Skrevet av Emne: Skammens kapittel  (Lest 2037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Skammens kapittel
« på: Oktober 01, 2006, 14:27:19 »
Ja Ja. Carver fikk inn litt optimisme i sin første kamp,men i den andre blir vi helt utspilt. Og det mot 10 mann. Stillingen er altså 0-0 når WBA får en mann utvist. Dette burde da Leeds utnytte. Men hva skjer. Jo WBA tar ledelsen 3-0 før vi får inn et par mål. Vi putter 2 for å deretter falle sammen og se på at WBA putter på 1 ekstra slik at sluttstillingen blir 4-2 til WBA. Dette er rett og slett en skam og burde sørge for at manageren fikk sparken rett etter kampslutt. Men vi har jo ingen manager å sparke.
Hvis nå ikke Bates begynner å skjønne alvoret i ligaplasseringa som Leeds er i og ansetter rett manager og forsyner han med midler,ja då bør Bates snarest muliig ut av Leeds United.Da håper jeg faktisk at fansen aksjonerer og det hardt mot Bates. Gjerne med enda mindre tilskuere på Elland Road frem til at denne gamle mannen er borte fra vår kjære klubb.Bates reddet Leeds i første omgang, men er nå en katastrofe for Leeds.[V]



Tore fra Larvik

Re: Skammens kapittel
« Svar #1 på: Oktober 01, 2006, 16:34:39 »
Er helt enig at dette er flaut. Har vel antydet noen ganger før at
mange av spillerene som er hentet inn ikke håller mål, selv ikke på dette nivået.
La oss nå håpe vi snart får en manager som håler mål.
 

MacMurder

Re: Skammens kapittel
« Svar #2 på: Oktober 01, 2006, 16:35:25 »
Nå leser jeg at Inter ønsker seg Claudio Ranieri eller Svennis som ny manager, da kan vi glemme Tinkerman.

rasandeokse

Re: Skammens kapittel
« Svar #3 på: Oktober 01, 2006, 16:49:05 »
H.b ikke syt å klag.. Du storkoser deg. Det popper jo opp en ny post fra deg i et bankende kjør.. Du har jo så mye på hjerte i disse tunge tider. J.C fikk da 2 kamper før du ville sparket han, kan ikke huske hvor mye tid du gav K.B.  En ting jeg er rimelig sikker på at den manager som blir ansatt er ikke den manager du ville hatt. Så vil du være uenig i spillerkjøp siden han ikke henter inn Francesco Totti, Robinho, Iker Cassilas, etc. Og etter kort tid kreve hans hode på et fat. Da er du akkurat tilbake der du trivest best! Det må være herlig h.b.
 

h.b

  • Gjest
Re: Skammens kapittel
« Svar #4 på: Oktober 01, 2006, 16:50:44 »
Livet er jo herlig dere ( bare ikke for oss Leedsfans )
Jeg sier ikke spark en manager som er midlertidig. Det jeg sier er hent inn en manager som er riktig. Selvsagt er jeg ikke fornøyd før rett manager er på plass


« Siste redigering: Oktober 01, 2006, 16:52:42 av h.b »

ragnar

Re: Skammens kapittel
« Svar #5 på: Oktober 01, 2006, 17:52:33 »
Det tar ikke en eller to kamper å snu en nedadgående trend. Men det er helt klart noen spillere som bør komme seg på benken. Og Rose/Howson bør vurderes.

Men når vi får straffe og misser på den, er det lett at hele laget "detter" litt sammen. Kanksje det var dette som skjedde. Men det hjelper heller ikke at det er mange spillere som hadde hatt gått av en pause, som spiller heller...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Erik_

Re: Skammens kapittel
« Svar #6 på: Oktober 01, 2006, 19:18:21 »
quote:
Originally posted by ragnar

Men når vi får straffe og misser på den, er det lett at hele laget "detter" litt sammen. Kanksje det var dette som skjedde. Men det hjelper heller ikke at det er mange spillere som hadde hatt gått av en pause, som spiller heller...

