avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 256387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mac_gyver

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #330 på: Mai 05, 2009, 16:10:24 »
vises kampen på lørdag noe sted?
Pride of Yorkshire

Klausen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #331 på: Mai 05, 2009, 18:16:10 »
Fikk nettopp denne: Yeah it's on mate,13:45! Post it on the web!  SUPER LEEDS!

Så da er det ikke noe å lure på ! Sportsbaren it is!

mac_gyver

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #332 på: Mai 05, 2009, 22:59:06 »
takk! Som skeid-fan var det uaktelt å dra på bohemen så...
Pride of Yorkshire

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #333 på: Mai 05, 2009, 23:11:46 »
Supert, jeg stiller
Endre

Klausen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #334 på: Mai 06, 2009, 08:36:15 »
Vi blir prioritert foran the old firm, så jeg håper så mange som mulig kan stille!
Lojalitet belønnet med lojalitet osv...! :)

Dr.Kronski

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #335 på: Mai 06, 2009, 12:55:39 »
Jeg stiller!
 

Adis

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #336 på: Mai 07, 2009, 13:27:26 »
Jeg har den siste uka vært på O'reillys og sett fotballen som har gått og spurte tilfeldigvis en av eierne i baren, Lee, om de skulle vise Milwall-Leeds på lørdag. De skulle da egentlig vise Celtic-Rangers, men da jeg så kampen i går sa han "Oi, Mr.Leeds..we're showing your team on Saturday in stead". Og det er jo hyggelig nok, men nå blir det vel Sportsbaren på de fleste av oss. Men jeg sa til han at han må gjerne komme med et tilbud om en avtale med Leeds-supporterne i Oslo om å gjøre O'reillys til stedet for Leeds-supporterne i byen. Dette har jeg jo selvfølgelig ikke luftet eller drøftet med noen, men om de skulle koke opp en bra greie så er det jo interessant å høre hva de har å si.

For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Veldig hyggelige karer som driver det og de var veldig interessert i å knytte til seg Leeds supporterne/LUSCOS medlemmene i Oslo i fremtiden en gang om man synes det var interessant.

O'reillys har jo eksistert der i mange år og mister neppe bevilgninger etc i tide og utide
Jeg aner ikke om dette er interessant for noe eller om man bare vil fortsette med Sportsbaren som møtested, men nå har jeg hvertfall spilt det inn, og kan ta kontakt med Lee, som da driver stedet om det i fremtiden skulle bli aktuelt. Kanskje man kunne hatt en avstemming eller lignende. Når alt kommer til alt så er det ikke liv om å gjøre uansett så lenge man samles et sted og stemningen er god.

Og på lørdag er det Sportsbaren uansett tipper jeg.

On On On!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #337 på: Mai 07, 2009, 13:55:17 »
Jeg har den siste uka vært på O'reillys og sett fotballen som har gått og spurte tilfeldigvis en av eierne i baren, Lee, om de skulle vise Milwall-Leeds på lørdag. De skulle da egentlig vise Celtic-Rangers, men da jeg så kampen i går sa han "Oi, Mr.Leeds..we're showing your team on Saturday in stead". Og det er jo hyggelig nok, men nå blir det vel Sportsbaren på de fleste av oss. Men jeg sa til han at han må gjerne komme med et tilbud om en avtale med Leeds-supporterne i Oslo om å gjøre O'reillys til stedet for Leeds-supporterne i byen. Dette har jeg jo selvfølgelig ikke luftet eller drøftet med noen, men om de skulle koke opp en bra greie så er det jo interessant å høre hva de har å si.

For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Veldig hyggelige karer som driver det og de var veldig interessert i å knytte til seg Leeds supporterne/LUSCOS medlemmene i Oslo i fremtiden en gang om man synes det var interessant.

O'reillys har jo eksistert der i mange år og mister neppe bevilgninger etc i tide og utide
Jeg aner ikke om dette er interessant for noe eller om man bare vil fortsette med Sportsbaren som møtested, men nå har jeg hvertfall spilt det inn, og kan ta kontakt med Lee, som da driver stedet om det i fremtiden skulle bli aktuelt. Kanskje man kunne hatt en avstemming eller lignende. Når alt kommer til alt så er det ikke liv om å gjøre uansett så lenge man samles et sted og stemningen er god.

