Skrevet av Emne: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD  (Lest 64125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« på: August 18, 2010, 10:51:17 »



Ligacupkamp mot Leicester City på ELLAND ROAD tirsdag 24. august, kl. 20.45

Kampen sendes ikke på TV.


Kanskje noen som husker forrige møte i ligacupen?  ;D
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/worthington_cup/1587349.stm


Ingen seriekamper i 2009-10 fordi Leicester rykket opp i fjor.


Seriekamper i 2008-09:
* borte 13. april tap 0-1:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12111.0.html
http://www.leedsunited.com/matchreport/20090413/leicester-1-leeds-0_2247678_45117

* hjemme 26. desember uavgjort 1-1: GRAYSONS FØRSTE KAMP
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11533.0
http://www.leedsunited.com/matchreport/20081226/leeds-1-leicester-1_2247678_43593


Overall Record: 113  45-31-37  199-167
- Home: 31-13-11  120-65
- Away: 14-18-26  79- 102


http://www.lcfc.com/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Leicester_City
« Siste redigering: August 18, 2010, 10:55:14 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #1 på: August 18, 2010, 11:14:48 »
Ja,6-0 i 2001,med dette laget:

Leeds: Martyn, Mills, Woodgate, Ferdinand, Harte, Bowyer, Bakke, Dacourt, Kewell, Keane, Viduka. Subs: Kelly, Robinson, McPhail, Smith, Duberry.

De fleste husker sikkert hvor irritert vi alle var på denne elendige Duberry på den tida. 9 år etter ville en mann av hans kaliber blitt tatt imot som Gud,Messias og Kongen i en og samme skikkelse 8)


bwirum

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #2 på: August 18, 2010, 14:07:36 »
De fleste husker sikkert hvor irritert vi alle var på denne elendige Duberry på den tida. 9 år etter ville en mann av hans kaliber blitt tatt imot som Gud,Messias og Kongen i en og samme skikkelse 8)
Nå er det vel sånn at noen vil kunne argumentere for at Gud og Messias i utgangspunktet er en og samme skikkelse?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #3 på: August 18, 2010, 14:13:15 »
De fleste husker sikkert hvor irritert vi alle var på denne elendige Duberry på den tida. 9 år etter ville en mann av hans kaliber blitt tatt imot som Gud,Messias og Kongen i en og samme skikkelse 8)
Nå er det vel sånn at noen vil kunne argumentere for at Gud og Messias i utgangspunktet er en og samme skikkelse?

Ja,sant nok :)

lojosang

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #4 på: August 18, 2010, 15:28:28 »
De fleste husker sikkert hvor irritert vi alle var på denne elendige Duberry på den tida. 9 år etter ville en mann av hans kaliber blitt tatt imot som Gud,Messias og Kongen i en og samme skikkelse 8)
Nå er det vel sånn at noen vil kunne argumentere for at Gud og Messias i utgangspunktet er en og samme skikkelse?

Og jammen er han ikke Menneskekongen også.  :D
- Leif Olav

GeirO

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #5 på: August 21, 2010, 22:38:37 »
Jøss, skal vi møte ligaens bunnlag på hjemmebane. Da vinner vi stort....
MOT

Andersen

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #6 på: August 22, 2010, 10:03:59 »
Vi møter ligaens bunnlag Leicester i ligacupen , men det behøver ikke si at vi kommer til å slakte dem på tirsdag. Leicester har begynt dårlig , men tror de kommer til å gi jernet, Leeds spiller bra om dagen, håper på seier , men cupen er bare en bonus for meg, ligaen er viktigst . LEEDS4EVER.

Hobben

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #7 på: August 22, 2010, 10:23:03 »
Med ny storseier føler jeg meg tryggare på at Leeds kommer i serien også :)! Vikgtigt får guttene og vinne, så tar vi Watford neste helg.
Rogaland Whites

Andersen

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #8 på: August 22, 2010, 10:26:37 »
Tar gjerne 2. seire på rad jeg, til uka.  ;D LEEDS4EVER

auren

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #9 på: August 22, 2010, 15:33:08 »
Ønsker å se dette laget:

---------------------- Schmeichel ----------------------

-- Connolly -------- Bruce ----- Collins ------- Bessone --

-------------------------- Kilkenny ----------------------

-- Gradel ----------------- Howson -------------- Watt --

------------------ Becchio ----- Somma -----------------


Sam fikk en liten knock i går, så han får hvile litt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #10 på: August 22, 2010, 21:16:51 »
Ønsker å se dette laget:

---------------------- Schmeichel ----------------------

-- Connolly -------- Bruce ----- Collins ------- Bessone --

-------------------------- Kilkenny ----------------------

-- Gradel ----------------- Howson -------------- Watt --

------------------ Becchio ----- Somma -----------------


Sam fikk en liten knock i går, så han får hvile litt.

auren


bra om grayson luftar på spelare som somma, gradel, bruce och  white som är likvärdiga med de som spelar, även om scheichel är förstemålvakt tycker jag higgs är värd att få stå en match, han höll ju faktiskt nollan hela sommaren, hoppas den visas på tv eller streamas leicester-matchen
 

Jon R

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #11 på: August 22, 2010, 22:15:22 »
Ønsker å se dette laget:

---------------------- Schmeichel ----------------------

-- Connolly -------- Bruce ----- Collins ------- Bessone --

-------------------------- Kilkenny ----------------------

-- Gradel ----------------- Howson -------------- Watt --

------------------ Becchio ----- Somma -----------------


Sam fikk en liten knock i går, så han får hvile litt.

auren


bra om grayson luftar på spelare som somma, gradel, bruce och  white som är likvärdiga med de som spelar, även om scheichel är förstemålvakt tycker jag higgs är värd att få stå en match, han höll ju faktiskt nollan hela sommaren, hoppas den visas på tv eller streamas leicester-matchen

Veldig enig. Viktig at så mange i troppen som mulig får smake på førstelagsfotball og da er ligacupen en gylden anledning til å gi noen nye fjes sjansen. Går for dette laget:

Higgs - Connoly, Bromby, Bruce, Hughes - Gradel, Howson, Kilkenny, White - Grella, Somma
Subs: Schmeichel, Watt, Michalik, Becchio, Collins, Akademispiller, Akademispiller
Jon R.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #12 på: August 23, 2010, 09:33:28 »
Leeds United v Leicester City: Grayson won't rest players for cup ties
Date: 22 August 2010
By Phil Hay
Simon Grayson will tackle one of his former clubs on Tuesday night as Leeds United attempt to reach round three of the Carling Cup for the third successive year.
United are preparing to host Championship club Leicester City at Elland Road after coming safely through a first-round tie with Lincoln City and Grayson is expected to commit another strong team to a competition which has served Leeds well in recent seasons.

The club qualified for the third round last term, losing to Liverpool in front of a crowd of 38,168 at Elland Road and went a stage further during the 2008-09 campaign before falling to Derby County in a tight contest at Pride Park.

Numerous Championship teams failed to survive the Carling Cup's opening stage last week but Grayson ensured United's progression by fielding a full-strength team against Lincoln and he was happy to receive a home draw against a club for whom he played more than 200 times between 1992 and 1997.

Grayson said: "I'm pleased with the draw and on a personal level it's against a club where I spent a lot of time.

"It's a good tie for us and it's right that we should be trying to get through to the third round.

"I don't go with the theory of resting players when it's one of your first games of the season. If anyone says players are tired or needing a rest after this many games then there's something wrong.

"This year we won't have the Johnstone's Paint Trophy and we'll try to have a long run in the Carling Cup. We're not at the business end in terms of the number of games we're being asked to play."

Leeds produced an emphatic 4-0 victory over Lincoln to bring up their first win of the season and progress to a tie against a Leicester side that scraped through the opening round with a 4-3 defeat of Macclesfield Town.

Grayson's squad is likely to be missing on-loan midfielder Adam Clayton who was denied permission by Manchester City to play in the first round and who is not expected to be eligible for Leicester's visit.

Clayton's month-long deal with Leeds expires after next Saturday's league match at Watford and United will decide this week whether to seek an extension to their agreement with City.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #13 på: August 23, 2010, 11:13:39 »
Det er viktig å holde flere i stallen "varm",så da mener eg det er helt naturlig at både Somma og Gradel starter.I tillegg mener eg det er naturlig å gi Bromby,Crowe og Higgs litt kamptrening. Det vil da gi dette laget:

                                      Higgs

Crowe                   Collins               Bromby              Bessone

Gradel                   Kilkenny             Howson             Johnson

                    Somma                           Becchio


Dette vil samtidig gi viktige spillere som Sam og Watt litt hviletid!
Dette virker mer og mer fornuftig jo lenger eg ser på det 8)
« Siste redigering: August 23, 2010, 12:02:07 av jackbauer68 »

Runar

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #14 på: August 23, 2010, 11:30:47 »
Samme lag som sist bare Bruce inn for Nayls og White inn for Johnson

---------------Kasper---------------

Connolly - Bruce - Collins - Bessone

Sam - Howson - Kilkenny - White

         Watt - Becchio
---------------------------------------------
Gradel, Bromby, Somma, Higgs, Johnson, Hughes, Grella
 

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #15 på: August 23, 2010, 11:54:54 »
er ikke enig med de som skal bytte 4-6 spillere fra helgens kamp for å begynne å spare spillerne etter 4 (FIRE) kamper.
hva med å fylle på med selvtillit til den 11`eren som kjørte over millwall i helga? og la de bli ennå mer samspillte?

og OM noen skal spares, hvorfor er det ingen som vil spare becchio? en av de som sliter mest i løpet av en kamp?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #16 på: August 23, 2010, 19:51:50 »
Davide Somma could start for Leeds in the Carling Cup clash with Leicester after bagging a brace in Saturday's 3-1 Championship win over Millwall.

Simon Grayson could opt to rest Luciano Becchio so the South African could be set for his full debut.

Defender Ben Parker is back in training after recovering from an Achilles injury and Max Gradel is also back in contention after missing the start of the season due to a four-match ban.

Billy Paynter (shin) and Robert Snodgrass (knee) are still ruled out as is long-term absentee Patrick Kisnorbo (knee).
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/somma_set_for_start_550173/index.shtml
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28959
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #17 på: August 23, 2010, 20:13:16 »
er ikke enig med de som skal bytte 4-6 spillere fra helgens kamp for å begynne å spare spillerne etter 4 (FIRE) kamper.
hva med å fylle på med selvtillit til den 11`eren som kjørte over millwall i helga? og la de bli ennå mer samspillte?

og OM noen skal spares, hvorfor er det ingen som vil spare becchio? en av de som sliter mest i løpet av en kamp?
...veldig enig i den siste der. Er det noen som tar 'knocks' under en kamp så er det han, og inntil Paynter er klar er det bare dumt å risikere ham i en betydningsløs cup (etter mitt syn anyhow)... Ellers er det vel ikke så mye snakk om å spare folk som å gi andre sårt tiltrengt matchtrening. Det er f.eks en stund siden Gradel har fått reell matchtrening så han må få starte. Ellers blir det en avveining med både ham og Somma hvor mye de skal spille kontra at de skal være fit for fight igjen til helgen.

Bakover på banen er det kanskje mest behov for at de som har spilt der, får mulighet til å bli enda mer samspilte... Det har vært klar stigning på backene i det siste (heldigvis), long might that continue. Ellers vet jeg ikke hvor nær laget en mann som Crowe er?
Higgs??? Næh... La nå Schmeichel stå og de foran ham bli vant til å opptre sammen med ham...  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #18 på: August 23, 2010, 22:52:20 »
Schmeichel

Bromby - Bruce - Collins - Bessone

Gradel - Kilkenny - Howson  - White

Somma - Becchio

Vi satser vell ikke her så spar noen spillere og gi sjansen til andre.

Somma og Becchio må bli spilt inn , kan bli farlig!

Gradel tilbake og prøve det

Benk: Watt , Sam , Naylor , Connoly , Higgs
Pontus ❤

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #19 på: August 23, 2010, 23:09:24 »
 Grayson har uttalt at det blir for dumt å spare spillere etter kun fire kamper fordi de er slitne. Derfor tipper jeg at det blir maksimalt 2-3 "nye" mot Leicester. Videre sier han at ligacupen er en turnering han ønsker å nå lengst mulig i.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #20 på: August 23, 2010, 23:49:44 »
Grayson har uttalt at det blir for dumt å spare spillere etter kun fire kamper fordi de er slitne. Derfor tipper jeg at det blir maksimalt 2-3 "nye" mot Leicester. Videre sier han at ligacupen er en turnering han ønsker å nå lengst mulig i.

Spare meg her og spare meg der. Jeg er litt uenig i tankegangen til Grayson. En tropp består av ca 25 spillere og mange av disse er omtrent jevngode med de som har spilt fast i førsteellveren til nå. Matchtrening i en "orntli" kamp også for de nest beste er bra. Ã… prøve ut andre spillere i nøkkelposisjoner i tilfelle skader og suspensjoner er bra. Tillit er bra. Ã… bare spille på reservelaget er ikke fullt så bra. Fint å nå langt i ligacupen, men jeg tror vi kan gjøre en god figur selv med 5-6 bytter til denne kampen. Gradel er selvskreven nå som han er ferdig med suspensjonen. I tillegg synes jeg Higgs, Bruce, Bromby, White og Grella alle burde få prøve seg. Får de ikke engang tillit i en kamp som denne, når skal de få det da? 
Jon R.

B-m

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #21 på: August 23, 2010, 23:55:58 »
Grayson har uttalt at det blir for dumt å spare spillere etter kun fire kamper fordi de er slitne. Derfor tipper jeg at det blir maksimalt 2-3 "nye" mot Leicester. Videre sier han at ligacupen er en turnering han ønsker å nå lengst mulig i.

Spare meg her og spare meg der. Jeg er litt uenig i tankegangen til Grayson. En tropp består av ca 25 spillere og mange av disse er omtrent jevngode med de som har spilt fast i førsteellveren til nå. Matchtrening i en "orntli" kamp også for de nest beste er bra. Ã… prøve ut andre spillere i nøkkelposisjoner i tilfelle skader og suspensjoner er bra. Tillit er bra. Ã… bare spille på reservelaget er ikke fullt så bra. Fint å nå langt i ligacupen, men jeg tror vi kan gjøre en god figur selv med 5-6 bytter til denne kampen. Gradel er selvskreven nå som han er ferdig med suspensjonen. I tillegg synes jeg Higgs, Bruce, Bromby, White og Grella alle burde få prøve seg. Får de ikke engang tillit i en kamp som denne, når skal de få det da?  

Det er kanskje en grunn for at Grayson er manager for et av Englands beste fotball-lag, og du bare er en småsliten upper middelclass småbarnsfar, og med en jobb som ikke har noe har en damn shait med fotball å gjøre? jekk deg ned jonnyboy!!

Men jeg er enig med deg! :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #22 på: August 24, 2010, 00:04:42 »
Grayson har uttalt at det blir for dumt å spare spillere etter kun fire kamper fordi de er slitne. Derfor tipper jeg at det blir maksimalt 2-3 "nye" mot Leicester. Videre sier han at ligacupen er en turnering han ønsker å nå lengst mulig i.

Spare meg her og spare meg der. Jeg er litt uenig i tankegangen til Grayson. En tropp består av ca 25 spillere og mange av disse er omtrent jevngode med de som har spilt fast i førsteellveren til nå. Matchtrening i en "orntli" kamp også for de nest beste er bra. Ã… prøve ut andre spillere i nøkkelposisjoner i tilfelle skader og suspensjoner er bra. Tillit er bra. Ã… bare spille på reservelaget er ikke fullt så bra. Fint å nå langt i ligacupen, men jeg tror vi kan gjøre en god figur selv med 5-6 bytter til denne kampen. Gradel er selvskreven nå som han er ferdig med suspensjonen. I tillegg synes jeg Higgs, Bruce, Bromby, White og Grella alle burde få prøve seg. Får de ikke engang tillit i en kamp som denne, når skal de få det da?  

Det er kanskje en grunn for at Grayson er manager for et av Englands beste fotball-lag, og du bare er en småsliten upper middelclass småbarnsfar, og med en jobb som ikke har noe har en damn shait med fotball å gjøre? jekk deg ned jonnyboy!!

Men jeg er enig med deg! :D


Ok. Vi forandrer forumreglene: Kun folk med fotball som levebrød har lov til å synse og mene noe på det Oooooo Så Hellige Forumet vårt. Begynner med å slette alle dine innlegg, Bjønna.   ;D

Forøvrig er folk som Wenger og ferguson helt på jordet når det kommer til prioriteringer i en fotballklubb. Her har de utvilsomt mye å lære av vår unge manager.  ;)
« Siste redigering: August 24, 2010, 00:06:40 av Jon R »
Jon R.

Runar

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #23 på: August 24, 2010, 00:09:46 »
Grayson har uttalt at det blir for dumt å spare spillere etter kun fire kamper fordi de er slitne. Derfor tipper jeg at det blir maksimalt 2-3 "nye" mot Leicester. Videre sier han at ligacupen er en turnering han ønsker å nå lengst mulig i.

Spare meg her og spare meg der. Jeg er litt uenig i tankegangen til Grayson. En tropp består av ca 25 spillere og mange av disse er omtrent jevngode med de som har spilt fast i førsteellveren til nå. Matchtrening i en "orntli" kamp også for de nest beste er bra. Ã… prøve ut andre spillere i nøkkelposisjoner i tilfelle skader og suspensjoner er bra. Tillit er bra. Ã… bare spille på reservelaget er ikke fullt så bra. Fint å nå langt i ligacupen, men jeg tror vi kan gjøre en god figur selv med 5-6 bytter til denne kampen. Gradel er selvskreven nå som han er ferdig med suspensjonen. I tillegg synes jeg Higgs, Bruce, Bromby, White og Grella alle burde få prøve seg. Får de ikke engang tillit i en kamp som denne, når skal de få det da?  

Det er kanskje en grunn for at Grayson er manager for et av Englands beste fotball-lag, og du bare er en småsliten upper middelclass småbarnsfar, og med en jobb som ikke har noe har en damn shait med fotball å gjøre? jekk deg ned jonnyboy!!

Men jeg er enig med deg! :D


Ok. Vi forandrer forumreglene: Kun folk med fotball som levebrød har lov til å synse og mene noe på det Oooooo Så Hellige Forumet vårt. Begynner med å slette alle dine innlegg, Bjønna.   ;D

Forøvrig er folk som Wenger og ferguson helt på jordet når det kommer til prioriteringer i en fotballklubb. Her har de utvilsomt mye å lære av vår unge manager.  ;)

Skal jeg være alene på forumet? Hvem skal tape veddemålene mine då?
 

Jon R

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #24 på: August 24, 2010, 00:13:06 »
Grayson har uttalt at det blir for dumt å spare spillere etter kun fire kamper fordi de er slitne. Derfor tipper jeg at det blir maksimalt 2-3 "nye" mot Leicester. Videre sier han at ligacupen er en turnering han ønsker å nå lengst mulig i.

Spare meg her og spare meg der. Jeg er litt uenig i tankegangen til Grayson. En tropp består av ca 25 spillere og mange av disse er omtrent jevngode med de som har spilt fast i førsteellveren til nå. Matchtrening i en "orntli" kamp også for de nest beste er bra. Ã… prøve ut andre spillere i nøkkelposisjoner i tilfelle skader og suspensjoner er bra. Tillit er bra. Ã… bare spille på reservelaget er ikke fullt så bra. Fint å nå langt i ligacupen, men jeg tror vi kan gjøre en god figur selv med 5-6 bytter til denne kampen. Gradel er selvskreven nå som han er ferdig med suspensjonen. I tillegg synes jeg Higgs, Bruce, Bromby, White og Grella alle burde få prøve seg. Får de ikke engang tillit i en kamp som denne, når skal de få det da?  

Det er kanskje en grunn for at Grayson er manager for et av Englands beste fotball-lag, og du bare er en småsliten upper middelclass småbarnsfar, og med en jobb som ikke har noe har en damn shait med fotball å gjøre? jekk deg ned jonnyboy!!

Men jeg er enig med deg! :D


Ok. Vi forandrer forumreglene: Kun folk med fotball som levebrød har lov til å synse og mene noe på det Oooooo Så Hellige Forumet vårt. Begynner med å slette alle dine innlegg, Bjønna.   ;D

Forøvrig er folk som Wenger og ferguson helt på jordet når det kommer til prioriteringer i en fotballklubb. Her har de utvilsomt mye å lære av vår unge manager.  ;)

Skal jeg være alene på forumet? Hvem skal tape veddemålene mine då?

Det må bli deg og Tore Pedersen da.  ;D
Jon R.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #25 på: August 24, 2010, 00:30:17 »
Gradel har sona ferdig og må følgeleg rett inn på laget. Det same må Somma som leverte fantastisk sist. Naylor er kaptein, men tykkjer Bruce bør få sjansen. Laget "mitt" blir derfor (4-5-1/4-3-3):

Schmeichel
Connolly Bruce Collins Bessone
Howson Kilkenny Sam
Gradel Somma Watt

AndyMathie

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #26 på: August 24, 2010, 08:38:46 »
Gradel har sona ferdig og må følgeleg rett inn på laget. Det same må Somma som leverte fantastisk sist. Naylor er kaptein, men tykkjer Bruce bør få sjansen. Laget "mitt" blir derfor (4-5-1/4-3-3):

Schmeichel
Connolly Bruce Collins Bessone
Howson Kilkenny Sam
Gradel Somma Watt


Johnson for Sam ellers helt enig i dine vurderinger. Dette pga at Sam fikk en knock på slutten av forige kamp og hadde sikkert hadde godt av en pause..
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #27 på: August 24, 2010, 09:04:56 »
Grayson har uttalt at det blir for dumt å spare spillere etter kun fire kamper fordi de er slitne. Derfor tipper jeg at det blir maksimalt 2-3 "nye" mot Leicester. Videre sier han at ligacupen er en turnering han ønsker å nå lengst mulig i.

Spare meg her og spare meg der. Jeg er litt uenig i tankegangen til Grayson. En tropp består av ca 25 spillere og mange av disse er omtrent jevngode med de som har spilt fast i førsteellveren til nå. Matchtrening i en "orntli" kamp også for de nest beste er bra. Ã… prøve ut andre spillere i nøkkelposisjoner i tilfelle skader og suspensjoner er bra. Tillit er bra. Ã… bare spille på reservelaget er ikke fullt så bra. Fint å nå langt i ligacupen, men jeg tror vi kan gjøre en god figur selv med 5-6 bytter til denne kampen. Gradel er selvskreven nå som han er ferdig med suspensjonen. I tillegg synes jeg Higgs, Bruce, Bromby, White og Grella alle burde få prøve seg. Får de ikke engang tillit i en kamp som denne, når skal de få det da?  

Det er kanskje en grunn for at Grayson er manager for et av Englands beste fotball-lag, og du bare er en småsliten upper middelclass småbarnsfar, og med en jobb som ikke har noe har en damn shait med fotball å gjøre? jekk deg ned jonnyboy!!

Men jeg er enig med deg! :D


Ok. Vi forandrer forumreglene: Kun folk med fotball som levebrød har lov til å synse og mene noe på det Oooooo Så Hellige Forumet vårt. Begynner med å slette alle dine innlegg, Bjønna.   ;D

Forøvrig er folk som Wenger og ferguson helt på jordet når det kommer til prioriteringer i en fotballklubb. Her har de utvilsomt mye å lære av vår unge manager.  ;)

POENGET er at klubben i vårt hjerte er en gjeng med middelmådigheter. MACCA prøvde som Liverpool gjør - å rotere startelveren. Begge keeperne gikk på tryne selvtillitsmessig og deretter forplantet dette seg i lagdel etter lagdel. Hva skjer når reservelaget slår C.Palace 4-0 i ligacupen, og du bytter keeper og flere av førsteelveren i neste kamp?

Wenger og kvisetryne spiller på en annen klode. Vi får prøve å holde koken i vår lille binge.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Pleinar

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #28 på: August 24, 2010, 15:01:12 »
Sir Alex skulle jo spare spillerne sine i en påstått enkel kamp mot et møkkalag fra league one forrige sesong.

Det gikk fint det.

Kjør på med mer eller mindre samme lag som forrige kamp. Ut med Naylor og inn med Bruce. Det med å ha Naylor ute av laget kan godt gjøres mer eller mindre permanent.

Hurra for at serien (og køppen) er i gang igjen!

Mot og så videre!
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Jon R

Sv: KAMP: vs Leicester 24/8 2010, kl 20,45 - League Cup 2nd RD
« Svar #29 på: August 24, 2010, 17:17:06 »

[POENGET er at klubben i vårt hjerte er en gjeng med middelmådigheter. MACCA prøvde som Liverpool gjør - å rotere startelveren. Begge keeperne gikk på tryne selvtillitsmessig og deretter forplantet dette seg i lagdel etter lagdel. Hva skjer når reservelaget slår C.Palace 4-0 i ligacupen, og du bytter keeper og flere av førsteelveren i neste kamp?
Wenger og kvisetryne spiller på en annen klode. Vi får prøve å holde koken i vår lille binge.  ::)

Svaret på det er at du spiller 2-2 mot Bristol Rovers før du vinner 11 av de 13 neste kampene.  ;)

Poenget er at det kan være lurt å holde flest mulig av spillerne i førstelagstroppen varme i løpet av en høstsesong, og kanskje spesielt når troppen er såpass jevn som vår. Gi de litt smak på førstelagsfotball. Teste ut nye spillere i "problemposisjoner". Forebygge skader på nøkkelspillere...

Det var dette med middelveien igjen da. Man trenger vel ikke å kaste førsteellveren ut i uforutsigbart og evigvarende rotasjonskaos selv om man rokkerer litt i førsteeellveren i en cupkamp? I verste fall ender man opp med hva man kaller for luksusproblemer og det tror jeg vi fint kan leve med.   :)
Jon R.