Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 360437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #300 på: Februar 03, 2013, 14:15:53 »
Ettersom vi allikevel ikke har vinger:

Kenny
Byram - Lees - Peltier - White
Green - Brown - Barkley
Diouf - Morison - McCormack

Hvis vi må spille 4-4-2, tror jeg Diouf måtte tatt plass på benken, White hadde fått venstrekant og Warnock kommet inn.

Enig i den,men ville prøvd Diouf  i ein rolle bak Morison-McCormack i 4-3-1-2,og kansje White må vike plass for Warnock
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #301 på: Februar 03, 2013, 14:21:23 »
Det kan ikke være lett for Warnock heller, ingen klar formasjon eller spillere som utkrystaliserer seg.

Kenny
Byram. Lees.  Peltier.  Warnock. 
     Green.  Austin.   Barkley.
                   Diouf. 
             Ross.  Morison. 

Burde jo kunne spille fotball dette laget her?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #302 på: Februar 03, 2013, 14:42:27 »
Det kan ikke være lett for Warnock heller, ingen klar formasjon eller spillere som utkrystaliserer seg.

Kenny
Byram. Lees.  Peltier.  Warnock. 
     Green.  Austin.   Barkley.
                   Diouf. 
             Ross.  Morison. 

Burde jo kunne spille fotball dette laget her?

Ja da var vi veldig enig i dag du ;D
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #303 på: Februar 03, 2013, 15:00:43 »
Det kan ikke være lett for Warnock heller, ingen klar formasjon eller spillere som utkrystaliserer seg.

Kenny
Byram. Lees.  Peltier.  Warnock. 
     Green.  Austin.   Barkley.
                   Diouf. 
             Ross.  Morison. 

Burde jo kunne spille fotball dette laget her?

Ja da var vi veldig enig i dag du ;D

Det er jo en måte å få alle våre beste spillere på banen samtidig. Bruke White som en impact-sub når det er trøtte ben på banen.

Får teste det ut på FM13 for å se om det funker..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #304 på: Februar 03, 2013, 15:09:53 »
Det kan ikke være lett for Warnock heller, ingen klar formasjon eller spillere som utkrystaliserer seg.

Kenny
Byram. Lees.  Peltier.  Warnock. 
     Green.  Austin.   Barkley.
                   Diouf. 
             Ross.  Morison. 

Burde jo kunne spille fotball dette laget her?

Ja da var vi veldig enig i dag du ;D

Det er jo en måte å få alle våre beste spillere på banen samtidig. Bruke White som en impact-sub når det er trøtte ben på banen.

Får teste det ut på FM13 for å se om det funker..:)

Det kan du,for gammal for det eg,å kansje ein 4-4-2 på bortebane
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #305 på: Februar 03, 2013, 15:11:54 »
Det kan ikke være lett for Warnock heller, ingen klar formasjon eller spillere som utkrystaliserer seg.

Kenny
Byram. Lees.  Peltier.  Warnock. 
     Green.  Austin.   Barkley.
                   Diouf. 
             Ross.  Morison. 

Burde jo kunne spille fotball dette laget her?

Ja da var vi veldig enig i dag du ;D

Det er jo en måte å få alle våre beste spillere på banen samtidig. Bruke White som en impact-sub når det er trøtte ben på banen.

Får teste det ut på FM13 for å se om det funker..:)

Det kan du,for gammal for det eg,å kansje ein 4-4-2 på bortebane

Egentlig for gammel jeg også.. På hjemmebane burde vi rulle over de fleste motstanderne,
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #306 på: Februar 07, 2013, 14:55:05 »
Jeg venter fortsatt på en oppdatering av FM13 slik at jeg kan få testet ut denne formasjonen:

                           Kenny
Byram       Lees        Peltier       Warnock
                    Austin  Green 
        Diouf      Barkley     Ross
                        Morison

Benk: Ashdown, Pearce, White, Brown, Tonge, Varney og Habibou.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #307 på: Februar 07, 2013, 14:57:02 »
hvordan går det egentlig med "ny-signeringene"..noen av dem som blir med på kamp snart eller?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #308 på: Februar 07, 2013, 14:59:25 »
hvordan går det egentlig med "ny-signeringene"..noen av dem som blir med på kamp snart eller?