Og på lørdag er det Sportsbaren uansett tipper jeg.

On On On!

Flott research, Adis! O Reilleys er utvilsomt en flott og typisk "brun" pub med god atmosfære og sentral beliggenhet. Jeg bor på Grunerløkka, har gjestet puben titt og ofte og trives veldig godt der. Det store ankerpunktet er at det er også førstevalget til svært mange Liverpool, Man U, Arsenal, Chelsea supportere i omegnen, og det er vannvittig trafikkert der når et eller flere av de  "store" lagene spiller. Man kan glemme å få sitteplass dersom man ikke er der i svært god tid før KO når et av de røde lagene spiller. Jeg kan også vanskelig tenke meg at de vil prioritere Leeds fremfor feks Man U og Liverpool dersom vi spiller samtidig, noe Sportsbaren som (antagelig) eneste pub alltid gjør. Dette blir en svært relevant problemstilling hvis vi skal spille i CCC fra neste sesong av.

Lokalene er også veldig flotte med flere avlukker og gode muligheter til å vise flere kamper samtidig.

Prisene på skummende drikke ligger også i den andre enden av skalaen for de som bryr seg om sånt. Noen vil igjen hevde at utvalget veier opp for prisen igjen. Stedet heter tross alt "O`Reillys Drinking heaven". med andre  ord MYE godt å få i glasset, i motsetning til Sportsbaren som har et heller begrenset utvalg. Brus og Farris har de forøvrig begge steder.  ;D

Snakk gjerne med Lee og hør om de faktisk kan garantere at de viser Leeds med lyd uansett, og om han kan tilby en rabatt på skummende drikke for folk i Leeds tøy, mot at vi lanserer O Reillys som det offsielle treffestedet for Leeds supportere i hovedstaden. Meld tilbake på denne siden og vi kan lage en sak på det til sommeren.   :)

Inntil vi enes om et nytt sted er det fortsatt Oslo Sportsbar som gjeder som vårt "offisielle" treffsted. Håper på godt fremmøte i gamlebyen på lørdag.  :D
« Siste redigering: Mai 07, 2009, 15:14:39 av Jon R »
Jon R.

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #338 på: Mai 07, 2009, 14:04:38 »
Liker meg på Sportsbaren. Garantert visning av Leeds samt billig øl. Hva mer kan man be om?
Endre

Adis

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #339 på: Mai 07, 2009, 23:25:41 »
Jeg har den siste uka vært på O'reillys og sett fotballen som har gått og spurte tilfeldigvis en av eierne i baren, Lee, om de skulle vise Milwall-Leeds på lørdag. De skulle da egentlig vise Celtic-Rangers, men da jeg så kampen i går sa han "Oi, Mr.Leeds..we're showing your team on Saturday in stead". Og det er jo hyggelig nok, men nå blir det vel Sportsbaren på de fleste av oss. Men jeg sa til han at han må gjerne komme med et tilbud om en avtale med Leeds-supporterne i Oslo om å gjøre O'reillys til stedet for Leeds-supporterne i byen. Dette har jeg jo selvfølgelig ikke luftet eller drøftet med noen, men om de skulle koke opp en bra greie så er det jo interessant å høre hva de har å si.

For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Veldig hyggelige karer som driver det og de var veldig interessert i å knytte til seg Leeds supporterne/LUSCOS medlemmene i Oslo i fremtiden en gang om man synes det var interessant.

O'reillys har jo eksistert der i mange år og mister neppe bevilgninger etc i tide og utide
Jeg aner ikke om dette er interessant for noe eller om man bare vil fortsette med Sportsbaren som møtested, men nå har jeg hvertfall spilt det inn, og kan ta kontakt med Lee, som da driver stedet om det i fremtiden skulle bli aktuelt. Kanskje man kunne hatt en avstemming eller lignende. Når alt kommer til alt så er det ikke liv om å gjøre uansett så lenge man samles et sted og stemningen er god.

Og på lørdag er det Sportsbaren uansett tipper jeg.

On On On!

