Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Robert Snodgrass  (Lest 289478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glenn K

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #630 på: Juli 25, 2012, 12:37:13 »
Da ser det plutselig litt penere ut.
http://www.carrowroad.net/cnews/index.php?post=there-wasnt-another-bid-for-snodgrasshughton

There Wasn't Another Bid For Snodgrass.....Hughton
Published on Jul 25, 2012

Despite all the reports, some of which we carried as well,  Chris Hughton has denied there was another bid for Snodgrass.

The latest offer was turned down by the Championship club a week ago and there have been reports that Norwich have returned with another bid.

However, speaking after Tuesday's 1-0 friendly win over Celtic at Parkhead, Hughton stated the Canaries had not put in an increased offer for Snodgrass.

Hughton said: "We did put a bid in for him a week or so ago and that is where we are at.

"He is a player we would like, hence the reason we made the bid but of course he is a Leeds United player and until we are told otherwise that will be the case."

Sorry, if we misled, we simply followed reports that were coming from sources in Leeds, who were adamant that there was a second bid.  What Hughton has stated would be the reason why no word of any sort was coming from either clubs. Many thought by their silence Leeds were close to accepting the second offer.

Det som er greien er at det skal ha kommet inn et nytt bud etter at dette intervjuet ble gjort, så det endrer ikke mye...

Hobben

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #631 på: Juli 25, 2012, 12:47:15 »
Rogaland Whites

Drentz

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #632 på: Juli 25, 2012, 12:56:52 »
Jaja..  Det finnes ikke mange kelly og radebe med klubben i hjertet.
Skjønner at spillere har ambisjoner men hvis han ikke har troen  at Leeds vil leke med de store igjen så er det like greit at han drar. Er stor fan av snoddy men vi trenger spillere som tror og vil blø for drakta.

Ingen spillere er større enn klubben.

mot
Det er i allefall ikke kjedelig å være Leeds supporter.

Supporting since 1989

Sydhagen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #633 på: Juli 25, 2012, 13:06:43 »
Begynner å føle meg ganske likegyldig til hele Snoddy-saken.
Han har tydeligvis ikke motivasjon til å spille for Leeds, så da kan han bare dra.
Få pengene for han og kjøp en god erstatter, gjerne en Max Gradel type.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #634 på: Juli 25, 2012, 13:08:10 »
Tipper pengene vi får når Snoddy selges allerede er brukt opp, dessverre.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #635 på: Juli 25, 2012, 13:10:54 »
Tipper pengene vi får når Snoddy selges allerede er brukt opp, dessverre.
Hvordan får man det til?  ::)

Svend Anders

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #636 på: Juli 25, 2012, 13:20:18 »
Vet ikke om jeg er mest skuffet over klubben eller spilleren, men uansett så er jeg skuffet.

For det første skulle klubben aldri satt seg i denne situasjonen. Kontrakta skulle vært forlenget for lenge siden, og med raskere takeover så kunne Warnock startet tidligere med å hente inn spillere som ville overbevist Snoddy om ambisjoner i klubben. Jeg tror ganske sikkert at det kommer noen overbevisende signeringer de neste ukene, men det gidder altså ikke Snoddy vente på.

For det andre skjønner jeg at Snoddy vil spille i PL, men jeg lurer litt på om han pisser i buksa for å få den gleden ganske kortvarig ved å gå til Norwich? De har mistet Lambert, og midtbanen som skal kjøre løpet i PL vil da bestå av tre spillere som spilte for Leeds i League One (joda de har utviklet seg, men likevel). Vi kan ganske raskt møtes i døra her.

Warnock har sagt han heller ville beholde Snoddy minst til jul enn å selge, men det er forståelig at et bud på oppmot 30 millioner kroner for en som eventuelt ikke har noe lyst til å spille for oss, og som vil sitte med alle korta om kort tid, aksepteres.

Jeg håper nå at Warnock får brukt disse pengene - pluss det jeg regner med vi får inn fra McCormack - kan gi oss noen skikkelige navn som vil gjøre oss offensivt slagkraftige kommende sesong.

Men at mange tviler, det er ikke rart. Vi heter tross alt Leeds United.

SA

rd1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #637 på: Juli 25, 2012, 13:37:50 »
Henger ikke på greip at vi selger Snoddy dersom det virkelig er et skikkelig Takeover på gang.. Lukter av hele greia dersom vi ikke klarer å tilby Snoddy en skikkelig kontrakt.
"Who needs Cantona??"