Står på hjemmesiden at Morison og Warnock kan få sine debuter på lørdag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #309 på: Februar 07, 2013, 15:24:59 »
Jeg venter fortsatt på en oppdatering av FM13 slik at jeg kan få testet ut denne formasjonen:

                           Kenny
Byram       Lees        Peltier       Warnock
                    Austin  Green  
        Diouf      Barkley     Ross
                        Morison

Benk: Ashdown, Pearce, White, Brown, Tonge, Varney og Habibou.

Når du får oppdateringen av Fm13: Meld tilbake hvordan de nye spilte.  ;D
Jon R.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #310 på: Februar 07, 2013, 15:28:53 »
Jeg venter fortsatt på en oppdatering av FM13 slik at jeg kan få testet ut denne formasjonen:

                           Kenny
Byram       Lees        Peltier       Warnock
                    Austin  Green 
        Diouf      Barkley     Ross
                        Morison

Benk: Ashdown, Pearce, White, Brown, Tonge, Varney og Habibou.

Når du får oppdateringen av Fm13: Meld tilbake hvordan de nye spilte.  ;D

I will do that. Siden Warnock i hvertfall blir til sommeren så håper jeg at han får ut det uforløste i dette mannskapet, positive jeg synes at det er mange bra fotballspillere i Leeds per dags dato..

8 dager til avreise..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #311 på: Februar 07, 2013, 15:30:32 »
hvordan går det egentlig med "ny-signeringene"..noen av dem som blir med på kamp snart eller?

Står på hjemmesiden at Morison og Warnock kan få sine debuter på lørdag..

Fett!
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #312 på: Februar 07, 2013, 15:34:40 »
Jeg sier at 4-2-3-1 slik engelske lag bruker den er ikke moderne nok.

Når vi ikke har bevegelige eller smarte nok spillere ville jeg lagt den dø, og dyrket 4-3-3 på en anne måte.

Vi har indreløpere tilgjengelig av en akseptabel standard.

Vi har en sidebacker som trenger rom foran seg for å få utnyttet sine sterkeste sider. Vi har defensive midtbane spillere med forskjellige egenskaper. Brown som sparker alt som beveger seg, Norris som er rolig, mer "playmaker" og Austin som kan takle, ekstremt god å demme opp motstandernes overganger og har visse offensive egenskaper som ikke er helt egnet for et anker.

Det store spørsmålet er om vi har angrepsspillere til det, det har vi nok ikke helt perfekt, vi mangler kantspiller med skikkelig gjennombruddskraft i tillegg til at alle er høyrebeint. Et annet spørsmål er spissen vår, vi vet hvordan vi skulle fore Becchio for å få mål, men det vet vi egentlig ikke med Morison. Innlegg er sikkert en suksessformel, da vil 4-3-3 være lurt uansett, dersom backer og indreløpere kan løpe nok i løpet av en kamp.

Min favoritt

--------------Paddy-------
Byram - Lees -Pearce - White

----------Austin
-----Green --------Barkley

Diouf-----

-------------Morison--------McCormack
 

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #313 på: Februar 07, 2013, 15:36:11 »
Jeg venter fortsatt på en oppdatering av FM13 slik at jeg kan få testet ut denne formasjonen:

                           Kenny
Byram       Lees        Peltier       Warnock
                    Austin  Green  
        Diouf      Barkley     Ross
                        Morison

Benk: Ashdown, Pearce, White, Brown, Tonge, Varney og Habibou.