Flott research, Adis! O Reilleys er utvilsomt en flott og typisk "brun" pub med god atmosfære og sentral beliggenhet. Jeg bor på Grunerløkka, har gjestet puben titt og ofte og trives veldig godt der. Det store ankerpunktet er at det er også førstevalget til svært mange Liverpool, Man U, Arsenal, Chelsea supportere i omegnen, og det er vannvittig trafikkert der når et eller flere av de  "store" lagene spiller. Man kan glemme å få sitteplass dersom man ikke er der i svært god tid før KO når et av de røde lagene spiller. Jeg kan også vanskelig tenke meg at de vil prioritere Leeds fremfor feks Man U og Liverpool dersom vi spiller samtidig, noe Sportsbaren som (antagelig) eneste pub alltid gjør. Dette blir en svært relevant problemstilling hvis vi skal spille i CCC fra neste sesong av.

Lokalene er også veldig flotte med flere avlukker og gode muligheter til å vise flere kamper samtidig.

Prisene på skummende drikke ligger også i den andre enden av skalaen for de som bryr seg om sånt. Noen vil igjen hevde at utvalget veier opp for prisen igjen. Stedet heter tross alt "O`Reillys Drinking heaven". med andre  ord MYE godt å få i glasset, i motsetning til Sportsbaren som har et heller begrenset utvalg. Brus og Farris har de forøvrig begge steder.  ;D

Snakk gjerne med Lee og hør om de faktisk kan garantere at de viser Leeds med lyd uansett, og om han kan tilby en rabatt på skummende drikke for folk i Leeds tøy, mot at vi lanserer O Reillys som det offsielle treffestedet for Leeds supportere i hovedstaden. Meld tilbake på denne siden og vi kan lage en sak på det til sommeren.   :)

Inntil vi enes om et nytt sted er det fortsatt Oslo Sportsbar som gjeder som vårt "offisielle" treffsted. Håper på godt fremmøte i gamlebyen på lørdag.  :D

100% enig Jon R. Det er meget viktig at Leeds prioriteres, men jeg tror de også har begynt å skjønne at det er en hel skokk av oss også i denne byen, ikke bare de forferdelige rødkledde :) Jeg rakk ikke prate veldig lenge med han, men slik jeg forstod var det ingen andre klubbers supportere som hadde noen avtale med O'reillys og det virket absolutt som om det var interessant. Og problemstillingen hvis vi spiller i CCC neste sesong er jo høyst relevant ettersom den korrekte ordbruken er NÃ…R, ikke HVIS :)
Men det er jo en helt klar forutsetning at et fremtidig evt. tilbud innebærer garanterte visninger OG en meget god pris på drikken. Uten tvil.

Som tidligere nevnt kom praten med Lee bare ut fra at jeg av ren nysgjerrighet  spurte om de viste kampen på lørdag. Jeg må definitivt ikke ha et drinking heaven for å trives :) Men å se bra er alltid en bonus og det er jo greit å ha praten gående for fremtiden så får man se an. Inntil videre er Sportsbaren definitivt stedet!

Det han dog sa, var at skulle andre steder være stengt eller av annen grunn ikke vise kamper man ville se, så var det bare å slå på tråden og de kunne åpne puben og vise kamp. Ikke at det er en aktuell problemstilling veldig ofte, men fint å ha som backup om det skulle dukke opp.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

kjelvi

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #340 på: Mai 08, 2009, 09:02:16 »
Oslo Sportsbar bør være det obligatoriske treffstedet for Leeds supportere i hovedstaden. De viser alltid Leeds kamper som sendes på kurante TV kanaler. " Sorry, no Man U" påskriften på tavlen ved inngansgdøren da de prioritere Leeds -Luton for noen år siden, er en klassiker. Lojalitet skal lønne seg. La oss samle Leeds folket på et og samme sted. Oslo Sportsbar er stedet dersom du har lyst til å se kampen live på pøbben.  :)

Tiltredes!

Adis

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #341 på: Mai 08, 2009, 10:11:39 »
Oslo Sportsbar bør være det obligatoriske treffstedet for Leeds supportere i hovedstaden. De viser alltid Leeds kamper som sendes på kurante TV kanaler. " Sorry, no Man U" påskriften på tavlen ved inngansgdøren da de prioritere Leeds -Luton for noen år siden, er en klassiker. Lojalitet skal lønne seg. La oss samle Leeds folket på et og samme sted. Oslo Sportsbar er stedet dersom du har lyst til å se kampen live på pøbben.  :)

Tiltredes!



