

Ã…pne augene dine da, gutt! Fyren har vært en av våre beste spillere gjennom flere år ;)!

Vi hører du påstår så. Og at årets spiller er rævva.  :P
 ;D
- Leif Olav