Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 360446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #270 på: Januar 08, 2013, 12:28:28 »
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20944806


Zac blir ikke å se oppstillingen denne sesongen iaffal.
Yeboahs vitne

Lundewhites

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #271 på: Januar 11, 2013, 11:07:35 »
Kenny
Ny h. back     Pearce     Ny stopper     Ny v. back
Austin      Ny def midtbane
Byram     McCormack/Diof     Ny v. ving
Beccio
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #272 på: Januar 11, 2013, 15:00:21 »
Kenny
Ny h. back     Pearce     Ny stopper     Ny v. back
Austin      Ny def midtbane
Byram     McCormack/Diof     Ny v. ving
Beccio

Dette er definitivt ikke den beste lagoppstillingen per dags dato..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #273 på: Januar 11, 2013, 16:05:21 »
Denne er i alle fall per dags dato, selv om det kan være delte meninger om det er den beste:

Keeper: Kenny
H. back: Byram
Stopper: Tate
Stopper: Pearce
V. back: Drury
Box to box midtbane: Green
Defensiv midtbane: Austin
Box to box midtbane: Barkley
H. ving/spiss: McCormack
Midtspiss: Becchio
V. ving/spiss: Diouf
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #274 på: Januar 11, 2013, 16:14:37 »
Denne er i alle fall per dags dato, selv om det kan være delte meninger om det er den beste:

Keeper: Kenny
H. back: Byram
Stopper: Tate
Stopper: Pearce
V. back: Drury
Box to box midtbane: Green
Defensiv midtbane: Austin
Box to box midtbane: Barkley
H. ving/spiss: McCormack
Midtspiss: Becchio
V. ving/spiss: Diouf

Om det funker i praksis vet jeg ikke, men på papiret så ser det ut som et MEGET slagkraftig lag.

Benk: Ashdown, White, Lees, Peltier, Norris, Tonge og Somma.
« Siste redigering: Januar 11, 2013, 16:18:01 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #275 på: Januar 11, 2013, 16:23:46 »
Spennende å se laget i morgen.
Med Tonge og Barkley inn og en skadefri tropp så har vi mye å velge i.

Tipper laget mot Barnsley blir;

Kenny - Byram, Lees, Tate, Peltier - Green, Austin, Barklet, Tonge - Diouf, Becchio
marching on together,
derudaf forever...

haak-d

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #276 på: Januar 22, 2013, 16:46:46 »
Med Tate hjemme i Wales igjen og med Drury på skadelista, så mener jeg at disse 11 skal være startoppstillingen i neste kamp: Kenny, Peltier, Lees, Pearce, White, Byram, Austin, Green, Diouf, Macca og Becchio. Stiller da i en 442.
 

bjoggis

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #277 på: Januar 23, 2013, 08:27:15 »
Med Tate hjemme i Wales igjen og med Drury på skadelista, så mener jeg at disse 11 skal være startoppstillingen i neste kamp: Kenny, Peltier, Lees, Pearce, White, Byram, Austin, Green, Diouf, Macca og Becchio. Stiller da i en 442.
Støtter uttaket ditt, men om Everton ryker på lørdag vil jeg gjerne ha inn Barkley! ;)

haak-d

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #278 på: Januar 23, 2013, 10:19:01 »
Med Tate hjemme i Wales igjen og med Drury på skadelista, så mener jeg at disse 11 skal være startoppstillingen i neste kamp: Kenny, Peltier, Lees, Pearce, White, Byram, Austin, Green, Diouf, Macca og Becchio. Stiller da i en 442.
Støtter uttaket ditt, men om Everton ryker på lørdag vil jeg gjerne ha inn Barkley! ;)

Selvfølgelig :)
 

Henning

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #279 på: Januar 23, 2013, 10:57:45 »
Bruk spelarane der dei høyrer heime. No har ikkje eg sett alle kampane i år og det kan vere at eg har bomma med enkelte spelarar. Men her er i allefall mitt inntrykk av kor den beste posisjonen til spelarane er:

Keeper: Ashdown/Kenny
Høgreback: Byram
Midtstopparar: Lees/Peltier/Pearce
Vensteback: White/Drury
Høgre kant:
Def.midt: Austin/Brown
Off.midt: Barkley/Norris/Green
Venstre kant: Hall
Spissar: Becchio/McCormack/Diouf/Varney/Somma/Poleon

?:Tonge

Ideelt sett vil eg at spelarane kjempar om ein plass på laget, på den posisjonen dei høyrer heime. Er dei ikkje gode nok på den plassen, blir det benken. Ikkje flytt dei rundt i andre posisjonar, fordi dei er betre fotballspelarar enn dei som i utgangspunktet spelar i den posisjonen. Då bør ein enten omskulerast permanent (f.eks. Green som høgrekant) eller kjøpe inn ny spelar.

Med dagens tropp kan eg skjønne at Warnock har problem med å setje opp laget til kvar kamp. Etter mitt syn er Hall einaste venstrekanten i troppen, men om han ikkje er god nok per dags dato, må jo ein annan spelar inn.

Når eg ser på spelarane i troppen ser eg fleire gode spelarar. Utfordringa blir å spele sånn at ein får det beste ut av dei.

peder

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #280 på: Januar 23, 2013, 16:49:16 »
Hvis vi skal gå ut ifra at warnock har hentet inn spillere som fortjener en plass på start 11éren blir det vel noe sånt som dette.

Kenny (34 år)


Samuel Byram (19 år)- Lee Peltier (26 år) - Jason Pearce (25 år) - Adam Drury (34 år)


Paul Green (29 år) - Rodolph Austin (27 år) - Michael Tonge (29 år) - David Norris (31 år) - Luke Varney (30 år)


El-Hadji Diouf (32 år)

Premier League here we come  ;D

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #281 på: Januar 25, 2013, 18:02:07 »
Keeper: Kenny
V. back: White
Midtstopper: Peltier
Midstopper: Lees
H. back: Byram
V. midtbane/ving: Tonge
Sentral midtbane: Austin
Sentral midtbane: Norris
H. midtbane/ving: Green
Offensiv midtbane/spiss: Diouf
Spiss: Ross

Benk: Ashdown, Pearce, Brown, Varney, Becchio, Poleon og Hall.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #282 på: Januar 25, 2013, 18:12:19 »
Kanskje vi får se dette nå?....nei, sikkert ikke!

Spill 4-2-3-1, ut med Becchio og inn med Diouf på topp med Ross i midten av en angrepsvillig 3er som skaper alternativer for Diouf når han holder på ballen og glem det utgåtte 4-4-2 systemet!

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #283 på: Januar 25, 2013, 20:51:59 »
Kanskje vi får se dette nå?....nei, sikkert ikke!

Spill 4-2-3-1, ut med Becchio og inn med Diouf på topp med Ross i midten av en angrepsvillig 3er som skaper alternativer for Diouf når han holder på ballen og glem det utgåtte 4-4-2 systemet!

Slik?

                            Kenny
Byram     Peltier         Lees        White
                    Austin   Norris
          Green       Ross       Tonge
                           Diouf

Med Barkley inn for Tonge når han er klar?

Det ser unektelig bra ut på papiret..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #284 på: Januar 25, 2013, 21:04:26 »
Kanskje vi får se dette nå?....nei, sikkert ikke!

Spill 4-2-3-1, ut med Becchio og inn med Diouf på topp med Ross i midten av en angrepsvillig 3er som skaper alternativer for Diouf når han holder på ballen og glem det utgåtte 4-4-2 systemet!

Slik?

                            Kenny
Byram     Peltier         Lees        White
                    Austin   Norris
          Green       Ross       Tonge
                           Diouf

Med Barkley inn for Tonge når han er klar?

Det ser unektelig bra ut på papiret..

Gjerne Barkley inn for Norris, tror Barkley er en jævel til å slå gode pasninger og løse opp fra dybden, Austin passer på.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #285 på: Januar 25, 2013, 21:07:31 »
Kanskje vi får se dette nå?....nei, sikkert ikke!

Spill 4-2-3-1, ut med Becchio og inn med Diouf på topp med Ross i midten av en angrepsvillig 3er som skaper alternativer for Diouf når han holder på ballen og glem det utgåtte 4-4-2 systemet!

Slik?

                            Kenny
Byram     Peltier         Lees        White
                    Austin   Norris
          Green       Ross       Tonge
                           Diouf

Med Barkley inn for Tonge når han er klar?

Det ser unektelig bra ut på papiret..