" Sorry, no Man U" påskriften i seg selv er helt legendarisk og gir Sportsbaren enorme mengder godvilje!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Per-Stian

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #342 på: Mai 08, 2009, 14:44:16 »
Eg stiller på Sportsbaren!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #343 på: Mai 08, 2009, 18:11:04 »
Jeg søker en sjel som kan sende meg sms uttover kampen ettersom jeg selv må spille kamp:(
Kan ikke vente med å få vite mål og resultat til jeg kommer hjem!!

Er det noen der ute som kan oppdatere meg??

 ::)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Robert

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #344 på: Mai 08, 2009, 21:48:50 »
Skal selv på sportsbaren imorgen tenkte jeg. Håper det blir mye folk og masse øl.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

JohnTiger

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #345 på: Mai 08, 2009, 21:58:00 »
Jeg har den siste uka vært på O'reillys og sett fotballen som har gått og spurte tilfeldigvis en av eierne i baren, Lee, om de skulle vise Milwall-Leeds på lørdag. De skulle da egentlig vise Celtic-Rangers, men da jeg så kampen i går sa han "Oi, Mr.Leeds..we're showing your team on Saturday in stead". Og det er jo hyggelig nok, men nå blir det vel Sportsbaren på de fleste av oss. Men jeg sa til han at han må gjerne komme med et tilbud om en avtale med Leeds-supporterne i Oslo om å gjøre O'reillys til stedet for Leeds-supporterne i byen. Dette har jeg jo selvfølgelig ikke luftet eller drøftet med noen, men om de skulle koke opp en bra greie så er det jo interessant å høre hva de har å si.

For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Veldig hyggelige karer som driver det og de var veldig interessert i å knytte til seg Leeds supporterne/LUSCOS medlemmene i Oslo i fremtiden en gang om man synes det var interessant.

O'reillys har jo eksistert der i mange år og mister neppe bevilgninger etc i tide og utide
Jeg aner ikke om dette er interessant for noe eller om man bare vil fortsette med Sportsbaren som møtested, men nå har jeg hvertfall spilt det inn, og kan ta kontakt med Lee, som da driver stedet om det i fremtiden skulle bli aktuelt. Kanskje man kunne hatt en avstemming eller lignende. Når alt kommer til alt så er det ikke liv om å gjøre uansett så lenge man samles et sted og stemningen er god.

Og på lørdag er det Sportsbaren uansett tipper jeg.

On On On!

Flott research, Adis! O Reilleys er utvilsomt en flott og typisk "brun" pub med god atmosfære og sentral beliggenhet. Jeg bor på Grunerløkka, har gjestet puben titt og ofte og trives veldig godt der. Det store ankerpunktet er at det er også førstevalget til svært mange Liverpool, Man U, Arsenal, Chelsea supportere i omegnen, og det er vannvittig trafikkert der når et eller flere av de  "store" lagene spiller. Man kan glemme å få sitteplass dersom man ikke er der i svært god tid før KO når et av de røde lagene spiller. Jeg kan også vanskelig tenke meg at de vil prioritere Leeds fremfor feks Man U og Liverpool dersom vi spiller samtidig, noe Sportsbaren som (antagelig) eneste pub alltid gjør. Dette blir en svært relevant problemstilling hvis vi skal spille i CCC fra neste sesong av.

Lokalene er også veldig flotte med flere avlukker og gode muligheter til å vise flere kamper samtidig.

Prisene på skummende drikke ligger også i den andre enden av skalaen for de som bryr seg om sånt. Noen vil igjen hevde at utvalget veier opp for prisen igjen. Stedet heter tross alt "O`Reillys Drinking heaven". med andre  ord MYE godt å få i glasset, i motsetning til Sportsbaren som har et heller begrenset utvalg. Brus og Farris har de forøvrig begge steder.  ;D

Snakk gjerne med Lee og hør om de faktisk kan garantere at de viser Leeds med lyd uansett, og om han kan tilby en rabatt på skummende drikke for folk i Leeds tøy, mot at vi lanserer O Reillys som det offsielle treffestedet for Leeds supportere i hovedstaden. Meld tilbake på denne siden og vi kan lage en sak på det til sommeren.   :)