Sydhagen

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #638 på: Juli 25, 2012, 13:40:53 »
Jeg tror at det er Snoddy som vil bort fra klubben nå. Han har blitt litt for mye fristet av PL spill neste sesong med Norwich.
Som NW sa: han har hatt hodet på feil plass siste tiden.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #639 på: Juli 25, 2012, 13:45:40 »
Jeg tror at det er Snoddy som vil bort fra klubben nå. Han har blitt litt for mye fristet av PL spill neste sesong med Norwich.
Som NW sa: han har hatt hodet på feil plass siste tiden.

Ja vi får håpe det er tilfellet.. Dersom han bare ser på PL sesong som det eneste som er bra nok, er det vel lite å gjøre for oss.
"Who needs Cantona??"

Svend Anders

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #640 på: Juli 25, 2012, 14:03:19 »
Henger ikke på greip at vi selger Snoddy dersom det virkelig er et skikkelig Takeover på gang.. Lukter av hele greia dersom vi ikke klarer å tilby Snoddy en skikkelig kontrakt.

Leeds har gitt ham det beste kontraktstilbudet som har kommet til noen spiller på vel 8-9 år så vidt jeg vet, rundt £15.000 i uka. Folk må forstå at selv om vi ikke kan konkurrere med Premier League-lønninger. Det er sånn det er å spille i nest øverste liga.

Nå det er sagt så har vel Snoddy ganske klart sagt at det viktigste for ham er hvilke ambisjoner klubben viser i form av spillere de henter inn, etc. Han har vært kjempefornøyd med Warnock f.eks. Men de siste ukene er jo indikasjonene fra sistnevnte at Snoddy har "had his head twisted", med andre ord blitt lokket til å komme til PL-spill så snart som mulig.

Når en spiller ikke lenger vil spille for oss, og ikke vil fornye kontrakten, så må klubben ta et valg som dette. Og det er altså ikke her problemet ligger, for jeg skjønner at de selger når de først har havnet i denne klemma. Samme årsak så fikk vi Austin billig. Problemet er hvorfor vi havner i de klemmene i det hele tatt.

SA

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #642 på: Juli 25, 2012, 14:08:34 »
Trist, men forståelig at han ønsker PL-spill. Jeg tror dog han og vi bytter plass om 1 år. Da er vi i PL, og Norwich i Championship. Lykke til Snoddy.

lojosang

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #643 på: Juli 25, 2012, 14:18:39 »
Tipper pengene vi får når Snoddy selges allerede er brukt opp, dessverre.
Hvordan får man det til?  ::)

De begynte med noe nytt på 1920-tallet som kalles "kredittkort".  ;D
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #644 på: Juli 25, 2012, 14:29:03 »
Ingen hyggelig nyhet, men jeg kan ikke si at jeg har holdt pusten i sommer. Det var vel som forventet...
Super Leeds since 1968

Allanclarke

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #645 på: Juli 25, 2012, 14:36:12 »
Meget skuffende, han kunne gitt Leeds ett år til. Det var tross alt hoss oss han gjorde seg et navn. Men bare la han gå, ingen er uerstattelige. Så forhåpentligvis møter vi Norwich i døra ved neste sesong, og rollene er byttet om :) ;D ;D

Cherry

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #646 på: Juli 25, 2012, 14:44:01 »
Skuffende selvfølgelig....

Vi bytter plass med Canaries etter denne sesongen, HVIS vi nå får inn 2-3 meriterte spillere,
for hittil er det ikke store navn som er hentet inn......

Tenk deg selv med sesongkort, eller at du venter og ser hvem Leeds kjøper .......
det er virkelig ikke mye "krydder" i troppen vår pt.

Håper Warnock nå får tak i ett par "navn" som fortsatt er sultne....
 

HåvardK

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #647 på: Juli 25, 2012, 14:53:10 »
Tipper pengene vi får når Snoddy selges allerede er brukt opp, dessverre.
Hvordan får man det til?  ::)
Nei, jeg tipper faktisk at de ikke overleverte pengene cash i hånda for de kanonsigningene som allerede er gjort i sommer... JEG tipper at disse signeringene ble gjort fordi vi visste at vårt sterkeste kort kom til å bli solgt, og at vi derfor ville få inn penger - som i sin tur ville dekke opp noen små kjøp før salget faktisk hadde skjedd. Got it?

Kato

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #648 på: Juli 25, 2012, 15:09:19 »
Møte Norwich i heisen? Større sjanse for at det er to divisjoner mellom oss neste år.

Snodgrass har ventet hele sommeren på at vi skal få ting på stell. Han forsvinner når han ser at dette bare er prat, og ingen realisme i ambisjonsnivået.

Hvem er det som egentlig tror vi skal rykke opp til Premier League ved å kjøpe halve Portsmouth? Ikke jeg, og ikke Snodgrass.

Ser ingen grunn til å kritisere Snoddy i det hele tatt. Han har vært tålmodig, og gitt klubben hele sommeren.

Innkjøpene våre har vel en for en sendt Snodgrass nærmere porten.

Nå er mange begeistret fordi Peltier er på tur inn porten. En spiller Leicester ikke vil ha. Venter vel bare på at Pall Gunnarson linkes inn, så er det komplett.

Lykke til Snodgrass. Håper du lykkes i PL.
 

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #649 på: Juli 25, 2012, 15:10:27 »
Skal ikkje gråte over spelt mjølk :) Snoddy er mykje opp og ned syns personleg at Max Gradel var bedre på sitt beste enn Snoddy var! Dog endå meir ustabil :)
Trur det lett går ann å erstatte Snoddy og håpar at vi får ein ny kaptein med større fighteregenskapa enn humørspelaren Snoddy! Blir vel Pearce som som får jobben rekna eg med??
 

Kato

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #650 på: Juli 25, 2012, 15:11:56 »
Skal ikkje gråte over spelt mjølk :) Snoddy er mykje opp og ned syns personleg at Max Gradel var bedre på sitt beste enn Snoddy var! Dog endå meir ustabil :)
Trur det lett går ann å erstatte Snoddy og håpar at vi får ein ny kaptein med større fighteregenskapa enn humørspelaren Snoddy! Blir vel Pearce som som får jobben rekna eg med??

Klassisk uttalelse. De som kommer er kanongode, de som drar ikke all verden. Saken er enkel, vi selger vår beste spiller.
 

Bjorn

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #651 på: Juli 25, 2012, 15:14:28 »
Lykke til i ny klubb Snoddy! Takk for gledene du ga oss i Leeds og måtte vi møte deg i døra ved sesongslutt!  ;)

WE ARE LEEDS!
Marching On! 4276

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #652 på: Juli 25, 2012, 15:23:39 »
Skal ikkje gråte over spelt mjølk :) Snoddy er mykje opp og ned syns personleg at Max Gradel var bedre på sitt beste enn Snoddy var! Dog endå meir ustabil :)
Trur det lett går ann å erstatte Snoddy og håpar at vi får ein ny kaptein med større fighteregenskapa enn humørspelaren Snoddy! Blir vel Pearce som som får jobben rekna eg med??

Klassisk uttalelse. De som kommer er kanongode, de som drar ikke all verden. Saken er enkel, vi selger vår beste spiller.

Klassisk svar! Surmuling og klaging over alt! Prøver berre å sjå muligheta i staden for å grave meg ned! Men sjølvsagt heilt feil innstilling som leeds-supporter! League 1 here we come! Bedre?
 

samadhi

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #653 på: Juli 25, 2012, 15:25:04 »
Veldig synd at vi selger vår beste spiller. Tviler på at vi klarer å finne enn fullgod erstatter for han.
Som regel så spilte Leeds bra så lenge Snoddy var i form og spilte bra.

Tror Snodgrass kunne vært "vår Taarabt" i kampen om opprykk med NW som sjef.
Er redd det blir mye gråstein når diamanten er borte  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #654 på: Juli 25, 2012, 15:28:16 »
Skal ikkje gråte over spelt mjølk :) Snoddy er mykje opp og ned syns personleg at Max Gradel var bedre på sitt beste enn Snoddy var! Dog endå meir ustabil :)
Trur det lett går ann å erstatte Snoddy og håpar at vi får ein ny kaptein med større fighteregenskapa enn humørspelaren Snoddy! Blir vel Pearce som som får jobben rekna eg med??

Klassisk uttalelse. De som kommer er kanongode, de som drar ikke all verden. Saken er enkel, vi selger vår beste spiller.

Klassisk svar! Surmuling og klaging over alt! Prøver berre å sjå muligheta i staden for å grave meg ned! Men sjølvsagt heilt feil innstilling som leeds-supporter! League 1 here we come! Bedre?

Man trenger ikke mer enn 21 innlegg her inne på å ta mann istedenfor ball.....
 

stigahauge

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #655 på: Juli 25, 2012, 15:32:19 »
Var vel eit svar til forumet generelt! Les meir enn eg skriv :)
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #656 på: Juli 25, 2012, 15:39:02 »
Skal ikkje gråte over spelt mjølk :) Snoddy er mykje opp og ned syns personleg at Max Gradel var bedre på sitt beste enn Snoddy var! Dog endå meir ustabil :)
Trur det lett går ann å erstatte Snoddy og håpar at vi får ein ny kaptein med større fighteregenskapa enn humørspelaren Snoddy! Blir vel Pearce som som får jobben rekna eg med??

Klassisk uttalelse. De som kommer er kanongode, de som drar ikke all verden. Saken er enkel, vi selger vår beste spiller.

Klassisk svar! Surmuling og klaging over alt! Prøver berre å sjå muligheta i staden for å grave meg ned! Men sjølvsagt heilt feil innstilling som leeds-supporter! League 1 here we come! Bedre?

Man trenger ikke mer enn 21 innlegg her inne på å ta mann istedenfor ball.....
Når ble antall innlegg en målestokk?
Ja, synd vi mister vår beste spiller. Men når han vil bort, og til Norwich atpåtil, så værsågod. Vi skal opp uansett. Med eller uten Snoddy!  :)

Kato

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #657 på: Juli 25, 2012, 15:40:41 »
Var vel eit svar til forumet generelt! Les meir enn eg skriv :)

Vurderer ikke mine uttalelser til å være surmuling og klaging.

Mer en analyse av hvor svak situasjon klubben befinner seg i, når vi må selge vår beste spiller, kaptein, første i alt, og spilleren Warnock hadde tenkt å bygge laget rundt.

Med all respekt, det er bærebjelken i Warnocks prosjekt som fyker ut døra. Og da synes jeg det er er noe naivt å tro at vi møter han i heisen til våren.

Jeg tror, og jeg mener det basert på mine faglige vurderinger, at vi er nærmere League one enn Premier League.

Mulig jeg tar feil, mulig jeg er grinebiter, mulig jeg er negativ og bare ser fanden i døra.

Men jeg tror innerst inne at dette ser mørkt ut.

Dessverre, så ser det ut til at Snoddy er enig med meg. Han hadde ikke gått til Norwich om han hadde hatt trua, aldri i verden med et år igjen av kontrakten.
« Siste redigering: Juli 25, 2012, 15:44:58 av Kato »
 

Tobbe9210

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #658 på: Juli 25, 2012, 15:43:08 »
Vi selger vår beste spiller, ja. Men jeg syns dette er bedre enn at han går gratis etter sessongen. Klubben trenger tross alt de pengene de kan få, og når han atpåtil ikke ønsker å spille for verdens beste klubb så kan han bare få dra. Jeg tror  uansett ikke klubben rykker opp denne sessongen, med eller uten Snoddy. Hvis ikke noe drastisk skjer snart selvfølgelig, men vi er Leeds United så forventer ingenting.
Leksvik whites

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Robert Snodgrass
« Svar #659 på: Juli 25, 2012, 15:57:29 »
Var vel eit svar til forumet generelt! Les meir enn eg skriv :)

Vurderer ikke mine uttalelser til å være surmuling og klaging.

Mer en analyse av hvor svak situasjon klubben befinner seg i, når vi må selge vår beste spiller, kaptein, første i alt, og spilleren Warnock hadde tenkt å bygge laget rundt.

Med all respekt, det er bærebjelken i Warnocks prosjekt som fyker ut døra. Og da synes jeg det er er noe naivt å tro at vi møter han i heisen til våren.

Jeg tror, og jeg mener det basert på mine faglige vurderinger, at vi er nærmere League one enn Premier League.

Mulig jeg tar feil, mulig jeg er grinebiter, mulig jeg er negativ og bare ser fanden i døra.

Men jeg tror innerst inne at dette ser mørkt ut.

Dessverre, så ser det ut til at Snoddy er enig med meg. Han hadde ikke gått til Norwich om han hadde hatt trua, aldri i verden med et år igjen av kontrakten.
Mye enig i det du skriver Kato.Nok en gang selger vi vår kaptein.Er drittlei at vi er null attraktive >:(
Ellers patetisk å lese at det tydligvis er bestemt at vi rykker opp....må vel spella først kanskje :o