Skrevet av Emne: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010  (Lest 93512 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArneS

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #60 på: Mars 26, 2010, 10:32:45 »
N O R W I C H     T R I V I A


Norwich er en gammel by, og har vært en viktig engelsk by siden starten.  Første halvdel av forrige årtusen var byen faktisk Englands nest største.  I dag har den snaue 140.000 innbyggere.  Byen ble rik på ullhandel og shipping.  
I 1567 innvandret mange kalvinister fra dagens Nederland og Belgia.  Mange av disse hadde med seg kanarifugler da de kom.
Våpenskjoldet er rødt med sølvslott og løve.
Byen ble kraftig bombet i 1942.
Under andre verdenskrig var det vanlig at soldater i sine brev hjem til koner og kjærester skrev NORWICH.  Dette er en forkortelse for:  â€Nickers Off Ready When I Come Home”
Det er 2 parlamentsmedlemmer fra Norwich.
Norwich er vennskapsby med Novi Sad, Serbia,  Rouen, Frankrike  og  Koblenz, Tyskland.
Colman’s sennep er det mest kjente produktet fra byen i dag.
Byens Elm Street er en intakt middelaldergate.
Bystyret vurderer i disse dager å selge parkeringsplasser til eiendomsutviklere.
ITV Anglia har base i Norwich, og her ble bl.a Roald Dahl’s  Tales of the Unexpected produsert.
Foruten Norwich City FC har byen enda noen fotballlag, rugby, ishockey, landhockey og annen sport.  Norwich Ski Club er også populær.
Byen ble kåret til UK’s grønneste by i 2006
I 2001 meldte 27,8% av innbyggerne at de ikke tilhørte noen religion.  Norwich er dermed den minst religiøse byen i UK.
Byen har også UK’s største andel brukere av eBay.
Kjentfolk med link til Norwich er bl.a Admiral Nelson, Stephen Fry, Ian McEwan,  Beth Orton, Emma Pooley (Tour de France vinner 2009).


Norwich City FC  (The Canaries) ble startet i 1902, og har siden 1935 hatt Carrow Road som hjemmebane.  Banen har kapasitet på 26.018, og er sentralt plassert i kort gangavstand fra jernbanestasjonen.  Carrow road er 282 km fra Leeds så det blir noen timer i buss for våre fans.
Klubben ble oppløst i 1917, og startet på ny i 1919.  I 1920 ble klubben tatt opp i den nye 3. divisjon.
Klubben har i moderne tid stort sett vært enten i øverste eller nest øverste nivå.  Forrige sesong endte klubben 3. sist i Championship, og rykket ned til 3. nivå for første gang siden 50-tallet.  I Premier Leagues første sesong (1992-1993) ledet Norwich det meste av sesongen, men endte til slutt som nr 3.
Supportersangen ”On the ball, City” er verdens lengstlevende supportersang, og har fulgt klubben siden starten i 1902.
Kampene mot erkerival Ipswich kalles for ”The Old Farm”
Hovedaksjonær er TV-kokken Delia Smith (!).
NCSCS (Skandinavisk supporterklubb) ble stiftet 13.9.1983. og har 89 medlemmer.

Ron Ashman spilte 592 kamper for klubben fra 1947 til 1964.
Største seier og største tap er begge 10-2.
Største tilskuerantall er 43.984 fra 1963.  Blir neppe slått med det første.
Norwich er eneste engelske klubb som har slått Bayern München på Olympiastadion.

Tidligere managere er bl.a. Martin O’Neill,  Gary Megson, Mike Walker.

Det er en rekke kjente spillere som har vært innom Norwich.   Her er noen av dem:
Ã…ge Hareide,  Erik Fuglestad,  Dean Ashton,  Craig Bellamy, Steve Bruce, Martin Chivers, Tony Cottee, Peter Crouch, Dion Dublin,  John og Justin Fashanu, Asa Hartford, John Hartson, Darren Huckerby, Jan Mølby, Thomas Helveg, David Nielsen, Peter Osgood, Martin Peters, Tim Sherwood, Chris Sutton.
Den 17. mann

ØBS

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #61 på: Mars 26, 2010, 11:00:31 »
Har venta på denne, Arne...