Diouf som midtspiss blir neppe bra. La Ross og han bytte plass så begynner det å ligne på noe.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #286 på: Januar 25, 2013, 21:50:04 »
Kenny
Byram Lees Pearce White
Green Austin Barkley Diouf
Mccormack Becchio

Detta lag på papperet tycker jag vore en topp6klubb
 

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #287 på: Februar 01, 2013, 08:38:07 »
Ultraoffensivt:

Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Diouf, Barkley, Brown, Habibou
Morison, McCormack

Mer kompakt:

                      Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Green, Brown, Barkley, White
                  McCormack
                      Morison
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #288 på: Februar 01, 2013, 08:46:26 »
Ultraoffensivt:

Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Diouf, Barkley, Brown, Habibou
Morison, McCormack

Mer kompakt:

                      Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Green, Brown, Barkley, White
                  McCormack
                      Morison

Jeg liker at du bruker Brown som "førstevalget" på sentral midtbane. Etter gårsdagen så er det ingen tvil om at vi har mange flere strenger å spille på.

Jeg vet ikke mye om Habibou, men jeg kan se for meg at han spiller venstreving og Byram legger, forsvaret flokker seg rundt Morison, men ballen havner på bakre stolpe og Habibou stanger ballen inn.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #289 på: Februar 01, 2013, 09:27:29 »
Ultraoffensivt:

Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Diouf, Barkley, Brown, Habibou
Morison, McCormack

Mer kompakt:

                      Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Green, Brown, Barkley, White
                  McCormack
                      Morison

Jeg liker at du bruker Brown som "førstevalget" på sentral midtbane. Etter gårsdagen så er det ingen tvil om at vi har mange flere strenger å spille på.

Jeg vet ikke mye om Habibou, men jeg kan se for meg at han spiller venstreving og Byram legger, forsvaret flokker seg rundt Morison, men ballen havner på bakre stolpe og Habibou stanger ballen inn.

To spisser inne som ved første øyekast virker å passe som hånd i hanske til syttitallsfotballen til Warnock. Mulig det er flere strenger å spille på, men jeg er usikker på om en gitar som består av kun A-strenger gir oss den fotballen vi helst vil ha.

Haribo er 1.94 og har ca 0.35 mål per kamp i ligaen sier wikipedia. Det er vel ikke så halvgærnt, og bedre enn Becchio før han kom til Leeds. Tror jeg ville brukt ham som spiss og Kålmarken som ving i den ultraoffansive lainøppen, Auren. Og bytta ut Brown med en Austin i kampform.
- Leif Olav

DanskLeedsGut

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #290 på: Februar 01, 2013, 14:28:05 »
ASHDOWN

BYRAM - LEES - PELTIER - WARNOCK

AUSTIN - BARKLEY

DIOUF - MCCORMACK - HABIBOU

MORISON
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Promotion 2010

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #291 på: Februar 01, 2013, 14:53:22 »
ASHDOWN

BYRAM - LEES - PELTIER - WARNOCK

AUSTIN - BARKLEY

DIOUF - MCCORMACK - HABIBOU

MORISON

Dette ser jo fantastisk bra ut!!!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #292 på: Februar 01, 2013, 16:27:22 »
Ultraoffensivt:

Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Diouf, Barkley, Brown, Habibou
Morison, McCormack

Mer kompakt:

                      Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Green, Brown, Barkley, White
                  McCormack
                      Morison

Jeg liker at du bruker Brown som "førstevalget" på sentral midtbane. Etter gårsdagen så er det ingen tvil om at vi har mange flere strenger å spille på.

Jeg vet ikke mye om Habibou, men jeg kan se for meg at han spiller venstreving og Byram legger, forsvaret flokker seg rundt Morison, men ballen havner på bakre stolpe og Habibou stanger ballen inn.

To spisser inne som ved første øyekast virker å passe som hånd i hanske til syttitallsfotballen til Warnock. Mulig det er flere strenger å spille på, men jeg er usikker på om en gitar som består av kun A-strenger gir oss den fotballen vi helst vil ha.

Haribo er 1.94 og har ca 0.35 mål per kamp i ligaen sier wikipedia. Det er vel ikke så halvgærnt, og bedre enn Becchio før han kom til Leeds. Tror jeg ville brukt ham som spiss og Kålmarken som ving i den ultraoffansive lainøppen, Auren. Og bytta ut Brown med en Austin i kampform.