Når du får oppdateringen av Fm13: Meld tilbake hvordan de nye spilte.  ;D

Tapte CL finalen mot Bayern i sesong 18/19

FM er helt realistisk :-)
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #314 på: Mars 27, 2013, 09:15:31 »
Hvilken er den beste lagoppstillingen per dags dato??



www.footballuser.com
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #315 på: Juni 30, 2013, 14:38:46 »
Per dags dato:

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #316 på: Juni 30, 2013, 15:37:33 »
Per dags dato:



Skal du ha ett lag uten bredeholdere trenger du mobile backer. Byram er et fint eksempel og kan dekke en stor flate, Warnock har ikke helt den samme egenskapen. Ville brukt White hvergang som venstreback gjorde mange gode kamper der ifjor, inkludert den mot Lennon og Bale.
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #317 på: Juli 14, 2013, 13:09:11 »
Keeper: Paul Rachubka
V. back: Ben Parker
Midtstopper: Alex Bruce
Midstopper: Andrew O'Brien
H. back: Paul Connolly
V. midtbane/ving: Max Gradel
Sentral midtbane: Johnny Howson
Sentral midtbane: Adam Clayton
H. midtbane/ving: Robert Snodgrass
Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack
Spiss: Luciano Becchio

Benk: Eric Grimes, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.


Dette laget er godt nok for en plass midt på tabellen eller å utfordre til en play-off plass. Kan Bates og Grayson nå få 3-4 skikkelige forsterkning så kan alt skje neste sesong.



LOL,eg datt rett på golvet i krampelatter!!! :o

Vi var jo sånn ca midten i fjor,og med betydelig dårligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned 8)

Går vi en tøff sesong i møte?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ove

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #318 på: Juli 14, 2013, 14:00:37 »
Ganske utrolig at av de 20 som er nevnt i lagoppstillingen over, fra juni 2011, så er det vel egentlig bare McCormack og Lees som er aktuelle for spill i dag.
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #319 på: Juli 14, 2013, 14:02:44 »
Ganske utrolig at av de 20 som er nevnt i lagoppstillingen over, fra juni 2011, så er det vel egentlig bare McCormack og Lees som er aktuelle for spill i dag.

Kontinuitet på høyt nivå..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #320 på: Juli 14, 2013, 18:47:44 »
Keeper: Paul Rachubka
V. back: Ben Parker
Midtstopper: Alex Bruce
Midstopper: Andrew O'Brien
H. back: Paul Connolly
V. midtbane/ving: Max Gradel
Sentral midtbane: Johnny Howson
Sentral midtbane: Adam Clayton
H. midtbane/ving: Robert Snodgrass
Offensiv midtbane/spiss: Ross McCormack
Spiss: Luciano Becchio

Benk: Eric Grimes, Fede Bessone, Leigh Bromby, "Paddy Kisnorbo?", Tom Lees, Lloyd Sam, Ramon Nunez, Billy Paynter, Davide Somma.


Dette laget er godt nok for en plass midt på tabellen eller å utfordre til en play-off plass. Kan Bates og Grayson nå få 3-4 skikkelige forsterkning så kan alt skje neste sesong.



LOL,eg datt rett på golvet i krampelatter!!! :o

Vi var jo sånn ca midten i fjor,og med betydelig dårligere 11'er rykker vi mest sannsynlig ned 8)

Går vi en tøff sesong i møte?


Jeg tror vi går en tøff sesong i møte . Vi mangler fortsatt 2 kjappe vinger og en solid midt stopper .
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #321 på: Juli 17, 2013, 12:31:42 »
Hva er BESTE lagoppstilling per dags dato:



Kontrakter (er ikke 100%, gjerne gi tilbakemelding på feil):

Summer 2014
Ryan Hall
Michael Brown
Charlie Taylor
Alex Cairns
Zac Thompson
Danny Pugh
Luke Varney                                       
Adam Drury                                         
Jamie Ashdown   
El Hadji Diouf                             

2015
Aidan White                                       
Paddy Kenny                                     
David Norris                                     
Lee Peltier                                           
Rodolph Austin                                 
Paul Green                                           
Ross McCormack                             
Sam Byram
Steven Warnock 
Michael Tonge                                     