Skulle akkurat til å etterlyse den...
LUSCOS-hilsen
ØBS

soumoh

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #62 på: Mars 26, 2010, 11:25:25 »
Problemet er ikke hvem vi har på høyrekanten. Men hvem som vi har som back

Riktig h.b. Snodgrass må hjelpe backen her. Han gjorde i alle fall det i begynnelsen av sesongen. Men la merke at han ga f* mot Millwall.

Hvem er det som vi har som back? Bromby er ikke den raskeste spilleren i L1. Crowe er en smulere raskere, men spillet hans ellers er så farlig at han utgjør en fare for resten av laget. Hughes er heller ikke så rask at han gjør det, men han er det beste alternativet vi har på denne siden.

snoddy/hughes er mitt valg.
We'll be back.

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #63 på: Mars 26, 2010, 11:27:51 »

Likte den oppstillingen der. Har troen på en 4-4-1-1 formasjon, ivertfall når midtbanen vår blir totalt overkjørt på 4-4-2

I akkurat denne kampen har jeg mest tro på en 5-5-3 formasjon...  :D

Ja, og så BÃ…DE Anker og Higgs i mål.

Det blir saker det...
Litt merkelig dette: på dette forum,samt teamtalk og waccoe har det i lengre tid vært ønsket Higgs skadefri tilbake  i mål.Videre har det vært veldig mange negative innlegg mot Ankers...har grayson lånt noen annen keeper i denne perioden....?videre har det samme vært etterlyst en midtbanesjef i alle forum i lengre tid-vi ser at Grayson ikke har lånt noen som fyller denne plassen...
konklusjon: supportere hakke peiling ;D ;D ;D

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #64 på: Mars 26, 2010, 11:29:30 »
Problemet er ikke hvem vi har på høyrekanten. Men hvem som vi har som back

Riktig h.b. Snodgrass må hjelpe backen her. Han gjorde i alle fall det i begynnelsen av sesongen. Men la merke at han ga f* mot Millwall.

Hvem er det som vi har som back? Bromby er ikke den raskeste spilleren i L1. Crowe er en smulere raskere, men spillet hans ellers er så farlig at han utgjør en fare for resten av laget. Hughes er heller ikke så rask at han gjør det, men han er det beste alternativet vi har på denne siden.

snoddy/hughes er mitt valg.
har vi egentlig noen raske spillere i det hele tatt...? >:(

mercruiser

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #65 på: Mars 26, 2010, 13:24:33 »
Har faktisk tro på seier her!

nord

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #66 på: Mars 26, 2010, 18:55:25 »
Vi har vundet over Norwich en gang i år! Vi ved at der ligger et stort press på Leeds for at beholde 2 pladsen! Mulighederne og motiveringen er helt sikkert i top! Alle tror at vi taper!  Leeds vil derfor sætte alt ind på at vinde denne kmapen  ;D lad os håpe at det lykkes - jeg har troen!!
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #67 på: Mars 26, 2010, 19:10:36 »
Noen som ønsker å se kampen i Bergen i morgen?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,6014.new.html#new

flynn

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #68 på: Mars 26, 2010, 20:46:09 »
Vi er IKKE særlig dårligere enn Norwich (i alle fall skal vi ikke tillate oss å tro det selv.) Dermed blir det for meg helt feil å satse på ekstrem "rævva-fotball" slik mange tar til orde for. Med den innstilligen tviler jeg sterkt på om dette mannskapet hadde forlatt Old Trafford som vinnere!
Man skal være ekstremt godt organisert, og inneha helt spesielle ferdigheter om man skal klare å legge alle mann i forsvar og faktisk lykkes med å holde buret rent i 90 sammenhengende minutter. Det jeg har sett av våre spillere den siste tiden tyder ikke på at vi har slike kvaliteter!