Ja, det har virket å være gjengangsmelodien gjennom hele sesongen. Og det er dette som får meg til å se rødt.[:(!]

Jeg mistenker spillerne for å tenke negativt så fort det går litt i mot. Jeg vil nesten antyde at noen av spillerne sikkert også mente at seiersmålet mot B'ham var flaks, fordi det var selvmål. (Ja jeg vet Håvard. Det var Moore som egentlig scoret.)

De mangler denne urokkelige troen på seg selv. At kaptein Butler ikke ser ut til å besitte den heller, forundrer meg. Det skuffer meg at en gjeng som har vært gjennom trange tider før, ikke er sterkere mentalt enn dette.

Men nå har jeg ikke fått se de fleste kampene på TV, så det kan jo være en total feilvurdering fra min side. Men av det lille jeg har sett, og hørt. Kan det virke som de trenger mer av disse fortrolige samtalene med en godlynt Carver...

Ã… tape for WBA på bortbane er ingen skam i seg selv. Men måten det ble gjort på, skuffet meg stort. Heldigvis skal det ikke så mye til for å snu det. For selv om det er en gjeng "middelmådige spillere" vi besitter, så har de vist før at de kan spillet fotball, og vinne. [:)]

HåvardK

Re: Skammens kapittel
« Svar #7 på: Oktober 01, 2006, 20:20:22 »
Det er vel åpenbart at vi forventer endringer på en eller annen måte, når manageren ble sparket pga elendige resultater. Så langt ser det ikke ut til at Carver har tenkt å forandre mye på selve lagoppstillingen, så da må det settes inn krefter på det de skal prestere - og på hvilken måte dette skal utføres. Jeg syns dette er ganske overraskende, siden det er ganske vanlig at en ny manager temmelig raskt gjør signifikante endringer, kanskje først og fremst for med dette å markere noe "nytt" og "eget". Derfor tror jeg det er an adskillig vanskeligere jobb å få snudd skuta uten å gjøre bytter i førsteelleveren.

Ferre

Re: Skammens kapittel
« Svar #8 på: Oktober 01, 2006, 20:22:41 »
quote:
Originally posted by Enrique
Heldigvis skal det ikke så mye til for å snu det. For selv om det er en gjeng "middelmådige spillere" vi besitter, så har de vist før at de kan spillet fotball, og vinne. [:)]



Enig der, men det er da vi trenger den rette mannen i managerstolen som kan få fram igjen optimismen hos spillerne og trua på at dette kan vi snu. Jeg mener Bates bør bruka tida godt i den neste uka for å finne den rette manageren for laget vårt, en som kan gjøre de nødvendige endrigene for å snu den negative trenden. Tror Curbishley og Ranieri kunne gjort en god jobb, og vi vet at vi i alle fall har mulighet til å få en av de.

Men uansett om det er Carver, Curbs eller Ranieri som leder laget i neste kamp, så må det gjøres noen drastiske endringer i laguttak, trening og ikke minst motivering. Skal vi i det hele tatt ha sjansen til opprykk må vi begynne å vinne kamper igjen.

-WE'LL BE BACK-

lowfields

Re: Skammens kapittel
« Svar #9 på: Oktober 01, 2006, 20:32:07 »
Ser stadig at mange her roper etter Rose, Howson etc.
Det kan da umulig være det rette tidspunktet å hive disse guttungene inn på laget nå.
Laget må ble 1000 ganger mer stabilt og få noen bøtter mer selvtillitt før disse ungfolene får sjansen.
Ã… lempe disse innpå nå har jeg ingen tro vil føre noe godt med seg.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

larss

Re: Skammens kapittel
« Svar #10 på: Oktober 01, 2006, 23:20:12 »
Det er tre ting som gjøres til neste kamp : Ut med Warner, Butler og Craney.Tror ikke Sully, Foxe og evt. Lewis vil gjøre det noe dårligere.