2016
Steve Morison
Matt Smith
Tom Lees                                             
Jason Pearce   
« Siste redigering: Juli 17, 2013, 13:22:42 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #322 på: Juli 17, 2013, 13:02:29 »
Vi har en meget trist stall  :-[ :'(
 

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #323 på: Juli 18, 2013, 23:55:55 »
Vi har en meget trist stall  :-[ :'(
Ã… sei vi har ein meget trist stall,er vel å ta på sørgebåndet  litt tidlig vel?? Er enig i at laget ikkje har mega stjerner i dag,men det har vi vel strengt tatt ikkje lov å forvente heller,men å sei at spelarar som Poleon,Ross,Byram,Paddy/Asdown,Lees,Peltier og Diouf er meget triste er litt drygt.Har ellers håp om at Zac T,Charlie T og Matt Smith vIl  slå til i den kvite drakta i år ;)
LIFE IS LEEDS

Killa

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #324 på: Juli 19, 2013, 09:46:30 »
Vi har en meget trist stall  :-[ :'(
Ã… sei vi har ein meget trist stall,er vel å ta på sørgebåndet  litt tidlig vel?? Er enig i at laget ikkje har mega stjerner i dag,men det har vi vel strengt tatt ikkje lov å forvente heller,men å sei at spelarar som Poleon,Ross,Byram,Paddy/Asdown,Lees,Peltier og Diouf er meget triste er litt drygt.Har ellers håp om at Zac T,Charlie T og Matt Smith vIl  slå til i den kvite drakta i år ;)
Luke Murphy knytter det seg også visse forventinger til! Mulig nytt kapteinsemne? Blir uansett spennende å følge han, vår nye millionmann! Noen som nevnte stor fallhøyde...?

Woody

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #325 på: Juli 19, 2013, 10:56:33 »
Vi har en meget trist stall  :-[ :'(
Ã… sei vi har ein meget trist stall,er vel å ta på sørgebåndet  litt tidlig vel?? Er enig i at laget ikkje har mega stjerner i dag,men det har vi vel strengt tatt ikkje lov å forvente heller,men å sei at spelarar som Poleon,Ross,Byram,Paddy/Asdown,Lees,Peltier og Diouf er meget triste er litt drygt.Har ellers håp om at Zac T,Charlie T og Matt Smith vIl  slå til i den kvite drakta i år ;)
Luke Murphy knytter det seg også visse forventinger til! Mulig nytt kapteinsemne? Blir uansett spennende å følge han, vår nye millionmann! Noen som nevnte stor fallhøyde...?

Sorry gløymde Myrphy,har og stor tru på han og med red bull på tur inn kan det kansje bli eit par stjerner før oppstart å da snakker vi fallhøgde  ;D ;D
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #326 på: Juli 21, 2013, 14:18:53 »
Jeg mener dette er det beste (og den beste måten å spille på) vi kan stille med pdd, litt usikker på Murphy, har ikke sett han i den possisjonen før, kun som holding og venstre i "diamanten" og det var ikke noe stor suksess, spesielt ikke som holding. Poleon og Hunt og gode til å komme seg rundt backene og i tillegg farlige når de går innover og mot mål. Smith vinner mye i luften og er smart med tilrettelegging når han har aktivitet rundt seg, får han innlegg fra kantene tror jeg han kan score mye denne sesongen.

Jeg mener også Varney kan få et løft denne sesongen, han er en god fotballspiller, både langs bakken og i luften, i Diouf vet vi hva vi får...



                                                                 Paddy

Byram                           Lees                                  Peltier                                   Warnock (White)

                                                Austin                            Murphy (Green)

        Poleon (Diouf)                             McCormack                                 Hunt (Varney)

                                                                 
                                                                    Smith

Mr. Leeds

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #327 på: Juli 22, 2013, 14:12:33 »
Nå har jeg prøvd litt, og du verden det er vaskelig å komponere en lagoppstilling som jeg har tro på kan fungere! Prøvde først en slags diamant med White og Byram på hver sin sideback. Men White bekler neppe venstreback for oss denne sesongen.

