Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 707512 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

gulle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2160 på: Januar 19, 2016, 17:31:23 »
1.ønske
James Milner
Lokal ,
vet hva som skal til av trening,
Har nok år igjen til å hjelpe oss opp fra vår situasjon
Rollefiguren våre unge trenger.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Xern

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2161 på: Januar 19, 2016, 17:56:41 »
1.ønske
James Milner
Lokal ,
vet hva som skal til av trening,
Har nok år igjen til å hjelpe oss opp fra vår situasjon
Rollefiguren våre unge trenger.

Altfor dyr..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2162 på: Januar 19, 2016, 18:05:46 »
I dette vinduet kan vi håpe på stallfyll fra PL og slik som Vidic, spillere med terminert kontrakt.

Hvis vår PR kåte italiener fortsatt styrer skuta i forkant av neste sesong , selve " opprykksjakt- sesongen ( for 2. Ã…r på rad) så må det maaaaaange pund i transferpotten.

Toget står fortsatt på perrongen, men det begynner og bli mange små rike klubber i PL som har råd til og hente gode spillere, og Sky avtalen for neste sesong for PL lag gjør forskjellen større og større... Vi MÃ… opp neste sesong!
 

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2163 på: Januar 19, 2016, 18:27:53 »
1.ønske
James Milner
Lokal ,
vet hva som skal til av trening,
Har nok år igjen til å hjelpe oss opp fra vår situasjon
Rollefiguren våre unge trenger.


Visekaptein i Liverpool. Eneste mulighet for å komme til oss nå må jo være signering i søvne.
 

gulle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2164 på: Januar 19, 2016, 22:08:24 »
1.ønske
James Milner
Lokal ,
vet hva som skal til av trening,
Har nok år igjen til å hjelpe oss opp fra vår situasjon
Rollefiguren våre unge trenger.


Visekaptein i Liverpool. Eneste mulighet for å komme til oss nå må jo være signering i søvne.
dette er en ønsketråd. ;)
Skjønner jo at han muligens sannsynligvis helt sikkert  ville blitt for dyr, men tror ikke det er så langt unna der lista må ligge
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2165 på: Januar 19, 2016, 23:43:55 »
Ønsker meg flere spillere som angriper. Det er første bud. Hjelper ikke hente nye offensive spillere om dem ikke får lov til å bli med frem..

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2166 på: Januar 20, 2016, 20:39:01 »
Zach Clough fra Bolton. Mange Championship klubber som er interessert, men vi ender vel opp med Shola Ameobi på free transfer...

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2167 på: Januar 20, 2016, 20:43:50 »
Cellino har vært i støvellandet og funnet erstatter for Byram: Fabrizio Cacciatore....
 

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2168 på: Januar 20, 2016, 22:46:04 »
Cellino har vært i støvellandet og funnet erstatter for Byram: Fabrizio Cacciatore....


Snudd i Cellino spørsmålet Cherry?! Tenkte siden du skriver på ønskeliste samme spiller som Cellino ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2169 på: Januar 20, 2016, 22:49:52 »
Cellino har vært i støvellandet og funnet erstatter for Byram: Fabrizio Cacciatore....


Snudd i Cellino spørsmålet Cherry?! Tenkte siden du skriver på ønskeliste samme spiller som Cellino ;-)

... Nei!  ;) men ser at Manageren vår nå altså har tatt på seg scout- rollen.....kanskje derfor vi ikke har ny etter Glover?
 

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2170 på: Januar 21, 2016, 11:25:57 »
Hvis det er slik at Celtic ikke kan konkurrere med Chanpionsship (ref Deila) i kampen om spillere, så foreslår jeg at Stefan Johansen signeres snarest. Prisen har vel gått en del ned siden den fantastiske sesongen i fjor, og sist var han ikke engang i troppen.
Hadde passet Leeds som hånd-i-hanske!

flynn

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2171 på: Januar 21, 2016, 15:29:54 »
Hvis det er slik at Celtic ikke kan konkurrere med Chanpionsship (ref Deila) i kampen om spillere, så foreslår jeg at Stefan Johansen signeres snarest. Prisen har vel gått en del ned siden den fantastiske sesongen i fjor, og sist var han ikke engang i troppen.
Hadde passet Leeds som hånd-i-hanske!

flynn

En nordmann med nedadgående kurve som trenger å spille på et lag med flyt og en seiersrekke??  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2172 på: Januar 21, 2016, 15:46:15 »
Han her passer jo eieren vår som hånd i hanske:

http://www.dagbladet.no/2016/01/21/sport/idrett/javier_mascherano/barcelona/42840838/

Signer ham da!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2173 på: Januar 21, 2016, 21:55:08 »
Jon R.