Inntil vi enes om et nytt sted er det fortsatt Oslo Sportsbar som gjeder som vårt "offisielle" treffsted. Håper på godt fremmøte i gamlebyen på lørdag.  :D


Siden byens beste fotballpub ikke er aktuell pga av den tilknytning til VIF så synes jeg dette er bra Jon! Synes aboslutt vi skal lage en sak på dette til sommeren. Se på alternativer til Sportsbaren. De har vært veldig greie med oss Leedsfans i noen år nå (de gangene de er åpne...). Men, det er jo ikke en pub, men mer et kontorlokale med noen stoler og sofaer. Får skikkelig kontorfølelse hver gang jeg går inn der.

John





Marching on together!

JohnTiger

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #346 på: Mai 08, 2009, 22:01:25 »
Jeg søker en sjel som kan sende meg sms uttover kampen ettersom jeg selv må spille kamp:(
Kan ikke vente med å få vite mål og resultat til jeg kommer hjem!!

Er det noen der ute som kan oppdatere meg??

 ::)

Bare send meg en sms på 92826350 du Therese så skal jeg oppdatere deg på det som skjer. Er kjent for å være kanongod på oppdateringer vi sms :)
Marching on together!

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #347 på: Mai 08, 2009, 22:08:44 »

Siden byens beste fotballpub ikke er aktuell pga av den tilknytning til VIF så synes jeg dette er bra Jon! Synes aboslutt vi skal lage en sak på dette til sommeren. Se på alternativer til Sportsbaren. De har vært veldig greie med oss Leedsfans i noen år nå (de gangene de er åpne...). Men, det er jo ikke en pub, men mer et kontorlokale med noen stoler og sofaer. Får skikkelig kontorfølelse hver gang jeg går inn der. John


Eeehh! Kan vi ikke heller enes om at Sportsbaren er sjelden og original, John?  ::)

Har forøvrig snakket med en venn av meg i Leeds-nettverket om O Reillys alternativet tidligere idag. Han kjenner eieren og skal høre litt mer om hva slags betingelser de kan tilby oss. Opplysninger fra Brønnøysund registeret tyder nemlig på at vi vil bli tvunget til å skifte pub i nær fremtid.  :-\

Uansett er det Sportsbaren som gjelder i morgen.  :)
Jon R.

Robert

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #348 på: Mai 08, 2009, 22:30:25 »
Opplysninger fra Brønnøysund registeret tyder nemlig på at vi vil bli tvunget til å skifte pub i nær fremtid.  :-\

Jøss, ser ut som om det blir en annen pub til neste sesong ja.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Klausen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #349 på: Mai 08, 2009, 22:42:09 »
Jeg bor i gamlebyen, så sportsbarens lokalisering passer meg ypperlig... men jeg ser jo at den har sine begrensninger når det gjelder stabilitet og brunhet og andre ting!
Hvis O'reillys, som forövrig er en flott pub, kan garantere sendetid så stiller jeg meg bak forslaget om å frekventere der.. når det viser seg at Sportsbaren lever på lånt tid!


ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #350 på: Mai 08, 2009, 23:04:20 »
takk! Som skeid-fan var det uaktelt å dra på bohemen så...

Kutt ut'a...

Jeg er LSK supporter og har ikke noe problemer med det, ikke når det gjelder Leeds.  Jeg gidder ikke flere ganger dra frem det de har gjort for LUSCOS opp gjennom åra, da spes. etter Egil blei drept.

Men om det er viktigere å være Skeid-supporter når du skal følge LEEDS, så skjønner jeg ikke prioriteringen din i det hele tatt.

Men om det ER det, hva er vel bedre enn å få bukt med jævelskapen innenfra???
 ;)
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #351 på: Mai 08, 2009, 23:12:28 »

Inntil vi enes om et nytt sted er det fortsatt Oslo Sportsbar som gjeder som vårt "offisielle" treffsted. Håper på godt fremmøte i gamlebyen på lørdag.  :D

Er du HELT sikker på at det er oppe, så er jeg med. 