Det vi derimot vet at vi kan, i våre bedre stunder, er å spille fotball. Denne gang har vi heller ingenting å tape, kun alt å vinne. Dermed mener jeg sterkere enn noengang at angrep er det beste forsvar denne gang!
Ja, vi skal opptre kynisk bakover, men med ball skal vi renne Norwich i senk!
Inn med Kilkenny sentralt, han har noe å bevise etter å ha mistet plassen på laget i en periode. Sist det skjedde var han strålende de første kampene etter at han kom inn igjen. Inn også med McSheffrey, som umulig kan være så tafatt som det har sett ut til så langt.
Og inn med Watts, men for guds skyld; hold Gradel langt unna laget...

flynn

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #69 på: Mars 26, 2010, 20:50:42 »
Går denne kampen på TV ?  :o

ollan

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #70 på: Mars 26, 2010, 20:52:57 »
Går denne kampen på TV ?  :o
bet365, krever registrering, men ikke innskudd
Ollan

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #71 på: Mars 26, 2010, 20:55:02 »
Går denne kampen på TV ?  :o
bet365, krever registrering, men ikke innskudd
Flott, der er jo jeg medlem  ;D

testo

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #72 på: Mars 26, 2010, 20:56:13 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #73 på: Mars 26, 2010, 23:26:27 »
Jeg har ingen forhåpninger om seier i noen som helst kamp nå. Regner med en ny sesong i L1, og dermed slipper jeg å ha det så jævlig når Leeds taper og roter seg bort helg etter helg. Fra nå av og frem til juni så er alt utenom nedrykk, helt greit  :-[

Hjelper det?

Ikke en dritt  :-\   ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

olsen leeds

  • Gjest

lufc86

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #75 på: Mars 27, 2010, 03:24:25 »
Kvifor me kjem til å vinna mot Norwich i dag:

1. Leeds er revansjesugne etter ein katastrofal dårleg kamp mot Millwall. Nøkkelspelarar kjem til å brette opp ermene og stå fram i slike kampar.

2. Enkelte av spelarane må gå i seg sjølve medan andre spelar for framtida si.

3. Lånespelarane vil på ny visa kvifor dei vert henta til Elland Road. I dag får me sjå det beste av Lowry, McCsheffrey og Watts.

4. Beckford attende i lagoppstillinga gir ein større tryggleik blant dei resterande 10 på bana.

5. Grayson og co har studert Norwich og analysret laget i og kan alle triksa deira.

6. Me er ikkje overlegne favorittar i dag, nei i dag er me underdogs og det kan ikkje ofte seiast om Leeds i Leauge one!

7. Norwich vil opp og fram. Leeds vil kunne kontra gultrøyene i senk, for kvaliteten i Leeds-laget er der!

8. Gutta veit kva som må til og kva som trengs.

9. Med riktig lagoppstilling, innsats og tæl er vi eit betre lag enn Norwich.

10. Leeds har med seg Englands beste fans som støttespelar.
@m_sortland på twitter

lufc86

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #76 på: Mars 27, 2010, 03:27:09 »
Håpar på dette laget:

Higgs

Crowe (var god mot ManU er kanskje skjerpa i slik kampar) - Naylor - Collins - Lowry

Watt - Howson - Kilkenny - McCsheffrey

         Snodgrass

        Beckfordinho

@m_sortland på twitter

Leif Egil

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #77 på: Mars 27, 2010, 08:40:20 »
Ny kamp i dag. For første gang i år uten forventninger i det hele tatt. En litt rar følelse egentlig! Forventer faktisk ingenting og alt annet en tap vil være opptur. Er det dette en kaller resignasjon? Får isåfall inderlig håpe at SG og spillerne ikke har det slik som meg... ::) Er dette et tegn - er det nå det snur....

