Skrevet av Emne: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?  (Lest 186129 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #930 på: November 11, 2012, 14:35:39 »
Se denne videoen

http://www.youtube.com/watch?v=v5Cs1T7XNqo

Beste spissen vår siden Hasselbaink. Ferdig snakka.

LEGEND!!
Yes. Utrolig at han er i Hudderfield når han elsker Leeds og vi elsker han. Latterlige greier. .
Sorry. Klarer ikke å ta folk helt seriøst som hevder at JB er bedre enn spillere som Bridges, Viduka og Kewell.
Selv Becchio har vært en viktigere spiller enn Beckford. Det blir nok som det pleier med Beckford: Går målløs av banen i 3 av 4 kamper og bidrar med max 5 assist i løpet av en sesong.

Helt enig, Beckford ville aldri i verden vært en type som kunne tatt tak i laget og vært en leder på vei ut av krisa.(ja nå er det krise. Håper aldri jeg ser han i hvitt igjen.

Er gjennombruddshissighet et fremmedord blitt?  Etthvert lag ser annerledes ut med en type som Becks på topp, han ville gjort underverker for oss. Ã… underminere viktigheten av Beckford i Leeds-trøye grenser mot det latterlige all den tid vi nå faktisk spiller i Championship, ikke lenger League 1...
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #931 på: November 11, 2012, 14:57:45 »
Se denne videoen

http://www.youtube.com/watch?v=v5Cs1T7XNqo

Beste spissen vår siden Hasselbaink. Ferdig snakka.

LEGEND!!
Yes. Utrolig at han er i Hudderfield når han elsker Leeds og vi elsker han. Latterlige greier. .
Sorry. Klarer ikke å ta folk helt seriøst som hevder at JB er bedre enn spillere som Bridges, Viduka og Kewell.
Selv Becchio har vært en viktigere spiller enn Beckford. Det blir nok som det pleier med Beckford: Går målløs av banen i 3 av 4 kamper og bidrar med max 5 assist i løpet av en sesong.

Helt enig, Beckford ville aldri i verden vært en type som kunne tatt tak i laget og vært en leder på vei ut av krisa.(ja nå er det krise. Håper aldri jeg ser han i hvitt igjen.

Ja for han var jo utter crap når larry ga han båndet ::)

In becks we belive
I den kampen var han fantastisk men det er lett å glemme at han var utter crap i ligaspillet fra midten av januar til april.  Omslaget kom i 12 time da Larry  omsider benket Beckford og satset på Gradel og Becchio på topp. Faktum er at i Championship har han vist lite som tilsier at han skulle bli noen redningsmann for oss slik situasjonen er nå.
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #932 på: November 11, 2012, 15:11:52 »
Se denne videoen

http://www.youtube.com/watch?v=v5Cs1T7XNqo

Beste spissen vår siden Hasselbaink. Ferdig snakka.

LEGEND!!
Yes. Utrolig at han er i Hudderfield når han elsker Leeds og vi elsker han. Latterlige greier. .
Sorry. Klarer ikke å ta folk helt seriøst som hevder at JB er bedre enn spillere som Bridges, Viduka og Kewell.
Selv Becchio har vært en viktigere spiller enn Beckford. Det blir nok som det pleier med Beckford: Går målløs av banen i 3 av 4 kamper og bidrar med max 5 assist i løpet av en sesong.
Ville heller hatt Viduka enn Beckford. Liten tvil om det for meg!

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #933 på: November 11, 2012, 15:22:08 »
Se denne videoen

http://www.youtube.com/watch?v=v5Cs1T7XNqo

Beste spissen vår siden Hasselbaink. Ferdig snakka.

LEGEND!!
Yes. Utrolig at han er i Hudderfield når han elsker Leeds og vi elsker han. Latterlige greier. .
Sorry. Klarer ikke å ta folk helt seriøst som hevder at JB er bedre enn spillere som Bridges, Viduka og Kewell.
Selv Becchio har vært en viktigere spiller enn Beckford. Det blir nok som det pleier med Beckford: Går målløs av banen i 3 av 4 kamper og bidrar med max 5 assist i løpet av en sesong.