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2174 på: Januar 23, 2016, 18:09:21 »
Rickie Lambert. Får ikke spilletid i W.Brom, men sikkert dyr i drift

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2175 på: Januar 23, 2016, 19:25:49 »

Rickie Lambert. Får ikke spilletid i W.Brom, men sikkert dyr i drift

Han skulle vi kjøpt når h.b ville det, £1m fra Bristol Rovers!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2176 på: Januar 23, 2016, 20:21:05 »

Rickie Lambert. Får ikke spilletid i W.Brom, men sikkert dyr i drift

Han skulle vi kjøpt når h.b ville det, £1m fra Bristol Rovers!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom Rogic, Kyle Lafferty og Lee Tomlin går igjen... Ja takk til 1 og 3  ;)
 

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2177 på: Januar 23, 2016, 21:22:39 »
Lindegaard klar for Preston. Hadde likt å se han i Leeds

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2178 på: Januar 23, 2016, 22:14:22 »
Lindegaard klar for Preston. Hadde likt å se han i Leeds

Vi har en mye bedre keeper i mål, men hadde vært grei som back up.
We are Leeds and we are proud of it!

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2179 på: Januar 23, 2016, 22:18:14 »
Lindegaard klar for Preston. Hadde likt å se han i Leeds

Sikkert reisevei, Preston ligger vel 20 min fra Scum ;D
 

jallar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2180 på: Januar 24, 2016, 09:32:23 »
skal ikke slenge ut noen navn, men slik jeg ser det, så trenger vi en forsvarsbauta. En som er god hodespiller.
Vi trenger også en målmaskin. Nå har det løsnet litt for Doukara, men er ikke sikker på at han er stabilt god nok. Vi må i alle fall ha en som scorer mer enn Wood! Gjerne en som er god på hodet. Wood er stor, men føler ikke han er god på hodet av den grunn.

Føler vi taper langt flere hodedueller enn vi vinner - overalt på banen

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2181 på: Januar 24, 2016, 10:28:46 »
skal ikke slenge ut noen navn, men slik jeg ser det, så trenger vi en forsvarsbauta. En som er god hodespiller.
Vi trenger også en målmaskin. Nå har det løsnet litt for Doukara, men er ikke sikker på at han er stabilt god nok. Vi må i alle fall ha en som scorer mer enn Wood! Gjerne en som er god på hodet. Wood er stor, men føler ikke han er god på hodet av den grunn.

Føler vi taper langt flere hodedueller enn vi vinner - overalt på banen

Tror heller vi trenger en offensiv spiller som kan holde på ballen og strø pasning i øst og vest.
Vi blir hele tiden presset tilbake. Vi har jo aldri en kamp der vi faktisk ser komfortable ut...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2182 på: Januar 24, 2016, 15:45:16 »
skal ikke slenge ut noen navn, men slik jeg ser det, så trenger vi en forsvarsbauta. En som er god hodespiller.
Vi trenger også en målmaskin. Nå har det løsnet litt for Doukara, men er ikke sikker på at han er stabilt god nok. Vi må i alle fall ha en som scorer mer enn Wood! Gjerne en som er god på hodet. Wood er stor, men føler ikke han er god på hodet av den grunn.

Føler vi taper langt flere hodedueller enn vi vinner - overalt på banen

Tror heller vi trenger en offensiv spiller som kan holde på ballen og strø pasning i øst og vest.
Vi blir hele tiden presset tilbake. Vi har jo aldri en kamp der vi faktisk ser komfortable ut...
Jeg tror vi mest trenger en sånn som løper overalt og skaper ubalanse i motstanderens forsvar. Fraværet av pasningsalternativer er et større problem enn pasningsferdighetene.
Hekta på Leeds siden 1974

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2183 på: Januar 24, 2016, 23:01:43 »
skal ikke slenge ut noen navn, men slik jeg ser det, så trenger vi en forsvarsbauta. En som er god hodespiller.
Vi trenger også en målmaskin. Nå har det løsnet litt for Doukara, men er ikke sikker på at han er stabilt god nok. Vi må i alle fall ha en som scorer mer enn Wood! Gjerne en som er god på hodet. Wood er stor, men føler ikke han er god på hodet av den grunn.

Føler vi taper langt flere hodedueller enn vi vinner - overalt på banen

Tror heller vi trenger en offensiv spiller som kan holde på ballen og strø pasning i øst og vest.
Vi blir hele tiden presset tilbake. Vi har jo aldri en kamp der vi faktisk ser komfortable ut...
Jeg tror vi mest trenger en sånn som løper overalt og skaper ubalanse i motstanderens forsvar. Fraværet av pasningsalternativer er et større problem enn pasningsferdighetene.


Har nettopp sett på sesong videoen fra 1999/00 og tenkte at vi kunne trengt en Bowyer type. Tro om vi kunne klona Bowyer og vips opp i Premier League ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2184 på: Januar 30, 2016, 18:30:31 »
Serge Gnabry.. Returnert til Arsenal pga lite spilletid i WBA. KJEMPETALENT

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2185 på: Januar 30, 2016, 18:42:12 »
skal ikke slenge ut noen navn, men slik jeg ser det, så trenger vi en forsvarsbauta. En som er god hodespiller.
Vi trenger også en målmaskin. Nå har det løsnet litt for Doukara, men er ikke sikker på at han er stabilt god nok. Vi må i alle fall ha en som scorer mer enn Wood! Gjerne en som er god på hodet. Wood er stor, men føler ikke han er god på hodet av den grunn.

Føler vi taper langt flere hodedueller enn vi vinner - overalt på banen

Tror heller vi trenger en offensiv spiller som kan holde på ballen og strø pasning i øst og vest.
Vi blir hele tiden presset tilbake. Vi har jo aldri en kamp der vi faktisk ser komfortable ut...
Jeg tror vi mest trenger en sånn som løper overalt og skaper ubalanse i motstanderens forsvar. Fraværet av pasningsalternativer er et større problem enn pasningsferdighetene.


Har nettopp sett på sesong videoen fra 1999/00 og tenkte at vi kunne trengt en Bowyer type. Tro om vi kunne klona Bowyer og vips opp i Premier League ;-)

Kanskje Cook kan være en smartere utgave av Bowyer..Fikk mye skryt av kommentatorene på Ustream  :)

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2186 på: Januar 31, 2016, 11:21:02 »
Alex Pritchard fra Tottenham. Ser at Burnley vil ha han, da kan jo vi bare glemme det. Han hadde vært nydelig i denne 10-rollen, men fjøsnisssene i leeds reagerer for seint. FAEN

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2187 på: Februar 11, 2016, 08:27:47 »
Ganske utrolig at vi ikke har fått inn 1-2 mann i emergency loan vinduet som åpnet på tirsdag!

Vi hadde 3 tøffe kamper foran oss når vinduet stengte, har tapt 1 - og sjansen er stor for at de 2 neste blir meget vanskelige også, særlig uten en spiss på banen...
Leser til min fortvilelse om innleggene fra Carayol som var "first class" på slutten av Forest kampen....men det var bare ikke noen foran målet som kunne "tap in" :-[ 

Gjør noe nå da, la fansen få noe og glede seg over resten av sesongen - det må da gå an da det er spillere "ledige"!

PS - Cellino har dratt til Italia....så det skjer ikke noe denne uka da gitt! :'(
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2188 på: Februar 11, 2016, 09:16:54 »
Ganske utrolig at vi ikke har fått inn 1-2 mann i emergency loan vinduet som åpnet på tirsdag!

Vi hadde 3 tøffe kamper foran oss når vinduet stengte, har tapt 1 - og sjansen er stor for at de 2 neste blir meget vanskelige også, særlig uten en spiss på banen...
Leser til min fortvilelse om innleggene fra Carayol som var "first class" på slutten av Forest kampen....men det var bare ikke noen foran målet som kunne "tap in" :-[ 

Gjør noe nå da, la fansen få noe og glede seg over resten av sesongen - det må da gå an da det er spillere "ledige"!

PS - Cellino har dratt til Italia....så det skjer ikke noe denne uka da gitt! :'(

Rettelse:  3-tre tøffe kamper fortsatt....Boro`borte, Watford borte i Cupen`, også Brighton borte ....
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2189 på: Februar 11, 2016, 09:23:10 »
Boro hjemme, men det er tøft nok!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.