Klokka 18 i ettermiddag har vi svaret :) MOT
 

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #78 på: Mars 27, 2010, 09:03:33 »
Kvifor me kjem til å vinna mot Norwich i dag:

1. Leeds er revansjesugne etter ein katastrofal dårleg kamp mot Millwall. Nøkkelspelarar kjem til å brette opp ermene og stå fram i slike kampar.

2. Enkelte av spelarane må gå i seg sjølve medan andre spelar for framtida si.

3. Lånespelarane vil på ny visa kvifor dei vert henta til Elland Road. I dag får me sjå det beste av Lowry, McCsheffrey og Watts.

4. Beckford attende i lagoppstillinga gir ein større tryggleik blant dei resterande 10 på bana.

5. Grayson og co har studert Norwich og analysret laget i og kan alle triksa deira.

6. Me er ikkje overlegne favorittar i dag, nei i dag er me underdogs og det kan ikkje ofte seiast om Leeds i Leauge one!

7. Norwich vil opp og fram. Leeds vil kunne kontra gultrøyene i senk, for kvaliteten i Leeds-laget er der!

8. Gutta veit kva som må til og kva som trengs.

9. Med riktig lagoppstilling, innsats og tæl er vi eit betre lag enn Norwich.

10. Leeds har med seg Englands beste fans som støttespelar.


1-9 Vi har ikke ferdigheter nok
10 Fansen alene er verken nok til å skaffe oss investorer eller spillere med ferdigheter som overgår L1's.
 :-\
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #79 på: Mars 27, 2010, 09:05:07 »
11 Manageren har begynt å blande seg inn i lag og lagmoral. Vil det hjelpe....?

Bates - We can't lose
Whites chairman hoping for positive result against Canaries
Last updated: 26th March 2010   

..Leeds chairman Ken Bates says he is not even thinking about the possibility of defeat against Norwich on Saturday.

The Whites are in a poor run of form and travel to Carrow Road to face the League One leaders, who they trail by eight points.

Leeds put in an abject display at home to Millwall on Monday night, going down 2-0 at Elland Road, and will want to bounce back with a good performance against the Canaries.

But picking up a result against Paul Lambert's side is easier said than done, and a defeat could see Simon Grayson's men get pegged back yet again in the hunt for an automatic promotion spot.

Bates said: "Three points against Norwich would be very welcome, one would be acceptable and after that we daren't even contemplate it."

Patrick Kisnorbo suffered an Achilles injury during the Millwall game and is set to be out for the remainder of the season and the World Cup, and Bates admits his absence is a blow.

"His loss is one we could do without but we have other players on the books," the Leeds chairman added.

"And it does mean other players around that area have to raise their game."

Leeds have added two loan players to their squad in the form of Arsenal midfielder Sanchez Watt and Preston defender Neil Collins.

Both could feature against Norwich at the weekend as the Whites look for a repeat of the 2-1 scoreline at home earlier in the campaign.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #80 på: Mars 27, 2010, 09:15:41 »
Kvifor me kjem til å vinna mot Norwich i dag:

1. Leeds er revansjesugne etter ein katastrofal dårleg kamp mot Millwall. Nøkkelspelarar kjem til å brette opp ermene og stå fram i slike kampar.

2. Enkelte av spelarane må gå i seg sjølve medan andre spelar for framtida si.

3. Lånespelarane vil på ny visa kvifor dei vert henta til Elland Road. I dag får me sjå det beste av Lowry, McCsheffrey og Watts.

4. Beckford attende i lagoppstillinga gir ein større tryggleik blant dei resterande 10 på bana.

5. Grayson og co har studert Norwich og analysret laget i og kan alle triksa deira.

6. Me er ikkje overlegne favorittar i dag, nei i dag er me underdogs og det kan ikkje ofte seiast om Leeds i Leauge one!

7. Norwich vil opp og fram. Leeds vil kunne kontra gultrøyene i senk, for kvaliteten i Leeds-laget er der!

8. Gutta veit kva som må til og kva som trengs.

9. Med riktig lagoppstilling, innsats og tæl er vi eit betre lag enn Norwich.

10. Leeds har med seg Englands beste fans som støttespelar.


1-9 Vi har ikke ferdigheter nok
10 Fansen alene er verken nok til å skaffe oss investorer eller spillere med ferdigheter som overgår L1's.
 :-\
så enkelt kan det sies promo ;D
helt enig,og tror dessverre du har helt rett!
Dessverre så ser vi denne "supportersyken" igjen: å overvurdere sitt eget lag i forhold til andre...men selvfølgelig er jo dette en evig kamp mellom hjerne og hjerte :)
MOT!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #81 på: Mars 27, 2010, 09:17:41 »
Dette....

http://www.leedsunited.com/news/20100326/lets-get-it-down-and-play_2247585_2006361

....ville ikke vært min taktikk. Vi kan ikke utspille Norwich. Vi må kjempe oss gjennom hver takling hver duell og vi må være tålmodige. Vi må kontre Norwich i senk og være presise. Vi må ikke tro at vi kan spille dem ut, men vi må tro at vi er smartere. Er vi virkelig det?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #82 på: Mars 27, 2010, 10:06:16 »
Nå skal menn skilles fra gutter. Jeg har en spent følelse idag og det har jeg ikke hatt på lenge. Har følt nederlagene på kroppen og har ikke vært så optimistisk som jeg burde vært.
Idag føles det helt annerledes. Har faktisk trua på at det blir en etterlengtet seier til Leeds idag.
Det er nå eller aldri føler jeg. Hvis vi ikke greier det nå så trur jeg resten av sesongen vil bli uhyre vanskelig.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #83 på: Mars 27, 2010, 10:12:44 »
I dag forventes tap av de fleste!! Norwich borte ser ut til å være et nummer for store slik våre gutter har holdt på de siste ukene. Viktig kamp, men er veldig avslappet likevel jeg. Tror ikke på undere, men ting kan skje. Hjemmelaget har holdt koken lenge nå- når kommer sprekken? Kanskje i dag- la oss håpe det. Ønsker alle felles Leedselskere lykke til og God Påske!!!
Yeboahs vitne

Per-Stian

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #84 på: Mars 27, 2010, 10:41:02 »
Eg er inne i ein post-depressiv periode og treng oppreising. Kampen mot Millwall vart smerte for auge og hjarte. Skaden til Kisnorbo var salt i såret. Beckfords mystiske fråvær skapte frykt og undring. Det er på tide å reise kjerringa!

Kva kan vi forvente til dagens kamp? Byter Grayson ut halve laget? Vil Higgs erstatte Ankergren? Har vi omsider skote gullfuglen med Watt? Kan Collins erstatte Kisnorbo? Har Beckford endeleg innsett at han spelar for si eiga framtid? Har Grayson eigentleg ryggrad og den respekten i spelargruppa som trengs for å vinne fotballkampar att? Vil vi slutte å slå lange, meiningslause ballar og byrje å involvere kantspelarane i oppbygginga av angrep?

Eg ventar i spenning...
« Siste redigering: Mars 27, 2010, 11:44:29 av Per-Stian »

lufc86

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #85 på: Mars 27, 2010, 10:48:38 »
Kvifor me kjem til å vinna mot Norwich i dag:

1. Leeds er revansjesugne etter ein katastrofal dårleg kamp mot Millwall. Nøkkelspelarar kjem til å brette opp ermene og stå fram i slike kampar.

2. Enkelte av spelarane må gå i seg sjølve medan andre spelar for framtida si.

3. Lånespelarane vil på ny visa kvifor dei vert henta til Elland Road. I dag får me sjå det beste av Lowry, McCsheffrey og Watts.