Så prøvde jeg en klassisk, flat 4-4-2 men vi har ikke gode nok vinger.. Fart er magelvare bortsett fra Poleon, Byram og White - og ingen av disse er vel å regne som utprega velfungerende vinger. Spisser som kan true bakrom har vi vel ikke, kanskje bortsett fra Poleon som nok kan prøves der. McDermott har jaggu min sympati...

Jeg prøver meg med en diamantformasjon siden den er valgt av McDermott i oppkjøringen.

                                                                  Paddy

Byram                           Lees                                     Peltier                                   White

                                                                Green

                                            Austin                            Murphy

                                                                Diouf

                                 McCormack                                    Smith  

McCormack er den eneste spillern vi har som kan klare 20 mål i sesongen, men han klarer ikke det som AMC. Diouf kan holde på ballen og er ved siden av Murphy, McCormack og Byram blant de få i stallen vår som kan kalles fotballspillere.. Denne formasjonen krever mye framover av både White og Byram (som vi vel fremdeles ikke aner når kan være spilleklar etter hofteskaden)

Får vi ikke inn to vinger og helst en rask midtstopper så vil jeg være fornøyd med en plass rundt midten av tabellen. Dog spennende å se hva Murphy og Smith kan klare å prestere. Kanskje kan Dawson også spille seg inn?                                                              
        
                                             
« Siste redigering: Juli 22, 2013, 14:31:49 av Mr. Leeds »
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #328 på: Juli 22, 2013, 15:01:26 »
Vi har en meget trist stall  :-[ :'(
Ã… sei vi har ein meget trist stall,er vel å ta på sørgebåndet  litt tidlig vel?? Er enig i at laget ikkje har mega stjerner i dag,men det har vi vel strengt tatt ikkje lov å forvente heller,men å sei at spelarar som Poleon,Ross,Byram,Paddy/Asdown,Lees,Peltier og Diouf er meget triste er litt drygt.Har ellers håp om at Zac T,Charlie T og Matt Smith vIl  slå til i den kvite drakta i år ;)

Synes ikke det....

Vi har en trist stall, vi har få spennende spillere påvei opp å fram.

Byram og kanskje Lees er det eneste med proven kvalitet som har en alder som er i den regionen. Poleon, White er unge og lovende, men har forløpig ikke visst at det er kommende spennende spillere.

Våre etablerte spillere som Diuf og McCormck, Tonge, Peltier ogs resten er av en grå masse uten at det er noe særlig spennende eller stor forskjell om oden en spiller kontra den andre.


Jeg savner sultne spillere med synlige kvaliteter som Snodgrass, Gradel, Becchio, Howson og mye av den gjengen vi hadde 08-10 da hadde vi et mannskap av endel ok spillere som alle var sulten på suksess.


Jeg ser ikke at det finnes så mange spillere hos oss med ambisjoner og kanskje ferdigheter til å spille i PL:...

Derfor mener jeg at vi har en trist stall
 

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #329 på: Juli 29, 2013, 17:34:56 »
                     Kenny
Peltier   Lees    Pearce   Warnock
             Green   Murphy
    White     Ross     Varney
                   Smith

Jeg liker ikke å plassere White på høyremidtbane/vingen, har mer lyst til å plassere Green der.

Varney vil vel heller spille spiss, men der er det ikke plass til han?

Det blir spennende å se hvilken lagoppstilling som McD mener er best per dags dato, og hvilken formasjon!!

Hvis alle hadde vært spilleklare så hadde jeg spilt med dette laget:

                     Kenny
Byram   Lees     Peltier    Warnock
                    Green
         Austin        Murphy
                     Diouf
             Ross         Varney/Smith/Hunt

Noen bedre??   
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.