Skyttitalsfotball Logo? Da var Leeds gode da ;Dnei eg meinar vi har fleire strender å spele på etter nyervelvelsane, ser av klipp at Morrison kan meir enn å skalle kula og McCormack kan mykje meir.På midtbane er det og fleire altrelativ, so stallen er langt sterkare enn for 3 mnd sidan.
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #293 på: Februar 01, 2013, 16:34:47 »
kenny
byram lees pearce warnock
green austin barkley diouf
morison mccormack
 

lojosang

Sv: Re: Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #294 på: Februar 01, 2013, 17:06:50 »
Ultraoffensivt:

Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Diouf, Barkley, Brown, Habibou
Morison, McCormack

Mer kompakt:

                      Kenny
Byram, Lees, Peltier, Warnock
Green, Brown, Barkley, White
                  McCormack
                      Morison

Jeg liker at du bruker Brown som "førstevalget" på sentral midtbane. Etter gårsdagen så er det ingen tvil om at vi har mange flere strenger å spille på.

Jeg vet ikke mye om Habibou, men jeg kan se for meg at han spiller venstreving og Byram legger, forsvaret flokker seg rundt Morison, men ballen havner på bakre stolpe og Habibou stanger ballen inn.

To spisser inne som ved første øyekast virker å passe som hånd i hanske til syttitallsfotballen til Warnock. Mulig det er flere strenger å spille på, men jeg er usikker på om en gitar som består av kun A-strenger gir oss den fotballen vi helst vil ha.

Haribo er 1.94 og har ca 0.35 mål per kamp i ligaen sier wikipedia. Det er vel ikke så halvgærnt, og bedre enn Becchio før han kom til Leeds. Tror jeg ville brukt ham som spiss og Kålmarken som ving i den ultraoffansive lainøppen, Auren. Og bytta ut Brown med en Austin i kampform.

Skyttitalsfotball Logo? Da var Leeds gode da ;Dnei eg meinar vi har fleire strender å spele på etter nyervelvelsane, ser av klipp at Morrison kan meir enn å skalle kula og McCormack kan mykje meir.På midtbane er det og fleire altrelativ, so stallen er langt sterkare enn for 3 mnd sidan.

Jeg mener da vitterlig jeg har sett navnet McCormack i en Leedsoppstilling tidligere en gang, og hvem er alle midtbanespillerne vi har hentet i januar?
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #295 på: Februar 02, 2013, 21:28:15 »
Kenny
Byram  Lees   Peltier  Warnock
Green  Barkley  Austin  Varney
             Ross    Morison

Benk: Ashdown, Pearce, Brown, Norris, Diouf, Tonge og Somma/Habibou.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #296 på: Februar 02, 2013, 21:42:12 »
Kenny
Byram  Lees   Peltier  Warnock
Green  Barkley  Austin  Varney
             Ross    Morison

Benk: Ashdown, Pearce, Brown, Norris, Diouf, Tonge og Somma/Habibou.

Akkurat nå foretrekker jeg Brown foran Austin. Austin trenger noen kamper på reservelaget for å spille seg i form igjen.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #297 på: Februar 02, 2013, 21:47:56 »
Jeg er ikke uenig i det, men det kan se ut som Austin passer bedre til ankerjobben enn "offensivedefensiveløpendeimellom" rollen han har nå..

Jeg er imponert over Brown, han gir 100% hver gang. Det er ikke alltid pent, men det kan jeg leve med..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #298 på: Februar 03, 2013, 08:12:42 »
Ettersom vi allikevel ikke har vinger:

Kenny
Byram - Lees - Peltier - White
Green - Brown - Barkley
Diouf - Morison - McCormack

Hvis vi må spille 4-4-2, tror jeg Diouf måtte tatt plass på benken, White hadde fått venstrekant og Warnock kommet inn.
« Siste redigering: Februar 03, 2013, 08:15:00 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #299 på: Februar 03, 2013, 13:39:46 »
Ettersom vi allikevel ikke har vinger:

Kenny
Byram - Lees - Peltier - White
Green - Brown - Barkley
Diouf - Morison - McCormack

Hvis vi må spille 4-4-2, tror jeg Diouf måtte tatt plass på benken, White hadde fått venstrekant og Warnock kommet inn.
jag tycker vi har ok kantspelare i green och diouf och även de som på papperet är det i varney och hall ingen av desssa 4 är dock i snodgrass och gradelklass, har du satt upp 3 st centrala mittfältare och 3 centrala anfallare?