4. Beckford attende i lagoppstillinga gir ein større tryggleik blant dei resterande 10 på bana.

5. Grayson og co har studert Norwich og analysret laget i og kan alle triksa deira.

6. Me er ikkje overlegne favorittar i dag, nei i dag er me underdogs og det kan ikkje ofte seiast om Leeds i Leauge one!

7. Norwich vil opp og fram. Leeds vil kunne kontra gultrøyene i senk, for kvaliteten i Leeds-laget er der!

8. Gutta veit kva som må til og kva som trengs.

9. Med riktig lagoppstilling, innsats og tæl er vi eit betre lag enn Norwich.

10. Leeds har med seg Englands beste fans som støttespelar.


1-9 Vi har ikke ferdigheter nok
10 Fansen alene er verken nok til å skaffe oss investorer eller spillere med ferdigheter som overgår L1's.
 :-\
så enkelt kan det sies promo ;D
helt enig,og tror dessverre du har helt rett!
Dessverre så ser vi denne "supportersyken" igjen: å overvurdere sitt eget lag i forhold til andre...men selvfølgelig er jo dette en evig kamp mellom hjerne og hjerte :)
MOT!

Må sei meg sterkt uenig her.
1-9: Vi har kvalitetar i laget til å slå Norwich når vi stiller med det beste mannskapet vårt. Når vi har ferdighetar til å slå Scum på deira arena, spela jamnt med Liverpool og til dels Tottenham, har vi òg kvalitetar til å kunne slå Norwich på Carrow Road.

Det er heilt klart optimismen som slår inn når det match-dag og desto større skuffelse når ein tapar. Men i dag, som ofte før, har eg godfølelsen inne. Vi får poeng frå Norwich! Men, etter kampen mot Millwall var eg ein av dei som skreik høgst om at vi var for dårlege, men 3 år på rad blant dei 6 beste så betyr det jo at me har noko der oppe å gjere. Det er enkeltkampar me drit oos ut på og ikkje kvaliteten i laget, meinar eg.

Ein kan og byrje å stille spørsmålsteikn ved manageren vår, men no bør ikkje ting endrast på før eventuell ny sesong i Leauge one.
@m_sortland på twitter

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #86 på: Mars 27, 2010, 10:50:58 »
Blir vel nesten samme laget som sist.

Dette har jeg ingen tro på! Hvordan kan man snu et tog uten lokomotiv på vei mot katastrofen? (Unnskyld sammenligningen.)

Grayson og spillerne har ingen ide om hvordan dette skal vinnes. Flaks og hell er det eneste som kan redde oss. Finnes det i en Leeds-verden?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

larss

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #87 på: Mars 27, 2010, 11:08:09 »
Er veldig enig i det Arve Fuglum skriver om at vi savner en "jævel" på midten.
LarsS, som mener at Leeds mangler sjefen med stor S på midten.
LarsS

veteranen

  • Gjest
Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #88 på: Mars 27, 2010, 11:14:48 »
Manageren har begynt å blande seg inn i lag og lagmoral. Vil det hjelpe....?

Det er nok mange på dette forum som mener at det er på høy tid at manageren blander seg inn i både lag og lagmoral. Og forhåpentligvis vil det hjelpe.  ;)

Styreformannen/eieren kan gjerne holde en noe lavere profil når det hjelder blanding. Han egner seg rett og slett dårlig som blandemiddel.

Torpe-do

Sv: KAMP: vs NORWICH CITY, 27/3 2010
« Svar #89 på: Mars 27, 2010, 11:31:32 »
Det blir nevnt at kan vi slå Manu, spille delvis gjevnt med Liverpool og Tottenham, skal vi kunne slå Norwich.

Etter min mening hadde vi  i alle fall aldri slått Manu uten Kisnorbo. Ja, det var en laginnsats av det ekstreme, men tror ikke vi hadde klart det uten Kisnorbo. Jeg frykter det samme kommer til å gjelde i kveld, da jeg ikke har særlig tro på de som skal erstatte han :(

Men, som alltid i en slik situasjon; vær så grei å bevis meg feil, Leeds!!