Vi bør klare å samles på ETT sted når et sluttspill som dette foregår.  Ser lenger opp at Klausen jr. har fått positive signaler, og at Sportsbaren bør være å foretrekke ettersom vi BLIR prioritert og ikke blir plaget av lyd fra ørten andre kamper samtidig...

Men vi bør se oss om etter et mer stabilt sted neste sesong.  Kan bli en lettere affære om vi rykker opp...

LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #352 på: Mai 08, 2009, 23:21:18 »

For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Noe som tilsier at vi på kort sikt får det samme problemet vi fikk på Bohemen tidligere.  De har også et utall skjermer, gode muligheter til å se, men prioriterer naturligvis PL, CL og norsk fotball, men kunne ikke prioritere oss lenger ettersom vi bare rykket ned hele tiden.

Ikke for å være negativ, men Jeg har også vært en del på O'Reilly's de siste 4-5 åra (bor 25 meter borti gata), og tviler sterkt på at vi blir prioritert når puben er full av "Chelsea, L'pool, City, T'ham etc."-trøyer.  Det skjer fort når de har så mange valgmuligheter.  Viser bare til avsn. over.

Om Sportsbaren stenger må vi finne et nytt fast sted. Enig i det.  Men akkurat nå er det play-off som gjelder, og finne et sted å samles der for de neste 2 eller 3 kampene, så får vi bruke sommeren til å finne et fastere tilh.sted til neste sesongs kamper.

Noe annet som er litt artig å registrere, og som jeg tror jeg har ganske rett i, er at de typiske stedene som viser engelsk fotball "FØLER" at de er "NØDT" til å vise PL hvis de skal bli tatt på alvor som seriøs fotballpub.  Trekker mere folk blir det påstått (har snakka med flere puber om det).  Men de har glemt hvor mange VI er.  Ofte fler enn de fleste PL lag trekker enkeltvis, faktisk.
LUSCOS-hilsen
ØBS

JohnTiger

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #353 på: Mai 08, 2009, 23:37:12 »
De priritert vel oss på Bohemen ganske lenge såvidt jeg husker, men skjønner jo på en måte at de ble vanskelig når vi rykket ned og ned og ned og ned og ned.

Vi får vel se hva de tblir til neste år. Ikke så farlig for meg bare vi finner et sted som ikke er så sjeldent og orginalt som Sportsbaren :)
Marching on together!

mac_gyver

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #354 på: Mai 09, 2009, 00:06:45 »
takk! Som skeid-fan var det uaktelt å dra på bohemen så...

Kutt ut'a...

Jeg er LSK supporter og har ikke noe problemer med det, ikke når det gjelder Leeds.  Jeg gidder ikke flere ganger dra frem det de har gjort for LUSCOS opp gjennom åra, da spes. etter Egil blei drept.

Men om det er viktigere å være Skeid-supporter når du skal følge LEEDS, så skjønner jeg ikke prioriteringen din i det hele tatt.

Men om det ER det, hva er vel bedre enn å få bukt med jævelskapen innenfra???
 ;)


hehe. Hvis jeg måtte hadde jeg nok dratt til Bohemen, men nå er heldigvis ikke det aktuelt så...
Pride of Yorkshire

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #355 på: Mai 09, 2009, 00:26:49 »
Men, det er jo ikke en pub, men mer et kontorlokale med noen stoler og sofaer. Får skikkelig kontorfølelse hver gang jeg går inn der.
I motsetning til følelsen av gatekjøkken ein får når ein kjem ned i grillpølselukta på O'Reillys, meiner du?  ;)

Ver obs på Tom Waits-løpet i morgon. Startar 1400 (eller muligens 1200) i Ruinparken.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #356 på: Mai 09, 2009, 00:41:34 »
Jeg søker en sjel som kan sende meg sms uttover kampen ettersom jeg selv må spille kamp:(
Kan ikke vente med å få vite mål og resultat til jeg kommer hjem!!

Er det noen der ute som kan oppdatere meg??