Helt enig, Beckford ville aldri i verden vært en type som kunne tatt tak i laget og vært en leder på vei ut av krisa.(ja nå er det krise. Håper aldri jeg ser han i hvitt igjen.

Er gjennombruddshissighet et fremmedord blitt?  Etthvert lag ser annerledes ut med en type som Becks på topp, han ville gjort underverker for oss. Ã… underminere viktigheten av Beckford i Leeds-trøye grenser mot det latterlige all den tid vi nå faktisk spiller i Championship, ikke lenger League 1...
Noen fakta: Ross  Mc Cormack scorte nesten dobbelt så mange mål som Beckford i fjor. Vi scoret flere mål etter at Beckford dro og det på et nivå høyere i ligasystemet.  Gjennombruddshissighet er en en viktig faktor men det er jaggu meg arbeidsmoral, jevnhet og evnen til å spille dine lagkamerater gode også.
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #934 på: November 11, 2012, 15:51:01 »
Se denne videoen

http://www.youtube.com/watch?v=v5Cs1T7XNqo

Beste spissen vår siden Hasselbaink. Ferdig snakka.

LEGEND!!
Yes. Utrolig at han er i Hudderfield når han elsker Leeds og vi elsker han. Latterlige greier. .
Sorry. Klarer ikke å ta folk helt seriøst som hevder at JB er bedre enn spillere som Bridges, Viduka og Kewell.
Selv Becchio har vært en viktigere spiller enn Beckford. Det blir nok som det pleier med Beckford: Går målløs av banen i 3 av 4 kamper og bidrar med max 5 assist i løpet av en sesong.

Helt enig, Beckford ville aldri i verden vært en type som kunne tatt tak i laget og vært en leder på vei ut av krisa.(ja nå er det krise. Håper aldri jeg ser han i hvitt igjen.

Er gjennombruddshissighet et fremmedord blitt?  Etthvert lag ser annerledes ut med en type som Becks på topp, han ville gjort underverker for oss. Ã… underminere viktigheten av Beckford i Leeds-trøye grenser mot det latterlige all den tid vi nå faktisk spiller i Championship, ikke lenger League 1...
Noen fakta: Ross  Mc Cormack scorte nesten dobbelt så mange mål som Beckford i fjor. Vi scoret flere mål etter at Beckford dro og det på et nivå høyere i ligasystemet.  Gjennombruddshissighet er en en viktig faktor men det er jaggu meg arbeidsmoral, jevnhet og evnen til å spille dine lagkamerater gode også.

Du hadde vært en god speider for L'pool under Daglish, han kjøpte jo spillerene sine etter OPTA og satset på at det gikk veien. Heldigvis er det nyanser i fotball. At Beckford hadde en dårlig sesong i fjor under tre managere, der Pearson åpenbart ville ha han vekk, holder jeg ikke i mot ham. At vi skårte flere mål etter Becks dro er jo kudos til de andre angrepspillerne som vokste i "nye" roller. Men hvordan det skal holdes mot Becks skjønner jeg faktisk ikke, daværende manager Grayson virker jo å være på bølgelengde siden han faktisk henter inn sin tidligere ujevne egotripp.

For å bli redningsmann er jeg enig i at han er avhengig av at resten av laget fungerer,  om det gjør er han unik til å "spearhead attacks", noe vi sårt mangler.

Men , herlighet. Fyren er i Hudders (!). Dette er enn så lenge meningsløst :'(
KEEP FIGHTING!!

Hallgeir *

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #935 på: November 11, 2012, 16:04:10 »
Denne diskusjonen går i bølger. For noen måneder siden hadde vel de fleste fått fram sine synspunkter om Beckford. Så skifter han klubb, og dermed blomstrer diskusjonen opp igjen - med akkurat samme argumenter for og mot.

Er det virkelig så interessant å "krangle" om en spiller som ikke lenger står på vår lønningsliste?
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #936 på: November 12, 2012, 14:25:17 »
Denne diskusjonen går i bølger. For noen måneder siden hadde vel de fleste fått fram sine synspunkter om Beckford. Så skifter han klubb, og dermed blomstrer diskusjonen opp igjen - med akkurat samme argumenter for og mot.

Er det virkelig så interessant å "krangle" om en spiller som ikke lenger står på vår lønningsliste?

Jepp  ;D

For min del hadde jeg lett sponsa litt av lønna for å se becks i hvitt igjen.

WHAT shirt am i wearin bruw?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #937 på: November 12, 2012, 14:58:53 »
Jepp  ;D
For min del hadde jeg lett sponsa litt av lønna for å se becks i hvitt igjen.
WHAT shirt am i wearin bruw?

Redsel og gru...
Ups & Ups!!

Corleone

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #938 på: November 12, 2012, 18:55:42 »
Noen her inne må ta av seg Leeds brillene - vi spiller ikke akkurat posessionbasert fotball om dagen. Beckford er ikke den typen angrepsspiller som bidrar mye i oppbygningen av angrep (til det har vi spillere som Diouf, McCormack og Becchio), men han er en konstant trussel mot bakrommet og kan score ut av ingenting, selv på en dårlig dag. Slik vi spiller under Warnock tror jeg Beckford kunne blitt en stor suksess, om så bare som "supersub". Trusselen han utgjør med sin fart gjør at mostanderne ikke kan stå like høyt med forsvarslinja, noe som også gir mer spillerom for "mellomromsspillere" som Diouf og McCormack.
« Siste redigering: November 12, 2012, 18:57:20 av Corleone »

B_Ød

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #939 på: November 13, 2012, 08:05:31 »
Noen her inne må ta av seg Leeds brillene - vi spiller ikke akkurat posessionbasert fotball om dagen. Beckford er ikke den typen angrepsspiller som bidrar mye i oppbygningen av angrep (til det har vi spillere som Diouf, McCormack og Becchio), men han er en konstant trussel mot bakrommet og kan score ut av ingenting, selv på en dårlig dag. Slik vi spiller under Warnock tror jeg Beckford kunne blitt en stor suksess, om så bare som "supersub". Trusselen han utgjør med sin fart gjør at mostanderne ikke kan stå like høyt med forsvarslinja, noe som også gir mer spillerom for "mellomromsspillere" som Diouf og McCormack.

tviler på om det er en rolle Mr.MemyselfandI hadde trivdes i..kanskje, men jeg tviler.
Ups & Ups!!

Corleone

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #940 på: November 15, 2012, 01:21:28 »
Noen her inne må ta av seg Leeds brillene - vi spiller ikke akkurat posessionbasert fotball om dagen. Beckford er ikke den typen angrepsspiller som bidrar mye i oppbygningen av angrep (til det har vi spillere som Diouf, McCormack og Becchio), men han er en konstant trussel mot bakrommet og kan score ut av ingenting, selv på en dårlig dag. Slik vi spiller under Warnock tror jeg Beckford kunne blitt en stor suksess, om så bare som "supersub". Trusselen han utgjør med sin fart gjør at mostanderne ikke kan stå like høyt med forsvarslinja, noe som også gir mer spillerom for "mellomromsspillere" som Diouf og McCormack.

tviler på om det er en rolle Mr.MemyselfandI hadde trivdes i..kanskje, men jeg tviler.

Hehe, godt mulig det ja. Poenget mitt er bare at jeg tror Beckford besitter kvaliteter som kan endre kampbildet på noen få strakser. Men å spy ut store summer for å få han til klubben, for så å kun benytte han som superinnbytter vil være galskap.

Hobben

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #941 på: November 15, 2012, 08:27:12 »
Beckford var jo Graysons spiller så da er neppe Warnock interessert. Han må jo skape ''sitt'' eget lag.
Rogaland Whites