LarsS, som er veldig bekymret
LarsS

Jon R

Re: Skammens kapittel
« Svar #11 på: Oktober 01, 2006, 23:43:33 »
quote:
Originally posted by lowfields

Ser stadig at mange her roper etter Rose, Howson etc.
Det kan da umulig være det rette tidspunktet å hive disse guttungene inn på laget nå.
Laget må ble 1000 ganger mer stabilt og få noen bøtter mer selvtillitt før disse ungfolene får sjansen.
Ã… lempe disse innpå nå har jeg ingen tro vil føre noe godt med seg.



Når skal da de få sjansen da? Vi kan bruke noen eksempler fra moderne tid: Mange tror at vi var på en medgangsbølge den gang O Leary tok over roret. Det var vi ikke. Vi slet vannvittig. Faktisk vant vi bare to av de 11 første kampene den sesongen og de fire første kampene under DOL spilte vi 4 uavgjort og var på vei nedover tabellen. Allikevel ble både Woodgate ( a-laagsdebut) og Mc Phail (sesongdebut) introdusert i førsteelleveren i denne perioden. Alan Smith fikk også sin debut rett etter at vi fikk vår første seier under den nye manageren. Det gikk vel sånn rimelig greit? [:)]

Poenget er at spesielt Howson er 18 år nå og har imponert på reservelaget siden april/mai. I en situasjon der vi igjen er rammet av mange skader og alternativene ikke akkurat florerer, kan ikke jeg se annet enn at timingen er bortimot perfekt. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 02, 2006, 00:41:02 av Jon R »
Jon R.

Erik_

Re: Skammens kapittel
« Svar #12 på: Oktober 02, 2006, 00:19:06 »
Ã… kaste inn en naiv unggutt som ikke er redd for å hoppe inn i taklinger, skyte på mål eller holde på ballen. En Simon Walton hadde vært mer enn riktig nå, en som kunne vist gamlegutta at selv "vi småunga" tør mer enn dere. Bare for å få inn noe nytt i laget, en ny giv.

Jeg kunne tenkt meg at Simon Madden kunne fylle rollen på høyreback i neste kamp. Eller Jermaine Beckford (som spiss selvsagt) på sitt mest naive, med skudd fra langdistanse. Bare for en kamp å vise at hvis unggutta kan, så kan jammen meg vi "gamlinger" også.

Eller at Howson tar over plassen til Lewis. Ikke vet jeg, men håper Carver tør å sette innpå noe nytt. (Så fremt den unggutten er i nærheten av å være god nok). Eller at han har noen virkelig gode samtaler med gjengen. Eventuelt hyrer inn Veteranen for mental hjelp. [:)]
« Siste redigering: Oktober 02, 2006, 00:20:32 av Enrique »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Skammens kapittel
« Svar #13 på: Oktober 02, 2006, 16:27:02 »
Glem opprykk da!  Her må vi sørge for å overleve i CCC!

quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by Enrique
Heldigvis skal det ikke så mye til for å snu det. For selv om det er en gjeng "middelmådige spillere" vi besitter, så har de vist før at de kan spillet fotball, og vinne. [:)]



Enig der, men det er da vi trenger den rette mannen i managerstolen som kan få fram igjen optimismen hos spillerne og trua på at dette kan vi snu. Jeg mener Bates bør bruka tida godt i den neste uka for å finne den rette manageren for laget vårt, en som kan gjøre de nødvendige endrigene for å snu den negative trenden. Tror Curbishley og Ranieri kunne gjort en god jobb, og vi vet at vi i alle fall har mulighet til å få en av de.

Men uansett om det er Carver, Curbs eller Ranieri som leder laget i neste kamp, så må det gjøres noen drastiske endringer i laguttak, trening og ikke minst motivering. Skal vi i det hele tatt ha sjansen til opprykk må vi begynne å vinne kamper igjen.

-WE'LL BE BACK-

Yeboahs vitne