 ::)

Bare send meg en sms på 92826350 du Therese så skal jeg oppdatere deg på det som skjer. Er kjent for å være kanongod på oppdateringer vi sms :)

Ã…H HERLIG!! Jeg sender deg en melding imorgen før kampstart slik at du har nummeret mitt så kan du kanskje sende meg meldinger ved mål, pause og slutt? Om "kontantkortet" ditt holder ;)

Tusen hjertelig takk. Jeg setter virkelig pris på det. Til alle dere der ute: LYKKE TIL!!!!
Dette klarer vi!! ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

AllWhiteTøyen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #357 på: Mai 09, 2009, 22:07:31 »
For det første må jeg si; finn en annen plass enn Oslo Sportsbar til neste sesong. Selv om jeg er nærmeste nabo, så er det ingen unnskyldning for hvordan de oppførte seg idag. Ti Old Firm supportere, og vi femti Leeds supportere blir avspist med bakrommet. Skammelig!!!! OK, så kom Tom Waits løpet inn i pausa, og gjorde det umulig å få kjøpt seg en øl, men allikevel........
Hva med et nytt fremstøt mot Two Dog's i Brugata. Ikke verdens beste pøbb, men de har et rom som vi kan få for oss selv bakenfor selve puben?? Dessuten har de bayer på fat.....
 

AllWhiteTøyen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #358 på: Mai 09, 2009, 22:26:08 »

For å være ærlig så er jo O'reillys en veldig mye bedre pub enn Sportsbaren spør du meg (og en del andre tror jeg). De har vel 22 skjermer og kan vise 9 forskjellige kamper samtidig og det er langt lettere for alle som er der å sitte bra og se godt. Strengt tatt en av de bedre fotballpubene i Oslo, rett og slett.

Noe som tilsier at vi på kort sikt får det samme problemet vi fikk på Bohemen tidligere.  De har også et utall skjermer, gode muligheter til å se, men prioriterer naturligvis PL, CL og norsk fotball, men kunne ikke prioritere oss lenger ettersom vi bare rykket ned hele tiden.

Litt viktig dette for oss som bor i Oslo-området. Vi holder med et møkkalag, men vi er helvetes mange som holder med dette møkkalaget. La oss få en pub som kan garantere oss litt plass når laget vårt spiller.... Unnskyld at jeg sier det, men de som driver Oslo SpB fremstår ikke som særlig seriøse. Bare så det er sagt; jeg har ingen økonomiske interesser i oslos uteliv bortsett fra når jeg har mista/glemt visa-kortet........

Ikke for å være negativ, men Jeg har også vært en del på O'Reilly's de siste 4-5 åra (bor 25 meter borti gata), og tviler sterkt på at vi blir prioritert når puben er full av "Chelsea, L'pool, City, T'ham etc."-trøyer.  Det skjer fort når de har så mange valgmuligheter.  Viser bare til avsn. over.

Om Sportsbaren stenger må vi finne et nytt fast sted. Enig i det.  Men akkurat nå er det play-off som gjelder, og finne et sted å samles der for de neste 2 eller 3 kampene, så får vi bruke sommeren til å finne et fastere tilh.sted til neste sesongs kamper.

Noe annet som er litt artig å registrere, og som jeg tror jeg har ganske rett i, er at de typiske stedene som viser engelsk fotball "FØLER" at de er "NØDT" til å vise PL hvis de skal bli tatt på alvor som seriøs fotballpub.  Trekker mere folk blir det påstått (har snakka med flere puber om det).  Men de har glemt hvor mange VI er.  Ofte fler enn de fleste PL lag trekker enkeltvis, faktisk.

 

Robert

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #359 på: Mai 10, 2009, 11:28:06 »
For det første må jeg si; finn en annen plass enn Oslo Sportsbar til neste sesong. Selv om jeg er nærmeste nabo, så er det ingen unnskyldning for hvordan de oppførte seg idag. Ti Old Firm supportere, og vi femti Leeds supportere blir avspist med bakrommet. Skammelig!!!! OK, så kom Tom Waits løpet inn i pausa, og gjorde det umulig å få kjøpt seg en øl, men allikevel........
Hva med et nytt fremstøt mot Two Dog's i Brugata. Ikke verdens beste pøbb, men de har et rom som vi kan få for oss selv bakenfor selve puben?? Dessuten har de bayer på fat.....

Synes ikke det var så ille faktisk. Hadde hele kjellern og 'bakrommet' for oss selv.
Det værste var vel egentlig Tom Waits..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM